Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία για απαράδεκτη συμπεριφορά του Eshop και της Acer Ηellas.


GoldenEye

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αν δεν βγάλεις άκρη μπορείς να στείλεις καταγγελεία στην ένωση καταναλωτών στο email [email protected] . Εγώ έχω ήδη καταγγείλει το eshop εκεί.

  • Απαντ. 250
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Αν αρνηθούν να στο αντικαταστήσουν περιγράφεις το περιστατικό. Πως σε λένε, πότε το αγόρασες και απο πού. Συμπεριλαμβάνεις και την απόδειξη αγοράς.Από ότι καταλλαβαίνω στην περίπτωση σου όμως ίσως και να μην έχεις πολύ δίκιο....

 

 

Ενημερωτικά πάντως και αν δεν βγάλεις άκρη σε εμάς η επαναφορά BIOS κοστίζει 40Ευρώ +ΦΠΑ...

Δημοσ.
Αν δεν βγάλεις άκρη μπορείς να στείλεις καταγγελεία στην ένωση καταναλωτών στο email [email protected] . Εγώ έχω ήδη καταγγείλει το eshop εκεί.

τι εγινε ακριβως στην περιπτωση σου;

ο μονος οργανισμος με ισχυ στην Ελλαδα ειναι η Γενικη Γραμματεια Καταναλωτη. αυτοι εβγαλαν το φιδι απο την τρυπα. απλα μου κανει εντυπωσει οτι το eshop σχεδον παντα την βγαζει καθαρη. στην περιπτωση μου δεν εδειξαν καμμια επιεικια στην Acer αλλα για το eshop δεν φαινεται να εκαναν και τιποτα. τελος εστειλα την καταγγελια στο blog ειδησεων τροκτικο για την acer και το eshop και το τμημα της για το eshop δεν το ειδα ποτε δημοσιευμενο.

Αν εχετε προβλημα με το eshop καλο ειναι πρωτα να απευθυνθειται στα κεντρικα και μετα να προχωρησετε σε καταγγελια.

Τελος το προβλημα σε bios update δεν ειναι δικο σου προβλημα (αν δεν εχεις κανει κανενα χοντρο λαθος) ειναι της εταιριας που το βγαζει στο διαδικτυο αλλα με την Acer δεν νομιζω να μπορεις να βγαλεις ακρη.

Δημοσ.

Α ΝΑΙ..σωστος..πως το βγαζει στο ιντερνετ αν δεν ειναι καλο..

Εγω δεν εκανα καποιο λαθος..κανονικα το εκανα..αλλοστε δεν κανω πρωτη φορα απτειτ!

Απο δευτερα παω στα ε-σοπ..θα σας ενημερωσω τι εγινε..καλο βραδυ!

..

Αλλα ενα εχω να πω..το λαπτοπ μου αρεσε πολυ!

Δεν ειχε ουτε ενα ελατωμα..φτου μου ..ολο χαζαμαρες κανω!

Αφου να φανταστειτε..ηλεκτρονικη συσκευη που να μου εχει μεινει αθικτη για μισο χρονο..δεν υπαρχει..μεχρι και το

touch screen του κινητου ..το κανονισα..το λαπτοπ..λιγο νωρις παρεδωσε πνευμα :D!

Eleos

Δημοσ.
τι εγινε ακριβως στην περιπτωση σου;

ο μονος οργανισμος με ισχυ στην Ελλαδα ειναι η Γενικη Γραμματεια Καταναλωτη. αυτοι εβγαλαν το φιδι απο την τρυπα. απλα μου κανει εντυπωσει οτι το eshop σχεδον παντα την βγαζει καθαρη. στην περιπτωση μου δεν εδειξαν καμμια επιεικια στην Acer αλλα για το eshop δεν φαινεται να εκαναν και τιποτα. τελος εστειλα την καταγγελια στο blog ειδησεων τροκτικο για την acer και το eshop και το τμημα της για το eshop δεν το ειδα ποτε δημοσιευμενο.

Αν εχετε προβλημα με το eshop καλο ειναι πρωτα να απευθυνθειται στα κεντρικα και μετα να προχωρησετε σε καταγγελια.

