Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία για απαράδεκτη συμπεριφορά του Eshop και της Acer Ηellas.


GoldenEye

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
μαλλον πλαισιο, εχει το καλυτερο service. οχι οτι οι υπολοιποι ειναι για κλαματα :-)

 

οχι οτι ειναι παναγιες, ισως δικαιολογουνται απο τον φορτο δουλειας (το παραδεχονται αν παει κατι στραβα η υπαρξη καθυστερηση) αλλα οι κιτρινομαυροι εχουν διδακτορικο στην εξυπηρετηση με την οπισθεν.

  • Απαντ. 250
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Oταν ανοιγουμε κατι και δεν μας κανει ομως -π.χ. υπερθερμανη- αντι να μπλεκουμε με DOA και πρασινα αλογα, απλα το επιστρεφουμε πισω επειδη ''δεν μας κανει'', εχοντας για τη χρηση του συγκεκριμενου -βασει νομου κατοχυρωμενο, για τις ιντερνετικες αγορες μας- δικαιωματος μας, το περιθωριο των 14 ημερων.

Δημοσ.

Παίδες και συνέχεια με την acer. Έκανα καταγγελία στο INKA αλλά με έγραψαν αρμοδίως οι κύριοι της Acer. Πήρα λοιπόν σήμερα στην infoquest και η απάντηση που έδωσαν ήταν, λυπούμαστε δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι. Αυτό που σας συμβουλεύουμε είναι να παίρνετε συνέχεια τηλέφωνο στην acer. Εν το μεταξύ στο mail που είχα στείλει στην acer με τα στοιχεία του καταστήματος κάνανε πριν μια ώρα reply ένα κενό mail. Επειδή θέλω να κάνω καταγγελία και μέσω της γενικής γραμματείας καταναλωτή αλλά θέλει και τη διεύθυνση της εταιρίας για να καταχωρίσει την καταγγελία και η acer δεν έχει κάποια διεύθυνση. Πάντως δεν το βλέπω το 2009 να έχω λαπτοπ.

Δημοσ.

γιατι τετοια αντιμετωπιση; γιατι δεν κανεις οτι εκανα και γω; τελικα ειναι απαραδεκτη η σταση τους στην περιπτωση σου. απλα ελεος...

σημερα με ρωτησε φιλος αν αξιζει το μοντελο με τον i7 της acer το οποιο ειναι εμφανισιμο και με πολυ καλα χαρακτηριστικα γυρω στα 1200 ευρω http://www.plaisio.gr/Laptop-Netbook-GPS/Notebook/Laptop/Acer-Aspire-5940G-724G50BN-LX-PFQ02-054.htm. αν και ανεβασα πιεση εκεινη την ωρα δεν απαντησα τιποτα. αργοτερα απλα τον ρωτησα για το αν αξιζει τα τοσα λεφτα σε λαπτοπ και για το αν καταλαβε τι αποκομισα απο την εμπειρια μου και γιατι εχει τοσο κακο ονομα στην πιατσα η εν λογο εταιρια.

λυπαμαι πολυ για αυτο που σου τυχε και σε συμβουλευω να το τραβηξεις στα ακρα και να ζητησεις λεφτα και τιποτα αλλο γιατι ακομα και αυτο που μου δωσανε για αντικατασταση ποιοτικα ειναι αρκετα καλυτερο μεν απο το προηγουμενο αλλα ειναι πολυ λιγο ποιοτικα μπροστα στο toshiba m100-166 τετραετιας που εχω κρατησει για κατεβαστηρι και για να παιζει μανατζερ ο αδερφος μου. δεν σου εμπνεει καμμια σιγουρια να το σκισεις και να δουλεψεις κατι σημαντικο πανω του (σε εμπνεει παντως να εισαι με ενα δισκο και να κανεις back up συνεχως).

κουραγιο σε οσους εχουν τραβηγματα με το συγκεκριμενο μοντελο και συντομα να βρουν λυση.

Δημοσ.

αλλο ενα ενδιαφερον θεμα σχετικα με την υποθεση αυτη που εκανα το λαθος, οπως και αρκετοι αλλοι να απαντησουν. η καταληξη γνωστη...

 

http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=346896

 

http://www.adslgr.com/forum/showpost.php?p=3191711&postcount=20

 

http://www.adslgr.com/forum/showpost.php?p=3191780&postcount=22

 

http://www.adslgr.com/forum/showpost.php?p=3192120&postcount=36

 

http://www.adslgr.com/forum/showpost.php?p=3192455&postcount=44

 

http://www.adslgr.com/forum/showpost.php?p=3193445&postcount=60

 

http://www.adslgr.com/forum/showpost.php?p=3194058&postcount=65

 

http://www.adslgr.com/forum/showpost.php?p=3205323&postcount=72

 

http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=346896&page=6

 

τελικα υπαρχουν παντου αμετανοητοι που μοναδικο σκοπο εχουν να λασπολογουν με προφανη σκοπο να εκνευριστουν οι συμφορουμιτες να γινει χαμος και να κλειδωθει το θεμα. μου κανει εντυπωση που σχεδον σε καθε θεμα σχετικο με καταγγελια και παραπονα σε ολα τα φορουμ παντου στον κοσμο αυτη ειναι η πιο πιθανη εξελιξη...

