Joshua21 Δημοσ. 12 Μαΐου 2020 Δημοσ. 12 Μαΐου 2020 10 ώρες πριν, toyo73 είπε Οι συχνες εκκινησεις και μικρες διαδρομες ειναι που σκοτωνουν την μπαταρια.Εαν βαζεις μπροστα, κανεις 30 χιλιομετρα για την δουλεια( π,χ Καρδιτσα-Τρικαλα) και μετα στο σχολασμα παλι πισω η μπαταρια θα κρατησει 7-10 χρονια και πανω.Εαν κανει 500 μετρα μεσα στην πολη και ξανα παλι μπροστα 30 φορες την ημερα εκει τρωει ζορι.Ενα αλλο που καταστρεφει την μπαταρια ειναι η πληρης αποφορτιση για οποιοδηποτε λογω, ξεχασμενα φωτα, αλαρμ, πλαφονιερα, διακοπτης, συνεχεις αποτυχημενες προσπαθειες εκκινησης κτλ.Ναι μεν θα την φορτισεις μετα, αλλα η διαρκεια τις εχει μειωθει αρκετα.Τη εχω πατησει με 2 ομοιες μπαταριες, οπου η μια κρατησε ακριβως στο μισο, λογως αποφορτισης. Αυτό στα bold είναι εντελώς εκτός πραγματικότητας.
KoreanW Δημοσ. 12 Μαΐου 2020 Δημοσ. 12 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) οι μπαταρίες είναι από μόνες τους σαν τα αυτοκίνητα :υπάρχουν καλές αξιόπιστες και κακές αναξιόπιστες εργοστασιακή μπαταρία μου κράτησε πάνω από 7 χρόνια μάρκα μ' έκαψες μπαταρία δεν κράτησε ούτε 3-4 χρόνια τώρα είμαι με bosch και προς το παρόν είμαστε 4+χρόνια και κρατάει γερά σημειωτέον κάνω πολύ κακή χρήση :συνήθως η μπαταρία μένει σε απαγορευτικά επίπεδα φόρτισης {την τελευταία φορά την bosch την επανέφερα από τα 11,7v!) άρα πολύ ρεαλιστικά, μπαταρία που με ενδεδειγμένη χρήση δεν κρατάει 4-5 χρόνια τουλάχιστον, είναι μια κακή επιλογή (συγκριτικά πάντα) Επεξ/σία 12 Μαΐου 2020 από KoreanW
Joshua21 Δημοσ. 12 Μαΐου 2020 Δημοσ. 12 Μαΐου 2020 5 λεπτά πριν, KoreanW είπε εργοστασιακή μπαταρία μου κράτησε πάνω από 7 χρόνια μάρκα μ' έκαψες μπαταρία δεν κράτησε ούτε 3-4 χρόνια τώρα είμαι με bosch και προς το παρόν είμαστε 4+χρόνια και κρατάει γερά σημειωτέον κάνω πολύ κακή χρήση :συνήθως η μπαταρία μένει σε απαγορευτικά επίπεδα φόρτισης {την τελευταία φορά την bosch την επανέφερα από τα 11,7v!) άρα πολύ ρεαλιστικά, μπαταρία που με ενδεδειγμένη χρήση δεν κρατάει 4-5 χρόνια τουλάχιστον, είναι μια κακή επιλογή (συγκριτικά πάντα) Καταρχήν η ποιότητα των μπαταριών που τοποθετούν τα εργοστάσια είναι πολύ ανώτερη από την ποιότητα των μπαταριών που κυκλοφορούν στην αγορά, το να βγάζει 7 χρόνια η εργοστασιακή είναι κάτι συνηθισμένο, το να βγάλει 7 χρόνια μια κοινή του εμπορίου όμως είναι εξαιρετικά απίθανο (μη πω αδύνατο). Επίσης το ότι έχεις bosch δεν λέει κάτι, η bosch έχει και φτηνές, και μεσαίες, και ακριβές σειρές. Επίσης δεν "επανέφερες" τίποτα από τα 11,7v, απλά ξεφόρτιστη ήταν, η μπαταρία αρχίζει να καταστρέφεται όταν η τάση της πέσει κάτω από 10,5v. Εγώ προσωπικά πάντως μένω υπερευχαριστημένος κάθε φορά που μια μπαταρία καταφέρνει και βγάζει τριετία.
