Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία για απαράδεκτη συμπεριφορά του Eshop και της Acer Ηellas.


GoldenEye

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
συγνωμη ρε φιλε αλλα δεν καταλαβαινω τι λες. και εγω μπορω να σου πω για toshiba καινουριο που δυο φορες πηγε για σερβις και το ειχαν για 2 μηνες διοτι δεν ξερανε και καλα απο που προερχεται το προβλημα.

τσπ.

επειδη τωρα επαθα ενα προβλημα με το δικο μου και μαλλον ειναι μητρικη και ασχολεισαι αρκετα εχεις τπτ να προτεινεις σε 13"?

 

ΥΓ. Αυτα τα ρωσικα στην υπογραφη σου δεν τα καταλαβαινω. αραγε και το μηχανημα στη δουλεια σου ειναι ρωσικο? μπα δε πιστευω?:-D

 

http://www.public.gr/products/computer/productDtls_2487__11.html

 

http://www.public.gr/products/computer/productDtls_2889_2.html

 

http://www.multirama.gr/products/product?pid=0429986&catid=010200

 

με ιδιαιτερη προτιμηση στο δευτερο

 

σημερα μετα απο 35 μερες αναμονη μου εστειλαν μυνημα οτι το λαπτοπ ειναι ετοιμο και να το παραλαβω αν θελω μεχρι να ερθει το λαπτοπ αντικαταστασης...ελεος...νωρις τα καταφεραν για ενα τοσο απλο υποτιθεται θεμα...

  • Απαντ. 250
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

1. Επιλέγετε πάντα εταιρείες κατασκευαστών με ξεκάθαρη πολιτική service/ replacement δηλαδή ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ.

 

2. Οι εγγυήσεις στα Laptop διεθνών κατασκευαστών δίνονται ΜΟΝΟ απο τις ΙΔΙΕΣ τις εταιρείες κατασκευής και όχι απο τρίτους.

 

3. Συνεπώς...τα περί άμεσης αντικατάστασης σε αυτά τα laptops ΔΕΝ πολύ ισχύουν γιατί ποιός έμπορος θα "φάει" πίσω ένα ανοιγμένο Laptop...; ;)

 

4. Το κατάστημα ή έμπορος ποτέ δεν θα αναλάβει service laptop αν είναι εντός εγγύησης. Αν σας πεί ναι... ΦΥΓΕΤΕ!

 

5. Η περίπτωση DOA (Dead on Arrival) σημαίνει οτι το ξεσφράγισα...το έβαλα να ανοίξει... και δέν άνοιξε ποτέ ή μια φορά και τέλος! ΔΕΝ σημαίνει παίζει αλλά κάτι είναι ελλατωματικό... παράλληλα.

 

;)

Δημοσ.
1. Επιλέγετε πάντα εταιρείες κατασκευαστών με ξεκάθαρη πολιτική service/ replacement δηλαδή ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ.

 

2. Οι εγγυήσεις στα Laptop διεθνών κατασκευαστών δίνονται ΜΟΝΟ απο τις ΙΔΙΕΣ τις εταιρείες κατασκευής και όχι απο τρίτους.

 

3. Συνεπώς...τα περί άμεσης αντικατάστασης σε αυτά τα laptops ΔΕΝ πολύ ισχύουν γιατί ποιός έμπορος θα "φάει" πίσω ένα ανοιγμένο Laptop...; ;)

 

4. Το κατάστημα ή έμπορος ποτέ δεν θα αναλάβει service laptop αν είναι εντός εγγύησης. Αν σας πεί ναι... ΦΥΓΕΤΕ!

 

5. Η περίπτωση DOA (Dead on Arrival) σημαίνει οτι το ξεσφράγισα...το έβαλα να ανοίξει... και δέν άνοιξε ποτέ ή μια φορά και τέλος! ΔΕΝ σημαίνει παίζει αλλά κάτι είναι ελλατωματικό... παράλληλα.

 

;)

 

 

1. ειναι ολοι υποχρεωμενοι απο τον νομο να πραττουν το ιδιο. γενικα η acer δεν το κανει αλλα αν της υπενθημησεις την νομοθεσια και την καταγγειλεις τοτε ξαφνικα ολα γινονται συμφωνα με τα δικαιωματα του καταναλωτη.