Τελος το προβλημα σε bios update δεν ειναι δικο σου προβλημα (αν δεν εχεις κανει κανενα χοντρο λαθος) ειναι της εταιριας που το βγαζει στο διαδικτυο αλλα με την Acer δεν νομιζω να μπορεις να βγαλεις ακρη.

 

 

Ναι το [email protected] είναι της γενικής γραμματείας καταναλωτη και όχι ένωσης καταναλωτών που έγραψα παραπάνω. Δεν θέλω να πω λεπτομέριες για το τι έγινε γιατί δεν με ενδιαφέρει να κάνω δυσφήμιση για το eshop όμως έχω τον αριθμό πρωτοκόλου και βάση της νομοθεσίας γνωρίζω ότι έχω δίκιο οπότε θα φροντίσω να ολοκληρωθεί σωστά η διαδικασία. Άλωστε και εγώ επιχείρηση αντιπροσωπεύω όμως η ουσια του post είναι νομίζω να συνειδητοποιήσουμε όλοι μας πως όσο μεγάλοι και αν δείχνουν και ότι και αν δηλώνουν καταχραστικά και ψαρωτικά, πάνω από όλα είναι η νομοθεσία και ευτυχώς υπάρχουν φορείς που μπορούν να προστατεύσουν τα δικαιώματα μας δωρεάν αρκεί να τους ενημερώσουμε και να παρακολουθήσουμε τη διαδικασία.

Δημοσ.

Φανταστειτε να μην υπειρχε αυτος ο φορεας..θα μας κανανε οτι θελουνε..

εμεις σαν βλακες δινουμε τα χρηματα μας..χωρις να τηρουν αυτα που υποσχονται!

Την ημερα που πηγα να παρω το λαπτοπ μου..πλησιαζω στο ταμειο..

τις λεω για παραλαβη.."πες μου τον νουμερο σου"

μπλα μπλα μπλα..με λει 120 ευρω..τα δινω..κωβει αποδειξεις και..μετα με γραφει..εγω περιμενοντας οθιος πεντε λεπτα..εχοντας ειδη την αποδηξη στα χερια μου..να περιμενω να μου δωσει το πραμα μου!

Αυτη εκει..με λει ξανα

-Για παραλαβη ?

-Ναι!

-Πειτε το νουμερο σας..

-Καλα εγω εδω περιμενω να παρω την πραμα και μου ξαναζητας το νουμερο μου?

Ποσο ηληθεια ατομα υπαρχουν σε τετοια καταστηματα!

Λιγη σοβαροτητα και σεβασμος στο πελατη δε βλεπω..πανε χαθηκαν.

Να μου πεις..μηπως ηταν ξανθια..ναι ηταν για κακη μου τυχη!

Ελεος ..εχουν καταντησει ξεφτυλα!

Δημοσ.
Ναι το [email protected] είναι της γενικής γραμματείας καταναλωτη και όχι ένωσης καταναλωτών που έγραψα παραπάνω. Δεν θέλω να πω λεπτομέριες για το τι έγινε γιατί δεν με ενδιαφέρει να κάνω δυσφήμιση για το eshop όμως έχω τον αριθμό πρωτοκόλου και βάση της νομοθεσίας γνωρίζω ότι έχω δίκιο οπότε θα φροντίσω να ολοκληρωθεί σωστά η διαδικασία. Άλωστε και εγώ επιχείρηση αντιπροσωπεύω όμως η ουσια του post είναι νομίζω να συνειδητοποιήσουμε όλοι μας πως όσο μεγάλοι και αν δείχνουν και ότι και αν δηλώνουν καταχραστικά και ψαρωτικά, πάνω από όλα είναι η νομοθεσία και ευτυχώς υπάρχουν φορείς που μπορούν να προστατεύσουν τα δικαιώματα μας δωρεάν αρκεί να τους ενημερώσουμε και να παρακολουθήσουμε τη διαδικασία.

