Physics_Rulez Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 όπως και ο ίδιος γράφεις, μακριά από acer Γιατί το e-shop είναι λιγότερο βόθρος; Απορώ πως αγοράζετε ακριβό hardware από κει. Μόνο για dvd και μικροπράγματα είναι.
jpan Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Ευτυχής κατάληξη παιδία Σήμερα πρωι πρωί έλαβα το παρακάτω mail Aξιότιμε Πελάτη σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Acer, σας ζητούμε συγνώμη για την καθυστέρηση στην ανταπόκριση μας, αναλύοντας την κατάσταση σας θα θέλαμε να σας ανακοινώσουμε την πρόθεση μας να αντικαταστήσουμε τον υπολογιστή σας AS3810T με σειριακό αριθμό : LXPCR0X2209320076D2300 με το παρακάτω υπολογιστή AS3810T με Part Number :LX.PE602.037 [AS3810TZ-414G32I LX.PE602.037 ULV PDC SU4100 2 x 2048 Mb 320 GB Intel® GMA 4500MHD HD Webcam (1 MPixel) Batteria 6 Celle2.8 με Windows7 Home Premium ]και με κωδικό RMA :4003389SD σε περίπτωση που αποδέχεστε την αντικατάσταση του υπολογιστή σας παρακαλούμε να μας ενημερώσετε το συντομότερο ώστε να ολοκληρώσουμε την διαδικασία Με Εκτίμηση Support Greece Μια χαρά ανταπόκριση. Έστω και έτσι και τοσο αργά. Επίσης απαιτησα επέκταση εγγυησης γιατι συνεχιζουν να κανουν την παπια σχετικα με τον ενα χρονο εγγυηση... τελος το προβλημα ειναι τι θα γινει με το παλιο λαπτοπ στο οποιο εχω δεδομενα που χρειαζομαι και τα οποια δεν εκανα back up μιας και με διαβεβαιωναν οτι δεν χρειαζεται και οτι θα επισκευαστει αμεσα χωρις format. Τέλος από το eshop με χουν παρει καμμια δεκαρια φορες να προχωρήσουν σε αντικατασταση και να μου ζητανε συγνωμη. Βεβαια το χειροτερο ειναι οτι μου ζητανε να παω στο καταστημα να "δωσω" τον υπαλληλο με τον οποιο μιλησα κατ ιδιαν γεγονος το οποίο με εξόργισε πραγματικα...στην τελικη που να θυμαμαι ποιος ηταν μετα δυο μηνες. δεν μπορουν να βρουν αυτον που μιλησα τηλεφωνικα αφου λενε οτι ολα τα καταγραφουν για την καλυτερη εξυπηρετηση;;;; και επεμεναν να μου λενε οτι ειναι απαραδεκτο και οτι ηταν αμελεια του υπαλληλου γεγονος για το οποιο δεν πειθομαι καθολου...δηλαδη η το eshop προσλαμβανει αμπαλους η τους δασκαλευει να κοροιδευουν κοσμο. και τα δυο ειναι ανεπιτρεπτα. Δεν αγόρασα λαπτοπ σοβαρου κατασκευαστη γιατι το πηρα μονο και μονο για το βαρος την αναμονη την καλη γνωμη που ειχα σχηματισει για την σειρα timeline εχοντας δει τα 4810 και 5810 φιλων για πολλες ωρες και τελος για τις πολυαριθμες καλες γνωμες σε ξενα fora. αν ηταν ετσι θα επαιρνα dell 1330 η netbook toshiba. αυτα. Δε θέλω να σε απογοητεύσω αλλά ακόμα έχεις πολύ δρόμο μπροστά σου. Αν δε σου κάνει κόπο διάβασε τι συνέβη στη δική μου περίπτωση http://www.adslgr.com/forum/showpost.php?p=3071479&postcount=25
spartacus Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Γιατί το e-shop είναι λιγότερο βόθρος; Απορώ πως αγοράζετε ακριβό hardware από κει. Μόνο για dvd και μικροπράγματα είναι. σωστό μπακάλικο!!!
GoldenEye Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Αστα φιλε μου.Εγω ανεβασα το email στο τροκτικο.Μεγαλη πικρα!Εγω επαθα σοκ οταν μου ειπαν τα ανταλακτικα που παραγγειλε η cpi και τα μ...νια της acer δεν καναν αντικατασταση.Αλλα καλα να παθω εγω κ εσυ κ οποιος παει και αγοραζει hardware απο αυτους ενω εχουν διαβασει τοσα κ τοσα.Η πλακα ειναι οτι σημερα μου ηρθε το cd με την αναβαθμιση των windows 7 και ακομα λαπτοπ δεν εχω.Ειναι για γελια. ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 16:34 ---------- Επειδη με αυτα που διαβασατα ξαναπηρα στη κρανα μιλησα πριν λιγο με acer.Προς μεγαλη μου εκπληξη μου ειπαν οτι το λαπτοπ μου ειναι επισκευασμενο, ετοιμο για παραδοση.Τωρα τυχαιο ειναι....??????Το μονο σιγουρο οτι δεν ξαναματαπαιρνω acer ποτε στη ζωη μου πόσο καιρο το χες στο service; πως και τοσο ξαφνικα σου ειπαν οτι ειναι ΟΚ; τελος σε ποια εταιρια το χες στειλει για επισκευή;
eclipse13 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2009 Αν διαβασες το email μου στο τροκτικο το ειχα παει στην cpi στις 14-10-09.Αφου μιλησα κανα δυο φορες και με τους 2(δεν ασχοληθηκα καθολου με το e-shop που το ειχα αγορασει)τελικα σημερα που μιλησα ξανα μανα με την acer μου ειπαν οτι ο κωδικος εκλεισε και οτι το λαπτοπ ειναι επισκευασμενο.Τωρα τι επισκευασανε ο θεος και η ψυχη τους
GoldenEye Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2009 Αν διαβασες το email μου στο τροκτικο το ειχα παει στην cpi στις 14-10-09.Αφου μιλησα κανα δυο φορες και με τους 2(δεν ασχοληθηκα καθολου με το e-shop που το ειχα αγορασει)τελικα σημερα που μιλησα ξανα μανα με την acer μου ειπαν οτι ο κωδικος εκλεισε και οτι το λαπτοπ ειναι επισκευασμενο.Τωρα τι επισκευασανε ο θεος και η ψυχη τους εμενα μου πανε οτι αλλαζει σασι οθονης μητρικη οδηγος καλωδιων στην καρτα ηχου και τελος η θηκη του σκληρου. δηλαδη νεο λαπτοπ...........ΕΛΕΟΣ. Για τα παραπανω δεν φταιει η CPI σε καμμια περιπτωση αλλα η ανυπαρξια της ACER. Η ικανοποιηση του αιτηματος μου απο την Γ.Γ. Καταναλωτη ήταν αμεση και μετα απο τηλεφωνική επικοινωνια εμαθα οτι διευθετησαν το θεμα γιατι ειχα ζητησει οχι απλα να ικανοποιηθει το αιτημα μου αλλα να γινει αποσυρση και αποζημιωθουν ολοι οι χρηστες ελλατωματικων λαπτοπ ανα την Ελλαδα οι οποιοι ηταν αρκετοι 594 οπως μου ειπαν στο τηλεφωνο. Τα ανωτερο ανακοινωθηκαν και στο site Troktiko: Παρασκευή, 04 Δεκεμβρίου 2009 Ανάκληση φορητών υπολογιστών ACER Πρόγραμμα εθελοντικής ανάκλησης φορητών ηλεκτρονικών υπολογιστών (notebooks) ACER, μοντέλα AS3410, AS3410T, AS3810T, AS3810TG, AS3810TZ και AS3810TZG, εκτελεί η εταιρεία ACER, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τεχνικού Ελέγχου... Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή, η ανάκληση στην Ελλάδα αφορά 594 υπολογιστές (μοντέλο AS3810T), παραγωγής πριν από τις 15 Σεπτεμβρίου 2009, στους οποίους υπάρχει κίνδυνος υπερθέρμανσης, αν στη συσκευή ασκηθούν συνεχείς παρατεταμένες τάσεις στην περιοχή στηρίγματος της αριστερής παλάμης. Μέχρι στιγμής έχουν αναφερθεί παγκοσμίως τρεις περιπτώσεις υπερθέρμανσης, που να σχετίζονται με το συγκεκριμένο θέμα, χωρίς να έχουν σημειωθεί ζημιές σε πρόσωπα ή πράγματα. Η εταιρεία ACER, συνεργαζόμενη άμεσα με τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, προχωρά σε απόσυρση των μη πωληθέντων τεμαχίων από τα καταστήματα και άμεση ανάκληση των προϊόντων από τους καταναλωτές, στους οποίους συστήνεται να πάψουν άμεσα να τα χρησιμοποιούν και να έλθουν σε επαφή με την εταιρεία ACER, ώστε να γίνει επιδιόρθωση των ηλεκτρονικών υπολογιστών τους, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση. Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας ACER στον αριθμό 801 500 2000. Τελικα μετα απο αυτο καταλαβα οτι ο καταναλωτης εχει δυναμη και οτι ακομα και στην Ελλαδα ακομα και με την Acer και το Εshop μπορεις να βγαλεις ακρη. Για ολα τα παραπανω ειναι θεμα αν εφαγα 25 λεπτα συνολικα για Mail και τηλεφωνα (δεν καλεσα καμμια φορα παντα με καλουσαν πισω - αν και ειναι απωλεια χρονου για κατι για το οποιο δεν εφταιγα) και χαιρομαι παρα πολυ μονο και μονο για τα αμεσα αντανακλαστικα τοσο των δυο εταιριων οσο και των οργανισμων προστασια του καταναλωτη.
GoldenEye Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2009 οταν αποφασισει να αλλαξει θα παψει να ειναι δημοσιουπαλληλικη
eclipse13 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2009 Τελικά χθες η acs μου παρέδωσε το laptop από το service της CPI <<επισκευασμένο>> Πήγα να το ανοίξω αλλά τίποτα. Λέω δεν θα έχει μπαταρία. Βάζω πάνω το καλώδιο του ρεύματος, τζίφος. Καμία απόκριση και καμία ένδειξη ότι η μπαταρία φορτίζει. Έβγαλα την μπαταρία και άνοιξε κανονικά. Τώρα αυτό το θεωρούν service? Ήθελα να’ξερα τα μηχανήματα τα στέλνουν πίσω χωρίς να τα τεστάρουν πρώτα. Έχω απελπιστεί πια με αυτή την ιστορία και δεν ξέρω πια τι να κάνω. Να το πάω στο e-shop ή να στους άλλους άσχετους της CPI?
GoldenEye Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2009 Τελικά χθες η acs μου παρέδωσε το laptop από το service της CPI <<επισκευασμένο>> Πήγα να το ανοίξω αλλά τίποτα. Λέω δεν θα έχει μπαταρία. Βάζω πάνω το καλώδιο του ρεύματος, τζίφος. Καμία απόκριση και καμία ένδειξη ότι η μπαταρία φορτίζει. Έβγαλα την μπαταρία και άνοιξε κανονικά. Τώρα αυτό το θεωρούν service? Ήθελα να’ξερα τα μηχανήματα τα στέλνουν πίσω χωρίς να τα τεστάρουν πρώτα. Έχω απελπιστεί πια με αυτή την ιστορία και δεν ξέρω πια τι να κάνω. Να το πάω στο e-shop ή να στους άλλους άσχετους της CPI? δοκιμασε στο eshop και ασχετα απο το αν θα παρεις αντικατασταση απο το eshop (Που δεν νομιζω θα φας κανα μηνα παλι στα πηγαινε ελα τεσταρε δες υπεγραφε) κανε καταγγελια (προληπτικα για να μαθουν να μας περνανε για προβατα) οπως εγω και ζητα αμεσα αντικατασταση και 3ετη acer advantage εγγυηση (γιατι ενας χρονος εγγυηση ειναι παρανομο στην ευρωπη και στην ελλαδα - και να εχεις προτεραιοτητα στα service). στειλε μου PM να σου στειλω το κειμενο της καταγγελιας μου. απλα αλλαζεις ημερομηνιες και οτι αλλο επαθες και το στελνεις και αμεσως θα τρεξουν να σου προσφερουν αντικατασταση. επαναλαμβανω δεν φταει η CPI. Οι ανθρωποι ειναι επαγγελματιες. Προφανως πιεστηκαν απο την Acer και στο στειλαν στην χαλια κατασταση που στο εστειλαν. προφανως απο την μεγαλη περιοδο που εμεινε αφορτιστη η μπαταρια και την ποιοτητα κατασκευης ( της κλαταρε. και να σου πω ηταν το πρωτο πραγμα που φοβομουν αν καποτε το επαιρνα στα χερια μου πισω...για να σιγουρεψεις οτι οντως επισκευαστηκε πρεπει να εχει αυτοκολλητα απο κατω. ειδες κατι τετοιο; Τελος με νεοτερο mail τους ξεκαθαρισα οτι αν δεν προχωρησουν αμεσα σε αντικατασταση θα προχωρησω σε νεα καταγγελια και προς την acer europe και ελλαδος στην ευρωπαικη γραμματεια προστασιας καταναλωτη και στην εδω εταιρια για την μη αποζημιωση μου.
