Emmeric Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Εγω ειχα αγορασει ενα Acer 8930g απο το eshop τον Αυγουστο του 2009. Μετα απο ενα μηνα περιπου αρχισε να ακουγετε ο ανεμιστηρας. Το ανοιξα το μηχανημα και ειδα οτι πολυ απλα ενας ανεμιστηρας που ηταν σε ενα κουτακι μεσα σαν ψυκτρα, χτυπαγε καπου στα τοιχωματα και ακουγοταν ενας πολυ δυνατος θορυβος. Το part plug & play, τπτ το ιδιαιτερο, ο καθενας θα μπορουσε να το αλλαξει. Το παω λοιπον στο eshop,( δεν πηγα μεσο αντιπροσωπειας). Μετα απο 3 μερες με περνουν και μου λενε οτι το μηχανημα παει προς αντικατασταση :S. Οκ λεω κανενα προβλημα, αλλα λεω πρεπει να κανω backup καθως εχω αρχεια της δουλειας μου. Βλακεια που δεν το εκανα πριν το δωσω το ομολογω, αλλα ηταν κατι τοσο απλο και δεν ειχα φανταστει ουτε στο παραμικρο οτι θα μου προτειναν αντικατασταση. Για να μην χρεωθω λοιπον 30 ευρο επιπλεον ζητησα να το παρω πισω , να κανω επιτοπου το backup στο eshop , μεσα στο καταστημα, και να το ξαναδωσω πισω. Το περιεργο στην υποθεση ειναι οτι, 1ον για τον ελεγχο οταν το πηγα, με πηραν τηλεφωνο και μου ζητησαν password gia Windows. Χωρις νοημα καθως αρκει να πατουσες το power και ο ανεμηστηρας ακουγοταν σαν τρακτερ. 2ον οταν το πηρα στα χερια μου στο μαγαζι για να κανω το backup ο ανεμιστηρας ως δια μαγειας δεν ακουγοταν πλεον. Κοινως το εφτιαξαν. Τελικα το δινω πισω μετα το backup και με ξαναπερνουν μετα απο 2ο ελεγχο (διαδικασια αναγκαστηκη) για να μουν οτι παλι ναι δικαιουμαι αντικατασταση. Πηρα στη θεση του ενα Sony Vaio VGN FW51jF/H πληρωνοντας την διαφορα. Το αστειο πιο ειναι, μετα απο μια εβδομαδα , με ξαναπαιρνουν τηλ. και μου ζητανε και παλι τον κωδικο του Αcer γιατι λεει αποφασησαν να το επισκευασουν :S. Δεν ειναι για γελια οι τυποι? Ποιος ξερει μπορει να το ξαναπουλησουν ! Υ.Γ. Για το μηχανημα δεν ειχα κανενα παραπονο. Δουλευε σφαιρα. Μην ειμαστε γρηγοροι να καταδικασουμε μια εταιρια επειδη πολυ απλα πουλαει πιο φθηνα. Επεισεις να προσθεσω οτι παρολο τον ελατοματικο ανεμιστηρα , το μηχανημα δουλευε χωρις προβλημα για αλλους 2 μηνες αφοτου εμφανηστηκε . Απλα περιμενα να βγω σε αδεια και να το παω προς επισκευη μιας και ηταν απαραιτητο στην δουλεια μου. H Acer ειναι 2η εταιρια στο κοσμο σε πωλησεις. Αναλυτες αναφερουν οτι μεσα στα επομενα 20 χρονια HP και DELL θα εχουν χρεωκοπησει και οτι η Acer θα ειναι πιθανοτατα απο τις No1 εταιριες στο κοσμο.
paylidis Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 είναι γνωστοί βλάκες οι τεχνικοί του e-shop... τους έχω στειλει σπασμένα/καμμενα/βρεγμένα ηλεκτρονικά άπειρες φορές και μου τα έχουν αντικαταστήσει, έστω και με την 2η η 3η φορά που τα ξαναεστειλα... μόνο 1 φορά με ενα ρουτερ μου την έχουν κάνει αλλα και πάλι ήταν θέμα ασυμβατότητας ( ρουτερ-εταιρείας-ταχυτητας... Κατα τ'αλλα δεν διαφωνω για την ποιότητα της acer δεν θα αγόραζα όμως ποτε λόγω του ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΥ σερβις τους... Καλύτερα να έχω εναν χρόνο (παρανομο αλλα οκ) από την Hp και να ξέρω οτι θα είμαι σιγουρος παρα 2-3 απο την ΑΛΜΑΝ... (Το επόμενο laptop μου παντως θα είναι 101% Dell...)
