De@th L0rd Δημοσ. 1 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 1 Αυγούστου 2010 Πιστεύω ότι υπερβάλλετε λίγο. Φυσικά και ΔΕΝ είναι όλες οι μπαταρίες ίδιες. Οι καλύτερες σε θέμα απόδοσης και μακροζωίας είναι οι Banner, Optima, Odyssey που τις βρίσκεις σε πιο εξειδικευμένα καταστήματα ( και όχι στο Praktiker) . Συγκεκριμένα επιχειρήματα δεν μπορώ να παραθέσω τώρα και ούτε έχω τις γνώσεις για να το κάνω. Μιλώ ως καταναλωτής που στο παρελθόν έχω κάνει ερευνα για να αντικαταστήσω την παλιά μου μπαταρία. Αν googlaρετε θα βρείτε σχετικά test και άρθρα. Επίσης ρωτήστε έναν καλό ηλεκτρολόγο αυτοκίνητων και θα σας βοηθήσει. Με εξαιρεση τις Banner, οι άλλες (Optima, Odyssey) είναι πανάκριβες, αλλά είναι και για πιο απαιτητικούς με μεγάλες εγγυήσεις . Oι Bosch και Varta δεν ανταποκρίνονται ούτε στα amps που αναγράφουν. @kostas.b Δεν με απασχολεί και κανένα ρόλο δεν παίζει αν η Βosch είναι υπερεργολάβος μπαταριών. Επίσης δεν με ενδιαφέρει ο ισολογισμός του τελευταίου εξαμήνου της εταιρείας ( για να σε προλάβω) . Και το αυτοκίνητο μου , γνήσιο Ιαπωνικό γαρ , έχει μόνο υαλοκαθαριστήρες Bosch. Για τον απλό χρήστη που δεν αποκομίζει μεγάλο όφελος από την αγορά των εξειδικευμένων μπαταριών που προτείνεις,δεν έχει την διαφορά που αξίζει την τιμή της. Αυτές τις μπαταρίες καλό θα ήταν να τις αγοράζουν επαγγελματίες αυτοκινητιστές γιατί για εκεί προορίζονται. Είναι σαν να λες σε έναν που θέλει να μάθει photoshop να πάρει έναν PowerMaC G5 επειδή είναι καλύτερος ή να θέλει κάποιος ασύρματο ρούτερ κ να προτείνεις Cisco. Ναι όντως ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ από τα μέτρια αυτό όμως δεν τα κάνει "τα καλύτερα". Το καλύτερο πάει σύμφωνα με τις ανάγκες και την οικονομική δυνατότητα. Για να θυμίζει πως οι μπαταρίες κάθε 5-6 χρόνια χρειάζονται αλλάγη λόγω του ζεστού κλίματος της ελλάδας και του απότομου χειμώνα. Δεν είναι κρίμα να δώσεις τα διπλάσια λεφτά για κάτι που θα το πετάξεις ούτως η άλλως; Όσο καλή και αν είναι μια μπαταρία σε όχημα που κυκλοφορεί δε μπορείς να την αφήσεις για μια 10 ετία κ βάλε, γιατί αν δε χαλάσει σταδιακά , θα σου κόψει στοιχείο και θα μεινεις στο δρόμο. Στο ξαναλεώ συμφωνώ οτι οι μπαταρίες που πρότεινες είναι κορυφαίας ποιότητας και αν κάποιου του περισσεύουν λεφτά να πάει και να τις αγοράσει.Κακό δε κάνει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostas.b Δημοσ. 2 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 2 Αυγούστου 2010 Για τον απλό χρήστη που δεν αποκομίζει μεγάλο όφελος από την αγορά των εξειδικευμένων μπαταριών που προτείνεις,δεν έχει την διαφορά που αξίζει την τιμή της......................................... Στο ξαναλεώ συμφωνώ οτι οι μπαταρίες που πρότεινες είναι κορυφαίας ποιότητας και αν κάποιου του περισσεύουν λεφτά να πάει και να τις αγοράσει.Κακό δε κάνει. Το ολο σκεπτικο σου ειναι λαθος κατα την αποψη μου. Η επιλογη μιας μπαταριας και αρα η τιμη της η μακροζωια της και η απροβληματιστη συμπεριφορα της καθοριζονται σχεδον παντα απο τους παρακατω παραγοντες. 