million_voices Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Τωρα με τις βροχες και οταν βαλω μεσα 2 και παραπανω ατομα τα τζαμια θολωνουν παρα πολυ,δεν βλεπω τπτ,πραγματικα τπτ ριχνω κρυο αερα στο παρμπριζ,ανοιγω και λιγο κανενα παραθυρο αλλα η κατασταση δεν βελτιωνεται μου ειπαν να δω μηπως μπαζει νερα αλλα δεν εχω προσεξει κατι,ουτε στο πορτμπαγκαζ που παιζει ενα θεματακι αν θυμαμαι καλα ποια ειναι η σωστη διαδικασια ξεθολωματος των τζαμιων? ψαχνοντας βρηκα αυτο http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=10&t=12489 οπου αναφερεται οτι η σωστη διαδικασια ειναι φρεσκος αερας απο εξω,A/C στο ζεστο και ρυθμιση ωστε να στελνει τον αερα στο παρμπριζ τι κανετε εσεις?
lef50 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Γεια σου million το πισω δεν ειναι θερμαινομενο? Απο οτι ξερω ο ζεστος αερας τα στανιαρει. Ο κρυος λογικα εχει υγρασια.
million_voices Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 γεια σου lef το πισω ειναι θερμαινομενο αλλα μιλαμε οτι ολα τα παραθυρα γινονται μαματα σε σημειο του να οδηγας στο περιπου
insomniaK Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Βάζετο στο ζεστό, στην ανακύκλωση του αέρα καμπίνας (μην μπαίνει δηλαδή αέρας με υγρασία απέξω).
Neal Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 A/C στο κρύο, αέρας στην ανακύκλωση να χτυπάει παρμπρίζ στο φουλ για γρήγορο ξεθάμπωμα και μετά άφησε πολύ λίγο τα παράθυρα ανοιχτά. Τα παράθυρα θαμπώνουν απ'τη διαφορά θερμοκρασίας του εσωτερικού με το εξωτερικό. Όταν βάζεις παραπάνω άτομα αυξάνεται η θερμοκρασία εσωτερικού (εκπνοές, απώλειες θερμότητας απ'το σώμα) με αποτέλεσμα την περίπτωση σου.
lef50 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Τα πλαινα αμα τα ανεβοκατεβασης καθαριζουν απο τα λαστιχακια. Και ενα πανακι-φανελα για σκουπισμα.
million_voices Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 απο το link που παρεθεσα παραπανω θα σας μιλησω σαν μηχανολόγος γιατι αυτο το θέμα με τα θολώματα το ακούω συχνα και μου φαίνεται παράλογο που το έχουμε ακόμα απορία. Οι υδρατμοί είναι όντως υγρασία .Στο αυτοκινητο οφείλονται στο ότι λόγω κρύου ειναι αυξημενη η υγρασία και σε συνδυασμό με την μεγαλυτερη θερμοκρασία στο εσωτερικό μετραπονται σε υγρό. Το να ανοιγεις το κρυο για να φύγει το φαινόμενο του θολώματος(προσοχη το φαινόμενο γιατι ουσιαστικά η υγρασία δεν φεύγει) πραγματοποείται επιτυγχάνοντας χαμηλότερη θερμοκρασια(πάνω στο κρυσταλλο) απο την εξωτερική με αποτέλεσμα η υγρασια να μην μετατρέπεται σε υγρό. Ο μόνος τρόπο να εξαφανισεις την υγρασία είναι να ξηράνεις την ατμοσφαιρα και αυτο πραγματοποιειται, μόνο , με εισαγωγή θερμού νωπού αέρα, άρα ανοίγοντας το καλοριφερ και χωρίς ανακύκλωση. Φαντάζομαι οτι τα αυτοκινητα που έχουν κλιμαστισμό(χρησιμοποιουν το ίδιο συστημα για θερμανση-ψυξη) αν ανοίγουν θα φέρνουν ζέστη. Επίσης για το φίλο που λέει για την αφυγρανση, ισχύει στα κλιμαστικα αλλά όχι στην ψυξη, είναι μια διαδικασια που αφορά την θέρμανση και πρέπει να δείξω σε ενα ψυχρομετρικο χάρτη πως γίνεται αυτό. Πάντως όσοι εχουν Focus(το προηγούμενο) στην έκδοση Trend οταν είναι για ξεθαμπωμα ειναι ζωγραφισμενα στα χειριστηρια και λεει να βάλει τον αερα στο παρπριζ ,στο ζεστό και την ταχυτητα στο 3 ,εαν έχεις ανακυκλωση την απενεργοποιει μόνο του. Sorry για τον δασκαλιστικο χαρακτηρα. φαινεται σαν να ξερει τι λεει
million_voices Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Τα πλαινα αμα τα ανεβοκατεβασης καθαριζουν απο τα λαστιχακια.Και ενα πανακι-φανελα για σκουπισμα. πως φαινεται ο μηχανοβιος οχι ρε με το πανακι δεν κανεις δουλεια,χειροτερα τα κανεις
_BASSstarlet_ Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Γιατί κρύο αέρα για ξεθόλωμα βρε παιδιά; Μήπως μπερδεύεστε από τις οδηγίες του manual που αναφέρει το AC?Mα γράφει πως το καλοριφέρ πρέπει να είναι στο ζεστό. Mόνο μια φορά συνάντησα μπροστινό παρπρίζ που δεν ξεθόλωνε με τίποτα (ep80) σε συνθήκες τρελής υγρασίας. Δεν δοκιμάσαμε με AC on όμως..