 

 

αυτο ακριβως οταν καποιος παρανομει θα πρεπει να βρισκεται ενας μηχανισμος να τον βαλει στην θεση του γιατι ολοι αυτοι πατανε στην αγνοια του μεσου ανθρωπου και επειδη εχουν να κανουν με μεγαλο αριθμο πελατων τα κερδη ειναι τεραστια. και τι πιο ευχαριστο απο το να δικαιωνεσαι αμεσα εχοντας στειλει μονο μερικα e-mail.

 

---------- Προσθήκη στις 11:25 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 11:15 ----------

 

Φανταστειτε να μην υπειρχε αυτος ο φορεας..θα μας κανανε οτι θελουνε..

εμεις σαν βλακες δινουμε τα χρηματα μας..χωρις να τηρουν αυτα που υποσχονται!

Την ημερα που πηγα να παρω το λαπτοπ μου..πλησιαζω στο ταμειο..

τις λεω για παραλαβη.."πες μου τον νουμερο σου"

μπλα μπλα μπλα..με λει 120 ευρω..τα δινω..κωβει αποδειξεις και..μετα με γραφει..εγω περιμενοντας οθιος πεντε λεπτα..εχοντας ειδη την αποδηξη στα χερια μου..να περιμενω να μου δωσει το πραμα μου!

Αυτη εκει..με λει ξανα

-Για παραλαβη ?

-Ναι!

-Πειτε το νουμερο σας..

-Καλα εγω εδω περιμενω να παρω την πραμα και μου ξαναζητας το νουμερο μου?

Ποσο ηληθεια ατομα υπαρχουν σε τετοια καταστηματα!

Λιγη σοβαροτητα και σεβασμος στο πελατη δε βλεπω..πανε χαθηκαν.

Να μου πεις..μηπως ηταν ξανθια..ναι ηταν για κακη μου τυχη!

Ελεος ..εχουν καταντησει ξεφτυλα!

 

δυστυχως ετσι ειναι και οι υπαλληλοι ειδικα σε περιφερειακα μαγαζια και μερικα ατομα στο service που εχουν γραμμη απο την διοικηση να λενε μπαρουφες και να αποφευγουν με καθε τροπο να αποζημιωσουν τον πελατη (ισως να εχουν δικιο μονο σε περιπτωσεις που εχουν να κανουν με απατεωνες πελατες που πανε να ξεφορτωθουν με βρωμικο τροπο αυτο που αγορασαν).

στην περιπτωση σου δεν ειναι τοσο θεμα σεβασμου. που να δεις σε μενα που πριν την καταγγελια με δουλευαν ψιλο γαζι τηλεφωνικα και κατ ιδιαν και οταν ξαναρωταγα αρχιζε η ειρωνεια και ποιος εισαι εσυ που μας καθυστερεις και κατι τετοια ωραια.

και μετα την καταγγελια ο πρωτος υπαλληλακος που με καλεσε μου διαβαζε την καταγγελια και για καθε γραμμη με ρωταγε "ειστε σιγουρος;" και "μηπως δεν εγιναν ετσι τα πραγματα;" και "μηπως καταλαβατε κατι λαθος;" και ξανα δωστου "ειστε σιγουρος;" και "περαστε απο το καταστημα να δωσετε τον υπαλληλο και να ακουσετε με ποιον μιλησατε τηλεφωνικα να τον δωσετε και αυτον (αφου μου τα χαν κανει τσουρεκια οτι οι κλησεις καταγραφονται για λογους ασφαλειας και ετυχε στην περιπτωση μου να μην το βρισκουν) εκει τι λες για σεβασμο στον πελατη που ακουγοντας αυτα τα σχολια για το αν ειμαι σιγουρος ειχα ανεβασει πιεση.

αλλα ειπαμε ειναι να μην σου τυχει τετοιο πραγμα. Ημουν πολυ ικανοποιημενος απο το eshop αλλα τωρα απο κει ουτε dvd αγραφα.