 

2. το eshop υποσχεται αντικατασταση οχι service ασχετα τελικα απο το να τηρειται η οχι.

 

3. απ την στιγμη που το δηλωνει οτι τα δεχεται και σε γλιτωνει απο ταλαιπωριες ας το φαει και ας δροσιζεται η ας το φαει και ας ζοριζεται εμενα δεν με νοιαζει...

 

4. σωστο αυτο σιγα μην βαλει χερι ο καθε ασχετος.

 

5. απ την στιγμη που το δηλωνει η εταιρια και με προειδοποιει για ελαττωματικο προιον το οποιο μπορει να γινει επικινδυνο τοτε δεν με νοιαζει DOA και ξεDOA. στην τελικη υπαρχει νομος που επιτρεπει να το επιστρεψω γιατι δεν πληρει τις προδιαγραφες μου σε σχεση με αυτο που λεει η περιγραφη του η σε σχεση με αυτα που μου ειπε ο πωλητης.

 

μαθετε να τους κυνηγατε οταν σας περνανε για κοροιδα και δεν κανουν καλα την δουλεια τους...και να δειτε για ποτε θα στρωσουν απατεωνες τετοιου ειδους...

 

τελος να ξερετε οτι με αποδειξη αγορας απο οποιαδηποτε χωρα της ευρωπαικης ενωσης η acer δινει 2 χρονια εγγυηση και οχι ενα οπως λενε στα διαφημιστικα και οπως λεει η εταιρια... απλα με την υπενθυμιση της ισχυουσας νομοθεσιας τοτε το αποδεχονται...

 

 

Επίσης θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι δεν χρειάζεστε κάποιο επιπλέον έγγραφο για την εγγύηση του υπολογιστή αρκεί εσείς να προσκομίσετε το παραστατικό αγοράς που ήδη μας στείλατε και το συγκεκριμένο παραστατικό καλύπτετε από 2 χρόνια εγγύηση

 

Με Εκτίμηση

Support Greece

Δημοσ.
1. Επιλέγετε πάντα εταιρείες κατασκευαστών με ξεκάθαρη πολιτική service/ replacement δηλαδή ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ.

 

2. Οι εγγυήσεις στα Laptop διεθνών κατασκευαστών δίνονται ΜΟΝΟ απο τις ΙΔΙΕΣ τις εταιρείες κατασκευής και όχι απο τρίτους.

 

3. Συνεπώς...τα περί άμεσης αντικατάστασης σε αυτά τα laptops ΔΕΝ πολύ ισχύουν γιατί ποιός έμπορος θα "φάει" πίσω ένα ανοιγμένο Laptop...; ;)

 

4. Το κατάστημα ή έμπορος ποτέ δεν θα αναλάβει service laptop αν είναι εντός εγγύησης. Αν σας πεί ναι... ΦΥΓΕΤΕ!

 

5. Η περίπτωση DOA (Dead on Arrival) σημαίνει οτι το ξεσφράγισα...το έβαλα να ανοίξει... και δέν άνοιξε ποτέ ή μια φορά και τέλος! ΔΕΝ σημαίνει παίζει αλλά κάτι είναι ελλατωματικό... παράλληλα.

 

;)

 

6. Επιλέγετε πάντα εταιρίες που δίνουν 2 έτη εγγύησης και κατά προτίμηση επιστροφή/παραλαβή στον χώρο σας

Δημοσ.
6. Επιλέγετε πάντα εταιρίες που δίνουν 2 έτη εγγύησης και κατά προτίμηση επιστροφή/παραλαβή στον χώρο σας

 

καλα αυτο δεν ειναι παντα οτι καλυτερο γιατι συνηθως γινεται με κουριερ η παραλαβη και η μεταφορα και δυστυχως στις περισσοτερες εταιριες με την ACS που ειναι για μπατσες απο εξυπηρετηση ταχυτητα και ασφαλεια μεταφορων...

η acer εχει παραλαβη και αποστολη με κουριερ και 2 χρονια εγγυηση εστω και αν το καλυπτει επιμελως... και μαλιστα αντικατασταση με καλυτερο λαπτοπ (χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα)

 

προτιμω αυτο που κανει η DELL ή τα service point να βρισκονται σε νορμαλ περιοχες (οχι γερακα μενιδι θρακομακεδονες σουρμενα) και να ειναι της ιδιας της εταιριας και οχι εργολαβεια απο αλλες εταιριες που σε καμμια περιπτωση δεν προκειται να εχουν την ιδια εξειδικευση και υπευθυνοτητα με την ιδια την εταιρια.

Δημοσ.

Επικοινώνησα ξανά με την acer την Δευτέρα και μου είπαν πως θα μου στείλουν ένα mail για αντικατάσταση. Πήρα και χθες εφόσον δεν έλαβα το mail, ξαναέδωσα τη διεύθυνση mail μου σε περίπτωση που ήταν λάθος, αλλά και χθες τίποτα. Σήμερα μου είπε η υπάλληλος πως θα το στείλει ξανά η ίδια. Θα περιμένω μέχρι της 11. Από εκεί και πέρα πως λέτε να ενεργήσω;

Δημοσ.

Βρε σεις έχουν πάρει τα λεφτά σας και τους χαϊδεύετε τ΄αυτιά;

 

Τραβάτε τους καταγγελίες, δεν είναι για λύπηση. Όταν τους τα σκάμε, είμαστε θεάρεστοι, αν κάτσει στραβή, φταίμε πάντα εμείς.

 

Αν δεν βγάλετε άκρη, μπείτε στο κατάστημα, κατά προτίμηση σε ώρες και μέρες αιχμής που να είναι πολλοί πελάτες παρόντες, και αρχίστε να γκαρίζετε αλλά χωρίς να βρίσετε. Κοπανήστε και καμιά κλωτσιά σε κανένα τοίχο, δεν χάλασε ο κόσμος. Πολιτική τους είναι να μην γίνεται φασαρία μέσα στο κατάστημα και σκιάζονται οι πελάτες.

 

Στο κάτω - κάτω πριν μας τα πάρουν όλο φούμαρα και γλύκες είναι. Έλεος με δαύτους.

Δημοσ.
http://www.public.gr/products/computer/productDtls_2487__11.html

 

http://www.public.gr/products/computer/productDtls_2889_2.html

 

http://www.multirama.gr/products/product?pid=0429986&catid=010200

 

με ιδιαιτερη προτιμηση στο δευτερο

 

σημερα μετα απο 35 μερες αναμονη μου εστειλαν μυνημα οτι το λαπτοπ ειναι ετοιμο και να το παραλαβω αν θελω μεχρι να ερθει το λαπτοπ αντικαταστασης...ελεος...νωρις τα καταφεραν για ενα τοσο απλο υποτιθεται θεμα...

 

να σε ρωτησω? ποια η διαφορα των SU kai UV επεξεργαστων απο τους core 2 duo?

  • Super Moderators
Δημοσ.

είναι Ultra Low Voltage που σημαίνει ότι έχουν αρκετό μικρό TDP (χαμηλότερη θερμοκρασία) και πως ξοδεύουν σημαντικά λιγότερα watt από τους κανονικούς Core 2 Duo με αποτέλεσμα να κρατάει περισσότερο η μπαταρία

Δημοσ.

Καλά οι άνθρωποι είναι άπαιχτοι. Χθές το απόγευμα επικοινωνώ ξανά μαζί τους και μου λένε να τους ξαναδώσω το email γιατί δεν ήταν καταχωρημένο. Μετά από έναν επικό καυγά και ως δια μαγείας το mail βρέθηκε στο σύστημα τους. Η κοπέλα μου λέει πως όταν σας σταλεί το mail και εφόσον επιθυμείτε να πάρετε τον υπολογιστή που λέει στο mail μετά απο 10 εργάσιμες μέρες θα σας έρθει το laptop. Δεύτερος επικός καυγάς, ζητάω υπεύθυνο που φυσικά δεν ήταν εκεί. Ετοιμάζω λοιπόν την καταγγελία μου και εγώ και σήμερα το πρωί ήμουν έτοιμος να την στείλω. Παίρνω ξανά τηλέφωνο και μου λέει η κοπέλα πως το mail φαίνεται στο σύστημα πως έχει σταλεί, της λέω πως κάτι τέτοιο δεν ισχύει και ζητάω ξανά υπεύθυνο. Και μαντέψτε... έλειπε, μα τι περίεργο. Μου λέει λοιπόν η κοπέλα πως θα πρέπει να έρθει σήμερα το email. Της απαντώ λοιπόν εντός 10λέπτου θα σας έχει έρθει εσάς email με την καταγγελία μου στους αρμόδιους φορείς. Ένα λεπτό αφότου κλείσαμε το τηλέφωνο μου ήρθε το εξής.

