GoldenEye Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2009 μαλλον πλαισιο, εχει το καλυτερο service. οχι οτι οι υπολοιποι ειναι για κλαματα οχι οτι ειναι παναγιες, ισως δικαιολογουνται απο τον φορτο δουλειας (το παραδεχονται αν παει κατι στραβα η υπαρξη καθυστερηση) αλλα οι κιτρινομαυροι εχουν διδακτορικο στην εξυπηρετηση με την οπισθεν.
Chris_85 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2009 Oταν ανοιγουμε κατι και δεν μας κανει ομως -π.χ. υπερθερμανη- αντι να μπλεκουμε με DOA και πρασινα αλογα, απλα το επιστρεφουμε πισω επειδη ''δεν μας κανει'', εχοντας για τη χρηση του συγκεκριμενου -βασει νομου κατοχυρωμενο, για τις ιντερνετικες αγορες μας- δικαιωματος μας, το περιθωριο των 14 ημερων.
GoldenEye Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2009 ακριβως. αλλα για πες το σε ενα καρο "μαγαζακια" να δεις τι θα σου πουν.
dkmaster Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2009 Παίδες και συνέχεια με την acer. Έκανα καταγγελία στο INKA αλλά με έγραψαν αρμοδίως οι κύριοι της Acer. Πήρα λοιπόν σήμερα στην infoquest και η απάντηση που έδωσαν ήταν, λυπούμαστε δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι. Αυτό που σας συμβουλεύουμε είναι να παίρνετε συνέχεια τηλέφωνο στην acer. Εν το μεταξύ στο mail που είχα στείλει στην acer με τα στοιχεία του καταστήματος κάνανε πριν μια ώρα reply ένα κενό mail. Επειδή θέλω να κάνω καταγγελία και μέσω της γενικής γραμματείας καταναλωτή αλλά θέλει και τη διεύθυνση της εταιρίας για να καταχωρίσει την καταγγελία και η acer δεν έχει κάποια διεύθυνση. Πάντως δεν το βλέπω το 2009 να έχω λαπτοπ.
GoldenEye Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2009 γιατι τετοια αντιμετωπιση; γιατι δεν κανεις οτι εκανα και γω; τελικα ειναι απαραδεκτη η σταση τους στην περιπτωση σου. απλα ελεος... σημερα με ρωτησε φιλος αν αξιζει το μοντελο με τον i7 της acer το οποιο ειναι εμφανισιμο και με πολυ καλα χαρακτηριστικα γυρω στα 1200 ευρω http://www.plaisio.gr/Laptop-Netbook-GPS/Notebook/Laptop/Acer-Aspire-5940G-724G50BN-LX-PFQ02-054.htm. αν και ανεβασα πιεση εκεινη την ωρα δεν απαντησα τιποτα. αργοτερα απλα τον ρωτησα για το αν αξιζει τα τοσα λεφτα σε λαπτοπ και για το αν καταλαβε τι αποκομισα απο την εμπειρια μου και γιατι εχει τοσο κακο ονομα στην πιατσα η εν λογο εταιρια. λυπαμαι πολυ για αυτο που σου τυχε και σε συμβουλευω να το τραβηξεις στα ακρα και να ζητησεις λεφτα και τιποτα αλλο γιατι ακομα και αυτο που μου δωσανε για αντικατασταση ποιοτικα ειναι αρκετα καλυτερο μεν απο το προηγουμενο αλλα ειναι πολυ λιγο ποιοτικα μπροστα στο toshiba m100-166 τετραετιας που εχω κρατησει για κατεβαστηρι και για να παιζει μανατζερ ο αδερφος μου. δεν σου εμπνεει καμμια σιγουρια να το σκισεις και να δουλεψεις κατι σημαντικο πανω του (σε εμπνεει παντως να εισαι με ενα δισκο και να κανεις back up συνεχως). κουραγιο σε οσους εχουν τραβηγματα με το συγκεκριμενο μοντελο και συντομα να βρουν λυση.
dkmaster Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2009 Ευχαριστώ Goldeneye για τις συμβουλές σου.
GoldenEye Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2009 αλλο ενα ενδιαφερον θεμα σχετικα με την υποθεση αυτη που εκανα το λαθος, οπως και αρκετοι αλλοι να απαντησουν. η καταληξη γνωστη... http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=346896 http://www.adslgr.com/forum/showpost.php?p=3191711&postcount=20 http://www.adslgr.com/forum/showpost.php?p=3191780&postcount=22 http://www.adslgr.com/forum/showpost.php?p=3192120&postcount=36 http://www.adslgr.com/forum/showpost.php?p=3192455&postcount=44 http://www.adslgr.com/forum/showpost.php?p=3193445&postcount=60 http://www.adslgr.com/forum/showpost.php?p=3194058&postcount=65 http://www.adslgr.com/forum/showpost.php?p=3205323&postcount=72 http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=346896&page=6 τελικα υπαρχουν παντου αμετανοητοι που μοναδικο σκοπο εχουν να λασπολογουν με προφανη σκοπο να εκνευριστουν οι συμφορουμιτες να γινει χαμος και να κλειδωθει το θεμα. μου κανει εντυπωση που σχεδον σε καθε θεμα σχετικο με καταγγελια και παραπονα σε ολα τα φορουμ παντου στον κοσμο αυτη ειναι η πιο πιθανη εξελιξη...