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Moderators Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Στο δικο μου manual για ξεθολωμα αναφερει τα εξης: Μοχλος θερμοκρασιας αερα στην ενδειξη ξεθαμπωμα (τερμα ζεστο). Καλοριφερ φουλ on. Ανακυκλωση on (με την λογικη του να μη παιρνει φρεσκο αερα και αρα να ριχνει τον ηδη ζεστο απευθειας ξανα στο τζαμι). Θεση μοχλου ροης αερα στην ενδειξη τζαμι. Δοκιμασμενο, το εμπρος τζαμι ξεθολωνει αμεσως. Τα πλαϊνα παιρνουν λιγο περισσοτερη ωρα μεχρι να ζεσταθει/ξηρανθει ολος ο χωρος. Το πισω ολο σχεδον ξεθολωνει με το δικο του ξεθολωτικο, ενω τερμα πανω και τερμα κατω ξεθολωνει κι αυτο αν εχω λιγη υπομονη με τη ζεστη. Μολις ξεθολωσουν, ανοιγω λιγο παραθυρα και συνεχιζω να ριχνω αερα αλλα σε νορμαλ θερμοκρασια για να φυγει η ζεστη και παραλληλα να μη ξαναθολωσουν, ενω μολις ερθει η φυσιολογικη θερμοκρασια απλα ριχνω αερα στη πιο ηπια σκαλα εντασης για να διατηρω μια καποια ικανοποιητικη θερμοκρασια μεσα ή δεν ριχνω καθολου αν το επιτρεπουν οι εξωτερικες συνθηκες. Με κλειστα τζαμια παντα. Οταν δεν ριχνω αερα, μετα απο αρκετη ωρα αρχιζουν να ξαναθολωνουν, και επαναλαμβανω τη διαδικασια ξεθολωματος, αλλα για πολυ λιγοτερη ωρα καθως εχω διαπιστωσει οτι επαρκει. Παντως: 1) Δεν ειναι αναγκη να αναβετε ac αν ειναι ζεστο το αμαξι. 2) Ποτέ στο κρυο η ρυθμιση.
IMAndreas Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2009 Εγώ γνώριζα πως με το κρύο αέρα έχεις ξεθάμπωμα του παπρίζ και απλά με παραπάνω χρόνο στο ζεστό ζεθαμώνει όλο το αμάξι αλλά δεν ήξερα και δεν κατάλαβα γιατί λέει όχι ανακύκλωση εφόσον από εξω θα μπαίνει αέρας με μεγαλύτερο δείκτη υγρασίας από ότι μέσα... Ακόμα εχω μια απορία...υπάρχει κανα ειδικό σπρέι/καθαριστικό αντιθαμπωτικό για τα τσάμια? Είχα ακούσει για αφρο ξυρίσματος για τον καθρεπτη του μπανιου, όντως το δοκίμασα και ενώ δεν έβλεπες μπροστά σου από τους υδρατμούς ο καθρέπτης τζάμι χαχαχα, αλλά πιος βάζει αφρο στο αμάξι του?χαχαχ
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2009 Moderators Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2009 Οντως με την ανακυκλωση δε το καταλαβα ουτ εγω. Υποτιθεται οτι ανακυκλωνοντας τον ηδη ζεστο και ξερο αερα του αυτοκινητου θα εχεις τα επιθυμητα αποτελεσματα γρηγοροτερα. Επισης, κατι ακουσα για αντιθαμβωτικα κρυσταλλα, αλλα για αφρο πρωτη φορα το ακουω Α και ακομα δεν εχουμε διευκρινησει αν εννοουμε θαμπωμα απο μεσα ή απο εξω καθως και ποτε δημιουργειται το καθενα απ αυτα.
IMAndreas Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2009 Κοίτα πιο συχνό είναι το μέσα θάμπωμα.... Το αμάξι των γονιών μου πάντω που πλένεται και 1 φορά το 2μηνο παρατηρώ "θάμπωμα" στους καθρέπτες αλλα εχουν μια μπίχλα και γιαυτό μάλλον σε συνδιασμό με το βρομοβροχόνερο χαχαχαχα εξωτερικό θάμπομα από άλλους λόγους δεν εχω πετύχει (η δεν μου έρχεται αυτή τη στιγμή). Αν πάντως έχει κανείς φιμέ και ευκαιρεί και μπορεί να ρωτήσει κανα μαγαζί που βάζει για να δούμε 1ον πόσο θαμπόνουν τα φιμε "αυτοκόλητα" και δευτερον αν υπάρχουν ζελατίνες/αυτοκόλητα που πουλάνε και είναι αντιθαμποτικά... Ο μόνος κανόνας που ξέρω από μικρός είναι "μην ακουμπάς το τσάμι με το δαχτυλο και με πανια" *αλλά πάντα κρύο βάζω για να έχω άμεσα αποτελέσματα τουλάχιστον στο παμπριζ.....γιατί με ζεστό πρέπει πρώτα να έχει ζεσταθεί και η μηχανή και να περιμένεις κιόλας.....άμα το βραδυ 9 η ώρα όμως βρέχει και βιάζεσαι να πας κάπου τι κάνεις? (και βρέχει ε οπότε μην πει κανεις ανοίγω παραθυρα χαχα) ** τώρα που λέω για βροχή και παράθυρα μερικά αμάξια που έχουν στο πάνω μέρος του τσαμιου κάτι σαν σκέπαστρο ξέρεται που βάζουν και πόσο πάει περίπου?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.