JUST-GAMER Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Το ξέρετε ότι τώρα ποια το οποιοδήποτε πλαίσιο είναι εξουσιοδοτημένο service της acer μεχρι ένα σημείο. Αυτό σημαίνει ότι και από που αλλού να έχετε αγοράσει το acer μπορείτε να το πάτε στο πλαίσιο(Εννοείτε με την απόδειξη αγοράς) για να σας το φτιάξουν ή να το στείλουν στην acer αν χρειάζεται κάτι σαν μητρική. Αυτό αν μη τι άλλο σημαίνει πολλά δεν συμφωνείτε? Γιατί το πλαίσιο μόνο σαν όνομα μετράει έτσι δεν είναι?
paylidis Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Γιατί το πλαίσιο μόνο σαν όνομα μετράει έτσι δεν είναι? Αρνητικά εννοείς προφανώς... Είναι γνωστοι απατεώνες οι τύποι στο πλαίσιο... θα μου πειτε κατσε ρε George, απατη ο ενας βλακας ο αλλος, εσυ απο που ψωνίζεις; Από το E-shop ψωνίζω και απο άλλα εξαιρετικά μαγαζία όπως perfectshop, visionstudio, play247 κλπ. Από το πλαίσιο πήρα 130 ευρώ επειδη είναι παπαρες και έκαναν λάθος σε μια παραγγελία που με χιλιοταλαιπώρησαν (dvd-rec hd που έκανε 260€, ζήτησα μειωμένο ΦΠΑ, αρνούνταν, τους λέω ακυρώστε το και 2 μέρες μετα έρχεται ο κούριερ με την ακυρωμένη παραγγελια και ενω ετοιμάζομαι για φασαρία τηλεφωνικά βλέπω οτι το κουτι είναι απο καλύτερο μοντέλο και η τιμη 129€(!) οπότε το τσιμπάω και την κάνω γαργάρα). Έκτοτε δεν τους έχω ξαναδώσει ουτε Cent και ούτε πρόκειται.
JUST-GAMER Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Αρνητικά εννοείς προφανώς... Είναι γνωστοι απατεώνες οι τύποι στο πλαίσιο... θα μου πειτε κατσε ρε George, απατη ο ενας βλακας ο αλλος, εσυ απο που ψωνίζεις; Από το E-shop ψωνίζω και απο άλλα εξαιρετικά μαγαζία όπως perfectshop, visionstudio, play247 κλπ. Από το πλαίσιο πήρα 130 ευρώ επειδη είναι παπαρες και έκαναν λάθος σε μια παραγγελία που με χιλιοταλαιπώρησαν (dvd-rec hd που έκανε 260€, ζήτησα μειωμένο ΦΠΑ, αρνούνταν, τους λέω ακυρώστε το και 2 μέρες μετα έρχεται ο κούριερ με την ακυρωμένη παραγγελια και ενω ετοιμάζομαι για φασαρία τηλεφωνικά βλέπω οτι το κουτι είναι απο καλύτερο μοντέλο και η τιμη 129€(!) οπότε το τσιμπάω και την κάνω γαργάρα). Έκτοτε δεν τους έχω ξαναδώσει ουτε Cent και ούτε πρόκειται. Αναποδιές και ευτράπελα τυχαίνουν σε όλα τα μεγάλα μαγαζιά πόσο μάλλον στο πλαίσιο που αυτό κι αν έχει πολλούς πελάτες και πελάτες σε σχέση με κάτι άλλα μικρομάγαζα που άντε να έχουν 1 - 2 πελάτες ανά μήνα. Οπότε δεν μπορείς να τους κατακρίνεις από κάποιες μεμονωμένες περιπτώσεις εκτός αν αυτές οι περιπτώσεις γίνουν τρομερά πολλές.