pournaras Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2009 αλλο ενα ενδιαφερον θεμα σχετικα με την υποθεση αυτη που εκανα το λαθος, οπως και αρκετοι αλλοι να απαντησουν. η καταληξη γνωστη... http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=346896 http://www.adslgr.com/forum/showpost.php?p=3191711&postcount=20 http://www.adslgr.com/forum/showpost.php?p=3191780&postcount=22 http://www.adslgr.com/forum/showpost.php?p=3192120&postcount=36 http://www.adslgr.com/forum/showpost.php?p=3192455&postcount=44 http://www.adslgr.com/forum/showpost.php?p=3193445&postcount=60 http://www.adslgr.com/forum/showpost.php?p=3194058&postcount=65 http://www.adslgr.com/forum/showpost.php?p=3205323&postcount=72 http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=346896&page=6 τελικα υπαρχουν παντου αμετανοητοι που μοναδικο σκοπο εχουν να λασπολογουν με προφανη σκοπο να εκνευριστουν οι συμφορουμιτες να γινει χαμος και να κλειδωθει το θεμα. μου κανει εντυπωση που σχεδον σε καθε θεμα σχετικο με καταγγελια και παραπονα σε ολα τα φορουμ παντου στον κοσμο αυτη ειναι η πιο πιθανη εξελιξη... Γιατι ακριβως σου κανει εντυπωση; Μεσα στα εκατομμυρια χρηστες, ολοι θα ειναι δυσαρεστημενοι και θα εχουν να πουν και να βρισουν την κακια Acer; Δηλαδη εγω πχ, που εχω το 7520g εδω και 2,5 χρονια χωρις κανενα προβλημα, τι θα επρεπε να πω; Να νιωθω ασχημα που δεν μου χαλασε ωστε να "νιωσω" το "κακο" service και μετα να συμπορευτω με ολους τους επομενους καταγγελοντες στο να βυθιστει - καταστραφει κλπ η κακια Acer; Ενταξει, ειπαμε εχει κακο service στην ελλαδα, αλλα οχι και να εχουμε ισωπεδωσει τα παντα και να μιλαμε για μια εταιρια της πλακας. Δηλαδη και η Νοκια που στην ελλαδα εχει το χειροτερο service του κοσμου, η εταιρια και τα τηλεφωνα της ειναι της πλακας; Χαλαρωστε λιγο.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2009 και να φανταστείτε ότι η Acer έχει τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως μετά την HP σε laptops
dkmaster Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2009 Εγώ πάντως μιλάω καθαρά για το service κομμάτι. Όλα τα προϊόντα μπορεί να χαλάσουν το θέμα είναι να υποστηρίζεται και κάπως η επιδιόρθωση τους.
pc_admin Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2009 Oταν ανοιγουμε κατι και δεν μας κανει ομως -π.χ. υπερθερμανη- αντι να μπλεκουμε με DOA και πρασινα αλογα, απλα το επιστρεφουμε πισω επειδη ''δεν μας κανει'', εχοντας για τη χρηση του συγκεκριμενου -βασει νομου κατοχυρωμενο, για τις ιντερνετικες αγορες μας- δικαιωματος μας, το περιθωριο των 14 ημερων. Αλλα προυποθεση δεν ειναι να μην εχεις ανοιξει την συσκευασια ?
P270 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2009 το προβλημα με την διευθυνση που λες παραπανω ειανι οτι δεν υπαρχει στην Ελλαδα acer εκει που παιρνουμε τηλεφωνο ειναι στη Ιταλια απο εκει γινεται και η υποστηριξει τις Ελλαδας για help desk και για τα προβληματα σαν αυτα που εχεις εσυ
lagoudakis Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2009 παιδια βλεπω ορισμενους να λενε το πλαισιο πχ εινα για τα μπαζα απο σερβις-εξυπηρετηση,αλλοι να λενε μακρια απο eshop,εχω διαπιστωσει οτι παιζει ρολο το καταστημα της καθε αλυσιδας και ο υπευθυνος,μου εχει τυχει 3-4 φορες και στα 2 καταστηματα σε αντικατασταση προιοντος(κινητο-λαπτοπ) στο ενα να μου βγαζουν την ψυχη και στο αλλο να τελειωνω σε 5',μιλαμε για την ιδια περιπτωση παντα και στις 2 αλυσιδες,προσωπικα εχω βγαλει ευκολα ακρη στο eshop σε 2-3 περιπτωσεις ενω στο πλαισιο με "τρεξαν"λιγο μεχρι να βγαλω ακρη,φυσικα αυριο μπορει τα πραγματα να ειναι διαφορετικα ε;την καλημερα μου σε ολους
Super Moderators Thresh Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2009 Αλλα προυποθεση δεν ειναι να μην εχεις ανοιξει την συσκευασια ? αυτά είναι παπαριές των καταστημάτων...
GoldenEye Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2009 αυτά είναι παπαριές των καταστημάτων... αυτο ακριβως αρκει να μην εχεις καταστρεψει την συσκευασια αυτο λεει ο νομος επακριβως. ολα τα αλλα ειναι δικαιολογιες των μαγαζιων.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.