christos.p25 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2009 Το διαπίστωσα και εγώ … είμαι σίγουρος ενημερώνονται από τα forum από την στιγμή που τα παιδιά εδω μέσα εντόπισαν ότι ανέβασαν τις καφετερίες σε τιμή γιατί να μην το κάνουν και στα επόμενα προϊόντα;;; Για αυτο ηθελα να ηξερα για τις επομενες μερες να παρακολουθησω και εγω… χρησιμοποίησε το google cache για να δεις πρόσφατες αλλαγές στις τιμές
giorgos_grig Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2009 χρησιμοποίησε το google cache για να δεις πρόσφατες αλλαγές στις τιμές ευχαριστώ ακούγεται πολυ χρήσιμη εφαρμογή
Chemboy Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2009 Ορίστε και η δική μου περιπέτεια με αυτούς τους τυχαίους και τη φόρμα επικοινωνίας που συμπλήρωσα μόλις τώρα. Επειδή έχω προπληρωμένη πιστωτική κάρτα, παρήγγειλα για εμένα και για 2 φίλους φλασάκια... Από 3/12/2009 έχω 2 παραγγελίες, οι οποίες βρίσκονται στο στάδιο «Υπό εκτέλεση». Συγκεκριμένα τις παραγγελίες: 1) **-******** 081722 Lexar 16GB Jumbdrive Firefly (1) 16,00 € 075097 Verbatim High Speed USB Store N Go (1) 8,00 € Σύνολο: 24 € Και 2) **-******** (Τροποποιήθηκε τηλεφωνικά την Παρασκευή 11/12/2009, όταν κάλεσα στο τηλεφωνικό σας κέντρο για να δω γιατί καθυστερούν και ενημερώθηκα ότι δεν υπήρχαν διαθέσιμα κάποια προϊόντα και αντικατέστησα αυτά με άλλα διαθέσιμα) 079941 Verbatim 16GB HI-Speed Store'N'Go (2) 32,00 € 081294 Sandisk USB Micro U3 4GB White (2) 8,00 € Σύνολο: 40 € Οι χρεώσεις έχουν γίνει στην πιστωτική μου κάρτα και για τα 2 ποσά (σύνολο 64 €) αλλά ακόμη περιμένω τα προϊόντα. Έχουν έρθει μέχρι στιγμής με δύο διαφορετικές ταχυδρομικές αποστολές τα εξής: Α) 079941 Verbatim 16GB HI-Speed Store'N'Go (Χ 2) Και Β) Kingstone 16 GB Data Traveler 101 (ουδέποτε παρήγγειλα τέτοιο προϊόν και φυσικά δεν το θέλω) Ζητώ: 1) Την άμεση τακτοποίηση και αποστολή των σωστών προϊόντων των παραγγελιών μου, για τα οποίο μάλιστα παρανόμως έχει γίνει χρέωση του κόστους τους από την πιστωτική μου κάρτα πριν την αποστολή και ενώ δεν έχουν αποσταλεί έπειτα από τις 7 ημέρες όπως έλεγε κατά την παραγγελία. 2) Να βγει ένα συμπέρασμα τι ακριβώς έχει γίνει με τις παραγγελίες μου, όταν σε τηλεφωνική επικοινωνία στις 11/12/2009, η κα που μιλήσαμε με διαβεβαίωνε ότι η παραγγελία **-******** έχει ταχυδρομηθεί, αλλά ποτέ δεν την έλαβα. 