Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία για απαράδεκτη συμπεριφορά του Eshop και της Acer Ηellas.


GoldenEye

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 250
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
ωραιος ..και εγω αυτο θα κανω!

 

αυτο ειναι το σωστο και το δικαιο καθως απ την στιγμη που εχεις δωσει τα ωραια σου λεφτακια που μπορει να μην σου περισσευουν για να κανεις την δουλεια σου αντιστοιχα πρεπει και η μερια που τα παιρνει να σε καλυπτει παντα συμφωνα με τον νομο.

Δημοσ.

ε μπορω να πω πως ναι..αφου μου εκοψαν πιστωτικο...αλλα αναγκαστηκα να παρω κατι καλυτερο να σκασω αλλα 100 ευρωπουλα γιατι δεν μου αρεσαν αυτα με τα 500..γιατι δεν μου εκαναν την δηθεν αμεση αντικατασταση το παλιο που ειχα με καινουριο..αν ηξερα οτι με τιποτα δεν ισχυει ..απο το ε-σοπ λαπτοπ δεν θα επερνα!

και παλι ..μακρια απο ε-σοπ!!!

Δημοσ.

κοιτα αμα ειναι να σου βγαλουν την ψυχη μεχρι να βγαλεις ακρη αστο να πει στον αγυριστο. το καλο ειναι οτι αποζημιωθηκες γιατι μπορει να μην τηρουν τις υποσχεσεις τους αλλα να μην μας περνανε και για αβουλα κοροιδα που εξαφανιζονται μετα την πωληση...

τελικα τι πηρες για αντικατασταση;

Δημοσ.

δεν μπορω να πω οτι δεν με εξυπηρετησαν...αν και μετα απο τοσα τηλεφωνηματα..να μου λενε οτι επειδη ειναι φοιτητικο δεν γινεται να πιστωθω και διαφορες αρλουμπες..τους ειπα ξεκαθαρα οτι το δικαιουμαι και οτι το εμαθα απο το γραφειο αρογης χρηστων..μετα απο αυτο..μου δωσαν πιστωτικο!

ιδιο σαν το παλιο δεν ειναι..αλλα λιγο παρομοιο!

Δημοσ.
Τις σημερινές μέρες πως είναι το service της acer?

Καλυτέρεψε καθόλου ή χειροτέρεψε?

 

Και σας ρωτάω γιατί είμαι σε φάση που σκέφτομαι πολύ σοβαρά να αγοράσω αυτό το laptop και αυτό γιατί όπως κάποιοι από εδώ μέσα είδη το είπατε στη τιμή αυτή δεν βρίσκω πουθενά αυτά τα χαρακτηριστικά σε dell & toshiba.

 

 

 

 

Μα αυτό κάνει η acer σου δίνει αυτα που δίνουν άλλοι με 1000€ στα 700€ .

Μεγάλο το ρίσκο εγώ δε θα το έκανα .Επίσης laptop παίρνεις , πάνω απο όλα η εγγύηση ,όχι και 1 χρόνο .

Για το service τις acer δε θέλω να επαναλαμβάνομαι .

Δημοσ.

Καλα ξηγήθηκε o φιλος ο Golden eye με τα λαμογια..

και εγω που εψαχνα να παρω λαπτοπ ολοι μου λεγανε μακρια απο τα acer.και απο τη βλεπω εχουν δικιο

Δημοσ.

ετσι ειναι δυστυχως και για την Acer και για το Eshop. οι μεν πουλανε κατωτερης ποιοτητας φορητους και δεν σε καλυπτουν ακομα και αν προκειται για σφαλμα που εχουν και καλα παραδεχτει και αντιστοιχα το eshop δεν τηρει τις οποιες διαφημιστικες δηλωσεις εντυπωσιασμου για να αποσπασει πελατες για να διωξει τις παραεισαγωγες τους...

Δημοσ.

Τώρα που παρέλαβα τα κομμάτια να γράψω και εγώ τα τραβηγματα μου .