KoreanW Δημοσ. 12 Μαΐου 2020 Δημοσ. 12 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) 16 minutes ago, Joshua21 said: Καταρχήν η ποιότητα των μπαταριών που τοποθετούν τα εργοστάσια είναι πολύ ανώτερη από την ποιότητα των μπαταριών που κυκλοφορούν στην αγορά, το να βγάζει 7 χρόνια η εργοστασιακή είναι κάτι συνηθισμένο, το να βγάλει 7 χρόνια μια κοινή του εμπορίου όμως είναι εξαιρετικά απίθανο (μη πω αδύνατο). Επίσης το ότι έχεις bosch δεν λέει κάτι, η bosch έχει και φτηνές, και μεσαίες, και ακριβές σειρές. Επίσης δεν "επανέφερες" τίποτα από τα 11,7v, απλά ξεφόρτιστη ήταν, η μπαταρία αρχίζει να καταστρέφεται όταν η τάση της πέσει κάτω από 10,5v. Εγώ προσωπικά πάντως μένω υπερευχαριστημένος κάθε φορά που μια μπαταρία καταφέρνει και βγάζει τριετία. όταν λες λοιπόν «η ποιότητα των μπαταριών» αναιρείς τον εαυτό σου: όταν ισοπεδώνεις όλη την αγορά των μπαταριών κι όταν λες για «φτηνές, και μεσαίες, και ακριβές σειρές» επιβεβαιώνεις ακριβώς αυτό που λέω καλές και κακές μπαταρίες το κομματι που μου πουλάς «δεν "επανέφερες" τίποτα από τα 11,7v... », άστο γιατί μίλησα μόνο για την τελευταία φορά σε μπαταρία 4+ χρόνων που διατηρείται παρατεταμένα κατά κανόνα σε επίπεδα φόρτισης τέτοια και χαμηλότερα τα οποία αφαιρούν από τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας τα περί «τριετίας» τα θεωρώ αστειότητες, και μη εργοστασιακή varta μου έχει κρατήσει πάνω από πενταετία και bosch το ίδιο Επεξ/σία 12 Μαΐου 2020 από KoreanW
Joshua21 Δημοσ. 12 Μαΐου 2020 Δημοσ. 12 Μαΐου 2020 Μόλις τώρα, KoreanW είπε όταν λες λοιπόν «η ποιότητα των μπαταριών» αναιρείς τον εαυτό σου: όταν ισοπεδώνεις όλη την αγορά των μπαταριών κι όταν λες για «φτηνές, και μεσαίες, και ακριβές σειρές» επιβεβαιώνεις ακριβώς αυτό που λέω καλές και κακές μπαταρίες το κομματι που μου πουλάς «δεν "επανέφερες" τίποτα από τα 11,7v... », άστο γιατί μίλησα μόνο για την τελευταία φορά σε μπαταρία 4+ χρόνων που διατηρείται παρατεταμένα κατά κανόνα σε επίπεδα φόρτισης τέτοια και χαμηλότερα τα οποία αφαιρούν από τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας τα περί «τριετίας» τα θεωρώ αστειότητες Δεν αναιρώ τίποτα, απλά εσύ αντιλαμβάνεσαι ότι γράφω με τον τρόπο που σε βολεύει. Ακόμα και οι ακριβότερες του εμπορίου (οι ακριβές σειρές) δεν έχουν καμία σχέση με την ποιότητα της εργοστασιακής, μια αντίστοιχη 55-60Ah ας πούμε θα κόστιζε ~250€, τέτοιες μπαταρίες δεν τις φέρνουν καν επειδή δεν θα τις έπαιρνε κανείς. Όλοι όσοι έχουν μια κάποια εμπειρία γνωρίζουν από πρώτο χέρι ότι οι εργοστασιακές κρατάνε πολύ περισσότερο. Επίσης δεν πρόκειται να αφήσω το κομμάτι «δεν "επανέφερες" τίποτα από τα 11,7v... », ή άγνοια σου για το τι σημαίνει αυτή η τάση δεν είναι επιχείρημα. Όσο για το τελευταίο, εγώ θεωρώ αστειότητα το να έχει κάποιος άποψη ενώ η εμπειρία του περιορίζεται στο πόσα χρόνια κατάφεραν να βγάλουν μόλις 2 (δύο) μπαταρίες, μια εργοστασιακή και μία του εμπορίου.