1) Απο τις κλιματολογικες συνθηκες της περιοχης που κινηται το αυτοκινητο. Αλλο τυπο μπαταριας θα πρεπει ν' αγορασει ο κατοικος της Φλωρινας (μπαταρια που εχει πολλα αμπερ εκκινησης σχετικα μικρη ομως διαρκεια ζωης και αρκετα ακριβη) και αλλο τυπο ο κατοιχος των Χανιων οπου χρειαζεται μια μπαταρια που οι πλακες μολυβδου να ειναι πιο παχιες με μικροτερη ομως επιφανεια κατι που σημαινει οτι δεν προκειτε να λιωσουν ευκολα απο την ζεστη ετσι ωστε ν' ακουμπησουν στη βαση της μπαταριας και να βραχυκυκλωσουν αλλα και οτι δεν θα εχει πολλα αμπερ εκκινησης γιατι απλα δεν θα τα χρειαζεται. 2) Απο τον τυπο δυναμου που φορτιζει την μπαταρια. Αν το δυναμο φορτιζει μια μπαταρια στα 13.8V τοτε μια μπαταρια ασβεστιου κλειστου τυπου δεν θα φορτιζει σωστα και ο κατοχος του αυτοκινητου αυτου θα δωσει τζαμπα λεφτα την στιγμη που θα μπορουσε να παρει μια απλη μπαταρια ανοικτου ή και κλειστου τυπου απλη. Αν το δυναμο του αυτοκινητου φοτριζει την μπαταρια στα 14.4V τοτε αναγκαστικα θα πρεπει καποιος ν' αγορασει τον σωστο και σαφως πιο ακριβο τυπο μπαταριας γιατι διαφορετικα θα εχουμε υπερφορτηση μπαταριας και γρηγορη καταστροφη της. 3) Τελος ορισμενα νεα μοντελα αυτοκινητων οπως τα Μini καποιες βMW mercedes και Αudi δεχονται μονο εναν συγκεκριμενο τυπο μπαταριας που μονο ελαχιστα εργοστασια παραγουν και ειναι αρκετα ακριβες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikos_e34 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 2 Αυγούστου 2010 Το ολο σκεπτικο σου ειναι λαθος κατα την αποψη μου. Η επιλογη μιας μπαταριας και αρα η τιμη της η μακροζωια της και η απροβληματιστη συμπεριφορα της καθοριζονται σχεδον παντα απο τους παρακατω παραγοντες. 1) Απο τις κλιματολογικες συνθηκες της περιοχης που κινηται το αυτοκινητο. Αλλο τυπο μπαταριας θα πρεπει ν' αγορασει ο κατοικος της Φλωρινας (μπαταρια που εχει πολλα αμπερ εκκινησης σχετικα μικρη ομως διαρκεια ζωης και αρκετα ακριβη) και αλλο τυπο ο κατοιχος των Χανιων οπου χρειαζεται μια μπαταρια που οι πλακες μολυβδου να ειναι πιο παχιες με μικροτερη ομως επιφανεια κατι που σημαινει οτι δεν προκειτε να λιωσουν ευκολα απο την ζεστη ετσι ωστε ν' ακουμπησουν στη βαση της μπαταριας και να βραχυκυκλωσουν αλλα και οτι δεν θα εχει πολλα αμπερ εκκινησης γιατι απλα δεν θα τα χρειαζεται. 2) Απο τον τυπο δυναμου που φορτιζει την μπαταρια. Αν το δυναμο φορτιζει μια μπαταρια στα 13.8V τοτε μια μπαταρια ασβεστιου κλειστου τυπου δεν θα φορτιζει σωστα και ο κατοχος του αυτοκινητου αυτου θα δωσει τζαμπα λεφτα την στιγμη που θα μπορουσε να παρει μια απλη μπαταρια ανοικτου ή και κλειστου τυπου απλη. Αν το δυναμο του αυτοκινητου φοτριζει την μπαταρια στα 14.4V τοτε αναγκαστικα θα πρεπει καποιος ν' αγορασει τον σωστο και σαφως πιο ακριβο τυπο μπαταριας γιατι διαφορετικα θα εχουμε υπερφορτηση μπαταριας και γρηγορη καταστροφη της. 3) Τελος ορισμενα νεα μοντελα αυτοκινητων οπως τα Μini καποιες βMW mercedes και Αudi δεχονται μονο εναν συγκεκριμενο τυπο μπαταριας που μονο ελαχιστα εργοστασια παραγουν και ειναι αρκετα ακριβες. περίπου σωστός... ένα δυναμό (συγκεκριμένα αλτερνέιτορ μιας και τα δυναμό σταμάτησαν αρχές δεκαετίας του 90) φορτίζει μια μπαταρία σωστά όσο είναι σε καλή κατάσταση τα καρβουνάκια του και ο ρελές του δυναμού. μπορούμε να το μετρήσουμε άνετα εφόσον βάλουμε μπροστά το αυτοκίνητο και ανάψουμε φώτα, προβολάκια, αντιστάσεις τζαμιών οποιο κουμπακι βρείς μπροστά σου. το βολτάζ δεν πρέπει να πέσει κάτω από 13.4 βόλτ και όταν ανεβάσει στροφές ο κινητήρας πρέπει να καρφώσει κατευθείαν 14.4..αυτό κάνει το σωστό ρελέ..αν τα καρβουνάκια είναι τελειωμένα ή ο ρελές ψόφιος πέφτει το βολτάζ κάτω από 13 βόλτ και θέλει άνοιγμα για επισκευη το δυναμό. αυτά με την υπερφόρτιση κλπ είναι ράδιο αρβύλα από την εποχή του δυναμού (φίατ 125, σκαραβαίος κλπ).. οι μπαταρίες ασβεστίου και τζέλ έχουν άλλο ρόλο και θα παρακαλούσα να μην αναγράφονται ανακριβειες! πάντα αγοράζουμε μπαταρία σύμφωνα με αυτά που λεει ο κατασκευαστής διότι αν πάρουμε μεγαλύτερη δεν θα φορτίζει σωστά, ο δυναμός θα κλατάρει καποια στιγμή ή η μπαταρία θα τα φτύσει ( μαυρίζει από μέσα). αν δεν είστε σίγουροι δείτε τι γράφει ο δυναμός επάνω ή αν έχετε μουσική στο αμάξι σοβαρή βάλτε δυναμό από το ντιζελοκίνητο μοντέλο και την ανάλογη μπαταρία...το έχω κάνει εγώ σε -20 παίρνει μπροστά σαν τρελό Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
_BASSstarlet_ Δημοσ. 2 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 2 Αυγούστου 2010 Δεν έχω εξειδικευμένες γνώσεις στα ηλεκτρονικά, αλλά νομίζω πως <<αυτόματος>> δεν είναι ρελέ. Το ρελέ είναι ένας διακόπτης, ενώ ο <<αυτόματος>> ρυθμίζει την τάση. μπορούμε να το μετρήσουμε άνετα εφόσον βάλουμε μπροστά το αυτοκίνητο και ανάψουμε φώτα, προβολάκια, αντιστάσεις τζαμιών οποιο κουμπακι βρείς μπροστά σου. το βολτάζ δεν πρέπει να πέσει κάτω από 13.4 βόλτ και όταν ανεβάσει στροφές ο κινητήρας πρέπει να καρφώσει κατευθείαν 14.4..αυτό κάνει το σωστό ρελέ.. Με 300άρι δυναμό και 4 μπαταρίες στο πορτπαγκάζ, πάλι δεν θα ορκιζόμουν... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
metanei Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2011 περίπου σωστός... ένα δυναμό (συγκεκριμένα αλτερνέιτορ μιας και τα δυναμό σταμάτησαν αρχές δεκαετίας του 90) φορτίζει μια μπαταρία σωστά όσο είναι σε καλή κατάσταση τα καρβουνάκια του και ο ρελές του δυναμού. μπορούμε να το μετρήσουμε άνετα εφόσον βάλουμε μπροστά το αυτοκίνητο και ανάψουμε φώτα, προβολάκια, αντιστάσεις τζαμιών οποιο κουμπακι βρείς μπροστά σου. το βολτάζ δεν πρέπει να πέσει κάτω από 13.4 βόλτ και όταν ανεβάσει στροφές ο κινητήρας πρέπει να καρφώσει κατευθείαν 14.4..αυτό κάνει το σωστό ρελέ..αν τα καρβουνάκια είναι τελειωμένα ή ο ρελές ψόφιος πέφτει το βολτάζ κάτω από 13 βόλτ και θέλει άνοιγμα για επισκευη το δυναμό. αυτά με την υπερφόρτιση κλπ είναι ράδιο αρβύλα από την εποχή του δυναμού (φίατ 125, σκαραβαίος κλπ).. οι μπαταρίες ασβεστίου και τζέλ έχουν άλλο ρόλο και θα παρακαλούσα να μην αναγράφονται ανακριβειες! πάντα αγοράζουμε μπαταρία σύμφωνα με αυτά που λεει ο κατασκευαστής διότι αν πάρουμε μεγαλύτερη δεν θα φορτίζει σωστά, ο δυναμός θα κλατάρει καποια στιγμή ή η μπαταρία θα τα φτύσει ( μαυρίζει από μέσα). αν δεν είστε σίγουροι δείτε τι γράφει ο δυναμός επάνω ή αν έχετε μουσική στο αμάξι σοβαρή βάλτε δυναμό από το ντιζελοκίνητο μοντέλο και την ανάλογη μπαταρία...