eclipse13 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2009 Αν θες στείλε μου και το τηλεφωνο σου σε pm να τα πουμε κιολας ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 13:11 ---------- Μιλησα με το service του e-shop και η απαντηση τους ήταν οτι απο τη στιγμη που το πηγα στην cpi δεν μπορουν να κανουν τιποτα.Με λιγα λόγια σαν να λενε οτι αυτομάτως χανεται η εγγύηση των 2 χρονων που πολυδιαφημιζουν.Οταν ζητησα να μου στείλουν εγγραφως και επισημα οτι χανω την εγγυηση μου αν το παω σε επισημο service της acer πηρα τι αλλο......κομπιασμα και επαναληψη της πρωτης απαντησης....
GoldenEye Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2009 επανελαβε βημα βημα οτι εκανα και γω. και αστους να ψαχνονται. καταγγελια αρχικα στην Acer για την καθυστερηση και την κακη επισκευη (η μαλλον την καθολου επισκευη) και αντικατασταση με αλλο λαπτοπ ισαξιο η και καλυτερο διευκρινιζοντας να μην ανηκει σε αλαττωματικη παρτιδα (για σπασιμο) (3810ΤΖ 3810TG 4810TG) και επεκταση εγγυησης acer advantage γιατι ειναι παρανομο να πουλας στην ευρωπη και στην Ελλαδα με εγγυηση μολις ενος ετους κοντρα στο αστικο δικαιο και στην κοινοτικη νομοθεσια περι πωλησης αγαθων και εμποριου. Τελος απαιτησε να γινει αμεσα η διαδικασια και απο το πρωτο mail κανε επισυναψη την αποδειξη αγορας και το δελτιο που πηρες απο την CPI. και μετα στο eshop για την παραπανω μπαρουφα. στειλε με Mail οτι σου ειπε ο υπαλληλος και ζητα γραπτως απο τα κεντρικα να σου επιβεβαιωσουν τα λεγομενα του υπαλληλου και μετα να σου ζητανε να τον καρφωσεις χαχαχαχαχαχα ([email protected],[email protected], [email protected]) και κραξε τους για το γεγονος οτι τα και καλα δωρο 3 τευχη του FOCUS που δινουν σε ηλεκτρονικη μορφη τα πληρωνεις κανονικοτατα αν προσεξεις στην αποδειξη (αν το χες παρει προσφατα το 3810Τ) και μενα με γειωσανε στο eshop και τελικα με παιρνουν συνεχεια απο τα κεντρικα για να κανω αντικατασταση (τους γειωσα και γω λεω θα με αποζημιωσει η acer και οτι δεν με νοιαζουν οι συγνωμες και δεν γουσταρω να καρφωνω υπαλληλους και να τρεχω δεξια και αριστερα χανοντας χρονο για να με πεισουν οτι δεν τους δασκαλεψαν να τα κανουν αυτα). απλα ηρεμα σε επισημη γλωσσα και σωστα στοιχειοθετημενα και θα βρεις ακρη ευκολα. Εδω καταφεραμε να αναγκασουμε να τα αποσυρει η Acer απο την αγορα με την συνδρομη παντα της Γ.Γ. Καταναλωτη και να ανακοινωσει ξανα την ανακληση στην Ελλαδα αυτη την φορα σε μεγαλυτερη κλιμακα. Κριμα και ειναι πολυ ομορφο λαπτοπ γρηγορο για τα δεδομενα του hardware που φοραει και εχει ατελειωτη μπαταρια. Ελπιζω το αλλο που θα μου δωσουν να ειναι ΟΚ και καλυτερο απο το προηγουμενο.
shadowfax-1- Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2009 Στην Ελλαδα παντως εχουμε πλακα... Αντι να βριζουμε αυτους που πουλανε ελατωματικα πεταγομαστε και λεμε"εσυ φταις που πηγες και πηρες Acer"ή"εσύ φταις που πήρες απο το e-shop".Εχει γέλιο το συγκεκριμένο. Δλδ εχω διαβασει απειρες φορες τι πατε και παιρνετε το δεινα απο το ταδε,αφου ξερετε οτι ειναι μπιπ. Δλδ αμα φιλοξενησεις στο σπίτι σου άτομο αμφιβολου ποιοτητας και σε σφαξει δε φταιει αυτος,αλλα εσυ που ήθελες να το παιξεις καλος και σωστος και ηθελες να τον βοηθησεις.Ειναι ωραιες αυτες οι σκεψεις που επικρατουν(Σε τοσο μεγαλο βαθμο)ΜΟΝΟ στο Ελλαντα... Παιδια καλα κουραγια για εσας που περιμενετε το λαπτοπ σας.
GoldenEye Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2009 Στην Ελλαδα παντως εχουμε πλακα... Αντι να βριζουμε αυτους που πουλανε ελατωματικα πεταγομαστε και λεμε"εσυ φταις που πηγες και πηρες Acer"ή"εσύ φταις που πήρες απο το e-shop".Εχει γέλιο το συγκεκριμένο. Δλδ εχω διαβασει απειρες φορες τι πατε και παιρνετε το δεινα απο το ταδε,αφου ξερετε οτι ειναι μπιπ. Δλδ αμα φιλοξενησεις στο σπίτι σου άτομο αμφιβολου ποιοτητας και σε σφαξει δε φταιει αυτος,αλλα εσυ που ήθελες να το παιξεις καλος και σωστος και ηθελες να τον βοηθησεις.Ειναι ωραιες αυτες οι σκεψεις που επικρατουν(Σε τοσο μεγαλο βαθμο)ΜΟΝΟ στο Ελλαντα... Παιδια καλα κουραγια για εσας που περιμενετε το λαπτοπ σας. μακραν οτι καλυτερο εχω διαβασει σε forum φετος. μπραβο φιλε μου πεσ τα. εγω πχ απο το eshop ημουν πολυ ευχαριστημενος (αμεσοτατη εξυπηρετηση καλες τιμες ευκολια προσβασης και κοντα στο σπιτι και στην εργασια μου δωρεαν μεταφορικα για μεγαλες συσκευασιες πληρωμη με αντικαταβολη και οχι μπλεξιμο με καρτες). και δυο γνωστοι μου ειχαν acer travelmate 5ετιας και τωρα που πηραν τα 4810 και 5810 εχουν τα travelmate για 24/7/365 για κατεβαστηρια χωρις προβλημα. αλλα ειχα διαβασει και διαφορα και για τις δυο εταιριες και πιστευα οτι δεν ειναι ο κανονας και αν παει κατι στραβα θα την βρω την ακρη. κατι τελικα την βρηκα. και εφταιγαν αυτες οι εταιριες για οτι εγινε που παρανομουν συστηματικα για το κερδος. τωρα πχ αν acer ηταν τυπικη ουτε καταγγελια θα χε γινει ουτε θα αναγκαζοταν να προχωρησει σε αντικατασταση ουτε θα επρεπε να τα αποσυρει απο την αγορα φανερα τουλαχιστον ουτε να ξεφτιλιστει για αλλη μια φορα το ονομα της... καταευχαριστηθηκα το γεγονος της αποσυρσης απο την αγορα μια μερα μετα απο συνεννοηση με την ΓΓ καταναλωτη. ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 19:32 ---------- Πριν λίγο μου εστειλαν αυτο το mail σχετικα με την διαρκεια της εγγυησης σε ερωτηση μου για το αν θα κανουν δεκτο το αιτημα μου για δωρεαν παραχωρηση επεκτασης εγγυησης. Επίσης με βάση τον τύπο του παραστατικό που μας στείλατε θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ο υπολογιστή σας καλύπτετε από 2 χρόνια εγγύησης, για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ή διευκρίνηση είμαστε στη διάθεση σας Με Εκτίμηση Support Greece
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.