Τέλος πάντων να μη τα πολυλογώ είχε η κοπέλα μου ενα acer αγορασμένο απο e-shop το οποίο έβγαλε πρόβλημα στη μητρική και οι "τεχνικοί" του e-shop δεν διαπίστοναν με αποτέλεσμα 2 φορές ,σύνολο ένα μήνα , να μας το στέλνουν πίσω με τη δικαιολογία ότι το laptop δεν έχει τίποτα (Κάθε λίγο η οθόνη έσβινε -έβγαζε ότι χρώματα ήθελε και έκλεινε μόνο αν έβγαζες τη μπαταρία ) . Μετα απο άπειρα τηλέφωνα κτλ άκρη δεν έβγαινε ,οπότε και η κοπέλα μου λέει δε πειράζει θα το κρατήσω έτσι όσο πάει (καημένη , ήθελε να παίζει παιχνίδια ) .Τελικά μια μέρα το ανοίγει και κολάει στο boot και γράφει : Disk error ,σώστε αν μπορείτε τα αρχεία σας και αλλάξτε δίσκο (6 μηνών laptop ) .

 

To ξαναστελνουμε service . Παιρνάει μία βδομάδα κανένα νέο . Ε λέω εντάξει τώρα δε μπορούν να πούν τίποτα αφού χτύπησε ο δίσκος θα το αντικαταστήσουν (Και ήμουν σίγουρος ότι θα βάλουν άλλο δίσκο και θα πουν ότι δεν έχει τίποτα ). Αποφασίζω πρωι πρωί να πάρω τηλέφωνο να κάνω ένα χαμό και με το που πιάνω το κινητό σκάει μήνημα .

 

Η παραγγελία ΧΧΧΧΧΧ έχει πιστωθεί στα 699€ λόγο αδυναμίας αντικατάστασης. (Το καλό είναι ότι το laptop ειχε αγοραστεί 499€ )

 

Δε μας χάλασε , της έκανα ένα σταθερό με 800€ και τώρα λιώνει όλη μέρα :mrgreen:

 

Πρωτού κάποιος πει : "μπράβο στο e-shop" , να πω ότι το laptop έβγαλε πρόβλημα στον 1ο μήνα λειτουργίας του , και 5 μήνες πηγαινοερχόταν στο service και δεν είχαμε laptop ,παρά μόνο νεύρα (μήνυση για ψυχολογική φθορά έπρεπε να τους κάνω ).

Δημοσ.
Τώρα που παρέλαβα τα κομμάτια να γράψω και εγώ τα τραβηγματα μου .

Τέλος πάντων να μη τα πολυλογώ είχε η κοπέλα μου ενα acer αγορασμένο απο e-shop το οποίο έβγαλε πρόβλημα στη μητρική και οι "τεχνικοί" του e-shop δεν διαπίστοναν με αποτέλεσμα 2 φορές ,σύνολο ένα μήνα , να μας το στέλνουν πίσω με τη δικαιολογία ότι το laptop δεν έχει τίποτα (Κάθε λίγο η οθόνη έσβινε -έβγαζε ότι χρώματα ήθελε και έκλεινε μόνο αν έβγαζες τη μπαταρία ) . Μετα απο άπειρα τηλέφωνα κτλ άκρη δεν έβγαινε ,οπότε και η κοπέλα μου λέει δε πειράζει θα το κρατήσω έτσι όσο πάει (καημένη , ήθελε να παίζει παιχνίδια ) .Τελικά μια μέρα το ανοίγει και κολάει στο boot και γράφει : Disk error ,σώστε αν μπορείτε τα αρχεία σας και αλλάξτε δίσκο (6 μηνών laptop ) .

 

To ξαναστελνουμε service . Παιρνάει μία βδομάδα κανένα νέο . Ε λέω εντάξει τώρα δε μπορούν να πούν τίποτα αφού χτύπησε ο δίσκος θα το αντικαταστήσουν (Και ήμουν σίγουρος ότι θα βάλουν άλλο δίσκο και θα πουν ότι δεν έχει τίποτα ). Αποφασίζω πρωι πρωί να πάρω τηλέφωνο να κάνω ένα χαμό και με το που πιάνω το κινητό σκάει μήνημα .