 

συν του οτι αναφεροντας το θεμα μου σε αλλο μεγαλο forum επεσα πανω σε ολους τους υπαλληλισκους που υπαρχουν οι οποιοι προσπαθησαν να διαγραψουν το θεμα με καθε θεμιτο και αθεμιτο τροπο

 

http://www.adslgr.com/forum/showpost.php?p=3205116&postcount=71

 

και εδω που περιγραφω την περιπτωση ενος γνωστου και στο τελος την δικη μου με το acer και ακολουθει το χαος

 

http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=322254

 

http://www.adslgr.com/forum/showpost.php?p=3112555&postcount=132

 

μιλαμε για τρελη καφριλα.

 

http://www.adslgr.com/forum/showpost.php?p=3212215&postcount=91 ολα τα λεφτα...

 

 

τελικα αυτα που απεσυραν απο την ευρωπη τα εστειλαν στην αμερικη και να τα αποτελεσματα (προσφατα κυκλοφορησαν τα timeline επισημα στην αμερικη) http://www.engadget.com/2010/01/09/a...disco-inferno/ και http://www.cpsc.gov/cpscpub/prerel/prhtml10/10103.html . Συγχαρητηρια στον κολοσσο αυτο της αγορας υπολογιστων.

 

δυστυχως ακομα και αυτο που μου εδωσαν για αντικατασταση οταν ειναι στην μπαταρια τρεμοπαιζει το backlit της οθονης κα ακουγεται ενας θορυβος αραια και που οπως κανει ενα αυτοκινητο οταν το σβησεις και κρυωνει σιγα σιγα.

Δημοσ.

Καλησπερα..

Γνωριζετε την δικη μου ιστορια ..

Σημερα το πρωη με καλεσαν απο την αθηνα απο το τηλεφωνο 2115000500 του ε-σοπ!

Μου ειπαν οτι γινεται να μου το αντικαταστησουν με καποιο αλλο..αλλα οχι το ιδιο διοτι εξαντληθηκε..

Και εγω τους ζητησα καποιο αλλο μοντελο το οποιο ειναι ακριβως ολοιδιο..με διαφορα 20 ευρω..και τουσ ζητησα αυτο..μονο που αυτο που ζητησα ειναι εκτως της δρασης δες την ψηφιακα..ενω ειναι ολοιδιο..απορω ποιοι διαλεξαν τα μοντελα που θα ειναι στην δραση..

Απο εδω και απο εκει μου το οηγε αυτος στο τηλεφωνο ..και τους ειπα..κοιταξτε..η μου δινεται καινουριο το ιδιο μοντελο..η μια πιστωση...

απανταει:μα δεν γινεται ..ειναι φοιτητικο λαπτοπ.δεν ειναι κανονικο!!

ρε παιδια..λαπτοπ δεν ειναι και τα δυο??

τι @@ με λει..και του ειπα πως θα τους καταγγειλω στη γενικη γραματεια καταναλωτη..και αρχισε να τα χανει..μασουσε τα λογια του!!

μου φαινεται πως με δουλευε ..πιστευοντας..ως μικροτερος σε ηληκια ..θα μπορουσε να με κοροιδεψει..ποσο μαλλων εγω το εκανα..αλλα τελλως παντων..πειτε πως το πηρα ετσι ελλατοματικο..δεν εχει σημασισ..η πραξη που κανουν μετραει!

Ζηταω απο εσας μια γνωμη!

Περιμενω με αγωνια..ευχαριστω εκ των προτερων!

Δημοσ.
Καλησπερα..

Γνωριζετε την δικη μου ιστορια ..

Σημερα το πρωη με καλεσαν απο την αθηνα απο το τηλεφωνο 2115000500 του ε-σοπ!

Μου ειπαν οτι γινεται να μου το αντικαταστησουν με καποιο αλλο..αλλα οχι το ιδιο διοτι εξαντληθηκε..

Και εγω τους ζητησα καποιο αλλο μοντελο το οποιο ειναι ακριβως ολοιδιο..με διαφορα 20 ευρω..και τουσ ζητησα αυτο..μονο που αυτο που ζητησα ειναι εκτως της δρασης δες την ψηφιακα..ενω ειναι ολοιδιο..απορω ποιοι διαλεξαν τα μοντελα που θα ειναι στην δραση..

Απο εδω και απο εκει μου το οηγε αυτος στο τηλεφωνο ..και τους ειπα..κοιταξτε..η μου δινεται καινουριο το ιδιο μοντελο..η μια πιστωση...

απανταει:μα δεν γινεται ..ειναι φοιτητικο λαπτοπ.δεν ειναι κανονικο!!

ρε παιδια..λαπτοπ δεν ειναι και τα δυο??

τι @@ με λει..και του ειπα πως θα τους καταγγειλω στη γενικη γραματεια καταναλωτη..και αρχισε να τα χανει..μασουσε τα λογια του!!

μου φαινεται πως με δουλευε ..πιστευοντας..ως μικροτερος σε ηληκια ..θα μπορουσε να με κοροιδεψει..ποσο μαλλων εγω το εκανα..αλλα τελλως παντων..πειτε πως το πηρα ετσι ελλατοματικο..δεν εχει σημασισ..η πραξη που κανουν μετραει!

Ζηταω απο εσας μια γνωμη!

Περιμενω με αγωνια..ευχαριστω εκ των προτερων!

 

μπορεις να μου πεις ακριβως τι σου ειπαν ακριβως τι απαντησες και τι σου ειπαν μετα την απειλη της καταγγελιας; σε ποιο καταστημα αναφερεσαι;

αληθεια περιμενες κατι καλυτερο απο αυτο το μαγαζακι;

κανε καταγγελια προληπτικα μονο και μονο για την κοροιδια που σου πασαραν.

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους. Δε διάβασα όλα τα Posts, το πρώτο από μόνο του ήταν ικανό για να με συγχήσει. Αν είναι δυνατόν ρε παιδιά να τα βάζουμε με κάθε υπηρεσία που δε γίνεται σωστά. Πρέπει με κάποιο τρόπο να ιδρυθεί μία επιτροπή η οποία έναντι κάποιου τιμήματος να τα κάνει "λαμπόγυαλο" όπως εύστοχα έθεσε κάποιος.

 

Η forthnet δε δουλεύει, η acer δε δουλεύει, o ote δε δουλεύει, το πλαίσιο δε δουλεύει, ε ΑΝ είναι δυνατόν! Έχω αγανακτήσει!

 

Αν μπορεί κάποιος να μας κατευθύνει σε σχετική νομοθεσία, να ξέρουμε τα δικαιώματά μας έστω. Σε αναγκάζουν να γίνεσαι αντικοινωνικός. Έχω κουραστεί να κάνω καταγγελίες στο ΙΝΚΑ και να καλώ αστυνομίες για να γίνεται αυτό που έχω δικαίωμα σαν πολίτης! ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΔΥΝΑΤΟΝ!

 

Φίλε μου που έγραψες, καταλαβαίνω την αγανάκτησή σου, συμπάσχω και συμμερίζομαι τον εκνευρισμό σου. Κάψτους όλους!

Δημοσ.

ΛΟΙΠΟΝ..

γνωριζεταιγια την δραση δες την ψηφιακα..ετσι πιστευω(τα φοιτητικα λαπτοπ)

αγορασα το acer aspire 5810T...

και μετα απο καποιο προβλημα το εστηλα στο σερβισ.

με πηραν να με πουν σημερα 1 βδομαδα και 2 μερες μετα οτι θα το αντικαταστησουν με καποιο καινουριο..εως εδω καλα..

μονο που δεν εχουν στις αποθηκες αλλο σαν το δικο μου..

μου πρωτειναν ενα αλλο ..το οποιο δεν το θελω!

και τους ζητησα ενα αλλο 5810ΤG(20 ευρο παραπανω, και ειναι εκτως της δρασης αυτης..ενω παραλληλα τηρει τις προυποθεσεις για να ενταχτει στα λαπτοπ της δρασης)

με λει θα σε παρω αργοτερα να σου πω αν γινεται!

φτανει 3 και μιση καθως επεστρεφα στο σπιτι απο την σχολη(χαχα εγραψα τελεια :D..τεσπα)

χτυπαει το τηλεφωνο και ηταν ο π@παρας του ε-σοπ..