paylidis Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Αναποδιές και ευτράπελα τυχαίνουν σε όλα τα μεγάλα μαγαζιά πόσο μάλλον στο πλαίσιο που αυτό κι αν έχει πολλούς πελάτες και πελάτες σε σχέση με κάτι άλλα μικρομάγαζα που άντε να έχουν 1 - 2 πελάτες ανά μήνα.Οπότε δεν μπορείς να τους κατακρίνεις από κάποιες μεμονωμένες περιπτώσεις εκτός αν αυτές οι περιπτώσεις γίνουν τρομερά πολλές. Ειχα και άλλες περιπτώσεις + της αρνησης προσαρμογής του ΦΠΑ + προβλήματα και καταγγελίες που διαβάζω καθε μερα = Μαύρο
GoldenEye Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Εγω ειχα αγορασει ενα Acer 8930g απο το eshop τον Αυγουστο του 2009. Μετα απο ενα μηνα περιπου αρχισε να ακουγετε ο ανεμιστηρας. Το ανοιξα το μηχανημα και ειδα οτι πολυ απλα ενας ανεμιστηρας που ηταν σε ενα κουτακι μεσα σαν ψυκτρα, χτυπαγε καπου στα τοιχωματα και ακουγοταν ενας πολυ δυνατος θορυβος. Το part plug & play, τπτ το ιδιαιτερο, ο καθενας θα μπορουσε να το αλλαξει. Το παω λοιπον στο eshop,( δεν πηγα μεσο αντιπροσωπειας). Μετα απο 3 μερες με περνουν και μου λενε οτι το μηχανημα παει προς αντικατασταση :S. Οκ λεω κανενα προβλημα, αλλα λεω πρεπει να κανω backup καθως εχω αρχεια της δουλειας μου. Βλακεια που δεν το εκανα πριν το δωσω το ομολογω, αλλα ηταν κατι τοσο απλο και δεν ειχα φανταστει ουτε στο παραμικρο οτι θα μου προτειναν αντικατασταση. Για να μην χρεωθω λοιπον 30 ευρο επιπλεον ζητησα να το παρω πισω , να κανω επιτοπου το backup στο eshop , μεσα στο καταστημα, και να το ξαναδωσω πισω. Το περιεργο στην υποθεση ειναι οτι, 1ον για τον ελεγχο οταν το πηγα, με πηραν τηλεφωνο και μου ζητησαν password gia Windows. Χωρις νοημα καθως αρκει να πατουσες το power και ο ανεμηστηρας ακουγοταν σαν τρακτερ. 2ον οταν το πηρα στα χερια μου στο μαγαζι για να κανω το backup ο ανεμιστηρας ως δια μαγειας δεν ακουγοταν πλεον. Κοινως το εφτιαξαν. Τελικα το δινω πισω μετα το backup και με ξαναπερνουν μετα απο 2ο ελεγχο (διαδικασια αναγκαστηκη) για να μουν οτι παλι ναι δικαιουμαι αντικατασταση. Πηρα στη θεση του ενα Sony Vaio VGN FW51jF/H πληρωνοντας την διαφορα. Το αστειο πιο ειναι, μετα απο μια εβδομαδα , με ξαναπαιρνουν τηλ. και μου ζητανε και παλι τον κωδικο του Αcer γιατι λεει αποφασησαν να το επισκευασουν :S. Δεν ειναι για γελια οι τυποι? Ποιος ξερει μπορει να το ξαναπουλησουν ! Υ.Γ. Για το μηχανημα δεν ειχα κανενα παραπονο. Δουλευε σφαιρα. Μην ειμαστε γρηγοροι να καταδικασουμε μια εταιρια επειδη πολυ απλα πουλαει πιο φθηνα. Επεισεις να προσθεσω οτι παρολο τον ελατοματικο ανεμιστηρα , το μηχανημα δουλευε χωρις προβλημα για αλλους 2 μηνες αφοτου εμφανηστηκε . Απλα περιμενα να βγω σε αδεια και να το παω προς επισκευη μιας και ηταν απαραιτητο στην δουλεια μου. H Acer ειναι 2η εταιρια στο κοσμο σε πωλησεις. Αναλυτες αναφερουν οτι μεσα στα επομενα 20 χρονια HP και DELL θα εχουν χρεωκοπησει και οτι η Acer θα ειναι πιθανοτατα απο τις No1 εταιριες στο κοσμο. παει καλα γιατι πουλαει φθηνα και στην αμερικη και σε κινα ιαπωνια ταιβαν εχει καλο σερβις (εκει δηλαδη που την καιει). αλλου κλαφ τα. αν καποια καποτε παει για χρεωκοπια ειναι η sony που εχει πανακριβο R&D και παραγωγη. επισης πολυ καλα εκανες που το αλλαξες γιατι αν οντως εβαλαν χερι και επρεπε να παει αντιπροσωπια ισως και να μην στο εφτιαχναν γιατι θα σου ελεγαν εχει μπει χερι. και φυσικα οπως περιγραφεις το λαπτοπ σου πουληθηκε αλλου. το μονο σιγουρο... ---------- Προσθήκη στις 20:48 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 20:46 ---------- είναι γνωστοί βλάκες οι τεχνικοί του e-shop... τους έχω στειλει σπασμένα/καμμενα/βρεγμένα ηλεκτρονικά άπειρες φορές και μου τα έχουν αντικαταστήσει, έστω και με την 2η η 3η φορά που τα ξαναεστειλα... μόνο 1 φορά με ενα ρουτερ μου την έχουν κάνει αλλα και πάλι ήταν θέμα ασυμβατότητας ( ρουτερ-εταιρείας-ταχυτητας... Κατα τ'αλλα δεν διαφωνω για την ποιότητα της acer δεν θα αγόραζα όμως ποτε λόγω του ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΥ σερβις τους... Καλύτερα να έχω εναν χρόνο (παρανομο αλλα οκ) από την Hp και να ξέρω οτι θα είμαι σιγουρος παρα 2-3 απο την ΑΛΜΑΝ... (Το επόμενο laptop μου παντως θα είναι 101% Dell...) δεν ειναι καθολου οκ ο ενας χρονος για κανε μια καταγγελια η μια ερωτηση να δεις για ποτε σφιγγουν οι σφιγκτηρες... ---------- Προσθήκη στις 20:49 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 20:48 ---------- Αρνητικά εννοείς προφανώς... Είναι γνωστοι απατεώνες οι τύποι στο πλαίσιο... θα μου πειτε κατσε ρε George, απατη ο ενας βλακας ο αλλος, εσυ απο που ψωνίζεις; Από το E-shop ψωνίζω και απο άλλα εξαιρετικά μαγαζία όπως perfectshop, visionstudio, play247 κλπ. Από το πλαίσιο πήρα 130 ευρώ επειδη είναι παπαρες και έκαναν λάθος σε μια παραγγελία που με χιλιοταλαιπώρησαν (dvd-rec hd που έκανε 260€, ζήτησα μειωμένο ΦΠΑ, αρνούνταν, τους λέω ακυρώστε το και 2 μέρες μετα έρχεται ο κούριερ με την ακυρωμένη παραγγελια και ενω ετοιμάζομαι για φασαρία τηλεφωνικά βλέπω οτι το κουτι είναι απο καλύτερο μοντέλο και η τιμη 129€(!) οπότε το τσιμπάω και την κάνω γαργάρα). Έκτοτε δεν τους έχω ξαναδώσει ουτε Cent και ούτε πρόκειται. πολυ καλα εκανες εγω εχω ηλεκτρονικη παραγγελια στον e- λογαριασμο μου για προιοντα 500 ευρω στο πλαισιο εδω και 2 χρονια και την εχει ακομα σε εξελιξη... ---------- Προσθήκη στις 20:50 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 20:49 ---------- Αναποδιές και ευτράπελα τυχαίνουν σε όλα τα μεγάλα μαγαζιά πόσο μάλλον στο πλαίσιο που αυτό κι αν έχει πολλούς πελάτες και πελάτες σε σχέση με κάτι άλλα μικρομάγαζα που άντε να έχουν 1 - 2 πελάτες ανά μήνα.Οπότε δεν μπορείς να τους κατακρίνεις από κάποιες μεμονωμένες περιπτώσεις εκτός αν αυτές οι περιπτώσεις γίνουν τρομερά πολλές. στο eshop εχει χαθει το μετρημα...