το έχω κάνει εγώ σε -20 παίρνει μπροστά σαν τρελό εισαι σε κατι λαθος φιλε μου.δεν φορτωνουν ολα τα αυτοκινητα standar 13.4 volt η οταν πατισεις γκαζι αναγκαστικα πρεπει να πανε 14.4.....ενα αυτοκινητο φορτωνει οταν τα volt που παραγει οταν το μετρησεις με βολτομετρο ειναι τουλαχιστον 13.2-13.3 κ παραπανω. κ δεν πρεπει να εχουν παραπανω απο 14.5-14.6 volt γτ τοτε εχουν υπερφορτωση<καποια γιαπωνεζικα κ συγκερκιμενα αγροτικα καμια φορα φορτωνουν κ 14.4 με 14.7 το ανωτερο...οχι standar αλλα....> τωρα απο ποτε ο αυτοματος του δυναμου λεγεται κ ρελες θα ηθελα να μαθω παρα πολυ Δεν έχω εξειδικευμένες γνώσεις στα ηλεκτρονικά, αλλά νομίζω πως <<αυτόματος>> δεν είναι ρελέ. Το ρελέ είναι ένας διακόπτης, ενώ ο <<αυτόματος>> ρυθμίζει την τάση. Με 300άρι δυναμό και 4 μπαταρίες στο πορτπαγκάζ, πάλι δεν θα ορκιζόμουν... πολυ σωστα τα αναφερες παρολο οπως λες δεν εχεις γνωσεις στα ηλεκτρονικα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ipal Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2011 να ξεθαψω & να ρωτησω, ειχα διαβασει για ενα ελληνικο εργοστασιο μπαταριων που εκανε ανακυκλωση/αποσυρση με εκπτωση- μπαταριων auto moto. αλλα δε θυμαμαι ποιο ηταν! (ειχα bookmark απο ενα τοπικ αλλου φορουμ, που σβηστηκε) μηπως το ξερει κανεις??? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alxnks Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2011 να ξεθαψω & να ρωτησω, ειχα διαβασει για ενα ελληνικο εργοστασιο μπαταριων που εκανε ανακυκλωση/αποσυρση με εκπτωση- μπαταριων auto moto. αλλα δε θυμαμαι ποιο ηταν! (ειχα bookmark απο ενα τοπικ αλλου φορουμ, που σβηστηκε) μηπως το ξερει κανεις??? Ελληνικές είναι οι ΠΑΚ πάντως, μήπως είναι αυτό; Sent from my HTC Desire using Tapatalk Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ipal Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 οχι δεν ειναι ΠΑΚ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thanasis1979 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2014 να ξεθαψω & να ρωτησω, ειχα διαβασει για ενα ελληνικο εργοστασιο μπαταριων που εκανε ανακυκλωση/αποσυρση με εκπτωση- μπαταριων auto moto. αλλα δε θυμαμαι ποιο ηταν! (ειχα bookmark απο ενα τοπικ αλλου φορουμ, που σβηστηκε) μηπως το ξερει κανεις??? Στον ασπροπυργο Χουμας ή στην Κομοτηνη Recor Όσο για τις πιο αξιόπιστες μπαταρίες αυτοκινήτου αυτή τη στιγμή στην ελλάδα προτείνω πάντα τις Banner (Αυστρία) http://www.autopower.gr/17-%CE%BC%CF%80%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%81%CE%B9%CE%B5%CF%83-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%BF%CF%85 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