μου λει πως δεν γινεται να παρω αυτο..γιατι ειναι εκτως της δρασης (αμαν αυτη η δραση)

μονο να παρω κατι ισο με την αξια του προηγουμενου..

και του λεω οχι..δεν υπαρχει κατι αξιολογο που θα με υκανοποιουσε οσο αυτο που ειχα..και θελω να μου δωωσετε μια πιστωση με την αξια του προηγουμενου..

απαντα:μα δεν γινεται επειδη ειναι δεν ανοικει στην δραση!

και του ειπα εγω..κοιταξτε η μου δινεται ιδιο με το παλιο(καινουριο)

η μια πιστωση..ειδαλως θα σας καταγγειλω στην γενικη γραμματια καταναλωτη..μωλης το ειπα αρχισε να μασαει τα λογια του..

με λει μετα..μηπως θελετε να το παμε στην acer..και του λεω θα σας πω αυριο ..

και θελω την γνωμη σας..αυτα !

Ευχαριστω πολυ για την ωρα σας..(Ωραιο δωρο εκανε το 2010 ..με το που μπηκε 1-1-10..bye bye laptop :'( )

τα λαπτοπς..

αυτο που ζητησα http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.906841

αυτο που ειχα http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.906693

αυτο που μου προτεινε http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.906788

Δημοσ.
ΛΟΙΠΟΝ..

γνωριζεταιγια την δραση δες την ψηφιακα..ετσι πιστευω(τα φοιτητικα λαπτοπ)

αγορασα το acer aspire 5810T...

και μετα απο καποιο προβλημα το εστηλα στο σερβισ.

με πηραν να με πουν σημερα 1 βδομαδα και 2 μερες μετα οτι θα το αντικαταστησουν με καποιο καινουριο..εως εδω καλα..

μονο που δεν εχουν στις αποθηκες αλλο σαν το δικο μου..

μου πρωτειναν ενα αλλο ..το οποιο δεν το θελω!

και τους ζητησα ενα αλλο 5810ΤG(20 ευρο παραπανω, και ειναι εκτως της δρασης αυτης..ενω παραλληλα τηρει τις προυποθεσεις για να ενταχτει στα λαπτοπ της δρασης)

με λει θα σε παρω αργοτερα να σου πω αν γινεται!

φτανει 3 και μιση καθως επεστρεφα στο σπιτι απο την σχολη(χαχα εγραψα τελεια :D..τεσπα)

χτυπαει το τηλεφωνο και ηταν ο π@παρας του ε-σοπ..

μου λει πως δεν γινεται να παρω αυτο..γιατι ειναι εκτως της δρασης (αμαν αυτη η δραση)

μονο να παρω κατι ισο με την αξια του προηγουμενου..

και του λεω οχι..δεν υπαρχει κατι αξιολογο που θα με υκανοποιουσε οσο αυτο που ειχα..και θελω να μου δωωσετε μια πιστωση με την αξια του προηγουμενου..

απαντα:μα δεν γινεται επειδη ειναι δεν ανοικει στην δραση!

και του ειπα εγω..κοιταξτε η μου δινεται ιδιο με το παλιο(καινουριο)

η μια πιστωση..ειδαλως θα σας καταγγειλω στην γενικη γραμματια καταναλωτη..μωλης το ειπα αρχισε να μασαει τα λογια του..

με λει μετα..μηπως θελετε να το παμε στην acer..και του λεω θα σας πω αυριο ..

και θελω την γνωμη σας..αυτα !

Ευχαριστω πολυ για την ωρα σας..(Ωραιο δωρο εκανε το 2010 ..με το που μπηκε 1-1-10..bye bye laptop :'( )

τα λαπτοπς..

αυτο που ζητησα http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.906841

αυτο που ειχα http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.906693

αυτο που μου προτεινε http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.906788

 

Γιατι πιστωση και οχι τα λεφτα σου πισω?

Δημοσ.
Παρε τα λεφτα σου πισω αν δε σε ικανοποιει, ή ζητα αντικατασταση με καινουριο. Δικαιωμα σου ειναι.

 

αλληθεια ..ειναι δικαιομα μας??

θα το κανουν ομως??

σορρυ για το διπλο ποστ..

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...