Προς το περιεχόμενο

Μπαταρια αυτοκινητου


Γιάννης Platano

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 26/1/2022 στις 1:21 ΠΜ, definitio είπε

Μέτρησα τη μπαταρία πριν βάλω μπρος το αυτοκίνητο

Βασικά δεν "μέτρησες τη μπαταρία", την τάση της μέτρησες, και το μόνο που μπορείς να δεις από την τάση της είναι το ποσοστό φόρτισης, το οποίο δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την υγεία της.

Φόρτιση 100% 12,6 V

Φόρτιση 75% 12,4 V

Φόρτιση 50% 12,2 V

Φόρτιση 25% 12,0 V

Φόρτιση 0 11,8 V

Μόνο ο ηλεκτρολόγος μπορεί να την μετρήσει με το αντίστοιχο εργαλείο, παρακολουθώντας πόσο πέφτει η τάση της υπό μεγάλο φορτίο.

8 ώρες πριν, definitio είπε

Σήμερα πάλι, η μπαταρία είχε πέσει στα 11.66ν προτού βάλω το αμάξι μπρος, μετά από μια βδομάδα ακινησίας.

Με τέτοιο κρύο και τόσο αραιή χρήση, λίγα είναι τα ψωμιά της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 189
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

παιδες και εγω εχω ενα fiat punto και τον Ιουνιο είχα αλλαξει την μπαταρία βάζοντας μια bosch. αυτες τις μερες με τα κρύα επαιρνε αμεσως μπρός (τσακμακι που λενε ) αλλα έσβηνε η ενδειξη απο το ρολοι. Χθες που δεν ειχε τοσο παγωνιά πήρε κανονικά χωρις κανενα συμπτωμα. Σήμερα που είχε πάχνι το πρωι , πήρε κατευθειαν,  μηδενιστηκε το ρολοι, και σε κάποια φάση για 1 δευτερολεπτο εκαναν κατι περιεργα οι δεικτες και μετα συνήλθαν. Παω και εγω για καινούρια μπαταρία?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, george1703 είπε

παιδες και εγω εχω ενα fiat punto και τον Ιουνιο είχα αλλαξει την μπαταρία βάζοντας μια bosch. αυτες τις μερες με τα κρύα επαιρνε αμεσως μπρός (τσακμακι που λενε ) αλλα έσβηνε η ενδειξη απο το ρολοι. Χθες που δεν ειχε τοσο παγωνιά πήρε κανονικά χωρις κανενα συμπτωμα. Σήμερα που είχε πάχνι το πρωι , πήρε κατευθειαν,  μηδενιστηκε το ρολοι, και σε κάποια φάση για 1 δευτερολεπτο εκαναν κατι περιεργα οι δεικτες και μετα συνήλθαν. Παω και εγω για καινούρια μπαταρία?

 

Ελεγξε τους πόλους αν εχουν σφιχτει σωστά.Μετά ελεγξε και τα καλώδια που πάνε για γείωση αλλά και προς τον εναλλάκτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Βασικά δεν "μέτρησες τη μπαταρία", την τάση της μέτρησες, και το μόνο που μπορείς να δεις από την τάση της είναι το ποσοστό φόρτισης, το οποίο δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την υγεία της.

Φόρτιση 100% 12,6 V

Φόρτιση 75% 12,4 V

Φόρτιση 50% 12,2 V

Φόρτιση 25% 12,0 V

Φόρτιση 0 11,8 V

Μόνο ο ηλεκτρολόγος μπορεί να την μετρήσει με το αντίστοιχο εργαλείο, παρακολουθώντας πόσο πέφτει η τάση της υπό μεγάλο φορτίο.

Με τέτοιο κρύο και τόσο αραιή χρήση, λίγα είναι τα ψωμιά της.

To ότι φορτίζει μέχρι 12.51ν (μέτρηση με κλειστή μηχανή, μετά τη βόλτα) δεν αποτελεί συγκριτικό δείγμα υγείας; Εχω δει σε βιντεάκια στο ΥΤ μπαταρία να φαίνεται πως φορτίζει μεν, αλλά αφού αποσυνδεθεί/κλείσει η μηχανή να πέφτει η τάση.

Δεν μπόρεσα να μετρήσω τη τάση κατά το γύρισμα της μίζας, αυτό μένει να διευκρινισθεί.

Το πόσα ψωμιά έχει δε ξέρω, ότι η χρήση δεν είναι βέλτιστη είναι σαφές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, definitio είπε

To ότι φορτίζει μέχρι 12.51ν (μέτρηση με κλειστή μηχανή, μετά τη βόλτα) δεν αποτελεί συγκριτικό δείγμα υγείας; Εχω δει σε βιντεάκια στο ΥΤ μπαταρία να φαίνεται πως φορτίζει μεν, αλλά αφού αποσυνδεθεί/κλείσει η μηχανή να πέφτει η τάση.

Δεν μπόρεσα να μετρήσω τη τάση κατά το γύρισμα της μίζας, αυτό μένει να διευκρινισθεί.

Το πόσα ψωμιά έχει δε ξέρω, ότι η χρήση δεν είναι βέλτιστη είναι σαφές.

Το ότι φορτίζει μέχρι 12.51v μετά τη βόλτα όχι μόνο δεν λέει απολύτως τίποτα για την υγεία της, αλλά ούτε καν για το ποσοστό φόρτισης της. Αμέσως μετά τη φόρτιση σου δείχνει πλασματική τάση, θα πρέπει να την αφήσεις κανα δίωρο σε ηρεμία (χωρίς να δίνει καθόλου ρεύμα), μόνο τότε θα μπορείς να έχεις ασφαλή εικόνα για το ποσοστό φόρτισης.

Επίσης με μια βόλτα δεν φορτίζει πλήρως και σωστά, πρέπει να μπει πάνω σε φορτιστή.

Μια και δεν έχεις ιδέα, καλύτερα πήγαινε σε ηλεκτρολόγο να στη μετρήσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Το ότι φορτίζει μέχρι 12.51v μετά τη βόλτα όχι μόνο δεν λέει απολύτως τίποτα για την υγεία της, αλλά ούτε καν για το ποσοστό φόρτισης της. Αμέσως μετά τη φόρτιση σου δείχνει πλασματική τάση, θα πρέπει να την αφήσεις κανα δίωρο σε ηρεμία (χωρίς να δίνει καθόλου ρεύμα), μόνο τότε θα μπορείς να έχεις ασφαλή εικόνα για το ποσοστό φόρτισης.

Επίσης με μια βόλτα δεν φορτίζει πλήρως και σωστά, πρέπει να μπει πάνω σε φορτιστή.

Μια και δεν έχεις ιδέα, καλύτερα πήγαινε σε ηλεκτρολόγο να στη μετρήσει.

Οσο διαβασα αναφέρεται οτι οδήγηση ~30 λεπτών επαρκεί για τη φόρτιση της μπαταρίας, ειδικά αν δεν ενεργοποιούνται υποσυστήματα που επιβαρυνουν το ηλεκτρικό κύκλωμα (φωτα, αντιθαμπωτικη λειτουργία υαλοπινάκων κοκ).

Με 80-120χλμ/ω, σε ανοιχτό δρομο πηγαινα, όχι εντός πολης βεβαια.

Εφόσον δεν εχω πρόβλημα, δεν εχω λογο να τρέξω τωρα σε ηλεκτρολόγο...σαφως ομως η μπαταρια δειχνει σημαδια κούρασης ή/και επηρεάζεται απο το κρυο (ειναι του 2019, μαρκας προτερα άγνωστης σε μενα, Intact) οπότε με τα εργαλεια που εχω προσπαθώ να βγαλω ο,τι συμπερασματα μού επιτρεπεται.

Πριν ελεγξω ξανα τη τάση μετα τη βολτα ανοιξα για 2 λεπτα τα φωτα πορειας ως μεθοδο αποφυγης "surface charge" στη μπαταρία.

...η αναμονη για κάποιες ωρες θα βοηθουσε, αλλα δεν ηταν πρακτικο εκείνη τη στιγμή.

Δεν αξιωνω απολυτα συμπεράσματα, γι αυτο ρωταω, ουτε βέβαια προσπαθώ να υποκαταστήσω το συνεργείο με συμβουλές στο φόρουμ.

Επεξ/σία από definitio
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, definitio είπε

Οσο διαβασα αναφέρεται οτι οδήγηση ~30 λεπτών επαρκεί για τη φόρτιση της μπαταρίας, ειδικά αν δεν ενεργοποιούνται υποσυστήματα που επιβαρυνουν το ηλεκτρικό κύκλωμα (φωτα, αντιθαμπωτικη λειτουργία υαλοπινάκων κοκ).

Με 80-120χλμ/ω, σε ανοιχτό δρομο πηγαινα, όχι εντός πολης βεβαια.

Εφόσον δεν εχω πρόβλημα, δεν εχω λογο να τρέξω τωρα σε ηλεκτρολόγο...σαφως ομως η μπαταρια δειχνει σημαδια κούρασης ή/και επηρεάζεται απο το κρυο (ειναι του 2019, μαρκας προτερα άγνωστης σε μενα, Intact) οπότε με τα εργαλεια που εχω προσπαθώ να βγαλω ο,τι συμπερασματα μού επιτρεπεται.

Πριν ελεγξω ξανα τη τάση μετα τη βολτα ανοιξα για 2 λεπτα τα φωτα πορειας ως μεθοδο αποφυγης "surface charge" στη μπαταρία.

...η αναμονη για κάποιες ωρες θα βοηθουσε, αλλα δεν ηταν πρακτικο εκείνη τη στιγμή.

Δεν αξιωνω απολυτα συμπεράσματα, γι αυτο ρωταω, ουτε βέβαια προσπαθώ να υποκαταστήσω το συνεργείο με συμβουλές στο φόρουμ.

Όπως νομίζεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

θα συμφωνησω απολυτα με τους προλαλησαντες η μετρηση της μπαταριας μετα απο την φορτιση ειναι μια απλη ενδειξη και δεν σημαινει οτι ειναι κομπλε.Το θεμα ειναι η ταση με φορτιο και ο ρυθμος αποφορτισης .

Για να εχει φτασει 11,6 V σημαινει οτι οι πιθανοτητες να εχει ζωη ακομα ειναι ελαχιστες , καλυτερο θα ηταν να την βαλεις σε φορτιστη για αργη φορτιση μπας και.. αλλα χλωμο!

Το πιθανοτερο ειναι να δουλεψει για λιγες μερες πριν τα φτυσει εντελως.

Επεξ/σία από visualizer
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Όπως νομίζεις.

Μερικές φορές η διάθεση κάποιου να "έχει δίκιο" κ να το αναπαραστήσει οδηγεί σε μικρο-θεατρινισμούς κ υπερβολές (με υιοθέτηση μιας δυϊστικής λογικής) χωρίς καν εν τέλει να δίνει κ σαφείς απαντήσεις, αν αυτός είναι ο σκοπός της παρέμβασης...αλλιώς απλώς χασομερούμε στο φόρουμ.

1) Αρκεί εν γένει η οδήγηση περί τα 30λεπτά χωρίς ενεργοβόρα συστήματα ανοικτά για να φορτίσει μια μπαταρία; 

Θέλεις να πάρεις θέση επ' αυτού, ή το "όπως νομίζεις" εξαντλεί το θέμα; Σε κάθε ιστοσελίδα που πραγματεύεται τη φόρτιση μιας αποφορτισμένης μπαταρίας, προτείνεται η οδήγηση ~30 λεπτά σε αυτοκινητόδρομο (εγώ πηγαίνω μέχρι αεροδρόμιο κ πίσω) που γενικά επαρκεί.

Είναι τόσοι πολλοί οι σύνδεσμοι κ χωρίς αντίθετη θέση/διάψευση. Αν πιστεύεις ότι δεν ισχύει, διάψευσέ το.

Δε λέω ότι η αργή φόρτιση σε ειδικό φορτιστή δε θα ήταν καλύτερη, αλλά το "όπως νομίζεις" δεν απαντά σε κάτι συγκεκριμένο.

..

2) Παριστάνεις πως σου λέω ότι η μπαταρία δεν έχει κανένα πρόβλημα κ τα τεστ με το πολύμετρο δίνουν πλήρη εικόνα...το αντίθετο δλδ απ' ό,τι γράφω.

Εγραψα ότι
- το αμάξι τις τελευταίες 2 βδομάδες θέλει ~2" για να πάρει μπρος, αλλά δεν έχει αποτύχει καμία φορά κ δεν έχει ζητήσει δεύτερο γύρισμα της μίζας.
- δεν έχω κανένα θέμα με μειωμένη απόδοση φωτών ή κάτι τέτοιο ή άλλη δυσλειτουργία που μπορεί να οφείλεται στο ηλεκτρικό κύκλωμα
- η μπαταρία αποφορτίζεται (11.66) σε διάστημα 7 ημερών ακινησίας
- είναι 2.5-3 ετών, "ανώνυμη" (Intact 56077...δεύτερο χέρι το αμάξι, εγώ θα έβαζα Banner ή Varta D15)
- λειτουργεί το δυναμό (14,11ν σε idle)
- μετά τη 30λεπτη βόλτα σε ανοιχτό δρόμο φορτίζεται στα 12.51ν
- αυτή την ένδειξη δίνει αφού ακολουθηθούν οδηγίες για την αποβολή "surface charge" που θα δώσει πλασματικές τιμές
- καλό θα ήταν να μετρηθεί k λίγες ώρες μετά τη φόρτιση αλλά δεν ήταν πρακτικό (συχνά αναγκάζομαι παρκάρω μακρυά, επειδή με 2 λαϊκές σε γειτονικούς δρόμους την εμβομάδα κ πυκνή δόμηση είναι λαχείο να βρεις κοντά)

Επ΄αυτού
https://batteryuniversity.com/article/bu-804c-acid-stratification-and-surface-charge

Lead acid batteries are sluggish and cannot convert lead sulfate to lead and lead dioxide quickly during charge. This delayed action causes most of the charge activities to occur on the plate surfaces, resulting in an elevated state-of-charge (SoC) on the outside.

A battery with surface charge has a slightly elevated voltage and gives a false voltage-based SoC reading. To normalize the condition, switch on electrical loads to remove about 1 percent of the battery’s capacity or allow the battery to rest for a few hours. Turning on the headlights for a few minutes will do this. Surface charge is not a battery defect but a reversible condition.

Συνεπώς το άνοιγμα των φώτων για λίγα λεπτά (κλειδί στη θέση MAR) ισοδυναμεί με αναμονή κάποιων ωρών για την αποβολή του "surface charge" που δίνει πλασματικές μετρήσεις. 

Κανένα από τα παραπάνω δεν οδηγεί στο συμπέρασμα ότι δεν έχει κανένα θέμα η μπαταρία ή πως μπορούν να εξαχθούν απόλυτα συμπεάσματα (ειδικά όταν δεν έχω μετρήσει ακόμη τάση κατά το γύρισμα της μίζας)

7 ώρες πριν, visualizer είπε

θα συμφωνησω απολυτα με τους προλαλησαντες η μετρηση της μπαταριας μετα απο την φορτιση ειναι μια απλη ενδειξη και δεν σημαινει οτι ειναι κομπλε.Το θεμα ειναι η ταση με φορτιο και ο ρυθμος αποφορτισης .

Για να εχει φτασει 11,6 V σημαινει οτι οι πιθανοτητες να εχει ζωη ακομα ειναι ελαχιστες , καλυτερο θα ηταν να την βαλεις σε φορτιστη για αργη φορτιση μπας και.. αλλα χλωμο!

Το πιθανοτερο ειναι να δουλεψει για λιγες μερες πριν τα φτυσει εντελως.

Κανείς δεν είπε ότι είναι κομπλέ ή πως οι μετρήσεις όπως γίνονται δίνουν πλήρη εικόνα.

Παρόλαυτά, αν είχες απόλυτο δίκιο, χωρίς γκρίζες περιοχές (ό,τι δλδ καθιστά τη συζήτηση ενδιαφέρουσα, γιατί δεν έχουμε να κάνουμε ούτε με καινούρια μπαταρία ούτε με μπαταρία που ζητά booster για να εκκινήσει το αμάξι, και τα δύο θα καθιστούσαν τη κουβέντα άχρηστη) η μπαταρία θα έπρεπε να έχει παραδώσει πνεύμα ήδη πριν 2 βδομάδες ή έστω εντός αυτών των 2 εβδομάδων που μετρώ τη τάση.

Η δυϊστική λογική βλέπει μόνο άκρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 29/1/2022 στις 11:13 ΠΜ, definitio είπε

Οσο διαβασα αναφέρεται οτι οδήγηση ~30 λεπτών επαρκεί για τη φόρτιση της μπαταρίας, ειδικά αν δεν ενεργοποιούνται υποσυστήματα που επιβαρυνουν το ηλεκτρικό κύκλωμα (φωτα, αντιθαμπωτικη λειτουργία υαλοπινάκων κοκ).

Με 80-120χλμ/ω, σε ανοιχτό δρομο πηγαινα, όχι εντός πολης βεβαια.

Εφόσον δεν εχω πρόβλημα, δεν εχω λογο να τρέξω τωρα σε ηλεκτρολόγο...σαφως ομως η μπαταρια δειχνει σημαδια κούρασης ή/και επηρεάζεται απο το κρυο (ειναι του 2019, μαρκας προτερα άγνωστης σε μενα, Intact) οπότε με τα εργαλεια που εχω προσπαθώ να βγαλω ο,τι συμπερασματα μού επιτρεπεται.

Πριν ελεγξω ξανα τη τάση μετα τη βολτα ανοιξα για 2 λεπτα τα φωτα πορειας ως μεθοδο αποφυγης "surface charge" στη μπαταρία.

...η αναμονη για κάποιες ωρες θα βοηθουσε, αλλα δεν ηταν πρακτικο εκείνη τη στιγμή.

Δεν αξιωνω απολυτα συμπεράσματα, γι αυτο ρωταω, ουτε βέβαια προσπαθώ να υποκαταστήσω το συνεργείο με συμβουλές στο φόρουμ.

Σε μπαταρια 2 ετων ξεκινησε να μην μπορει να μιζαρει οταν δεν το εβαζα μπροστα μεσα στο 24ωρο!  Μου κανει ο ηλεκτρολογος δεν βλεπω να εχει κατι η μπαταρια ουτε το αμαξι να εχει απωλειες..! απλα κανε μερικα χλμ για να φορτισει καλυτερα..  Εκανα μερικα δρομολογια παλι τα ιδια!  Πηγα στο μαγαζι που αγοραστηκε η μπαταρια(εγγυηση) μου κανει  δεν φαινεται να εχει κατι και μαλλον φταιει το αυτοκινητο-απωλειες..

Μου προτεινε να του την αφησω να την φορτισει και βλεπουμε..   Τελικα μετα την φορτιση εφτιαξε! Δηλαδη και μετα απο 3-4 μερες επαιρνε μπροστα!!!

Απο καινουργια και για τον 1ο χρονο το αμαξι επαιρνε μπροστα ανα 10 μερες!  Αυτο δημιουργησε προβλημα στην μπαταρια!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε

Σε μπαταρια 2 ετων ξεκινησε να μην μπορει να μιζαρει οταν δεν το εβαζα μπροστα μεσα στο 24ωρο!  Μου κανει ο ηλεκτρολογος δεν βλεπω να εχει κατι η μπαταρια ουτε το αμαξι να εχει απωλειες..! απλα κανε μερικα χλμ για να φορτισει καλυτερα..  Εκανα μερικα δρομολογια παλι τα ιδια!  Πηγα στο μαγαζι που αγοραστηκε η μπαταρια(εγγυηση) μου κανει  δεν φαινεται να εχει κατι και μαλλον φταιει το αυτοκινητο-απωλειες..

Μου προτεινε να του την αφησω να την φορτισει και βλεπουμε..   Τελικα μετα την φορτιση εφτιαξε! Δηλαδη και μετα απο 3-4 μερες επαιρνε μπροστα!!!

Απο καινουργια και για τον 1ο χρονο το αμαξι επαιρνε μπροστα ανα 10 μερες!  Αυτο δημιουργησε προβλημα στην μπαταρια!

Αυτό ακριβώς που έγραψα και εγώ παραπάνω, μερικές φορές η μπαταρία για να φορτιστεί πλήρως και σωστά πρέπει να μπει σε φορτιστή. Το έχω ξαναγράψει και παλιότερα σε άλλο θέμα:

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε

Σε μπαταρια 2 ετων ξεκινησε να μην μπορει να μιζαρει οταν δεν το εβαζα μπροστα μεσα στο 24ωρο!  Μου κανει ο ηλεκτρολογος δεν βλεπω να εχει κατι η μπαταρια ουτε το αμαξι να εχει απωλειες..! απλα κανε μερικα χλμ για να φορτισει καλυτερα..  Εκανα μερικα δρομολογια παλι τα ιδια!  Πηγα στο μαγαζι που αγοραστηκε η μπαταρια(εγγυηση) μου κανει  δεν φαινεται να εχει κατι και μαλλον φταιει το αυτοκινητο-απωλειες..

Μου προτεινε να του την αφησω να την φορτισει και βλεπουμε..   Τελικα μετα την φορτιση εφτιαξε! Δηλαδη και μετα απο 3-4 μερες επαιρνε μπροστα!!!

Απο καινουργια και για τον 1ο χρονο το αμαξι επαιρνε μπροστα ανα 10 μερες!  Αυτο δημιουργησε προβλημα στην μπαταρια!

Αφενός αυτό είναι ένα ακραίο πρόβλημα (σε μένα δεν έχει αποτύχει ποτέ να πάρει μπρος με τη πρώτη προσπάθεια ανά 7-10 μέρες χρήσης) κ μάλιστα σε νεώτερη μπαταρία...
...αφετέρου η σταδιακή φόρτιση είναι σαφώς καλύτερη...σαφέστατα όχι ο μόνος τρόπος
...στις πλείστες των περιπτώσεων η οδήγηση για ~30 λεπτά, υπό τις σωστές συνθήκες, επαρκεί για τη φόρτιση, αν δεν υπάρχουν κι άλλα προβλήματα., όπως γράφουν - δίχως διχογνωμίες - όλες οι τεχνικές ιστοσελίδες που έχω βρει να πραγματεύονται το θέμα (μία μόνο έλεγε καλύτερα 1ώρα, μάλλον λαμβάνοντας υπόψη κ διαδρομές εντός πόλης)

Για να μη σου φορτίζει καθόλου όμως με τη κίνηση του αυτοκινήτου, μήπως δεν ήταν επαρκώς μεγάλης διάρκειας ή σε ανοιχτούς δρόμους ή με κλειστά ενεργοβόρα συστήματα του αυτοκινήτου ή μήπως θέλαν καθάρισμα οι πόλοι ή κάτι άλλο που έκανε το κατάστημα (πχ τους έσφιξε ή εσύ καλύτερα κατα την επανατοποθέτηση) ;

Εγώ είχα βάλει έναν "πόλο γρήγορης αποσύνδεσης μπαταρίας τη τελευταία φορά που το κίνησα/πήγα συνεργείο (αυτό έκανε τοποθέτηση) πριν αρχίσει το φαινόμενο  - παραδόξως ακριβώς για να το προλάβω κατά τη περίοδο των κρύων - αλλά είχα ξεχάσει να το χρησιμοποιήσω, να απομονώσω τη μπαταρία αφαιρώντας το πόλο δλδ...

Συνέπεσε αυτή η περίοδος ακινησίας με τα μεγαλύτερα κρύα μέχρι στιγμής...

Κι έκτοτε δεν το έχω χρησιμοποιήσει για λο΄γους δοκιμης, για να παρακολουθώ την αποφόρτιση κ συμπεριφορά της μπαταρίας

Την επόμενη φορά, μετά το κύκλο οδήγησης, θα τον αφαιρέσω για να δω σε αν κ σε τί βαθμό κάνει διαφορά.

Επεξ/σία από definitio
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 31/1/2022 στις 7:30 ΠΜ, definitio είπε

Αφενός αυτό είναι ένα ακραίο πρόβλημα (σε μένα δεν έχει αποτύχει ποτέ να πάρει μπρος με τη πρώτη προσπάθεια ανά 7-10 μέρες χρήσης) κ μάλιστα σε νεώτερη μπαταρία...
...αφετέρου η σταδιακή φόρτιση είναι σαφώς καλύτερη...σαφέστατα όχι ο μόνος τρόπος
...στις πλείστες των περιπτώσεων η οδήγηση για ~30 λεπτά, υπό τις σωστές συνθήκες, επαρκεί για τη φόρτιση, αν δεν υπάρχουν κι άλλα προβλήματα., όπως γράφουν - δίχως διχογνωμίες - όλες οι τεχνικές ιστοσελίδες που έχω βρει να πραγματεύονται το θέμα (μία μόνο έλεγε καλύτερα 1ώρα, μάλλον λαμβάνοντας υπόψη κ διαδρομές εντός πόλης)

Για να μη σου φορτίζει καθόλου όμως με τη κίνηση του αυτοκινήτου, μήπως δεν ήταν επαρκώς μεγάλης διάρκειας ή σε ανοιχτούς δρόμους ή με κλειστά ενεργοβόρα συστήματα του αυτοκινήτου ή μήπως θέλαν καθάρισμα οι πόλοι ή κάτι άλλο που έκανε το κατάστημα (πχ τους έσφιξε ή εσύ καλύτερα κατα την επανατοποθέτηση) ;

Εγώ είχα βάλει έναν "πόλο γρήγορης αποσύνδεσης μπαταρίας τη τελευταία φορά που το κίνησα/πήγα συνεργείο (αυτό έκανε τοποθέτηση) πριν αρχίσει το φαινόμενο  - παραδόξως ακριβώς για να το προλάβω κατά τη περίοδο των κρύων - αλλά είχα ξεχάσει να το χρησιμοποιήσω, να απομονώσω τη μπαταρία αφαιρώντας το πόλο δλδ...

Συνέπεσε αυτή η περίοδος ακινησίας με τα μεγαλύτερα κρύα μέχρι στιγμής...

Κι έκτοτε δεν το έχω χρησιμοποιήσει για λο΄γους δοκιμης, για να παρακολουθώ την αποφόρτιση κ συμπεριφορά της μπαταρίας

Την επόμενη φορά, μετά το κύκλο οδήγησης, θα τον αφαιρέσω για να δω σε αν κ σε τί βαθμό κάνει διαφορά.

Ειναι σε Γερμανικο και προφανως εχει καποια προστασια δηλαδη απο μια ταση και κατω δεν το αφηνει να μιζαρει! Σε παλιο Ιαπωνικο και 1 μηνα να το αφησω δεν καταλαβαινει τιποτα! Το καθε αυτοκινητο εχει διαφορετικες απαιτησεις στα ρευματα οπως και ιδιαιτεροτητες..!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 31/1/2022 στις 7:30 ΠΜ, definitio είπε

Αφενός αυτό είναι ένα ακραίο πρόβλημα (σε μένα δεν έχει αποτύχει ποτέ να πάρει μπρος με τη πρώτη προσπάθεια ανά 7-10 μέρες χρήσης) κ μάλιστα σε νεώτερη μπαταρία...
...αφετέρου η σταδιακή φόρτιση είναι σαφώς καλύτερη...σαφέστατα όχι ο μόνος τρόπος
...στις πλείστες των περιπτώσεων η οδήγηση για ~30 λεπτά, υπό τις σωστές συνθήκες, επαρκεί για τη φόρτιση, αν δεν υπάρχουν κι άλλα προβλήματα., όπως γράφουν - δίχως διχογνωμίες - όλες οι τεχνικές ιστοσελίδες που έχω βρει να πραγματεύονται το θέμα (μία μόνο έλεγε καλύτερα 1ώρα, μάλλον λαμβάνοντας υπόψη κ διαδρομές εντός πόλης)

Για να μη σου φορτίζει καθόλου όμως με τη κίνηση του αυτοκινήτου, μήπως δεν ήταν επαρκώς μεγάλης διάρκειας ή σε ανοιχτούς δρόμους ή με κλειστά ενεργοβόρα συστήματα του αυτοκινήτου ή μήπως θέλαν καθάρισμα οι πόλοι ή κάτι άλλο που έκανε το κατάστημα (πχ τους έσφιξε ή εσύ καλύτερα κατα την επανατοποθέτηση) ;

Εγώ είχα βάλει έναν "πόλο γρήγορης αποσύνδεσης μπαταρίας τη τελευταία φορά που το κίνησα/πήγα συνεργείο (αυτό έκανε τοποθέτηση) πριν αρχίσει το φαινόμενο  - παραδόξως ακριβώς για να το προλάβω κατά τη περίοδο των κρύων - αλλά είχα ξεχάσει να το χρησιμοποιήσω, να απομονώσω τη μπαταρία αφαιρώντας το πόλο δλδ...

Συνέπεσε αυτή η περίοδος ακινησίας με τα μεγαλύτερα κρύα μέχρι στιγμής...

Κι έκτοτε δεν το έχω χρησιμοποιήσει για λο΄γους δοκιμης, για να παρακολουθώ την αποφόρτιση κ συμπεριφορά της μπαταρίας

Την επόμενη φορά, μετά το κύκλο οδήγησης, θα τον αφαιρέσω για να δω σε αν κ σε τί βαθμό κάνει διαφορά.

Tα 12,5 που ειδες δεν ειναι πληρη φορτισμενη η μπαταρια σου.Προφανως λοιπον δεν φτανουν 30 λεπτα "φορτισης".Κατα τα αλλα δεν βλεπω καποιο προβλημα,ενα αυτοκινητο παρατημενο τοσες μερες σε αυτη την θερμοκρασια ,με μια γερασμενη μπαταρια μου φαινονται λογικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...