Δημοσ.
αλλο ενα ενδιαφερον θεμα σχετικα με την υποθεση αυτη που εκανα το λαθος, οπως και αρκετοι αλλοι να απαντησουν. η καταληξη γνωστη...

 

http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=346896

 

http://www.adslgr.com/forum/showpost.php?p=3191711&postcount=20

 

http://www.adslgr.com/forum/showpost.php?p=3191780&postcount=22

 

http://www.adslgr.com/forum/showpost.php?p=3192120&postcount=36

 

http://www.adslgr.com/forum/showpost.php?p=3192455&postcount=44

 

http://www.adslgr.com/forum/showpost.php?p=3193445&postcount=60

 

http://www.adslgr.com/forum/showpost.php?p=3194058&postcount=65

 

http://www.adslgr.com/forum/showpost.php?p=3205323&postcount=72

 

http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=346896&page=6

 

τελικα υπαρχουν παντου αμετανοητοι που μοναδικο σκοπο εχουν να λασπολογουν με προφανη σκοπο να εκνευριστουν οι συμφορουμιτες να γινει χαμος και να κλειδωθει το θεμα. μου κανει εντυπωση που σχεδον σε καθε θεμα σχετικο με καταγγελια και παραπονα σε ολα τα φορουμ παντου στον κοσμο αυτη ειναι η πιο πιθανη εξελιξη...

 

Γιατι ακριβως σου κανει εντυπωση; Μεσα στα εκατομμυρια χρηστες, ολοι θα ειναι δυσαρεστημενοι και θα εχουν να πουν και να βρισουν την κακια Acer; Δηλαδη εγω πχ, που εχω το 7520g εδω και 2,5 χρονια χωρις κανενα προβλημα, τι θα επρεπε να πω; Να νιωθω ασχημα που δεν μου χαλασε ωστε να "νιωσω" το "κακο" service και μετα να συμπορευτω με ολους τους επομενους καταγγελοντες στο να βυθιστει - καταστραφει κλπ η κακια Acer;

Ενταξει, ειπαμε εχει κακο service στην ελλαδα, αλλα οχι και να εχουμε ισωπεδωσει τα παντα και να μιλαμε για μια εταιρια της πλακας.

Δηλαδη και η Νοκια που στην ελλαδα εχει το χειροτερο service του κοσμου, η εταιρια και τα τηλεφωνα της ειναι της πλακας;

Χαλαρωστε λιγο.

  • Super Moderators
Δημοσ.

και να φανταστείτε ότι η Acer έχει τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως μετά την HP σε laptops :P

Δημοσ.

Εγώ πάντως μιλάω καθαρά για το service κομμάτι. Όλα τα προϊόντα μπορεί να χαλάσουν το θέμα είναι να υποστηρίζεται και κάπως η επιδιόρθωση τους.

Δημοσ.
Oταν ανοιγουμε κατι και δεν μας κανει ομως -π.χ. υπερθερμανη- αντι να μπλεκουμε με DOA και πρασινα αλογα, απλα το επιστρεφουμε πισω επειδη ''δεν μας κανει'', εχοντας για τη χρηση του συγκεκριμενου -βασει νομου κατοχυρωμενο, για τις ιντερνετικες αγορες μας- δικαιωματος μας, το περιθωριο των 14 ημερων.

 

Αλλα προυποθεση δεν ειναι να μην εχεις ανοιξει την συσκευασια ?

Δημοσ.

το προβλημα με την διευθυνση που λες παραπανω ειανι οτι δεν υπαρχει στην Ελλαδα acer εκει που παιρνουμε τηλεφωνο ειναι στη Ιταλια απο εκει γινεται και η υποστηριξει τις Ελλαδας για help desk και για τα προβληματα σαν αυτα που εχεις εσυ

Δημοσ.

παιδια βλεπω ορισμενους να λενε το πλαισιο πχ εινα για τα μπαζα απο σερβις-εξυπηρετηση,αλλοι να λενε μακρια απο eshop,εχω διαπιστωσει οτι παιζει ρολο το καταστημα της καθε αλυσιδας και ο υπευθυνος,μου εχει τυχει 3-4 φορες και στα 2 καταστηματα σε αντικατασταση προιοντος(κινητο-λαπτοπ) στο ενα να μου βγαζουν την ψυχη και στο αλλο να τελειωνω σε 5',μιλαμε για την ιδια περιπτωση παντα και στις 2 αλυσιδες,προσωπικα εχω βγαλει ευκολα ακρη στο eshop σε 2-3 περιπτωσεις ενω στο πλαισιο με "τρεξαν"λιγο μεχρι να βγαλω ακρη,φυσικα αυριο μπορει τα πραγματα να ειναι διαφορετικα ε;την καλημερα μου σε ολους

  • Super Moderators
Δημοσ.
Αλλα προυποθεση δεν ειναι να μην εχεις ανοιξει την συσκευασια ?

 

αυτά είναι παπαριές των καταστημάτων...

Δημοσ.
αυτά είναι παπαριές των καταστημάτων...

 

αυτο ακριβως

αρκει να μην εχεις καταστρεψει την συσκευασια αυτο λεει ο νομος επακριβως. ολα τα αλλα ειναι δικαιολογιες των μαγαζιων.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...