Προς το περιεχόμενο

Σχετικα με ντουντουκες σε αγροτικα/κλπ


MiDi_MiLiZ

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Για να καταλάβω νο2.

Ήταν ρατσιστικό σχόλιο το ότι οι γύφτοι/τσιγγάνοι και το νόμιμα απέχουν παρασάγγας ?

Γιατί εγώ -εδώ εις τας Ελλάδας οπού κατοικώ- το θεωρώ σχόλιο ρεαλιστικό.

Όχι ρατσιστικό.

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Καλα βασικα αυτο με τις καμπανες και τα μεγαφωνα, δεν ειναι προνομιο της χωρας μας ισχυει σε ολα τα εθνη του κοσμου + τα Ευρωπαικα. Μου σπανε τα νευρα οσο κι εσας οι καμπανες κλπ, αλλα οκ λιγο γραφικο ειναι να συζηταμε για τη νομιμοτητα ενος κρατους εν κρατει (δυστυχως). Μακαρι να υπηρχε τροπος περιορισμου τους.

 

@insomniak: Ο ιδιος ο γυφτος με το datsun (η και Ελληνας) μπορει να κανει τη δουλεια του και διχως ντουντουκα, οπως την κανει τοσος κοσμος ανα τα γεωγραφικα μηκη και πλατη της χωρας μας. Κανεις δεν πεινασε επειδη δεν ειχε ντουντουκα.

Επισης δε θεωρω οτι παιρνεις τη ζωη στα χερια σου με ενα ντατσουν και μια ντουντουκα, ξεκουφαινοντας οτι ωρα θες καθημερινα διαφορες γειτονιες.

 

Για να μη σου πω οτι ειναι και αθεμιτος ανταγωνισμος, κατα των υπολοιπων παλιατζηδων, μιας και το πηγες πολυ φιλοσοφικα το θεμα αλλα μονοπλευρα.

Δημοσ.
Για να καταλάβω νο2.

Ήταν ρατσιστικό σχόλιο το ότι οι γύφτοι/τσιγγάνοι και το νόμιμα απέχουν παρασάγγας ?

Γιατί εγώ -εδώ εις τας Ελλάδας οπού κατοικώ- το θεωρώ σχόλιο ρεαλιστικό.

Όχι ρατσιστικό.

Η ειρωνεια ειναι οτι οταν εκανες το παρακατω ποστ για το οποιο εγινε η φασαρια:

Για να καταλάβω.

Έχεις βάλει στην ίδια πρόταση το ''Νόμιμα'' και ''Γύφτοι/Τσιγγάνοι'' ?

ΚΑΝΕΙΣ δεν ειχε χρησιμοποιησει τη λεξη τσιγγανος/γυφτος!

Δημοσ.

Προσωπικα δε σε αποκαλεσα ρατσιστρια ουτε και με ενοχλησε το σχολιο σου. Απλα σου λεω οτι μονη σου πιαστηκες και αναφερθηκες στους γυφτους.

 

Και για την ακριβεια μιας και εμενα ρωτησες αν βαζω στην ιδια προταση τη λεξη "γυφτος" και "νομιμος", σε διαβεβαιω οτι δεν ειναι μονο γυφτοι αυτοι για τους οποιους μιλαω στο ποστ μου! Ουτε και ανεφερα τη λεξη γυφτος/τσιγγανος φυσικα, μεχρις οτου κανεις το εν λογω σχολια. Τεσπα..

Δημοσ.

Off topic: Για να μην παρεξηγηθώ με και απ' όλους, το σχόλιο μου αναφερόταν στο σχόλιο #11, το οποίο είναι ρατσιστικό.-

 

Κατανοώ και αποδέχομαι την ανάγκη για ησυχία, όπως όμως αποδέχομαι ανθρώπους να προσπαθούν να βελτιώσουν τη ζωή τους με μη νόμιμα μέσα αν βασιστούμε στο γράμμα του νόμου. Και πριν αρχίσουμε να ανατρέχουμε στους νόμους, μήπως αυτό που προτείνει ο Freedubus είναι η λύση, μία φωνή από το μπαλκόνι: Ρε φίλε είναι μεσημέρι, δεν το κόβεις μέχρι το απόγευμα; Δε θα πάθουμε και τίποτα να το δοκιμάσουμε.

Δημοσ.
Απλα σου λεω οτι μονη σου πιαστηκες και αναφερθηκες στους γυφτους.

 

Πιάστηκα ?

Σόρρυ κιόλας,αλλά όταν μιλάμε για ντατσουν,πατάτες,χώματα και διάφορα άλλα χαριτωμένα, -στα μέρη μου-,μιλάμε για γύφτους.

'Όταν μιλάμε για κλαρίνα,μιλάμε για γύφτους.

Και ενόχλησε η συγκεκριμενοποίηση ?

Δεκτόν.

Δημοσ.
Πιάστηκα ?

Σόρρυ κιόλας,αλλά όταν μιλάμε για ντατσουν,πατάτες,χώματα και διάφορα άλλα χαριτωμένα, -στα μέρη μου-,μιλάμε για γύφτους.

'Όταν μιλάμε για κλαρίνα,μιλάμε για γύφτους.

Και ενόχλησε η συγκεκριμενοποίηση ?

Δεκτόν.

Κατανταει γραφικο αλλα επειδη θες σωνει και καλα , λεγοντας ανακριβειες, να μου πεις οτι στην ιδια προταση εβαλα το γυφτος με το νομιμος:

 

Πρωτον δεν ειπα πουθενα τη λεξη γυφτος. Και γενικα δεν εκανα καποια φυλετικη αναφορα, μεχρις οτου ποσταρεις εσυ.

Δευτερον δεν ειπα μονο ντατσουν, ειπα κι αλλες μαρκες.

Τριτον δεν ειπα πουθενα για πατατες/ντοματες κλπ. Εναν παλιατζη και εναν με κοκινχωμα ανεφερα χωρις να κανω διακριση φυλης του καθενος.

Τεταρτον κλαρινο δεν παιζουν μονο οι γυφτοι (αν και δεν εκανα εγω το εν λογω ποστ). Προφανως λαθος γνωμη εχεις.

Πεμπτον επιμενεις να θεωρεις οτι εγω στοχοποιω γυφτους, ενω αυτο το εκανες εσυ, μονη σου.

 

Στο τελος θα πεις οτι το σχολιο που εκανες το εκανες εξαιτιας μου.

 

Δε συνεχιζω την αντιδικια. Εχεις τις αποψεις σου κι εχω τις δικες μου. Τα περι τσιγγανων ειναι δικο σου ζητημα στο παρον thread, μιας και μονο εσυ εκανες αυτη την αναφορα.

Δημοσ.

Παιζετε με τις λεξεις.

Η paschalia απλη επισημανση εκανε στο γενικοτερο κλιμα, ξεροντας (οπως κι ολοι βεβαια) οτι το 99% αυτων που κανουν αυτου του ειδους την εργασια ειναι τσιγγανοι, και απλα επεσημανε το πασιφανες, οτι στη χωρα μας, ειναι οξυμωρο να ρωταει ο midi στο αρχικο του ποστ, αν ειναι νομιμο να εχεις ντουντουκα.

 

Τωρα αν πιανομαστε απο το οτι ειπωθηκε η λεξη γυφτος, μου θυμιζει καταστασεις του '90 οπου ηταν κακο να πεις τον αλλον αλβανο (λες και δεν ηταν απο την αλβανια, αλλα απο τη γαλλια)

Δημοσ.

Ποιο 99%, τους μέτρησες;

 

Εκεί οφείλεται και η αντίδραση του ινσόμνιακ και όσων μίλησαν για ρατσισμό: αναπαρήγαγε (κι αυτή κι εσύ) ένα στερεότυπο -στα μέρη σας(;), το οποίο είτε παίζοντας με τις λέξεις είτε όχι είναι ρατσιστικό.-

 

Συμπληρώνοντας: στα μέρη της Πασχαλιάς τουλάχιστον η πλειοψηφία αυτών με τις ντουντούκες είναι Πομάκοι και όχι γύφτοι. Επίσης ξέρω κάμποσους Ρωσοπόντιους που κάνουν την ίδια δουλειά.

Και φυσικά το πρόβλημα δεν είναι η χρήση της λέξης γύφτος -σωστή είναι ούτως η άλλως.

Το να πιαστεί κάποιος από κάτι τέτοιο το λιγότερο ηλίθιο θα ήταν στο συγκεκριμένο τόπικ, θα μπορούσε ίσως να ισοσταθμιστεί σε βλακεία και με την υστερία που παθαίνουν οι φεμινίστριες στο ιντιμίντια όταν διαβάζουν από κάποιον "σταρχίδιαμου".

 

Δημοσ.

Αλλα λογια να αγαπιομαστε.

Αντε, δεν ειναι το 99% ειναι το 90, η το 80- η το 70. Ωραια;

Τι ακριβως ειναι το ρατσιστικο δεν καταλαβα. Η λεξη γυφτος-τσιγγανος, το οτι τοποθετουνται σε αυτη την εργασια, η το οτι αυτη η εργασια ειναι επι το πλειστον παρανομη;

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...