mchrisober Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2009 Παιδια καινουργιος σε θεμα υδροψυξης θα ηθελα να μου σεταρει καποιος ενα συστηματακι για να ψυξω τον i7 και την 4870. Θα ηθελα να μου παραθεσετε απο ελληνικα μαγαζια μονο ολα τα μερη για να γνωριζω και ποσο περιπου θα μου βγει. Ευχαριστω προκαταβολικα.
caution Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2009 ( αξίζει να αγοράσεις block για την 4870;;; )
mchrisober Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2009 νομιζω πως ναι, οχι τοσο για την επιδοση, οσο για τον θορυβο... τεσπα καμια προταση δεν παρχει ακομη???
caution Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2009 (...σαν ιδέα το πέταξα...) ...μακάρι να μπορούσα να βοηθήσω - αλλά είμαι άσχετος με τα νερά, πάντως κατά καιρούς υπήρξαν ανάλογα threads, ρίξε κανένα search και πες και το case σου για τους επόμενους
mchrisober Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2009 φιλε οντως υπαρχουν αλλα ειναι παλια και τα λινκ τους δεν δουλευουν... ο vatos θυμαμαι ηταν ασσος επι του θεματος...
mchrisober Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2009 απλα κατι ποιοτικο και καλο... μονιζω γυρω στα 250 ευρο κανεις κατι πολυ καλο...
PaokToTheBone Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2009 απλα κατι ποιοτικο και καλο... μονιζω γυρω στα 250 ευρο κανεις κατι πολυ καλο... τι κανεις? Στο 8εμα μας τωρα.Και γω ψαχνω κατι αναλογο.Το 8εμα ειναι οτι βρισκεις μεγαλυτερη ποικιλια σε μαγαζια απο εξωτερικο. Και δεν μας ειπες το κουτι.
mchrisober Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2009 Εχω αυτο το κουτι: http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.650617 εχετε να προτεινετε καποια μαγαζια απο εξωτερικο αξιοπιστα και τσεκαρισμενα???? τα μεταφορικα σκεφτομαι αλλιως δεν θα ειχα προβλημα.. τεσπα το θεμα παραμενει....