KoreanW Δημοσ. 12 Μαΐου 2020 Δημοσ. 12 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) 40 minutes ago, Joshua21 said: Δεν αναιρώ τίποτα, απλά εσύ αντιλαμβάνεσαι ότι γράφω με τον τρόπο που σε βολεύει. Ακόμα και οι ακριβότερες του εμπορίου (οι ακριβές σειρές) δεν έχουν καμία σχέση με την ποιότητα της εργοστασιακής, μια αντίστοιχη 55-60Ah ας πούμε θα κόστιζε ~250€, τέτοιες μπαταρίες δεν τις φέρνουν καν επειδή δεν θα τις έπαιρνε κανείς. Όλοι όσοι έχουν μια κάποια εμπειρία γνωρίζουν από πρώτο χέρι ότι οι εργοστασιακές κρατάνε πολύ περισσότερο. Επίσης δεν πρόκειται να αφήσω το κομμάτι «δεν "επανέφερες" τίποτα από τα 11,7v... », ή άγνοια σου για το τι σημαίνει αυτή η τάση δεν είναι επιχείρημα. Όσο για το τελευταίο, εγώ θεωρώ αστειότητα το να έχει κάποιος άποψη ενώ η εμπειρία του περιορίζεται στο πόσα χρόνια κατάφεραν να βγάλουν μόλις 2 (δύο) μπαταρίες, μια εργοστασιακή και μία του εμπορίου. αν έχεις μαγαζί με σκάρτες μπαταρίες που δε βγάζουν την τριετία και θέλεις να πουλήσεις την άχρηστη πραμάτεια, πάσο η δική μου μαρτυρία είναι αυτή και δε διαψεύδεται και θέτει μέτρο σύγκρισης κι εμένα άσε με που έχω φάει κάποιες δεκαετίες με τα αυτοκίνητα που συντηρώ, όσο να 'ναι θα έχω μια εμπειρία με περισσότερες από τις δυο μπαταρίες που έφερα για παράδειγμα (* κι επειδή πιάστηκες από τη λέξη, «επανέφερα» δεν είπα ότι σημαίνει ανέστησα αλλά φόρτισα μέχρι τα 12,6v με το φορτιστή, just to explain myself γιατί προσπαθείς να πιαστείς από κάπου) τριετία διάρκεια ζωής να χτυπιέται κάτω κάποιος, σημαίνει σκάρτο εμπόρευμα και κακή μπαταρία να μην παραπληροφορούμε παρακαλώ όταν υπάρχουν καλές και κακές επιλογές σε μπαταρίες άκου αυτή τη δουλειά θα κάνουμε κάθε 3 χρόνια θα ψωνίζουμε μπαταρία και θα είναι φυσιολογικό... Επεξ/σία 12 Μαΐου 2020 από KoreanW
Joshua21 Δημοσ. 12 Μαΐου 2020 Δημοσ. 12 Μαΐου 2020 @KoreanW Οι υποθέσεις σου για το επάγγελμα μου δεν με ενδιαφέρουν Επίσης ότι είχα να πω το είπα, δεν θα κάτσω να σχολιάσω ούτε την ανύπαρκτη εμπειρία που στο επόμενο post την περιγράφεις τεράστια, ούτε το πως αντιλαμβάνεσαι την φράση "επανέφερα από τα 11,7v!" ενώ έχεις άγνοια για το τι σημαίνει αυτή η τάση. Τίποτα άλλο από εμένα.