compubile Δημοσ. 11 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2020 Πρόσφατα αντικατέστησα μία Banner φυσικά και πάλι με Banner (τις οποίες χρησιμοποιώ τα τελευταία χρόνια σε ΙΧ και εταιρικά αυτοκίνητα). Η διάρκεια ζωής της ήταν 7 χρόνια και 4 μήνες Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JOHN ONLY Δημοσ. 11 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2020 Τα έβγαλε τα λεφτά της! Μιας και αναστήθηκε το θέμα, ποια είναι η εξήγηση που οι μπαταρίες των taxi δεν βγάζουν ούτε διετία; Έτσι μου είπες ένας του επαγγέλματος αλλά ποιος είναι ο λόγος; Αν δουλεύει συνέχεια το ταξί δεν είναι σαν να έχουμε συνδέσει την μπαταρία σε φορτιστή για συντήρηση; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 11 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2020 35 λεπτά πριν, JOHN ONLY είπε Τα έβγαλε τα λεφτά της! Μιας και αναστήθηκε το θέμα, ποια είναι η εξήγηση που οι μπαταρίες των taxi δεν βγάζουν ούτε διετία; Έτσι μου είπες ένας του επαγγέλματος αλλά ποιος είναι ο λόγος; Αν δουλεύει συνέχεια το ταξί δεν είναι σαν να έχουμε συνδέσει την μπαταρία σε φορτιστή για συντήρηση; Όχι βέβαια! Και γιατί δίνει ρεύμα εκκίνησης πολλαπλάσιες φορές, και γιατί όσο δουλεύει το ταξί η μπαταρία πολύ συχνά συμπληρώνει το ρεύμα του αλτενέιτορ, όλα αυτά μόνο ως "βαριά χρήση" μπορείς να τα χαρακτηρίσεις. Φαντάσου μόνο πως παλιότερα οι μπαταρίες ΠΑΚ (ελληνικό εργοστάσιο) είχαν 2 χρόνια εγγύηση όταν έμπαιναν σε επιβατικά, αλλά μόλις 1 όταν έμπαιναν σε ταξί. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
agnostos13 Δημοσ. 11 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2020 Στα 70Ah - 720A έχουμε καμιά καλή πρόταση; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JOHN ONLY Δημοσ. 12 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 12 Μαΐου 2020 11 ώρες πριν, Joshua21 είπε Όχι βέβαια! Και γιατί δίνει ρεύμα εκκίνησης πολλαπλάσιες φορές, και γιατί όσο δουλεύει το ταξί η μπαταρία πολύ συχνά συμπληρώνει το ρεύμα του αλτενέιτορ, όλα αυτά μόνο ως "βαριά χρήση" μπορείς να τα χαρακτηρίσεις. Φαντάσου μόνο πως παλιότερα οι μπαταρίες ΠΑΚ (ελληνικό εργοστάσιο) είχαν 2 χρόνια εγγύηση όταν έμπαιναν σε επιβατικά, αλλά μόλις 1 όταν έμπαιναν σε ταξί. Είχα στο μυαλό μου ότι στα ταξί επειδή η μηχανή είναι συνεχώς αναμμένη κατά κύριο λόγο η μπαταρία θα κρατούσε περισσότερο σε σχέση με κάποιον ( όχι ταξιτζή) που θα χρησιμοποιήσει για μικρές διαδρομές το όχημα ( επαρχία για δουλεια/supermarket) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
toyo73 Δημοσ. 12 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 12 Μαΐου 2020 Οι συχνες εκκινησεις και μικρες διαδρομες ειναι που σκοτωνουν την μπαταρια.Εαν βαζεις μπροστα, κανεις 30 χιλιομετρα για την δουλεια( π,χ Καρδιτσα-Τρικαλα) και μετα στο σχολασμα παλι πισω η μπαταρια θα κρατησει 7-10 χρονια και πανω.Εαν κανει 500 μετρα μεσα στην πολη και ξανα παλι μπροστα 30 φορες την ημερα εκει τρωει ζορι.Ενα αλλο που καταστρεφει την μπαταρια ειναι η πληρης αποφορτιση για οποιοδηποτε λογω, ξεχασμενα φωτα, αλαρμ, πλαφονιερα, διακοπτης, συνεχεις αποτυχημενες προσπαθειες εκκινησης κτλ.Ναι μεν θα την φορτισεις μετα, αλλα η διαρκεια τις εχει μειωθει αρκετα.Τη εχω πατησει με 2 ομοιες μπαταριες, οπου η μια κρατησε ακριβως στο μισο, λογως αποφορτισης. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα