lagoudakis Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 αν και δεν την συμπαθω την acer λογω ποιοτητας και εμφανισης,βασικο ρολο παιζει η πολιτικη της αντιπροσωπειας και του σερβις στην καθε χωρα,και στηνελλαδα μονο το ονομα αλμαν φτανει.....θα μου πεις ρε μεγαλε εσυ γιατι εχεις msi που το εχει η αλμαν;το πηρα επειδη το συγκεκριμενο μου αρεσε και μου αρεσει υπερβολικα,συν οτι δεν βγαζει γενικα προβληματα εκτος αν το χαλασεις μονος σου και επειδη στην χειροτερη περιπτωση αντε να χασω 300 ευρω(και 1 χρονο να μου κρατησει τα εβγαλε τα λεφτα του) αλλα οταν το κοστος σε ενα μηχανημα παει πανω απο τα 500 ευρω μπαινουν και αλλοι παραγοντες στην μεση.....την καλημερα μου σε ολους
Finn Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Μακριά απο ψιλικατζίδικα για αγορές hardware είναι τι ηθικό δίδαγμα γιατί αν σου κάτσει η στραβή θα λαμβάνεις απο δω(retailer) κι απο κει(service) άκυρα. Υπομονή αδερφέ...
firewalker Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Το eshop γιατί δεν σου το άλλαξε σαν DOA; Τι σου είπαν;
opera Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 δικηγόροι δεν υπάρχουν για να λύνουν τέτοιου είδους ζητήματα;
TechnoState Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Ρε παιδιά αφού τα έχουμε πει 1.000.000 φορές μακριά απο ACER... Το e-shop και κάθε μαγαζάκι που πουλάει τεχνολογία στην Ελλάδα πρωτίστως τη δουλειά του θέλει να κάνει κ πολύ πιο πίσω να μας κερδίσει σαν πελάτες, προσπαθώντας να παρουσιάσει μια υποδειγματική after sales συμπεριφορά (βλέπε DOA, βλέπε εγγύηση άμεσης αντικατάστασης με νέο χωρίς διαδικασίες ελέγχου κ service και τρίχες κατσαρές). Φυσικά κ οφείλουμε σαν καταναλωτές να κυνηγήσουμε το δίκιο μας απέναντι σε τέτοιες αλυσίδες, αλλά πιστεύω λίγο-πολύ, όλοι εδώ μέσα, εκτός των άλλων, μοιραζόμαστε γνώση, παθήματα κ συμβουλές πριν πάμε στην αγορά ενός προϊόντος. ΕΕε με τόσες αναφορές κ τόσα θρεντ, ξέρουμε πια... ποια είναι η Acer. Όσο αστείο κ αν διαβάζεται αυτό, στο παρόν ποστ δεν φωτογραφίζω την Acer, αλλά μην πάμε πάντα να πάρουμε όσο το δυνατόν περισσότερα στην ιδανικότερα, χαμηλότερη τιμή. Ας κοιτάμε κ το after sales, την ποιότητα, την αξιοπιστία την υποστήριξη, το όνομα στην παγκόσμια αγορά. Επι του παρόντος, πιστεύω ότι πρέπει να πιέσεις όσο μπορείς για ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ με νέο κ όχι να συμβιβαστείς με επισκευή(που ίσως σε βάθος χρόνου αποβεί κ ημίμετρο) απλώς του υφισταμένου φορητού σου. Στην τελική σχεδιαστικό σφάλμα του κατασκευαστή (κάτι το οποίο έχει αποδεχτεί) είναι και όχι δικό σου!
gaig Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 φιλε goldeneye καταλαβαινω οτι εχεις ξενερωσει τωρα και εχεις τα δικια σου διοτι δεν το πηρες τζαμπα το μηχανημα, το πληρωσες. Αλλα οποιος παιρνει acer ρισκαρει και ειναι γνωστο αυτο. Στα ελληνικα τεχνολογικα fora εχουν αναφερθει περιστατικα με την acer και πλεον εχουν μεινει στην ιστορια (πχ με την "Αντζελα") Παιρνεις κατι λιγο φθηνοτερα και αποδεχεσαι το ρισκο οτι αν χαλασει την εβαψες και επιπλεον οτι ειναι πιο πιθανο να χαλασει λογω ποιοτητας κατασκευης, μιλαμε για china downtown. Απο τη στιγμη που δεν ειχες αποδεχθει μεσα σου αυτο το ρισκο οταν αγορασες το μηχανημα δεν επρεπε να το παρεις.. προφανως δεν ειναι για τα νευρα σου. (παρολο που φανηκε πιο καταλληλο στην τσεπη σου) Εν πασει περιπτωση αυτο που οφειλεις να κανεις (οπως και εκανες) απεναντι στον ευατο σου (και αυτο που θα εκανα εγω) ειναι να γραψεις μια ωραιοτατη καταγγελια (παρομοια με αυτη που εγραψες εδω) και να ελπιζεις πως καποιο αυτι θα ιδρωσει. Πιστευω οτι κατι μπορει να βγαλεις ετσι μιας και οι 5-6 καταγγελιες που εχω κανει ολες επιασαν τοπο. Σου προτεινω να το δεις λιγο πιο χαλαρα και να μην το αφηνεις να σ χαλασει τη διαθεση.. "Ρισκαρα και εχασα"! Ολοι μας εχουμε ρισκαρει για κατι πιο φθηνο στο τριτο δεκαδικο ψηφιο..
eclipse13 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 καποιος φαινεται εχει το ιδιο προβλημα με μενα και τον κοροιδευουν χειροτερα και ειπε να τα πει στο troktiko ενα χερακι http://troktiko.blogspot.com/2009/12/acer.html ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 10:19 ---------- σε νεο mail στην Acer αναφέρω μεταξύ άλλων και τα παρακάτω "Επίσης θα προχωρήσω σε καταγγελία σχετικά με την μη εναρμόνηση της εταιρίας σας με την κοινωτική οδηγία σχετικά με την υποχρεωτική διετή εγγύηση σε όλα τα ηλεκτρονικά είδη. Τέλος απαιτώ άμεσα την αντικατάσταση του φορητού υπολογιστή που είχα αγοράσει (με αριθμό σειράς LXPCR0..........................) με μη ελλατωματικό μοντέλο και την επιστροφή ολόκληρου του χρηματικού ποσού αγοράς του εν λόγω υπολογιστή. Καλή σας μέρα." Αστα φιλε μου.Εγω ανεβασα το email στο τροκτικο.Μεγαλη πικρα!Εγω επαθα σοκ οταν μου ειπαν τα ανταλακτικα που παραγγειλε η cpi και τα μ...νια της acer δεν καναν αντικατασταση.Αλλα καλα να παθω εγω κ εσυ κ οποιος παει και αγοραζει hardware απο αυτους ενω εχουν διαβασει τοσα κ τοσα.Η πλακα ειναι οτι σημερα μου ηρθε το cd με την αναβαθμιση των windows 7 και ακομα λαπτοπ δεν εχω.Ειναι για γελια. ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 16:34 ---------- Επειδη με αυτα που διαβασατα ξαναπηρα στη κρανα μιλησα πριν λιγο με acer.Προς μεγαλη μου εκπληξη μου ειπαν οτι το λαπτοπ μου ειναι επισκευασμενο, ετοιμο για παραδοση.Τωρα τυχαιο ειναι....??????Το μονο σιγουρο οτι δεν ξαναματαπαιρνω acer ποτε στη ζωη μου
tolis_01 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Βασικά όπως το βλέπω, η ευθύνη είναι του e-shop. Αν το πάτε μέσα στις 10 πρώτες μέρες, υποχρεούνται να σας αλλάξουν το καινούριο, ας έχει και απλά μια γρατζουνιά στην οθόνη. Αν δεν υποχωρούν, μην υποχωρείτε εσείς. Σε τέτοιες περιπτώσεις το πρώτο πράγμα που λες στον υπάλληλο που το παίζει δύσκολος είναι "φώναξε μου τον διεθυντή σου". Αν το παίζει δύσκολος κι ο διευθυντής παίρνεις τα στοιχεία του. Αν δεν τα δίνει κάλεσε κι αστυνομία. θα του κάνεις μια μηνυση κατα πρόσωπο, να τη θυμάται μια ζωή. Δεν θα δίνουμε 400-500-600 ευρώ και θα μας λένε περιμένετε....
GoldenEye Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Ευτυχής κατάληξη παιδία Σήμερα πρωι πρωί έλαβα το παρακάτω mail Aξιότιμε Πελάτη σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Acer, σας ζητούμε συγνώμη για την καθυστέρηση στην ανταπόκριση μας, αναλύοντας την κατάσταση σας θα θέλαμε να σας ανακοινώσουμε την πρόθεση μας να αντικαταστήσουμε τον υπολογιστή σας AS3810T με σειριακό αριθμό : LXPCR0X2209320076D2300 με το παρακάτω υπολογιστή AS3810T με Part Number :LX.PE602.037 [AS3810TZ-414G32I LX.PE602.037 ULV PDC SU4100 2 x 2048 Mb 320 GB Intel® GMA 4500MHD HD Webcam (1 MPixel) Batteria 6 Celle2.8 με Windows7 Home Premium ]και με κωδικό RMA :4003389SD σε περίπτωση που αποδέχεστε την αντικατάσταση του υπολογιστή σας παρακαλούμε να μας ενημερώσετε το συντομότερο ώστε να ολοκληρώσουμε την διαδικασία Με Εκτίμηση Support Greece Μια χαρά ανταπόκριση. Έστω και έτσι και τοσο αργά. Επίσης απαιτησα επέκταση εγγυησης γιατι συνεχιζουν να κανουν την παπια σχετικα με τον ενα χρονο εγγυηση... τελος το προβλημα ειναι τι θα γινει με το παλιο λαπτοπ στο οποιο εχω δεδομενα που χρειαζομαι και τα οποια δεν εκανα back up μιας και με διαβεβαιωναν οτι δεν χρειαζεται και οτι θα επισκευαστει αμεσα χωρις format. Τέλος από το eshop με χουν παρει καμμια δεκαρια φορες να προχωρήσουν σε αντικατασταση και να μου ζητανε συγνωμη. Βεβαια το χειροτερο ειναι οτι μου ζητανε να παω στο καταστημα να "δωσω" τον υπαλληλο με τον οποιο μιλησα κατ ιδιαν γεγονος το οποίο με εξόργισε πραγματικα...στην τελικη που να θυμαμαι ποιος ηταν μετα δυο μηνες. δεν μπορουν να βρουν αυτον που μιλησα τηλεφωνικα αφου λενε οτι ολα τα καταγραφουν για την καλυτερη εξυπηρετηση;;;; και επεμεναν να μου λενε οτι ειναι απαραδεκτο και οτι ηταν αμελεια του υπαλληλου γεγονος για το οποιο δεν πειθομαι καθολου...δηλαδη η το eshop προσλαμβανει αμπαλους η τους δασκαλευει να κοροιδευουν κοσμο. και τα δυο ειναι ανεπιτρεπτα. Δεν αγόρασα λαπτοπ σοβαρου κατασκευαστη γιατι το πηρα μονο και μονο για το βαρος την αναμονη την καλη γνωμη που ειχα σχηματισει για την σειρα timeline εχοντας δει τα 4810 και 5810 φιλων για πολλες ωρες και τελος για τις πολυαριθμες καλες γνωμες σε ξενα fora. αν ηταν ετσι θα επαιρνα dell 1330 η netbook toshiba. αυτα.