KoreanW Δημοσ. 12 Μαΐου 2020 Δημοσ. 12 Μαΐου 2020 με ενδιαφέρει εμένα που δε θα σου ζητήσω άδεια για να κρίνω αυτά που γράφεις και κρίνω και τους λόγους σου να γράφεις τέτοιες χοντράδες αντίο που θα έχεις και άποψη για μένα
adsl2+ Δημοσ. 13 Μαΐου 2020 Δημοσ. 13 Μαΐου 2020 Οδηγώ και συντηρώ αυτοκίνητα από το 1978 , οι εργοστασιακές ανοιχτού τύπου το πολύ 4 χρόνια, οι μπαταρίες κλειστού κράτησαν 7-8 χρονιά, οι αλλαγές ανοιχτού τύπου 2 χρόνια οι νέες κλειστού 4 χρόνια , υπήρξαν και με αστοχίες υλικού μέσα στην εγγύηση
toyo73 Δημοσ. 13 Μαΐου 2020 Δημοσ. 13 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) 13 ώρες πριν, Joshua21 είπε Αυτό στα bold είναι εντελώς εκτός πραγματικότητας. Bosch s5 τοσο κρατησε, 7 χρονια.Σε ελευθερη χωρα ζουμε, μπορεις να πιστευεις οτι θελεις.Υστερα αυτος ο μυθος με τις μπαταριες πρωτης τοποθετησης, δεν ειναι 100% δικαιος.Οτι ντε και καλα αυτες ειναι κορυφη και του εμποριου μαπα.Μην ξεχναμε οτι μιλαμε για καινουργια αυτοκινητα, οπου ολα τα υποσυστηματα λειτουργουν τελεια.Με τον καιρο ομως ολο και καποιο προβλημα θα παρουσιαστει.Καποιος δυναμος που υπολειτουργει, καποια διαρροη κτλ οποτε η δευτερης τοποθετησης εχουν μειονεκτημα.Χωρια που οι περισσοτεροι βαζουν φθηνιαρικες.Οποτε με τα 60 ευρω για 2-4 χρονια μια χαρα ειναι. Επεξ/σία 13 Μαΐου 2020 από toyo73
Fubar.gr Δημοσ. 13 Μαΐου 2020 Δημοσ. 13 Μαΐου 2020 Στις 12/5/2020 στις 7:10 ΠΜ, JOHN ONLY είπε Είχα στο μυαλό μου ότι στα ταξί επειδή η μηχανή είναι συνεχώς αναμμένη κατά κύριο λόγο η μπαταρία θα κρατούσε περισσότερο σε σχέση με κάποιον ( όχι ταξιτζή) που θα χρησιμοποιήσει για μικρές διαδρομές το όχημα ( επαρχία για δουλεια/supermarket) Το να είναι συνέχεια σε λειτουργία το αυτοκίνητο δέν είναι καλό για την μπαταρία. Καταρχάς, είναι μόνιμα σε ανεβασμένες θερμοκρασίες, καθώς τα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν τη μπαταρία στο χώρο της μηχανής. Κατα δέυτερον, ο εναλλάκτης κρατά σχετικά υψηλά την τάση (14,4 Volt) ωστε η φόρτιση να γίνεται σχετικά γρήγορα. Αυτό σε αυτοκίνητα με νορμάλ χρήση δέν είναι πρόβλημα, αλλά αν γίνεται για πολύ μεγάλα χρονικά διαστήματα (όπως στα ταξί) η αυξημένη τάση σκοτώνει την μπαταρία. Η ιδανική τάση συντήρησης (trickle charging) είναι γύρω στα 13,8 Volt. Κάποια καινούρια αυτοκίνητα ρίχνουν αυτόματα την τάση του εναλλάκτη κάτω απο τα 14 Volt (το κάνουν κυρίως για μείωση της κατανάλωσης καυσίμου, όχι για τη μακροζωία της μπαταρίας) όμως έχουν αναφερθεί προβλήματα οπου η μπαταρία υποφορτίζεται. 1
Joshua21 Δημοσ. 13 Μαΐου 2020 Δημοσ. 13 Μαΐου 2020 2 λεπτά πριν, toyo73 είπε Bosch s5 τοσο κρατησε, 7 χρονια.Σε ελευθερη χωρα ζουμε, μπορεις να πιστευεις οτι θελεις.Υστερα αυτος ο μυθος με τις μπαταριες πρωτης τοποθετησης, δεν ειναι 100% δικαιος.Οτι ντε και καλα αυτες ειναι κορυφη και του εμποριου μαπα.Μην ξεχναμε οτι μιλαμε για καινουργια αυτοκινητα, οπου ολα τα υποσυστηματα λειτουργουν τελεια.Με τον καιρο ομως ολο και καποιο προβλημα θα παρουσιαστει.Καποιος δυναμος που υπολειτουργει, καποια διαρροη κτλ οποτε η δευτερης τοποθετησης εχουν μειονεκτημα.Χωρια που οι περισσοτεροι βαζουν φθηνιαρικες.Οποτε με τα 60 ευρω για 2-4 χρονια μια χαρα ειναι. Φίλε μου άλλο το "μια bosch s5 κράτησε 7 χρόνια" που γράφεις στην αρχή του post, και άλλο το "η μπαταρια θα κρατησει 7-10 χρονια και πανω" που έγραψες πριν χωρίς να διευκρινίσεις αν αναφέρεσαι σε φτηνιάρικη, μέτρια ή ακριβή μπαταρία, όπως επίσης όλα τα παραπάνω δεν έχουν καμία σχέση με το "Οποτε με τα 60 ευρω για 2-4 χρονια μια χαρα ειναι" που έγραψες στο τέλος το οποίο ταυτίζεται με τη δική μου εμπειρία. Υπόψιν η s5 (silver αν θυμάμαι καλά) είναι από τις ακριβότερες σειρές της bosch, και όχι από τις φτηνές με μαύρο καπάκι, ούτε από τις μέτριες με το μπλε. Εγώ προσωπικά έχω καταλήξει στο ότι οι μέτριες σειρές (όπως αυτές της bosch με το μπλε καπάκι) έχουν καλύτερο value for money. Την παρακάτω την έχω επιλέξει για τρίτη συνεχόμενη φορά, τις δύο πρώτες μου κράτησε κάτι παραπάνω από 3 χρόνια: https://www.skroutz.gr/s/4646685/Varta-Blue-Dynamic-D24-12V-60AH-540EN.html Και φυσικά εννοείται πως η χρήση του αυτοκινήτου παίζει τεράστιο ρόλο στη διάρκεια ζωής της μπαταρίας.
