Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία για απαράδεκτη συμπεριφορά του Eshop και της Acer Ηellas.


GoldenEye

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

ρε παιδια αφου τα κρουσματα ειναι πολλα με την ανυπαρκτη τεχνικη υποστιριξη της Acer Hellas ,γιατι δεν κανετε ενα θεμα να μαζευτουν οσοι εχουν προβλημα και να στειλετε επωνυμα στην κυρια εταιρια mail διαμαρτυριας ή συστημενη επιστολη μηπως και φιλοτιμηθουν και τους τις <<βρεξουν λιγο>>?

 

χαιρομαι παντως goldeneye που βρηκες ακρη στο τελος αλλα θα πρεπει καθε φορα σε καθε περιπτωση να την ακουει ο τελευταιος τροχος καθε εταιριας λες και φταιει αυτος για την πολιτικη της εταιριας και εμας να χαλαμε την ψυχικη υγεια μας και ατελειωτες ωρες στα τηλεφωνα?

  • Απαντ. 250
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Παίδες εγώ έχω έναν acer 5930G αν θυμάμαι καλά. Δεν το είχα πάρει από e-shop. Τες πα, είχε ένα πρόβλημα με την κάρτα γραφικών και 19 Οκτωβρίου το πάω στην info quest όπως μου είπαν μετά από τηλεφώνημα στην acer hellas. To laptop ακόμα επισκευάζεται. Τι προτείνετε να κάνω; Σε μια επικοινωνία που είχαν πριν δύο εβδομάδες μου είπαν πως την επόμενη εβδομάδα θα είναι έτοιμο γιατί περιμένουν το ανταλλακτικό, αλλά λαπτοπ δεν είδα. Να αναφέρω πως δεν είχε τύχη να διαβάσω για την εξυπηρέτηση της acer αλλιώς θα απέφευγα την αγορά.

Δημοσ.

λοιπον μεσα

να ανοιξει θεμα - ανοικτη επιστολη διαμαρτυρίας από όσους ταλαιπωρουνται απο την acer και σχετικα με το θεμα της αδικίας σχετικα με την εγγυηση που δινει η εταιρια εναντια στο ελληνικο αστικο δικαιο και στην ευρωπαικη νομοθεσια.

Δημοσ.
Παίδες εγώ έχω έναν acer 5930G αν θυμάμαι καλά. Δεν το είχα πάρει από e-shop. Τες πα, είχε ένα πρόβλημα με την κάρτα γραφικών και 19 Οκτωβρίου το πάω στην info quest όπως μου είπαν μετά από τηλεφώνημα στην acer hellas. To laptop ακόμα επισκευάζεται. Τι προτείνετε να κάνω; Σε μια επικοινωνία που είχαν πριν δύο εβδομάδες μου είπαν πως την επόμενη εβδομάδα θα είναι έτοιμο γιατί περιμένουν το ανταλλακτικό, αλλά λαπτοπ δεν είδα. Να αναφέρω πως δεν είχε τύχη να διαβάσω για την εξυπηρέτηση της acer αλλιώς θα απέφευγα την αγορά.

 

προχωρα σε καταγγελια και ζητα αμεσα λαπτοπ αντικαταστασης και επεκταση εγγυησης. σε καμμια περιπτωση δεν φταιει η CPI η infoquest και οποιος αλλος παροχος service γιατι τα ανταλλακτικα τα στελνει η αμετανοητη Acer. στην περιπτωση σου καρτα γραφικων σημαινει ολοκληρη μητρικη ανταλλακτικο που συνηθως ειναι διαθεσιμο. για να εχει τρεναρει τοσο το πραγμα σημαινει οτι δεν υπαρχει διαθεσιμο και θα αργησει παρα πολυ. γι αυτο ασε τα τηλεφωνα και κυνηγα τους να μαθουν να φερονται.

Δημοσ.
Στην Ελλαδα παντως εχουμε πλακα...

 

Αντι να βριζουμε αυτους που πουλανε ελατωματικα πεταγομαστε και λεμε"εσυ φταις που πηγες και πηρες Acer"ή"εσύ φταις που πήρες απο το e-shop".Εχει γέλιο το συγκεκριμένο.

 

Δλδ εχω διαβασει απειρες φορες τι πατε και παιρνετε το δεινα απο το ταδε,αφου ξερετε οτι ειναι μπιπ.

 

Δλδ αμα φιλοξενησεις στο σπίτι σου άτομο αμφιβολου ποιοτητας και σε σφαξει δε φταιει αυτος,αλλα εσυ που ήθελες να το παιξεις καλος και σωστος και ηθελες να τον βοηθησεις.Ειναι ωραιες αυτες οι σκεψεις που επικρατουν(Σε τοσο μεγαλο βαθμο)ΜΟΝΟ στο Ελλαντα...

 

Παιδια καλα κουραγια για εσας που περιμενετε το λαπτοπ σας.

 

Αφού η βασική άμυνα του καταναλωτή ενάντια στην εκμετάλλευση είναι η ενημέρωση και το μποϊκοτάζ!

Δεν μπορεί ο καθένας να πληρώνει δικηγόρο για να βρει το δίκιο του.

Εκεί βασίζονται. Και δίκιο να έχεις, σιγά μην κάτσεις να μπλέξεις με δικηγόρους και τραβήγματα αλλά στο τέλος βγαίνουν κερδισμένοι με αυτό τον τρόπο κι ας έχεις το νόμο με το μέρος σου (πχ εγγύησης 2 ετών). Το έχω ακούσει από άτομο που δουλεύει σε σέρβις ότι υπάρχει αυτή η νοοτροπία από τις εταιρίες.

Δημοσ.