JUST-GAMER Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Να σου πω πόσο ζημιώθηκες εσύ τουλάχιστον χρηματικά που τους έκανες καταγγελία στο ΙΝΚΑ και τι ακριβώς χρειάστηκε για να κάνεις καταγγελία στο ΙΝΚΑ(Ινστιτούτο καταναλωτή) ώστε να ξέρουν και οι νέοι & να μαθαίνουν οι παλιοί.Τώρα σοβαρά σκέφτεσαι να αγοράσεις πάλι acer μετά απ' όλα αυτά που τράβηξες? Εν μερί έχει κάποια λογική επειδη τώρα σε ξέρουν αν σου τύχει πάλι κάτι θα σε εξυπηρετήσουν αμέσως. Goldeneye ακόμα δεν μου απάντησες σε προηγούμενο ποστ μου.
GoldenEye Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Να σου πω πόσο ζημιώθηκες εσύ τουλάχιστον χρηματικά που τους έκανες καταγγελία στο ΙΝΚΑ και τι ακριβώς χρειάστηκε για να κάνεις καταγγελία στο ΙΝΚΑ(Ινστιτούτο καταναλωτή) ώστε να ξέρουν και οι νέοι & να μαθαίνουν οι παλιοί.Τώρα σοβαρά σκέφτεσαι να αγοράσεις πάλι acer μετά απ' όλα αυτά που τράβηξες? Εν μερί έχει κάποια λογική επειδη τώρα σε ξέρουν αν σου τύχει πάλι κάτι θα σε εξυπηρετήσουν αμέσως. αμαν εισαι και βιαστικος να παρω μια ανασα δεν πηγα μεσω ΙΝΚΑ πηγα μεσω ΓΓ καταναλωτη εξυπηρετηθηκα μεσα σε 10 ωρες μαξιμουμ (εκανα βραδυ την καταγγελια νομιζω 10-11 και το πρωι στις 9 εχει γεμισει το inbox και το κινητο μυνηματα και κλησεις). χρηματικα καθολου αλλα ψυχικα παρα πολυ. το χειροτερο ηταν την ημερα που εκανα την παραγγελια ημουν σε καταστημα κοιτωντας προσφορες και ειπα τον πονο μου σε εναν υπαλληλο και εκεινος με εψηνε αγρια να παρω ενα τοσιμπα 12αρι με 25% εκπτωση. τα πηρα στην κρανα και γυρισα σπιτι και εκανα την καταγγελια την οποια προωθησα και στο eshop και στην acer. και ολα πηραν τον δρομο τους... Τελικα μετα απο αυτο καταλαβα οτι ο καταναλωτης εχει δυναμη και οτι ακομα και στην Ελλαδα ακομα και με την Acer και το Εshop μπορεις να βγαλεις ακρη. Για ολα τα παραπανω ειναι θεμα αν εφαγα 25 λεπτα συνολικα για Mail και τηλεφωνα (δεν καλεσα καμμια φορα παντα με καλουσαν πισω - αν και ειναι απωλεια χρονου για κατι για το οποιο δεν εφταιγα) και χαιρομαι παρα πολυ μονο και μονο για τα αμεσα αντανακλαστικα τοσο των δυο εταιριων οσο και των οργανισμων προστασια του καταναλωτη.