 

Αξιότιμε Πελάτη

 

Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Acer, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι όπως ήδη γνωρίζετε έχουμε αποδεχτεί το αίτημα σας για την αντικατάσταση του υπολογιστή σας, όμως λόγο μη διαθεσιμότητας του συγκεκριμένου μοντέλου, και για να ολοκληρωθεί η διαδικασία της αντικατάστασης θα πρέπει να ακολουθηθεί η αντίστροφη διαδικασία της πώλησης, δηλαδή θα πρέπει να παραλάβετε τον υπολογιστή σας ανεπισκεύαστο από το σέρβις μας (ή εάν θέλετε να μας ενημερώσετε να σας το στείλουμε στο χώρο σας), και να το επιστρέψετε στο κατάστημα από το οποίο το έχετε αρχικά προμηθευτεί, εμείς έχουμε ενημερώσει ήδη το σέρβις μας να σας παραδώσει τον υπολογιστή σας ανεπισκεύαστο όμως χρειαζόμαστε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το κατάστημα από όπου έχετε προμηθευτεί τον υπολογιστή ώστε να ενημερώσουμε για την διαδικασία αντικατάστασης και για την αποδοχή της επιστροφής του προϊόντος. Ο κωδικός επιστροφής RMA του υπολογιστής σας AS5930G-733G25MN...

 

Σας παρακαλούμε μόλις παραλάβετε τον υπολογιστή σας από το σέρβις μας να το παραδώσετε μαζί με όλα του τα εξαρτήματα του με τον παραπάνω κωδικό RMA στο κατάστημα για να ολοκληρωθεί η διαδικασία αντικατάστασης/ πίστωσης του προϊόντος.

 

Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ή διευκρίνηση είμαστε στην διάθεση σας

 

Με Εκτίμηση

Support Greece

 

Τους απάντησα πως απαιτώ την αποστολή του ανεπισκεύαστου υπολογιστή με κούριερ στο χώρο μου καθώς και την επέκταση της εγγύησης σε 2 έτη σύμφωνα με τη νομοθεσία. Τώρα απλά κάθομαι και περιμένω να δω τι θα γίνει.

  • Super Moderators
Δημοσ.

απαίτησε τα λεφτά σου πίσω και τέλειωνε, η κοροϊδία δεν πρόκειται να έχει τελειωμό...

Δημοσ.
απαίτησε τα λεφτά σου πίσω και τέλειωνε, η κοροϊδία δεν πρόκειται να έχει τελειωμό...

 

εμενα ηρθε το λαπτοπ αντικαταστασης (3810ΤΖ) σημερα και αυριο θα το παραλαβω σπιτι με κουριερ. και δυο χρονια εγγυηση οπως μου ειπαν οταν τονισα την παρανομια με τον ενα χρονο...

  • Super Moderators
Δημοσ.

μέχρι να συμβεί κάτι άλλο που θα σου αλλάξουν τα φώτα μέχρι να το ξαναπάρεις πίσω φτιαγμένο

Δημοσ.
μέχρι να συμβεί κάτι άλλο που θα σου αλλάξουν τα φώτα μέχρι να το ξαναπάρεις πίσω φτιαγμένο

 

εδω ειμαστε να κανουμε καταγγελια να τρεχουν και να χαιρομαι που ξεφτιλιζονται και γινονται ρομπα...

  • Super Moderators
Δημοσ.

αν είναι κάθε φορά να σε πρήζουν και για να γίνεται η δουλειά σου (και μετά από αρκετή καθυστέρηση και προσπάθεια) με καταγγελία μόνο, καλύτερα μακρυά και αγαπημένοι...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...