toyo73 Δημοσ. 13 Μαΐου 2020 Δημοσ. 13 Μαΐου 2020 4 ώρες πριν, Joshua21 είπε Φίλε μου άλλο το "μια bosch s5 κράτησε 7 χρόνια" που γράφεις στην αρχή του post, και άλλο το "η μπαταρια θα κρατησει 7-10 χρονια και πανω" που έγραψες πριν χωρίς να διευκρινίσεις αν αναφέρεσαι σε φτηνιάρικη, μέτρια ή ακριβή μπαταρία, όπως επίσης όλα τα παραπάνω δεν έχουν καμία σχέση με το "Οποτε με τα 60 ευρω για 2-4 χρονια μια χαρα ειναι" που έγραψες στο τέλος το οποίο ταυτίζεται με τη δική μου εμπειρία. Υπόψιν η s5 (silver αν θυμάμαι καλά) είναι από τις ακριβότερες σειρές της bosch, και όχι από τις φτηνές με μαύρο καπάκι, ούτε από τις μέτριες με το μπλε. Απο νετ την ειχα παρει γυρω στα 70 ευρω.Λενε οτι στις bosch παιζει πολυ μαιμου.Δεν ξερω εαν ειναι φημες, αλλα εγω τις εχω πολυ ψηλα.Τωρα εβαλα banner λογω εξυπηρετησης του μηχανικου μου και λογω οτι μου την αφησε σε καλη τιμη. 62ah 80 ευρω
JOHN ONLY Δημοσ. 13 Μαΐου 2020 Δημοσ. 13 Μαΐου 2020 5 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Το να είναι συνέχεια σε λειτουργία το αυτοκίνητο δέν είναι καλό για την μπαταρία. Καταρχάς, είναι μόνιμα σε ανεβασμένες θερμοκρασίες, καθώς τα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν τη μπαταρία στο χώρο της μηχανής. Κατα δέυτερον, ο εναλλάκτης κρατά σχετικά υψηλά την τάση (14,4 Volt) ωστε η φόρτιση να γίνεται σχετικά γρήγορα. Αυτό σε αυτοκίνητα με νορμάλ χρήση δέν είναι πρόβλημα, αλλά αν γίνεται για πολύ μεγάλα χρονικά διαστήματα (όπως στα ταξί) η αυξημένη τάση σκοτώνει την μπαταρία. Η ιδανική τάση συντήρησης (trickle charging) είναι γύρω στα 13,8 Volt. Κάποια καινούρια αυτοκίνητα ρίχνουν αυτόματα την τάση του εναλλάκτη κάτω απο τα 14 Volt (το κάνουν κυρίως για μείωση της κατανάλωσης καυσίμου, όχι για τη μακροζωία της μπαταρίας) όμως έχουν αναφερθεί προβλήματα οπου η μπαταρία υποφορτίζεται. Ευχαριστώ, δεν το ήξερα ότι η τάση που δίνει το όχημα στην μπαταρία προκαλεί φθορά όσο δουλεύει πολλές ώρες. Δηλαδή έχουν ανεβασμένη τάση για τον μέσο χρήστη που κινείται για μικρές διαδρομές εντός πόλεως.
Joshua21 Δημοσ. 13 Μαΐου 2020 Δημοσ. 13 Μαΐου 2020 14 λεπτά πριν, toyo73 είπε Απο νετ την ειχα παρει γυρω στα 70 ευρω.Λενε οτι στις bosch παιζει πολυ μαιμου.Δεν ξερω εαν ειναι φημες, αλλα εγω τις εχω πολυ ψηλα.Τωρα εβαλα banner λογω εξυπηρετησης του μηχανικου μου και λογω οτι μου την αφησε σε καλη τιμη. 62ah 80 ευρω Εγώ μια φορά είχα δοκιμάσει banner, σχετικά την ακριβοπλήρωσα, και άντεξε κάτι λιγότερο από 3 χρόνια. 1 ώρα πριν, JOHN ONLY είπε Ευχαριστώ, δεν το ήξερα ότι η τάση που δίνει το όχημα στην μπαταρία προκαλεί φθορά όσο δουλεύει πολλές ώρες. Δηλαδή έχουν ανεβασμένη τάση για τον μέσο χρήστη που κινείται για μικρές διαδρομές εντός πόλεως. Το μεγάλο πρόβλημα δεν είναι η τάση φόρτισης, είναι οι συνεχείς εκφορτίσεις, αυτές είναι που τρώνε ζωή από την μπαταρία.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα