Γιάννης Platano Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2009 Θα παω αυτες τις μερες να φερω απο Κυμη ενα VW PASSAT 1.8 του 1992 που εμεινε απο τον συγχωρεμενο τον πεθερο μου .Λυπαμαι να το πεταξω αφου ειναι σε πολυ καλη κατασταση εστω και αν χρειαστει να πληρωσω 350 ευρω για τελη και αλλα 400 για ασφαλεια ενος χρονου. Το αυτοκινητο ειναι σε ακινησια απο 5/2008 οποτε σιγουρα δεν θα παιρνει εμπρος.Η μαπαταρια που εχει ηταν τοποθετημενη καινουργια λιγους μηνες πριν ακινητοποιηθει. Αξιζει να την αφησω επανω ή θα θλει αλλαγμα οποτε να παω εκει με καινουργια μπαταρια στο χερι ? Ευχαριστω.
Alxnks Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2009 μπορει να μην εχει κλαταρει τελειως αφου ηταν καινουρια. βεβαια ειναι πολυ πιθανο οπως λες να μην παιρνει, αλλα δοκιμασε πρωτα να πας με καλωδια να του δωσεις ρευμα απο ενα αλλο αυτοκινητο (η απο φορητο εκκινητη αν εχεις) και αφου κανεις το ταξιδι θα ειναι μια καλη ενδειξη αν η μπαταρια θα συνεχισει να ζει η ειναι για πεταμα. κριμα θα ειναι να δωσεις χρηματα για νεα μπαταρια εαν αυτη εχει ψωμι ακομα.
Γιάννης Platano Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2009 Ευχαριστω.Σιγουρα θα χρειαζεται και αλλαγη λαδιων και λαστιχα μαλλον εστω και αν εχουν κανει μονο 3000 χλμ αλλα ειναι απο τον 5/2006 επανω του.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2009 Moderators Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2009 Αν δεν ειναι ξερα λογω ηλιου, και δεν θελεις το αυτοκινητο για ραλλυ μπορεις να τα κρατησεις ακομα.
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2009 Ευχαριστω.Σιγουρα θα χρειαζεται και αλλαγη λαδιων και λαστιχα μαλλον εστω και αν εχουν κανει μονο 3000 χλμ αλλα ειναι απο τον 5/2006 επανω του. Εχοντας αφησει αμαξι ιδιας ηλικιας με το δικο σου για 1 ετος σε ακινησια, οταν το ξαναεβαλα σε κινηση χρειαστηκε να αλλαξω αμεσα, μπαταρια, λαστιχα. Να εχεις υποψη οτι λογικα θα εχεις και διαφορες διαροες απο ξεραμενα τσιμουχακια. Πχ εμενα μου ξεραθηκε μια τσιμουχα και εχανα βαλβολινες, μια αλλη φορα εχανα υγρα ψυγειου, επισης απο ξεραμενη τσιμουχα. Γενικως οτι λαστιχο-πλαστικο υπαρχει στο αμαξι ειναι επιφοβο για φθορα μετα απο τοση ακινησια-θα εχει ξεραθει.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2009 Moderators Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2009 Επι τη ευκαιρια: Γιατι αν βρισκεται σε ακινησια ενα αυτοκινητο φθειρονται υπερμετρα τα λαστιχα/τσιμουχες? Αυτο ποτε δε το καταλαβα... Δηλαδη τι διαφορα θα ειχε αν το κινουσε καποιος καθημερινα? Αφου ετσι κι αλλιως και στις 2 περιπτωσεις τη ζεστη απο τον ηλιο δε τη γλυτωνουν, ενω παραλληλα ποτε δε τα πετυχαινει αμεσα ο ηλιος, αφου τα περισσοτερα βρισκονται καλυμμενα (κατω απο το καπω π.χ.). Οποτε ποια η ειδοποιος διαφορα που τα "αναγκαζει" να φθειρονται?
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2009 Τελειως μπακαλιστικα και εμπειρικα: Οι τσιμουχες ξεραινονται επειδη δεν τις διαπερνα υγρο αρα δεν παραμενει μαλακο το λαστιχο. Ως γνωστον το λαστιχο θελει ποτισμα με υγρασια! Τα λαστιχα δεν κινουνται, αρα δεν φθειρονται, αρα ο ηλιος χτυπαει το ιδιο σημειο επι 1 χρονο και ξερενεται η γομα και αχρηστευονται. Ιδια περιπτωση με κατι φωτογραφιες που εχεις δει στην ερημο η σε πρωην λιμνες, που περνανε περιοδο ξηρασιας και ανοιγει η γη λες και εχει ρηγματα. Καπως ετσι γινονται και οι τσιμουχες, ανοιγουν ουσιαστικα πολλα μικρα ρηγματα, σαν αυτα στο βυθο μιας πρωην λιμνης. Το ιδιο και τα ξερα λαστιχα.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2009 Moderators Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2009 Yeah yeah, ξερω πως γινονται οταν ξεραινονται. Απλα δεν ηξερα οτι πρεπει να τα διαπερνα υγρο για να ποτιζοναι... εγω νομιζα οτι υπαρχουν ακριβως για να μην απορροφουν το καθε υγρο, αλλα ως ενα ελαστικο μεσο "καθοδηγησης" απαραιτητων για τη λειτουργια του αυτοκινητου υγρων.
Γιάννης Platano Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2009 Αν δεν ειναι ξερα λογω ηλιου, και δεν θελεις το αυτοκινητο για ραλλυ μπορεις να τα κρατησεις ακομα. Ευχαριστω.Ειναι σε κλειστο γκαραζ ολο αυτο τον τελευταιο εναμισυ χρονο.
Alxnks Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2009 Ευχαριστω.Ειναι σε κλειστο γκαραζ ολο αυτο τον τελευταιο εναμισυ χρονο. τοτε και τα λαστιχα θα ναι οκ, αν δεν τα θελεις για να τρεχεις σε ραλλυ οπως ειπε κι ο φιλος. και επισης, καινουρια μπαταρια δεν εχει λογο να τα φτυσει αμεσως...να ηταν μπαταρια μερικων χρονων θα σου ελεγα να πας αγκαλια με μια ηδη. αλλα τωρα πιστευω οτι μπορεις να δοκιμασεις αν φορτισει με το ταξιδι, αν οχι αγοραζεις μια, αν ναι...μολις γλυτωσες καμια 70αρα ευρω πληροφοριακα....το δικο μου αυτοκινητο το αγορασα και ηταν επισης αραγμενο σε γκαραζ ενα χρονο. η μπαταρια μετα απο μια φορτιση δουλεψε αμεσως και δουλευει αψογα ακομα (και στο μεταξυ απο διαφορες βλακειες μου και πειραματα εχει ξεφορτισει αλλες 3 φορες μεσα σε ενα χρονο...απλα την βαζω στο φορτιστη, κανω μια φορτιση και ολα καλα)..και μιλαμε για μπαταρια χρονων (που παιζουν και 2 ενισχυτες κτλ) και οχι για καινουρια
Sorath Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2009 Για να αποφύγεις την αλλαγή, το καλύτερο είναι να την βγάλεις απο το αυτοκίνητο και να την φορτίσεις σε μηχάνημα. Γιατί κι εμένα νέα μπαταρία, άδειασε τελείως όταν άφησα ένα λαμπάκι ανοιχτό για 2 βδομάδες. Χρειάστηκε 6 μέρες για να φορτίσει πλήρως.
Alxnks Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2009 6 μερες;! σε τι μηχανημα την ειχες βαλει;; εμενα το χειροτερο ηταν οταν ειχα αφησει κι εγω για 2 μερες ξεχασμενα τα 2 σποτακια στην καμπινα και αδειασε τελειως η μπαταρια..σε μιαμιση μερα ηταν οκ ομως με το μηχανημα αλλα συμφωνω, το πιο καλο θα ηταν αν μπορουσε να τη βαλει σε μηαχνημα, επειδη ομως απο οτι λεει θα το φερει απο μακρια, ειναι αρκετη η αποσταση για να κανει καλη δουλεια το δυναμο, αν ειναι οκ η μπαταρια. κι αν επισης το κινησει μερικες μερες κι εδω, τοτε θα ειναι ενταξει.
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2009 βασικα καλο ειναι να μη κανει μισες δουλειες ουτε οικονομιες σε τετοια θεματα. Σε οποιο συνεργειατζη και να παει μιας και εμεις δεν ειμαστε ειδικοι, θα του πει αλλαγη σε λαστιχα και μπαταρια. Ειδικα με τα λαστιχα δεν παιζουμε. Μην το τραβατα απτα μαλλια, για λιγη οικονομια...
Alxnks Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2009 χμμ...για τα λαστιχα να συμφωνησω (και παλι ομως αναλογα με τη χρηση που θα του γινει...αλλωστε το passat δεν θα θελει λαστιχα 200 ευρω...σιγουρα θα ναι αρκετα παραπανω, οποτε δεν ειναι μικρη οικονομια αλλα αρκετα μεγαλη, αν συνυπολογισεις κιολας τι τον περιμενει με τα τελη που θα εχει ενα 1800αρι του 92, χωρια ασφαλεια, κτεο κι ολα τα σχετικα). απλα η μπαταρια δεν ειναι κατι που το αλλαζουμε προληπτικα η ανα ταδε χιλιομετρα η κτλ. κανεις δεν θα σου πει απλα με μια αποφορτιση να την αλλαξεις (ποσο μαλλον αν ηταν καινουρια πριν). αν εχει ψωμι την κρατας, αν δεν εχει την αλλαζεις. και πως βλεπεις αν εχει ακομα ψωμι μετα απο αποφορτιση της; απλα φορτιζοντας την. αν αποφορτιστει παλι...τοτε παει για αλλαγη. επισης, μετα το ταξιδι, μπορει να περασει και απο ενα μαγαζι που αλλαζουν μπαταριες να του τη μετρησουν (οχι τα βολτ...αυτα τα μετραει και μονος του με ενα πολυμετρο), θελει αμπεροτσιμπιδα γι αυτο (εγω εχω και την μετραω και με αυτη).
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα