Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία για απαράδεκτη συμπεριφορά του Eshop και της Acer Ηellas.


GoldenEye

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

αυτο ακριβως λεω!!!ειναι θεμα καταστηματος και ας ειναι ιδιας αλυσιδας,και το ιδιο ισχυει και για το πλαισιο,για το ιδιο προβλημα αλλα θα σου λενε στο ενα και αλλα στο αλλο,το εχω τσεκαρει αυτο 100%,απλα στα μεγαλα και με κινηση ειναι πιο δυσκολα τα πραγματα λογω πιεσης και δουλειας

  • Απαντ. 250
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

σε αυτο συμφωνω και εγω..εχει περιπου ενα μηνα που ανοιξε καινουριο καταστημα e-shop στην περιοχη μου..

και δεν βλεπω και πολυ κοσμο να μπαινει..και οι ανθρωποι μεσα..δεν συγκρινοντουσαν με αυτο του σταθμου..εκει ειναι σχεδον παντα γεματο..

πολυ καλυτερη εξυπηρετιση..και ευγενεια!

Δημοσ.

Τις σημερινές μέρες πως είναι το service της acer?

Καλυτέρεψε καθόλου ή χειροτέρεψε?

 

Και σας ρωτάω γιατί είμαι σε φάση που σκέφτομαι πολύ σοβαρά να αγοράσω αυτό το laptop και αυτό γιατί όπως κάποιοι από εδώ μέσα είδη το είπατε στη τιμή αυτή δεν βρίσκω πουθενά αυτά τα χαρακτηριστικά σε dell & toshiba.

Δημοσ.
Τις σημερινές μέρες πως είναι το service της acer?

Καλυτέρεψε καθόλου ή χειροτέρεψε?

 

Και σας ρωτάω γιατί είμαι σε φάση που σκέφτομαι πολύ σοβαρά να αγοράσω αυτό το laptop και αυτό γιατί όπως κάποιοι από εδώ μέσα είδη το είπατε στη τιμή αυτή δεν βρίσκω πουθενά αυτά τα χαρακτηριστικά σε dell & toshiba.

 

Φιλε just-gamer δεν εχω κατι να σου πω για το service της acer εχω ομως να σου πω για το service της sony που το θεωρω απλα αψογο.Παιρνεις απλα τηλεφωνο τους αναφερεις το προβλημα ερχεται μετα απο λιγο ο courier στο συσκευαζει και το στελνει εξωτερικο (Αγγλια ή Γερμανια) και μετα απο λιγες μερες το παραλαμβανεις ετοιμο κι επισκευασμενο.

Αν τα 750 ευρω δεν ειναι το ταβανι των χρηματων που μπορεις να δωσεις τοτε με 55 ευρω παραπανω μπορεις να ριξεις και μια ματια σ' αυτο

 

http://www.skroutz.gr/s/256694/Sony-Vaio-VPC-EB1S1E-BJ.html

 

Εχει τον ιδιο επεξεργαστη καλητερη καρτα γραφικων με 1gb μνημη 500αρι δισκο καταπληκτικη οθονη ομορφο πληκτρολογιο.Πιστευω οτι ειναι αρκετα αξιολογο laptop.

 

YΓ Το play247 ειναι αξιολογο αξιοπιστο internet-store

Δημοσ.

φιλε ..καλυτερα να πας να παρεις το sony ..γιατι αν κατσει..εκατσε για τα καλα..κλεινω 1μιση μηνα χωρις λαπτοπ..ανθεμα την μερα που το αγορασα

Δημοσ.
φιλε ..καλυτερα να πας να παρεις το sony ..γιατι αν κατσει..εκατσε για τα καλα..κλεινω 1μιση μηνα χωρις λαπτοπ..ανθεμα την μερα που το αγορασα

 

καπως ετσι ειναι σχεδον παντα. αν δεν χαλασουν η αν δεν τα σκιζεις μια χαρα μηχανακια ειναι τα acer. και σε αλλες μαρκες θα ακουσεις για λαθη και καθυστερησεις αλλα σπανια.

Δημοσ.
Φιλε just-gamer δεν εχω κατι να σου πω για το service της acer εχω ομως να σου πω για το service της sony που το θεωρω απλα αψογο.Παιρνεις απλα τηλεφωνο τους αναφερεις το προβλημα ερχεται μετα απο λιγο ο courier στο συσκευαζει και το στελνει εξωτερικο (Αγγλια ή Γερμανια) και μετα απο λιγες μερες το παραλαμβανεις ετοιμο κι επισκευασμενο.

Αν τα 750 ευρω δεν ειναι το ταβανι των χρηματων που μπορεις να δωσεις τοτε με 55 ευρω παραπανω μπορεις να ριξεις και μια ματια σ' αυτο

 

http://www.skroutz.gr/s/256694/Sony-Vaio-VPC-EB1S1E-BJ.html

 

Εχει τον ιδιο επεξεργαστη καλητερη καρτα γραφικων με 1gb μνημη 500αρι δισκο καταπληκτικη οθονη ομορφο πληκτρολογιο.Πιστευω οτι ειναι αρκετα αξιολογο laptop.

 

YΓ Το play247 ειναι αξιολογο αξιοπιστο internet-store

Εγω πάλι είμαι απλά κάθετος στο ότι η sony για εμένα πάντα έχει τα χειρότερα laptop & το χειρότερο service.

Τα καλύτερα laptop & service για εμένα τα έχει η toshiba αλλά είναι λίγο ακριβή.

 

καπως ετσι ειναι σχεδον παντα. αν δεν χαλασουν η αν δεν τα σκιζεις μια χαρα μηχανακια ειναι τα acer. και σε αλλες μαρκες θα ακουσεις για λαθη και καθυστερησεις αλλα σπανια.

Εσύ που την "έπαθες" με την acer & e-shop τι έγινε τελικά?

Έβγαλες άκρη και θα πρότεινες σε κάποιον τώρα να αγοράσει acer laptop ή όχι?

Δημοσ.

φιλε..το λαπτοπ μου αρεσε παρα πολυ..και δεν χαλασε απο μονο του..εκανα αναβαθμηση στο μπαιος και μπρικαρε..αλλα τεσπα..

απλα δεν θα ψωνιζα απο το μαγαζακι ονοματι e-shop..

αλλα σαν acer..εμεινα ικανοποιημενος..

Δημοσ.
Εγω πάλι είμαι απλά κάθετος στο ότι η sony για εμένα πάντα έχει τα χειρότερα laptop & το χειρότερο service.

Τα καλύτερα laptop & service για εμένα τα έχει η toshiba αλλά είναι λίγο ακριβή.

 

Συμφωνώ δηλάδη με τον papakostas

 

 

 

Εσύ που την "έπαθες" με την acer & e-shop τι έγινε τελικά?

Έβγαλες άκρη και θα πρότεινες σε κάποιον τώρα να αγοράσει acer laptop ή όχι?

 

Δεν εχω καταλαβει γιατι συμφωνεις με τον papakostas και οχι μαζι μου αφου και οι δυο σου προτειναμε το sony.

 

21 σελιδες γεματες με καταγγελειες αδιακοπο τρεξημο και χασιμο χρονου που αφορουν το service της acer και ακομα αναρωτιεσαι αν θα πρεπει ν' αγορασεις acer ή οχι.

Εγω θα σου ελεγα εφοσον σου αρεσει παρτο.Η τιμη του ειναι καλη τα τεχνικα χαραχρηριστικα επισης καλα το γουσταρεις οποτε μην το σκεφτεσαι.

 

Αν βεβαια παθει κατι (κι αν σου κατσει που λεει κι η διαφημηση) τοτε το συγκεκριμενο τοπικ θα σε περιμενει να γραψεις τις αριστες εντυπωσεις που θα εχεις αποκομισει απο την επαφη σου με την after sales care by acer

Δημοσ.
Δεν εχω καταλαβει γιατι συμφωνεις με τον papakostas και οχι μαζι μου αφου και οι δυο σου προτειναμε το sony.

 

21 σελιδες γεματες με καταγγελειες αδιακοπο τρεξημο και χασιμο χρονου που αφορουν το service της acer και ακομα αναρωτιεσαι αν θα πρεπει ν' αγορασεις acer ή οχι.

Εγω θα σου ελεγα εφοσον σου αρεσει παρτο.Η τιμη του ειναι καλη τα τεχνικα χαραχρηριστικα επισης καλα το γουσταρεις οποτε μην το σκεφτεσαι.

 

Αν βεβαια παθει κατι (κι αν σου κατσει που λεει κι η διαφημηση) τοτε το συγκεκριμενο τοπικ θα σε περιμενει να γραψεις τις αριστες εντυπωσεις που θα εχεις αποκομισει απο την επαφη σου με την after sales care by acer

Αν διαβάσεις καλύτερα τι λέει ο papakostas εννοεί ότι είχε sony και του χάλασε οπότε το λέει ειρωνικά.

Τουλάχιστον εγώ έτσι κατάλαβα και μάλλον τώρα που το ξαναδιαβάζω μάλλον κατάλαβα λάθος.

Δηλαδη εσείς τι μάρκα laptop θα προτείνατε και γιατί?

Δημοσ.

έχω διαβάσει μόνο το πρώτο πόστ.Ενα μεγάλο μπράβο που το κοινοποίησες και ελπίζω ο γολγοθάς σου να λάβει ενα τέλος.

Δημοσ.
Εγω πάλι είμαι απλά κάθετος στο ότι η sony για εμένα πάντα έχει τα χειρότερα laptop & το χειρότερο service.

Τα καλύτερα laptop & service για εμένα τα έχει η toshiba αλλά είναι λίγο ακριβή.

 

 

Εσύ που την "έπαθες" με την acer & e-shop τι έγινε τελικά?

Έβγαλες άκρη και θα πρότεινες σε κάποιον τώρα να αγοράσει acer laptop ή όχι?

 

διαφωνω καθετα με αυτο που λες για τα sony γιατι τοσα χρονια απ οσο ξερω ειναι μετρημενες στα δακτυλα του ενος χεριου οι οποιες $@$@%$% εχει κανει το service. και φυσικα με εταιριες στην πιατσα οπως η acer hp fujitsu να μαχονται επαξια για τον πατο της κατηγοριας τοτε η sony εχει πολυ δρομο για να χαρακτηριστει χαλια. συμφωνω ομως για την toshiba και δεν ειναι ακριβη για οσα προσφερει την εγγυηση και την αξιοπιστια. γιατι εχω ακουσει τα καλυτερα λογια και για πολυ καλη εξυπηρετηση. πχ φιλος μου απο την κορινθο εκαψε μητρικη απο ασταθεια του δικτυου και μαλιστα 3 μερες εκτος εγγυησης και του ειπαν οκ οποτε κατεβεις αθηνα θα εχουμε ανταλλακτικο και θα το αλλαξουμε επι τοπου για να μην περιμενεις και ετσι και εγινε και το περασαν και εντος εγγυησης. εγω ειχα θεμα με toshiba με ανακληση προβληματικης μπαταριας πριν 3 χρονια και μου την εστειλαν σπιτι την επομενη μερα αφου κατεθεσα τα στοιχεια μου καινουργια και παρελαβαν την παλια.

τωρα για την acer οπως ειπα πολλες φορες σε αυτο το θεμα ναι εβγαλα ακρη αλλα αφου το τραβηξα στα ακρα μιας και δεν ιδρωνε το αυτι τους στις οποιες αναγκες και απαιτησεις μου απο το service και τελικα εγινε αυτο που περιγραφω εδω.

 

http://www.insomnia.gr/forum/showpost.php?p=3043412&postcount=26

 

http://www.insomnia.gr/forum/showpost.php?p=3045156&postcount=37

 

http://www.insomnia.gr/forum/showpost.php?p=3046345&postcount=45

 

συνοπτικα εστειλα το λαπτοπ μια χαρα λειτουργικοτατο για την ανακληση.

οταν ζητησα αντικατασταση απο το eshop αρνηθηκαν εναντια στα οσα υποσχονται στο site τους και στην νομοθεσια.

περιμενα 35 μερες για το service χωρις αποτελεσμα.

ημουν στο τσακ να παρω αλλο λαπτοπ αλλα δεν τους την χαρισα νευριασα και κανω καταγγελια σε ολους.

ως δια μαγειας απαντανε ολοι και θελουν να με αποζημιωσουν.

γειωνω το eshop και τους λεω οτι δεν με νοιαζει τωρα πια και να ειναι καλυτεροι με τον πελατη.

ζηταω απο την acer αντικατασταση και 2 χρονια εγγυηση και αποσυρση των ελλατωματικων απο την αγορα.

σε 6 μερες παραλαμβανω το νεο λαπτοπ την εγγυηση και μαθαινω για την αποσυρση των 3810 απο την αγορα.

δεν θα εκανα τιποτα απο τα παραπανω εαν δεν ειχα μαθει και διαβασει τα μυρια οσα για το eshop και την acer και δεν αργουσαν πανω απο 20 μερες την υποτιθεμενη επισκευη (που υποτιθεται αφου ηταν σχεδιαστικο λαθος της acer επρεπε να αποζημιωσει αμεσα τους παντες). και ναι δεν προτεινω σε κανενα να μπλεξει με την acer. εκτος και αν θελει συνειδητα να το ρισκαρει για κατι φθηνοτερο που θα το αλλαξει σε εναμιση χρονο και δεν θα του αλλαζει τα φωτα.

 

αλλα μαλλον ειμαι μαζοχα γιατι σκεφτομαι να παρω αυτο... http://www.multirama.gr/products/product?pid=0445291&catid=010200 πραγματικα ευχομαι να βαλω μυαλο... και αλλη φορα να μην αγοραζω με βαση νουμερα χαρακτηριστικα και κοστη αλλα με λογικη και ασφαλεια.

