Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία για απαράδεκτη συμπεριφορά του Eshop και της Acer Ηellas.


GoldenEye

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

ηθελα να ηξερα η ACER global γνωριζει για αυτες τις συμπεριφορες εδω? ή δεν την ενδιαφερει? και μετα αναρωτιουνται γατι η DELL τους εχει παρει τα σωβρακα :D

  • Απαντ. 250
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
  • Super Moderators
Δημοσ.
και μετα αναρωτιουνται γατι η DELL τους εχει παρει τα σωβρακα :D

 

υπερβάλεις :P

 

http://www.tomshardware.com/news/acer-dell-hp-notebook-sales,7820.html

 

http://community.winsupersite.com/blogs/paul/archive/2008/06/14/notebook-computer-market-share-q1-2008.aspx

Δημοσ.
όχι ΙΝΚΑ μόνο, Γενική Γραμματεία Καταναλωτή...

 

 

Ο ΙΝΚΑ δεν κανει τιποτα. Η Γ.Γ. Καταναλωτη εχει νομικη ισχυ για τετοια θεματα. Αυτοι με βοηθησαν και εβγαλα ακρη. Με το που κανεις καταγγελια προωθησε την στην ACER με mail απαιτωντας αντικατασταση και επεκταση εγγυησης. Σημερα το πρωι παρελαβα το 3810ΤΖ το οποιο λογω διπυρηνου και WIN7 64 bit πεταει, εχει πολυ καλυτερης ποιοτητας πλαστικα απο το 3810Τ, το επιμαχο σημειο οπου περναει το καλωδιο του μικροφωνου ειναι πολυ πιο δροσερο η οθονη ειναι αρκετα καλυτερη και τελος ο σκληρος δισκος δεν ακουγεται ενω στο παλιο ακουγοταν σαν δευτερος ανεμιστηρας.

Δημοσ.
Σημερα το πρωι παρελαβα το 3810ΤΖ το οποιο λογω διπυρηνου και WIN7 64 bit πεταει, εχει πολυ καλυτερης ποιοτητας πλαστικα απο το 3810Τ, το επιμαχο σημειο οπου περναει το καλωδιο του μικροφωνου ειναι πολυ πιο δροσερο η οθονη ειναι αρκετα καλυτερη και τελος ο σκληρος δισκος δεν ακουγεται ενω στο παλιο ακουγοταν σαν δευτερος ανεμιστηρας.

 

Αποφασισε ομως τελικα: Τι απο τα 2 συμβαινει?

Το παραπανω, το παρακατω -ή ο,τι σε βολευει?

 

http://www.insomnia.gr/forum/showpost.php?p=3056687&postcount=24

http://www.insomnia.gr/forum/showpost.php?p=3056905&postcount=27

Δημοσ.
Αποφασισε ομως τελικα: Τι απο τα 2 συμβαινει?

Το παραπανω, το παρακατω -ή ο,τι σε βολευει?

 

http://www.insomnia.gr/forum/showpost.php?p=3056687&postcount=24

http://www.insomnia.gr/forum/showpost.php?p=3056905&postcount=27

 

η αρνητικη μου γνωμη για την acer ισχυει. αναφερομαι στην εταιρια και στα προιοντα της γενικα.

συγκεκριμενα στο παραπανω ποστ επειδή το συγκεκριμενο μοντελο (3810 ΤΖ) υπεστει βελτιωσεις που επρεπε να εχει απο την αρχη το προηγουμενο μοντελο (3810) που ειχα αγορασει το εκρινα σκοπιμο να το αναφερω.

σε καμμια περιπτωση δεν αναιρω την αποψη μου για την Acer και δεν το συγκρινω με αλλα ποιοτικα ανωτερα λαπτοπ της κατηγοριας.

 

(και γιατι ο χαρακτηρισμος "οτι σε βολευει";;;; τα σχολια σου στα θεματα που παραθετεις link δεν εχουν νοημα και ειναι μονο για λογους εντυπωσιασμου και για να μαζευεις post. κατι δεν διαβασες καλα μου φαινεται. και παντα η αποψη μου ειναι κατω απο καθε μυνημα μου ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ACER. μπορεις να το διαπιστωσεις κανοντας βολτα στα μαγαζια και θα δεις οτι ειναι εμφανεις οι διαφορες στην ποιοτητα και στην αισθηση, καθως επισης και σε ολα τα διεθνη φορουμ οπου πραγματικα για καθε μοντελο λενε οτι καπου χανει)

Δημοσ.
συγκεκριμενα στο παραπανω ποστ επειδή το συγκεκριμενο μοντελο (3810 ΤΖ) υπεστει βελτιωσεις που επρεπε να εχει απο την αρχη το προηγουμενο μοντελο (3810) που ειχα αγορασει το εκρινα σκοπιμο να το αναφερω.

 

(ευχαρισρω που) με επιβεβαιωνεις :shifty:

http://www.insomnia.gr/forum/showpost.php?p=3056581&postcount=23

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 12:52 ----------

 

και γιατι ο χαρακτηρισμος "οτι σε βολευει";;;;

 

Γιατι ετσι ακριβως ειναι, στην περιπτωση σου :eek:

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 12:54 ----------

 

τα σχολια σου στα θεματα που παραθετεις link δεν εχουν νοημα και ειναι μονο για λογους εντυπωσιασμου και για να μαζευεις post

 

Και μετα ξυπνησες... Ξανακοιμησου τωρα!

:-)

Δημοσ.
(ευχαρισρω που) με επιβεβαιωνεις :shifty:

http://www.insomnia.gr/forum/showpost.php?p=3056581&postcount=23

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 12:52 ----------

 

 

Γιατι ετσι ακριβως ειναι, στην περιπτωση σου :eek:

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 12:54 ----------

 

 

Και μετα ξυπνησες... Ξανακοιμησου τωρα!

:-)

 

 

καλα δεν καταλαβαινω προς τι το υφακι

με αυτα που λεω δεν επιβεβαιωνω αυτο που λες γιατι αλλο το βαζω για δοκιμαστη τον αγοραστη (που το κανουν πολλες εταιριες εχοντας επιγνωση και καποιο support και αν τους κατσει στραβη τρεχουν αμεσως να επανορθωσουν) και αλλο το πουλαω σαπιλα και ελαττωματικα προιοντα και μετα γινομαι λουις και παιζω με την τσεπη και τα νευρα του καθενος. απο τα λαπτοπ που ειχα μερικα ετυχε να επιστραφουν λογω ανακλησης (fujitsu simens 2005 dvd rw 7 μερες, toshiba 2006 μπαταρια αυθημερον αποστολη σπιτι μου, dell 2008 τροφοδοτικο αυθημερον αποστολη σπιτι) ποτε ομως το μαυρο χαλι της acer (35 μερες με δικαιολογιες) και ποτε η κοροιδια και η ταλαιπωρια την οποια αν το ψαξεις θα δεις οτι την εχει περασει πολυς κοσμος για πολλα μοντελα.

 

http://troktiko.blogspot.com/2009/10/acer.html

 

απο χρηστη αυτου του φορουμ http://troktiko.blogspot.com/2009/12/acer.html

 

http://troktiko.blogspot.com/2009/04/acer.html

 

http://troktiko.blogspot.com/2009/06/laptop-acer.html

 

http://troktiko.blogspot.com/2009/12/blog-post_6696.html

 

http://www.google.gr/search?q=%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B2%CE%BB%CE%B7%CE%BC%CE%B1+acer&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:el:official&client=firefox-a

 

 

 

οσο για τα υπολοιπα μονος σου τα λες μονος σου τα καταλαβαινεις. σου απαντησα στο παραπανω ποστ, αν δεν καταλαβαινεις τι γραφω και τα μεταφραζεις οπως σε συμφερει τοτε δεν μπορω να κανω κατι.

 

το θεμα αυτο ξεκινησε για να περιγραψω την περιπετεια μου με τα δυο μαγαζακια και για να δειξω οτι αν εχεις δικιο και απαιτησεις τα δικαιωματα σου με ηρεμο και νομιμο τροπο τοτε σε σεβονται και δεν σε βλεπουν απλα σαν μια απλη τσεπη.

 

απο το eshop ακομα τηλεφωνουν για να παω να καρφωσω τον υπαλληλο και να μαθουν αν εβγαλα ακρη με την acer και αν δεν εβγαλα να παω σε αυτους για αντικατασταση.

μετα απο αυτην την εμπειρια η acer και το eshop εχουν τελειωσει για μενα. και καλο ειναι οποιος εχει τετοιου ειδους προβληματα να εξαντλει την αυστηροτητα του γιατι αυτα τα καλοπαιδα πλουτιζουν με αυτο τον τροπο και διαιωνιζουν αυτη την κατασταση στην αγορα παιρνοντας μαζι και ευσυνειδητους ανθρωπους με μικροτερες επιχειρησεις

Δημοσ.

καλα καποιοι εδω μεσα την εχουν δει πολυ φρου φρου. ρε delirium ο αλλος λεει το προβλημα του και εσυ του τη λες? γιατι? επειδη εσυ βγαζεις το νοημα οπως θες απο αυτα που διαβαζεις με τον τροπο που τα διαβαζεις?

σε παρακαλω κανε μας τη χαρη να βοηθας μονο και να μην ασκεις κριτικη για τη καθε λεξη που βγαινει απο το στομα (χερι) καποιου.

ειναι πραγματικοτητα η acer στην ελλαδα ειναι για τα γκραβαρα

Δημοσ.

μετα απο την εμπειρια μου αυτη κατεληξα στο οτι καποιοι στην αγορα πρεπει να φερονται σοβαρα και με σεβασμο. γιατι σε λιγο δεν θα αγοραζει κανεις γιατι οι παντες θα εφαρμοζουν παρανομες τακτικες που εφαρμοζουν οι μεγαλοι παικτες της αγορας.

 

πλεον μετα απο αυτο που μου τυχε φοβαμαι να προχωρησω σε ορισμενες ακομα αγορες που ειχα σκοπο να κανω την εορταστικη περιοδο.

 

το συμπερασμα ειναι οτι ευτυχως υπαρχουν οργανισμοι που προστατευουν τον καταναλωτη και οτι τους φοβουνται τα μαγαζακια που απορω γιατι δεν συμμορφωνονται και προτιμουν να διασυρεται το ονομα τους κατα αυτο τον τροπο.

για μενα το eshop και η acer εχουν τελειωσει οριστικα. και φυσικα οποιος ρωταει την γνωμη μου για αγορες η απαντηση μου ειναι η εμπειρια μου απο αυτη την αγορα. η οποια δεν ειναι μεμονωμενη με απλο ψαξιμο στο google καποιος μπορει να δει τις θρυλικες επιδοσεις των δυο εταιριων στην ταλαιπωρια του κοσμου.

 

και ελεος οσο μας βλεπουν σαν κινουμενες τσεπες θα τους κυνηγανε με καταγγελιες και μυνησεις γιατι μονο ετσι καταλαβαινουν.

  • Super Moderators
Δημοσ.
Ακόμα αγοράζετε hardware από e-shop;

 

μας αρέσει να βγάζουμε τον true evol εαυτό μας στην φόρα :P

Δημοσ.
Τι έχεις να προτείνεις;

 

μαλλον πλαισιο, εχει το καλυτερο service. οχι οτι οι υπολοιποι ειναι για κλαματα :-)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...