Προς το περιεχόμενο

Μούφα:Προσφορά Media-Markt για Nikon d3000 με 18-55VR στα 379 ευρώ


andreasl

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αρα για να καταλήξουμε κάπου,νομος που να λέει οτι ακομα και αν το φυλλάδιο γράφει οτι η εταιρεία δεν ευθύνεται για τυπογραφικά λαθη,η εταιρεία ευθύνεται ,ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.

Σωστά?

Και εν μέρει εχει λογική,γιατί αν αφαιρέσουμε τον ενεδεχόμενο δόλο,ο καθένας μπορεί να κάνει λαθος.(π.χ ο υπάλληλος του τυπογραφείου).

Ο νομος που εχει αναρτήσει ο katcos λέει οτι η τιμή που υπάρχει στο ράφι ειναι η τελική,και δεν μπορεί κανέις να επικαλεστεί λάθος.Δηλαδη αν στο ράφι λεει 99€ και στο ταμείο μου πουν 119€,θα το πάρω οσο λεει το ραφι,δηλαδή 99€.

Αυτό που λέει ο andreassl ειναι οτι στο Media Markt Φαλήρου στο ραφι ελεγε NIKON D3000+18-55 VR 499€.Και στην ΝΙΚΟΝ D3000+18-55 χωρις VR δεν ειχε τιμή.

Οπότε,αν υποθέσουμε οτι δεν ευθύνεται η εταιρεία για τυπογραφικά λάθη.εφόσον κανείς απο εμας δεν εχει βρεί ακόμα τον αντιστοιχο νόμο,τότε δεν μπορούμε να επικαλεστούμε τον νόμο που λέει ο katcos,γιατί δεν υπάρχει διαφορά τιμής απο το ραφι στο ταμείο.

Και παρόλα αυτά ο andreassl επικαλειται στο κατάστημα ενα νόμο που δεν υπάρχει,και του δίνουν τη μηχανή στη τιμή που θέλει!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και παρόλα αυτά ο andreassl επικαλειταιστο κατάστημα ενα νόμο που δεν υπάρχει,και του δίνουν τη μηχανή στη τιμή που θέλει!

Πού ακριβώς καταλήγεις? Ότι έχουν πολλά περιθώρια κέρδους ή ότι προσπάθησαν να ικανοποιήσουν τον πελάτη (που πήγε τζάπα στο μαγαζί από δικό τους λάθος "που δεν ευθύνονται")?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω εχω μια αλλη ιδεα... οπου δεν γραφει τιμη σημενει οτι μας τα χαριζουν .... παμε ολοι οι insomniotes να παρουμε ολο το media markt μιας που εχει τα μισα πραγματα χωρις ταμπελακι :devil::devil::devil::devil::devil:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το περιθώριο κέρδους εξαρτάται απ' το χρόνο παραμονής του προϊόντος στην επικαιρότητα,απ' την τακτική πώλησης του καταστήματος προς τον πελάτη,απ' το περιθώριο αγοράς και από τον τρόπο πληρωμής στους προμηθευτές.

 

Άμα έχει πουλήσει πεντακόσια κουκιά με δυό δεκάρες έκαστο,μπορεί μέχρι να πιάσουν μαμούνια τα υπόλοιπα,να τα δώσει ακόμη και κάτω απ' το κόστος,τάχει βγάλει τα λεφτά του.

 

Επίσης,άμα έχει έναν ευχαριστημένοπελάτη (αβανταδόρο),είναι σαν να τάσκασε σε κάποια διαφημιστική,πολά,για αντίστοιχη υστεροφημία.

 

Σε άλλη τιμή θα δώσουν σε μένα το WD τα Μακεδονικά Περιφερειακά (λέω τώρα,μιας και κουβέντιαζα αρκετή ώρα με κάποιους μεγάλους εκεί μέσα,αλλά τελικά απ' τις προσφορές των άλλων βόλεψα τους κολλητούς μου...) και σε άλλη στο (π.χ.) Pλέσιο.Άσχετα αν από μένα θα εισπράξουν ζεστό+σπαρταριστό χρήμα και απ' τον άλλον μιά πέτσινη.

 

Συνεπώς,όπως και νάχει καλά έκανε και του τ' άφησε στην τιμή "καρτελακίου".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πού ακριβώς καταλήγεις? Ότι έχουν πολλά περιθώρια κέρδους ή ότι προσπάθησαν να ικανοποιήσουν τον πελάτη (που πήγε τζάπα στο μαγαζί από δικό τους λάθος "που δεν ευθύνονται")?

 

Καταλήγω,οτι ολα τα φυλλάδια ολων των εταιρειών γράφουν οτι δεν ευθύνονται για τυπογραφικά λάθη.

Εχει κάποιος το νόμο που λέει οτι αυτό που αναγράφεται στα φυλλάδια δεν ισχύει,ή μιλάμε σε μια υποθετική βάση και υποστηρίζουμε κατι που δεν ισχύει?

Διοτι αν αυτός ο νομος τελικά υπάρχει,ολες οι εταιρείες ολα αυτά τα χρόνια γράφουν στα φυλλαδιά τους κάτι που δεν ισχύει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...