lagoudakis Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 τελος καλο ολα καλαεστω και ετσι,η γνωμη μου για το eshop ειναι οτι παιζει ρολο το καταστημα και ο προισταμενος του,ξερω περιπτωσεις που για το ιδιο προβλημα το ενα καταστημα ειπε οχι και το αλλο ειπε οκ σε 5 λεπτα
moldovan20 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Ευτυχής κατάληξη παιδία Σήμερα πρωι πρωί έλαβα το παρακάτω mail Aξιότιμε Πελάτη σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Acer, σας ζητούμε συγνώμη για την καθυστέρηση στην ανταπόκριση μας, αναλύοντας την κατάσταση σας θα θέλαμε να σας ανακοινώσουμε την πρόθεση μας να αντικαταστήσουμε τον υπολογιστή σας AS3810T με σειριακό αριθμό : LXPCR0X2209320076D2300 με το παρακάτω υπολογιστή AS3810T με Part Number :LX.PE602.037 [AS3810TZ-414G32I LX.PE602.037 ULV PDC SU4100 2 x 2048 Mb 320 GB Intel® GMA 4500MHD HD Webcam (1 MPixel) Batteria 6 Celle2.8 με Windows7 Home Premium ]και με κωδικό RMA :4003389SD σε περίπτωση που αποδέχεστε την αντικατάσταση του υπολογιστή σας παρακαλούμε να μας ενημερώσετε το συντομότερο ώστε να ολοκληρώσουμε την διαδικασία Με Εκτίμηση Support Greece Μια χαρά ανταπόκριση. Έστω και έτσι και τοσο αργά. Επίσης απαιτησα επέκταση εγγυησης γιατι συνεχιζουν να κανουν την παπια σχετικα με τον ενα χρονο εγγυηση... τελος το προβλημα ειναι τι θα γινει με το παλιο λαπτοπ στο οποιο εχω δεδομενα που χρειαζομαι και τα οποια δεν εκανα back up μιας και με διαβεβαιωναν οτι δεν χρειαζεται και οτι θα επισκευαστει αμεσα χωρις format. Τέλος από το eshop με χουν παρει καμμια δεκαρια φορες να προχωρήσουν σε αντικατασταση και να μου ζητανε συγνωμη. Βεβαια το χειροτερο ειναι οτι μου ζητανε να παω στο καταστημα να "δωσω" τον υπαλληλο με τον οποιο μιλησα κατ ιδιαν γεγονος το οποίο με εξόργισε πραγματικα...στην τελικη που να θυμαμαι ποιος ηταν μετα δυο μηνες. δεν μπορουν να βρουν αυτον που μιλησα τηλεφωνικα αφου λενε οτι ολα τα καταγραφουν για την καλυτερη εξυπηρετηση;;;; και επεμεναν να μου λενε οτι ειναι απαραδεκτο και οτι ηταν αμελεια του υπαλληλου γεγονος για το οποιο δεν πειθομαι καθολου...δηλαδη η το eshop προσλαμβανει αμπαλους η τους δασκαλευει να κοροιδευουν κοσμο. και τα δυο ειναι ανεπιτρεπτα. Δεν αγόρασα λαπτοπ σοβαρου κατασκευαστη γιατι το πηρα μονο και μονο για το βαρος την αναμονη την καλη γνωμη που ειχα σχηματισει για την σειρα timeline εχοντας δει τα 4810 και 5810 φιλων για πολλες ωρες και τελος για τις πολυαριθμες καλες γνωμες σε ξενα fora. αν ηταν ετσι θα επαιρνα dell 1330 η netbook toshiba. αυτα. Το θεμα σου με ενδιαφερει αμεσα.Εχω το laptop http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.906625 αγορασμενο τον αυγουστο του 2009. Απο τις 1ες μερες κατα τη χρηση του η οθονη γινοτανε ασπρη και δεν γινοτανε τιποτα,μονο αμα τον εκλεινες απο το κουμπι κ τον ξαναανοιγες.