JUST-GAMER Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 αμαν εισαι και βιαστικος να παρω μια ανασα δεν πηγα μεσω ΙΝΚΑ πηγα μεσω ΓΓ καταναλωτη εξυπηρετηθηκα μεσα σε 10 ωρες μαξιμουμ (εκανα βραδυ την καταγγελια νομιζω 10-11 και το πρωι στις 9 εχει γεμισει το inbox και το κινητο μυνηματα και κλησεις). χρηματικα καθολου αλλα ψυχικα παρα πολυ. το χειροτερο ηταν την ημερα που εκανα την παραγγελια ημουν σε καταστημα κοιτωντας προσφορες και ειπα τον πονο μου σε εναν υπαλληλο και εκεινος με εψηνε αγρια να παρω ενα τοσιμπα 12αρι με 25% εκπτωση. τα πηρα στην κρανα και γυρισα σπιτι και εκανα την καταγγελια την οποια προωθησα και στο eshop και στην acer. και ολα πηραν τον δρομο τους... Τελικα μετα απο αυτο καταλαβα οτι ο καταναλωτης εχει δυναμη και οτι ακομα και στην Ελλαδα ακομα και με την Acer και το Εshop μπορεις να βγαλεις ακρη. Για ολα τα παραπανω ειναι θεμα αν εφαγα 25 λεπτα συνολικα για Mail και τηλεφωνα (δεν καλεσα καμμια φορα παντα με καλουσαν πισω - αν και ειναι απωλεια χρονου για κατι για το οποιο δεν εφταιγα) και χαιρομαι παρα πολυ μονο και μονο για τα αμεσα αντανακλαστικα τοσο των δυο εταιριων οσο και των οργανισμων προστασια του καταναλωτη. Για εξήγησε λίγο τι διαδικασία έτσι για να ξέρουμε. Δηλαδη τι απλά έστειλες τι σε μειλ στο ΓΓ(Τι σημαίνει?) και τι σου ζήτησαν μετά από χαρτιά? Το ΙΝΚΑ δηλαδή δεν το προτείνεις? Το ξέρω σε ζάλισα στις ερωτήσεις αλλά καλό είναι αυτά να τα ξέρουμε γιατί ποτέ δεν ξέρεις πότε θα τα χρειαστούμε.
GoldenEye Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Για εξήγησε λίγο τι διαδικασία έτσι για να ξέρουμε.Δηλαδη τι απλά έστειλες τι σε μειλ στο ΓΓ(Τι σημαίνει?) και τι σου ζήτησαν μετά από χαρτιά? Το ΙΝΚΑ δηλαδή δεν το προτείνεις? Το ξέρω σε ζάλισα στις ερωτήσεις αλλά καλό είναι αυτά να τα ξέρουμε γιατί ποτέ δεν ξέρεις πότε θα τα χρειαστούμε. οχι δεν το προτεινω γιατι ειναι μη κυβερνητικη οργανωση ενω η γενικη γραμματεια καταναλωτη ειναι οργανο του υπουργειου αναπτυξης που εχει το δικαιωμα νομικα να επιβαλλει κυρωσεις. δες εδω αναλυτικα http://www.efpolis.gr/ http://www.efpolis.gr/el/1520-grammi-katanaloti.html http://www.efpolis.gr/el/form-ypovoli-paraponon.html συν του οτι αναφεροντας το θεμα μου σε αλλο μεγαλο forum επεσα πανω σε ολους τους υπαλληλισκους που υπαρχουν οι οποιοι προσπαθησαν να διαγραψουν το θεμα με καθε θεμιτο και αθεμιτο τροπο http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=346896&page=5 http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=346896&page=6 http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=346896&page=7 και εδω που περιγραφω την περιπτωση ενος γνωστου και στο τελος την δικη μου με το acer και ακολουθει το χαος http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=322254 http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=322254&page=9 http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=322254&page=10 μιλαμε για τρελη καφριλα. ολα τα λεφτα... οποιος δεν βαριεται ας ριξει μια ματια θα καταλαβει παρα πολλα για τα fora...
JUST-GAMER Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Τελικά θα ξαναπάρεις acer laptop που έλεγες?
GoldenEye Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Τελικά θα ξαναπάρεις acer laptop που έλεγες? φυσικα και οχι. απλα το ανεφερα το συγκεκριμενο μοντελο γιατι ειναι κριμα να εχει τοσο πλουσια γκαμα με ωραια χαρακτηριστικα και να πασχει τοσο απο ποιοτητα και εξυπηρετηση.
papadkostas Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2010 Φιλε Γκολντεν Αι ειπες : δεν ειναι καθολου οκ ο ενας χρονος για κανε μια καταγγελια η μια ερωτηση να δεις για ποτε σφιγγουν οι σφιγκτηρες... δεν το καταλαβα..