Δημοσ.
διαφωνω καθετα με αυτο που λες για τα sony γιατι τοσα χρονια απ οσο ξερω ειναι μετρημενες στα δακτυλα του ενος χεριου οι οποιες $@$@%$% εχει κανει το service. και φυσικα με εταιριες στην πιατσα οπως η acer hp fujitsu να μαχονται επαξια για τον πατο της κατηγοριας τοτε η sony εχει πολυ δρομο για να χαρακτηριστει χαλια. συμφωνω ομως για την toshiba και δεν ειναι ακριβη για οσα προσφερει την εγγυηση και την αξιοπιστια. γιατι εχω ακουσει τα καλυτερα λογια και για πολυ καλη εξυπηρετηση. πχ φιλος μου απο την κορινθο εκαψε μητρικη απο ασταθεια του δικτυου και μαλιστα 3 μερες εκτος εγγυησης και του ειπαν οκ οποτε κατεβεις αθηνα θα εχουμε ανταλλακτικο και θα το αλλαξουμε επι τοπου για να μην περιμενεις και ετσι και εγινε και το περασαν και εντος εγγυησης. εγω ειχα θεμα με toshiba με ανακληση προβληματικης μπαταριας πριν 3 χρονια και μου την εστειλαν σπιτι την επομενη μερα αφου κατεθεσα τα στοιχεια μου καινουργια και παρελαβαν την παλια.

τωρα για την acer οπως ειπα πολλες φορες σε αυτο το θεμα ναι εβγαλα ακρη αλλα αφου το τραβηξα στα ακρα μιας και δεν ιδρωνε το αυτι τους στις οποιες αναγκες και απαιτησεις μου απο το service και τελικα εγινε αυτο που περιγραφω εδω.

 

http://www.insomnia.gr/forum/showpost.php?p=3043412&postcount=26

 

http://www.insomnia.gr/forum/showpost.php?p=3045156&postcount=37

 

http://www.insomnia.gr/forum/showpost.php?p=3046345&postcount=45

 

συνοπτικα εστειλα το λαπτοπ μια χαρα λειτουργικοτατο για την ανακληση.

οταν ζητησα αντικατασταση απο το eshop αρνηθηκαν εναντια στα οσα υποσχονται στο site τους και στην νομοθεσια.

περιμενα 35 μερες για το service χωρις αποτελεσμα.

ημουν στο τσακ να παρω αλλο λαπτοπ αλλα δεν τους την χαρισα νευριασα και κανω καταγγελια σε ολους.

ως δια μαγειας απαντανε ολοι και θελουν να με αποζημιωσουν.

γειωνω το eshop και τους λεω οτι δεν με νοιαζει τωρα πια και να ειναι καλυτεροι με τον πελατη.

ζηταω απο την acer αντικατασταση και 2 χρονια εγγυηση και αποσυρση των ελλατωματικων απο την αγορα.

σε 6 μερες παραλαμβανω το νεο λαπτοπ την εγγυηση και μαθαινω για την αποσυρση των 3810 απο την αγορα.

δεν θα εκανα τιποτα απο τα παραπανω εαν δεν ειχα μαθει και διαβασει τα μυρια οσα για το eshop και την acer και δεν αργουσαν πανω απο 20 μερες την υποτιθεμενη επισκευη (που υποτιθεται αφου ηταν σχεδιαστικο λαθος της acer επρεπε να αποζημιωσει αμεσα τους παντες). και ναι δεν προτεινω σε κανενα να μπλεξει με την acer. εκτος και αν θελει συνειδητα να το ρισκαρει για κατι φθηνοτερο που θα το αλλαξει σε εναμιση χρονο και δεν θα του αλλαζει τα φωτα.

 

αλλα μαλλον ειμαι μαζοχα γιατι σκεφτομαι να παρω αυτο... http://www.multirama.gr/products/product?pid=0445291&catid=010200 πραγματικα ευχομαι να βαλω μυαλο... και αλλη φορα να μην αγοραζω με βαση νουμερα χαρακτηριστικα και κοστη αλλα με λογικη και ασφαλεια.

Να σου πω πόσο ζημιώθηκες εσύ τουλάχιστον χρηματικά που τους έκανες καταγγελία στο ΙΝΚΑ και τι ακριβώς χρειάστηκε για να κάνεις καταγγελία στο ΙΝΚΑ(Ινστιτούτο καταναλωτή) ώστε να ξέρουν και οι νέοι & να μαθαίνουν οι παλιοί.

Τώρα σοβαρά σκέφτεσαι να αγοράσεις πάλι acer μετά απ' όλα αυτά που τράβηξες? :shifty:

 

Εν μερί έχει κάποια λογική επειδη τώρα σε ξέρουν αν σου τύχει πάλι κάτι θα σε εξυπηρετήσουν αμέσως.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...