Τις 1ες μερες πξρα τηλεφωνο στη acer πιστευοντας οτι ειναι θεμα drivers.Moυ κανανε επαναφορα στις εργοστασιακες ρυθμησεις αλλα το προβλημα συνεχιστικε.Αλλαξανε drivers και παλι τα ιδια. Το στελνω πριν 2.5 βδομαδες στο e-shop και το παρελαβα χτες.Τους ειπα για αντικατασταση και μου λενε πρεπει να διαπιστvση ο τεχνικος οτι εχει προβλημα hardware.Mε το που το παιρνω 2 η ωρα το μεσημερι και ερχομαι σπιτι,το ανοιγω .....και τσουπ παλι τα ιδια.. Εξοργισμενος στελνω mail στο e-shop και το απογευμα το ξαναπαω στο "service" τους. Με παιρνουνε τηλεφωνο και μου λενε οτι το ειχανε 2 βδομαδες και αυτο που κανανε ηταν επαναφορα εργοστασιακων ρυθμισεων και οτι το λαπτοπ ειναι οκ............. Τους λεω επανηλημενα οτι δεν τηρουνε την εγγυηση που αναφερουνε και συνεχεια κανουνε την παπια . Αυτη τη στιγμη ειναι και παλι στο service και περιμενω νεα. Τη να κανω αν δε μου το αντικαταστησουν παλι???3 μηνες το εχω και τους 2 τρεχει απο δω και απο εκει. Εσυ τι εκανες επικοινονησες με την acer ή με το e-shop? :mad:
GoldenEye Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Το θεμα σου με ενδιαφερει αμεσα.Εχω το laptop http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.906625 αγορασμενο τον αυγουστο του 2009.Απο τις 1ες μερες κατα τη χρηση του η οθονη γινοτανε ασπρη και δεν γινοτανε τιποτα,μονο αμα τον εκλεινες απο το κουμπι κ τον ξαναανοιγες.Τις 1ες μερες πξρα τηλεφωνο στη acer πιστευοντας οτι ειναι θεμα drivers.Moυ κανανε επαναφορα στις εργοστασιακες ρυθμησεις αλλα το προβλημα συνεχιστικε.Αλλαξανε drivers και παλι τα ιδια. Το στελνω πριν 2.5 βδομαδες στο e-shop και το παρελαβα χτες.Τους ειπα για αντικατασταση και μου λενε πρεπει να διαπιστvση ο τεχνικος οτι εχει προβλημα hardware.Mε το που το παιρνω 2 η ωρα το μεσημερι και ερχομαι σπιτι,το ανοιγω .....και τσουπ παλι τα ιδια.. Εξοργισμενος στελνω mail στο e-shop και το απογευμα το ξαναπαω στο "service" τους. Με παιρνουνε τηλεφωνο και μου λενε οτι το ειχανε 2 βδομαδες και αυτο που κανανε ηταν επαναφορα εργοστασιακων ρυθμισεων και οτι το λαπτοπ ειναι οκ............. Τους λεω επανηλημενα οτι δεν τηρουνε την εγγυηση που αναφερουνε και συνεχεια κανουνε την παπια . Αυτη τη στιγμη ειναι και παλι στο service και περιμενω νεα. Τη να κανω αν δε μου το αντικαταστησουν παλι???3 μηνες το εχω και τους 2 τρεχει απο δω και απο εκει. Εσυ τι εκανες επικοινονησες με την acer ή με το e-shop? :mad: Με όλους...αλλα σημερα και με το τροκτικο...τον ηπιανε
moldovan20 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Με όλους...αλλα σημερα και με το τροκτικο...τον ηπιανε Θα στειλω και εγω ενα στην acer τοτε γιατι μονο με το e-shop εχω μιλησει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.