GoldenEye Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2010 Φιλε Γκολντεν Αι ειπες : δεν ειναι καθολου οκ ο ενας χρονος για κανε μια καταγγελια η μια ερωτηση να δεις για ποτε σφιγγουν οι σφιγκτηρες...δεν το καταλαβα.. παρε τηλεφωνο η στειλε καποιο mail στην αντιπροσωπια (που ενδιαφερει τον καθενα) πχ της hp της acer η της lenovo που δινουν μονο ενα χρονο εγγυηση σε καποια μοντελα η σε ολα τα μοντελα τους οπου θα αναφερεις το νομοθετικο πλαισιο και γιατι η εταιρια δεν στο παρεχει ενω ειναι υποχρεωμενη http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?t=234955'>http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?t=234955 και τι μπορει να γινει γι αυτο και οτι αν δεν εναρμονιστουν θα προχωρησεις σε αναφορα η καταγγελια. ---------- Προσθήκη στις 10:09 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 09:55 ---------- Φιλε Γκολντεν Αι ειπες : δεν ειναι καθολου οκ ο ενας χρονος για κανε μια καταγγελια η μια ερωτηση να δεις για ποτε σφιγγουν οι σφιγκτηρες...δεν το καταλαβα.. παρε τηλεφωνο η στειλε καποιο mail στην αντιπροσωπια πχ της hp της acer η της lenovo που δινουν μονο ενα χρονο εγγυηση σε καποια μοντελα η σε ολα τα μοντελα τους οπου θα αναφερεις το νομοθετικο πλαισιο και γιατι η εταιρια δεν στο παρεχει ενω ειναι υποχρεωμενη http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?t=234955 και τι μπορει να γινει γι αυτο και οτι αν δεν εναρμονιστουν θα προχωρησεις σε αναφορα η καταγγελια. εγω αυτο εκανα με την acer ρωτησα μεσω mail γιατι δεν δινουν 2 χρονια εγγυηση αφου ειναι παρανομο να δινεις μονο ενα χρονο και επισης πιο παρανομο να μην κανεις αντικατασταση σε δηλωμενα ελαττωματικο προιον. με βαση την νομοθεσια η απαιτηση μου ηταν απλη, αντικατασταση του λαπτοπ και δωρεαν επεκταση εγγυηση απο τον ενα χρονο στα 2 για να εναρμονιστουν με την νομοθεσια. επισης αν δεν εληγε το ζητημα αμεσα θα Τελος με νεοτερο mail τους ξεκαθαρισα οτι αν δεν προχωρησουν αμεσα σε αντικατασταση θα προχωρησω σε νεα καταγγελια και προς την acer europe και ελλαδος στην ευρωπαικη γραμματεια προστασιας καταναλωτη για την μη αποζημιωση μου. Η απαντηση ηρθε σε 12 λεπτα σε ενα μακροσκελες mail που ελεγε τα περι της αντικαταστασης και ζητουσαν να στειλω την αποδειξη αγορας για τριτη φορα το οποιο ακολουθηθηκε απο νεο Mail το οποιο κατεληγε ως εξης σχετικα παντα με την διαρκεια της εγγυησης σε ερωτηση μου για το αν θα κανουν δεκτο το αιτημα μου για δωρεαν παραχωρηση επεκτασης εγγυησης. Επίσης με βάση τον τύπο του παραστατικό που μας στείλατε θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ο υπολογιστή σας καλύπτετε από 2 χρόνια εγγύησης, για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ή διευκρίνηση είμαστε στη διάθεση σας Με Εκτίμηση Acer Support Greece και μετα απο 5 μερες ελαβα το νεο λαπτοπ και επισης ενημερωση απο την ΓΓ Καταναλωτη οτι αποσυρονται απο την αγορα τα ελαττωματικα κομματια http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=346896 διαβασε κανεις τα ποστ που αναφερω παραπανω απο υπαλληλακια της acer και του eshop εμενα αυτο με πειραξε πιο πολυ στην ολη ιστορια ο χλευασμος και η καταντια στα fora που τελικα αν δεν το ψαξεις και δεν εισαι γνωστης ανετα σε ξεφτιλιζουν και σε κλεβουν...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.