3) Να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο τηλεφωνικώς όταν χθες στις 17/12/2009, όταν επικοινώνησα τηλεφωνικώς μου ζητήθηκε το τηλέφωνό μου να με καλέσετε αργότερα, αλλά από τότε ουδέποτε δέχτηκα κλήση από εσάς. H μέχρι τώρα πρόοδος των παραγγελιών μου, ή καλύτερα η μη πρόοδος και σωστή εκτέλεση αυτών, όπως άλλωστε και η συμπεριφορά σας προς τον πελάτη με κάνει να επιφυλάσσομαι για κάθε νόμιμο δικαίωμα μου. Με τιμή, ******* ************************ Μαντέψτε. Δεν απαντήσανε και ούτε έστειλαν τα flashaκια. Συμπλήρωσα πάλι μια φόρμα επικοινωνίας (ο χρόνος μου είναι πολύτιμος να περιμένω στην αναμονή στο τηλεφωνικό τους κέντρο και άκρη να μην βγάζω) Τους γράφω: Αναγκάζομαι να συμπληρώσω για 2η φορά φόρμα επικοινωνίας και να γράψω (επαναλάβω) τα κάτοθι, αφού δεν απαντήσατε στο προηγούμενο αίτημα που διατύπωσα, ούτε εγγράφως, ούτε τηλεφωνικώς όπως δεσμευτήκατε, αλλά ούτε τακτοποιήθηκε το πρόβλημα μου. Επαναλαμβάνω λοιπόν..... ........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................ Υ.Γ. Σε περίπτωση που έχουν αποσταλεί οι παραγγελίες και η ευθύνη δεν βαρύνει εσάς παρακαλώ να μου αποσταλεί ο κωδικός αποστολής των ταχυμεταφορών. Παρακαλώ κάποιον που ξέρει πως γίνεται η VISA αμφισβήτηση με τη Eurobank προπληρωμένη που έχω;
Innersense Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2009 Παιδιά μήπως μπορούμε να έχουμε ένα update για τις προσφορές μέχρι το τέλος της εβδομάδας από κάποιο γνώστη;
Innersense Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 αντε βρε παιδιά help! που είναι οι προσφορές των επόμενων ημερών;
john_who Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 Παρακαλώ κάποιον που ξέρει πως γίνεται η VISA αμφισβήτηση με τη Eurobank προπληρωμένη που έχω; Είναι πολύ απλά τα πράγματα. Μαζεύεις το ιστορικό, παίρνεις τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών της κάρτας σου και λες "θέλω να αμφισβητήσω μια αγορά". Αυτοί τα ζητάνε όλα τα στοιχεία σε κάποιο φάξ και ξεκινάνε την αμφισβήτηση. Σε 1 μήνα περίπου θα πάρεις τα χρήματά σου (αν και κάποιες κάρτες τα επιστρέφουν άμεσα, με το που θα ξεκινήσει η αμφισβήτηση). Ξεκίνα όσο πιο νωρίς τόσο πιο καλά...
darksoho33 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 Kαλά και παρέλαβες ένα και πήρες απόδειξη πως παρέλαβες 4;Δεν το είδες; Δεν έπρεπε να παραλάβεις. Τηλέφωνο τους πήρες; Δεν το παρελαβε εγω αλλα η μανα μου......
SATELLITE Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 εγω παρέλαβα σήμερα μετα απο τόσες μέρες. γενικότερα η κατάσταση είναι προχειροδουλειά. μετά απο τόσες εβδομάδες αναμονή θα το σκεφτώ πάρα πολύ αν θα ξαναψωνίσω.
polisv Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 Εχω μιλήσει 3 φορές γιά το stick και ακόμη αναμένω......Επίσης το PS3 μου ήρθε χωρίς την απόδειξη......... Πάντως οι υπάλληλοι ήταν ευγενικοί στην δική μου περίπτωση. Σήμερα ήρθε και το 5ο stick. Η απόδειξη του PS3 τελικά ήταν μέσα στο κουτί αλλά δεν είχε Ελληνικό manual. Πήρα τηλ και μου έδωσαν την Sony και αύριο θα το έχω σπίτι μου. Τελική συνολική εμπειρία από το Call center του Electro (Κώτσο) πολύ καλή.
