pctechgr Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2009 Το άρθρο μάλλον έχει πολύ ενδιαφέρον http://pcnea.blogspot.com/2009/12/h-dell.html
GPOWERR Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2009 Εμενα μου εκαναν το εξης:Τη πρωτη εβδομαδα μου καηκε ενα dell studio το οποιο ειχα αγορασει με 3 χρονια εγγυηση και μου εκαναν αντικατασταση με νεο αλλα με ενα χρονο εγγυηση συμφωνα με το serial number στο site τους.Τους πηρα απειρα τηλεφωνα για να αλλαξουν την καταχωρηση της εγγυησης απο 1 σε 3 ετη αλλα με εγραψαν κανονικα εκει που ξερουν.Μαλιστα στο τελος μετα απο 5 μηνες κοροιδιας,αφου μιλησα με την διευθυντρια πωλησεων και αφου με διαβεβαιωσε πως εχω απολυτο δικιο μπηκα μετα απο μιση ωρα στο σαιτ και ειδα οτι εσβησαν το παλιο serial number του καμμενου λαπτοπ ετσι ωστε να μην φαινεται οτι το πρωτο ειχε 3 χρονια εγγυηση!!!!!Βεβαιως το νεο το αφησαν με 1 χρονο εγγυηση!!!εγω βεβαια εχω ολα τα screenshots απο το σαιτ τους που φενεται ολη η αληθεια και απο το eshop που το αγορασα και μαλιστα τους εστειλα και μαιιλ αλλα ακομη μετα απο 1 ετος περιμενω απαντηση.Εννοειται πως εστειλα μαιιλ και στην μητρικη dell αμερικης αλλα με εγραψαν και αυτοι!Ε λοιπον στην επομενη αγορα λαπτοπ θα τους γραψω και εγω....Ασε που αν εμφανισει προβλημα μεσα στα 3 χρονια και μου αρνηθουν δωρεαν επισκευη θα φτασω ως τον Αρειο Παγο μεχρι να μου το φτιαξουν.
tarantules Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2009 Ε λοιπον στην επομενη αγορα λαπτοπ θα τους γραψω και εγω.... Και μαζί με εσένα και όλοι οι εν δυνάμει μελλοντικοί πελάτες.Και έτσι το πάθημά σου θα είναι πολλαπλή ζημιά για αυτούς , μόνο και μόνο κοινοποιώντας την αντιμετώπιση που είχες από αυτούς. Γι αυτό φωνάζουμε να αναφέρετε οποιαδήποτε κακή αντιμετώπιση από μέρους των εταιριών για να σφίξουν και λίγο οι κώλοι τους που έχουν πάρει αέρα
Droidlock Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2009 Αμα χαλασε και το service της Dell αστα να πανε...
irahara Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2009 Δεν ξέρω για εσάς αλλά από προσωπική εμπειρία (αφορά ένα studio 1535 με 2 χρόνια εγγύηση από multirama της πρώην μου- άσχετης με υπολογιστές- το οποίο αγοράσθηκε τον Ιούλιο) έτυχα της καλύτερης αντιμετώπισης. Το φορητό είχε το εξής πρόβλημα. Πριν από 1 μήνα περίπου με το που άνοιγες τον υπολογιστή το ανεμιστηράκι δούλευε στο φουλ ασταμάτητα. Ήταν αδύνατο να δουλέψεις μ' αυτό διότι ο θόρυβος από τον ανεμιστήρα ήταν ανυπόφορος. Αφού πρώτα διέγραψα τις πιθανότητες να είναι κάποιο πρόβλημα software (εγκατέστησα ξανά windows, drivers) έτρεξα ένα διαγνωστικό πρόγραμμα του dell το οποίο μου έβγαλε έναν κωδικό σφάλματος hardware. Έκανα μία εβδομάδα για να τους πάρω τηλέφωνο αφού πίστευα ότι θα μου έλεγαν στείλτο σε μας να το δούμε και μετά από 1-2 εβδομάδες (στην καλύτερη περίπτωση) να το έπαιρνα πίσω. Ε λοιπόν τους κάλεσα απόγευμα και έστειλαν την επόμενη ημέρα το πρωΐ (11 η ώρα περίπου) τεχνικό στο σπίτι μου ο οποίος (ευγενέστατος και πρόθυμος) το άνοιξε, άλλαξε όλο το σύστημα ψύξης, το ελεγξε διεξοδικά και μου το παρέδωσε άριστα λειτουργικό στα χέρια μου. Κουφάθηκα. Αν και θεωρώ τους Toshiba από τους πιο αξιόπιστους σκέφτομαι σοβαρά πλέον τους Dell (ειδικά αυτόν τον τετραπύρηνο) απλά και μόνο λόγω της τεχνικής υποστήριξης. Υ.Γ. Δεν γνωρίζω αν η αγορά του συγκεκριμένου φορητού συνοδευόταν από κάποια διαφορετική εγγύηση (ως π.χ προσφορά) από την συνηθισμένη ή αφορά όλα τα Dell.
np91 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2009 Να σας πω κι εγω την εμπειρια μου σχετικα με το service της dell γιατι πιστευω οτι περα απο τα κακα πρεπει να λεγονται και τα καλα.Εχω ενα 1535 22 μηνες τον οποιο εχω σαν δευτερο και τον χρησιμοποιω σπανια ,την προηγουμενη εβδομαδα και ενω ειχα καμμια εβδομαδα να τον ανοιξω δεν ανοιγε καθολου,πηρα τηλ το service και την επομενη ηρθε τεχνικος και αντικατεστησε την μητρικη που ειχε καει,οταν εφυγε διαπιστωσα οτι δεν δουλευε η τελεια(.) στο πληκτρολογιο παιρνω τηλ ξανα και την επομενη ηρθε ξανα τεχνικος και μου εφερε καινουριο πληκτρολογιο το οποιο αντικατεστησε .Ημουν μεσα στην εγγυηση και δεν πληρωσα απολυτος τιποτα
ksp Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2009 Να σας πω κι εγω την εμπειρια μου σχετικα με το service της dell γιατι πιστευω οτι περα απο τα κακα πρεπει να λεγονται και τα καλα.Εχω ενα 1535 22 μηνες τον οποιο εχω σαν δευτερο και τον χρησιμοποιω σπανια ,την προηγουμενη εβδομαδα και ενω ειχα καμμια εβδομαδα να τον ανοιξω δεν ανοιγε καθολου,πηρα τηλ το service και την επομενη ηρθε τεχνικος και αντικατεστησε την μητρικη που ειχε καει,οταν εφυγε διαπιστωσα οτι δεν δουλευε η τελεια(.) στο πληκτρολογιο παιρνω τηλ ξανα και την επομενη ηρθε ξανα τεχνικος και μου εφερε καινουριο πληκτρολογιο το οποιο αντικατεστησε .Ημουν μεσα στην εγγυηση και δεν πληρωσα απολυτος τιποτα Συμφωνώ απολύτως... έχουν πολύ καλή και αξιόπιστη εξυπηρέτηση...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.