 

Η παραγγελία ΧΧΧΧΧΧ έχει πιστωθεί στα 699€ λόγο αδυναμίας αντικατάστασης. (Το καλό είναι ότι το laptop ειχε αγοραστεί 499€ )

 

Δε μας χάλασε , της έκανα ένα σταθερό με 800€ και τώρα λιώνει όλη μέρα :mrgreen:

 

Πρωτού κάποιος πει : "μπράβο στο e-shop" , να πω ότι το laptop έβγαλε πρόβλημα στον 1ο μήνα λειτουργίας του , και 5 μήνες πηγαινοερχόταν στο service και δεν είχαμε laptop ,παρά μόνο νεύρα (μήνυση για ψυχολογική φθορά έπρεπε να τους κάνω ).

 

 

αμα ειναι να βγάλω τον καρκίνο με δαυτους τότε να βρασω τα φτηνα της aser και το servise του e-shop, ουστ

Δημοσ.
Τώρα που παρέλαβα τα κομμάτια να γράψω και εγώ τα τραβηγματα μου .

Τέλος πάντων να μη τα πολυλογώ είχε η κοπέλα μου ενα acer αγορασμένο απο e-shop το οποίο έβγαλε πρόβλημα στη μητρική και οι "τεχνικοί" του e-shop δεν διαπίστοναν με αποτέλεσμα 2 φορές ,σύνολο ένα μήνα , να μας το στέλνουν πίσω με τη δικαιολογία ότι το laptop δεν έχει τίποτα (Κάθε λίγο η οθόνη έσβινε -έβγαζε ότι χρώματα ήθελε και έκλεινε μόνο αν έβγαζες τη μπαταρία ) . Μετα απο άπειρα τηλέφωνα κτλ άκρη δεν έβγαινε ,οπότε και η κοπέλα μου λέει δε πειράζει θα το κρατήσω έτσι όσο πάει (καημένη , ήθελε να παίζει παιχνίδια ) .Τελικά μια μέρα το ανοίγει και κολάει στο boot και γράφει : Disk error ,σώστε αν μπορείτε τα αρχεία σας και αλλάξτε δίσκο (6 μηνών laptop ) .

 

To ξαναστελνουμε service . Παιρνάει μία βδομάδα κανένα νέο . Ε λέω εντάξει τώρα δε μπορούν να πούν τίποτα αφού χτύπησε ο δίσκος θα το αντικαταστήσουν (Και ήμουν σίγουρος ότι θα βάλουν άλλο δίσκο και θα πουν ότι δεν έχει τίποτα ). Αποφασίζω πρωι πρωί να πάρω τηλέφωνο να κάνω ένα χαμό και με το που πιάνω το κινητό σκάει μήνημα .

 

Η παραγγελία ΧΧΧΧΧΧ έχει πιστωθεί στα 699€ λόγο αδυναμίας αντικατάστασης. (Το καλό είναι ότι το laptop ειχε αγοραστεί 499€ )

 

Δε μας χάλασε , της έκανα ένα σταθερό με 800€ και τώρα λιώνει όλη μέρα :mrgreen:

 

Πρωτού κάποιος πει : "μπράβο στο e-shop" , να πω ότι το laptop έβγαλε πρόβλημα στον 1ο μήνα λειτουργίας του , και 5 μήνες πηγαινοερχόταν στο service και δεν είχαμε laptop ,παρά μόνο νεύρα (μήνυση για ψυχολογική φθορά έπρεπε να τους κάνω ).

 

ελεος δεν υπαρχουν οι τυποι τι service και τι τεχνικοι ειναι αυτοι αν δεν μπορουν να κανουν σωστα την δουλεια τους η εστω να βγαλουν την μουφα διαφημιση απο το site τους με τα δυο χρονια δωρεαν αντικατασταση. οσες φορες εχω ακουσει ιστοριες με το eshop και αντικατασταση κατω απο μηνα ποτε δεν αποζημιωθηκε κανεις (για διαφορες μαρκες...)

Δημοσ.
Πρόσεξε κανείς ότι πιστώθηκε 699€;

 

Αν δεν έγινε καταλάθος καλά έκαναν και το πίστωσαν τόσο , γιατί το laptop είχε αγοραστεί σε προσφορά 500€ (core 2 duo ,4gb ram ,500gb hdd 7200rpm ,nvidia 9600) . Αν χαλάσει υποτήθετε γίνετε αντικατάσταση με ίδια χαρακτηριστίκα . Με 500€ δε παίζει να έβρισκα τέτοιο laptop .

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...