Chemboy Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 Είναι πολύ απλά τα πράγματα. Μαζεύεις το ιστορικό, παίρνεις τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών της κάρτας σου και λες "θέλω να αμφισβητήσω μια αγορά". Αυτοί τα ζητάνε όλα τα στοιχεία σε κάποιο φάξ και ξεκινάνε την αμφισβήτηση. Σε 1 μήνα περίπου θα πάρεις τα χρήματά σου (αν και κάποιες κάρτες τα επιστρέφουν άμεσα, με το που θα ξεκινήσει η αμφισβήτηση). Ξεκίνα όσο πιο νωρίς τόσο πιο καλά... Ευχαριστώ. Πάντως σήμερα βρήκα χρόνο να του καλέσω. Το σήκωσε μια ευγενική κοπέλα και αφού της εξήγησα τι έχει συμβεί είπε θα το τακτοποιήσει, αφού βρήκαμε τι μου χρωστάνε από flashaκια ακόμη και θα μιλήσει και με την προϊσταμένη της για να το λήξουν σήμερα το θέμα. Της είπα να διαβάσει την φόρμα που συμπλήρωσα, για να μην τα εξηγώ πάλι και πάλι, αλλά μου είπε πως δεν έχει τη δυνατότητα (προχειρότατα στημένο το σύστημα εξυπηρέτησης πελατών). Μετά από λίγο με πήρε τηλέφωνο στο κινητό μάλλον η προϊσταμένη. Κάτι πήγε να πει ότι δεν μου χρωστάνε αυτά, αλλά τα βρήκαμε τελικά. Για αυτό που στείλανε λάθος (το 16άρι το Kingston, αυτό το αργό….) είπαν ότι πρέπει να τους το στείλω εγώ πρώτα και μετά να στείλουν άλλο και επέμενε ότι δεν θα έρθουν και τα υπόλοιπα μέχρι να στείλω το άλλο πίσω. Τα πήρα γιατί με έχουν τόσο καιρό και με παιδεύουν , συν ότι πάω για ένα ένα στην courier. Τώρα μου ζήταγε να το στείλω, να το παραλάβουν και μετά να ολοκληρώσουν την παραγγελία. Της είπα πως έχουν περάσει τόσες μέρες, θα περάσουν και πόσες ακόμη μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία που λένε, έχουν πάρει τα χρήματα παρανόμως πριν την αποστολή και συνεχίζουν να με ταλαιπωρούν να τα πηγαίνω courier κλπ για λάθη και παραλείψεις δικές τους. Ζήτησα να τα στείλουν όλα τα υπόλοιπα και όταν πάω στη courier για να τα παραλάβω να τους στείλω και το λάθος. Χέρι με χέρι. Αλλά δεν δεχόταν. Λέει δεν είναι έτσι η διαδικασία. Της είπα εκτός εαυτού ότι με αυτά που κάνουν θα κάνω Visa αμφισβήτηση και θα με χάσου από πελάτη (αν δεν με έχουν χάσει ήδη) και μου είπε να κάνω ότι θέλω και αν θέλω να επιστρέψω τα flashaκια. Προφανώς περισσότερα θα κερδίζανε αν τα επέστρεφα και μου επέστρεφαν τα χρήματα στη Visa. Τέλος πάντων τους είπαν να στείλουν τα υπόλοιπα και το λάθος flashaκι θα το στείλω για να μου στείλουν το σωστό. Θα στείλουν αυτή εντολή στη courier (ευτυχώς γιατί φοβόμουν ότι θα έμπλεκα και άλλο). Να δούμε τώρα τι θα γίνει. Η κατάσταση είναι μπάχαλο και είναι και αυτοί (Electroworld) το ίδιο αν όχι χειρότεροι με τον Κωτσόβολο. Ίδιοι άνθρωποι δεν είναι εξάλλου ; Συνέπεια μηδέν και μάλλον δεν αξίζει να ασχολείται κανείς και να ψωνίζει από αυτούς. Άσε που δεν έχουν και αντικαταβολή και θέλουν και πιστωτική. Αλλά με την πιστωτική τα έχουν σχεδόν σίγουρα τα φραγκάκια τους ότι και να κάνουν, όσο και αν δυσαρεστήσουν τον πελάτη. Ντροπή τους και θα το σκεφτώ πολύ να ξανά ψωνίσω από δαύτους. Πάντως κάποιο άνθρωποι φαίνονται πιο ευγενικοί και δείχνουν να θέλουν να σε εξυπηρετήσουν και επιπλέον να βρεθεί μια λύση, αλλά φαίνεται πως έχουν τραγικότατες ελλείψεις στη μηχανοργάνωση τους συν τοις άλλοις.
epsilon753 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2009 Λαπτοπ δίνουν στο αστεράκι σήμερα, αλλά μάπα το καρπούζι. Κάντε μια βόλτα από τον τσιγγούνη και δείτε ότι η προσφορά είναι για τα μπάζα. Τελικά μετά τα στικάκια και το πσ3, το χάος...
giorgos_grig Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2009 http://www.skroutz.gr/s/91405/HP-Compaq-Presario-CQ60-410SV.html ... τρομερή προσφορά 11 ευρώ ποιο κάτω. Το είχαν και στο αστεράκι σαν δεν ντρέπονται λίγο
Innersense Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2009 ακόμα να δούμε τα επόμενα βρε παιδιά; δεν μπορώ αγχώνομαι... μην τρέχουμε τελευταία στιγμή!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.