βρισκουν και τα κανουν. ακομα περιμενω την αντικατασταση απο την Acer. Αν καθυστερησουν και αλλο προχωραω σε νεα καταγγελια και στην acer europe.

 

δεν τα τρωγα καλυτερα σουβλακια...

Δημοσ.

Καλά ξεμπερδέματα φίλε μου. Έκατσε άσχημο λαχείο.

 

Προς γνώση και συμμόρφωση από εδώ και πέρα, επιλογή από εταιρείες που υποστηρίζουν το πελάτη. Και έπειτα μου την έλεγαν γιατί επιλέγω laptops Ελληνικής κατασκευής......

Δημοσ.

παιδια φίλος ειχε προβλημα με σονυ λαπτοπ. πήρε τηλ, σε καποιο νουμερο στο βελγιο μηλισε στα ελληνικα τους ανεφερε το προβλημα και σε 2 μερες ηρθε η DHL με ειδικο κουτι του πηρε το λαπτοπ και μεσα σε 10 εργασιμες μέρες το ειχε πισω αψογο και καλοφτιαγμενο. το ιδιο και εγω 30 μερες πριν τη ληξη της εγγυησης με την ιδια διαδικασια μου εφεραν το λαπτοπ σε 7 μερες αψογο.

για μενα κορυφαια συμπεριφορα. μετα τη dell ισως η καλυτερη

και γι αυτο αν ξαναπαρω θα ξαναπαρω sony

Δημοσ.
παιδια φίλος ειχε προβλημα με σονυ λαπτοπ. πήρε τηλ, σε καποιο νουμερο στο βελγιο μηλισε στα ελληνικα τους ανεφερε το προβλημα και σε 2 μερες ηρθε η DHL με ειδικο κουτι του πηρε το λαπτοπ και μεσα σε 10 εργασιμες μέρες το ειχε πισω αψογο και καλοφτιαγμενο. το ιδιο και εγω 30 μερες πριν τη ληξη της εγγυησης με την ιδια διαδικασια μου εφεραν το λαπτοπ σε 7 μερες αψογο.

για μενα κορυφαια συμπεριφορα. μετα τη dell ισως η καλυτερη

και γι αυτο αν ξαναπαρω θα ξαναπαρω sony

 

ο συμφορουμιτης eclipse 13 σε pm μου ειπε οτι το παρελαβε και μετα απο 15 λεπτα λειτουργιας καηκε (δεν αναβει και μυριζει καμμενο πλαστικο). δηλαδη λαπτοπ για προληπτικο σερβις επιστρεφει καμμενο...

 

σκεφτομαι πολυ σοβαρα ακομα και την αντικατασταση.

 

μεταξυ σοβαρου και αστειου σκεφτομαι να ζητησω toshiba για αντικατασταση...

Δημοσ.
ο συμφορουμιτης eclipse 13 σε pm μου ειπε οτι το παρελαβε και μετα απο 15 λεπτα λειτουργιας καηκε (δεν αναβει και μυριζει καμμενο πλαστικο). δηλαδη λαπτοπ για προληπτικο σερβις επιστρεφει καμμενο...

 

σκεφτομαι πολυ σοβαρα ακομα και την αντικατασταση.

 

μεταξυ σοβαρου και αστειου σκεφτομαι να ζητησω toshiba για αντικατασταση...

 

Την καλύτερη δουλειά θα κάνεις :-)

Δημοσ.

κακα τα ψεμματα παιδια οι επιλογες ειναι sony-dell-toshiba για να εχεις οσο το δυνατον λιγοτερα προβληματα αν κατσει η στραβη(συμφωνα με οσα διαβαζω στα φορουμ,προσωπικα δεν εχω εμπειρια γιατι δεν εχω καποιο απο αυτες τις εταιρειες)

Δημοσ.
κακα τα ψεμματα παιδια οι επιλογες ειναι sony-dell-toshiba για να εχεις οσο το δυνατον λιγοτερα προβληματα αν κατσει η στραβη(συμφωνα με οσα διαβαζω στα φορουμ,προσωπικα δεν εχω εμπειρια γιατι δεν εχω καποιο απο αυτες τις εταιρειες)

 

Θα προσθέσω και την asus η οποία δυστυχώς δεν έχει παρουσία στην Ελλάδα

Δημοσ.
ο συμφορουμιτης eclipse 13 σε pm μου ειπε οτι το παρελαβε και μετα απο 15 λεπτα λειτουργιας καηκε (δεν αναβει και μυριζει καμμενο πλαστικο). δηλαδη λαπτοπ για προληπτικο σερβις επιστρεφει καμμενο...

 

σκεφτομαι πολυ σοβαρα ακομα και την αντικατασταση.

 

μεταξυ σοβαρου και αστειου σκεφτομαι να ζητησω toshiba για αντικατασταση...

 

συγνωμη ρε φιλε αλλα δεν καταλαβαινω τι λες. και εγω μπορω να σου πω για toshiba καινουριο που δυο φορες πηγε για σερβις και το ειχαν για 2 μηνες διοτι δεν ξερανε και καλα απο που προερχεται το προβλημα.

τσπ.

επειδη τωρα επαθα ενα προβλημα με το δικο μου και μαλλον ειναι μητρικη και ασχολεισαι αρκετα εχεις τπτ να προτεινεις σε 13"?

 

ΥΓ. Αυτα τα ρωσικα στην υπογραφη σου δεν τα καταλαβαινω. αραγε και το μηχανημα στη δουλεια σου ειναι ρωσικο? μπα δε πιστευω?:-D

Δημοσ.

for the record:η καθε πολυεθνικη εταιρεια που δινει το κατα τοπους σερβις της ειναι υπευθυνη για τη λειτουργεια αυτου.

Κατ εμε πρωτα φταιει η acer και η καθε acer και μετα το ελληνικο σερβις

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...