lagoudakis Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2010 σωστο αυτο που λες,αλλα εγω προσωπικα δεν θα παρατησω την δουλεια μου για να τρεχω στο καθε eshop για 10 ευρω για τον απλουστατο λογο οτι θα χασω πολυ περισσοτερα συν τον χρονο μου,εκτος αν ειναι διπλα μου οποτε θα τους διαθεσω στην καλυτερη περιπτωση 10΄ αλλα οχι παραπανω,φυσικα καποιος που εχει χρονο και μπορει καλο ειναι να παει(οχι για τα χρηματα αλλα για το γαμωτο)
GoldenEye Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2010 σωστο αυτο που λες,αλλα εγω προσωπικα δεν θα παρατησω την δουλεια μου για να τρεχω στο καθε eshop για 10 ευρω για τον απλουστατο λογο οτι θα χασω πολυ περισσοτερα συν τον χρονο μου,εκτος αν ειναι διπλα μου οποτε θα τους διαθεσω στην καλυτερη περιπτωση 10΄ αλλα οχι παραπανω,φυσικα καποιος που εχει χρονο και μπορει καλο ειναι να παει(οχι για τα χρηματα αλλα για το γαμωτο) τον ιδιο χρονο θα φας για να πας σε καποιο αλλο καταστημα μετα για να διαλεξεις ποντικι και για να σου μεινει η πικρα οτι σε δουλεψανε και πληρωσες 2 φορες κατι για το οποιο επρεπε με την πρωτη να χες ξεμπερδεψει.
lagoudakis Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2010 γενικα δεν χανω τον χρονο μου γιατι δεν τον εχω,αν τυχει και περναω απο καποιο καταστημα οκ μπαινω,αλλα πρεπει να ειναι μεγαλη αναγκη για κατι ωστε να αρχισω το σουλατσαρισμα,και ποιος μου λεει οτι και το δευτερο πχ ποντικι που θα παρω θα ειναι σωστο;προτιμω τις αγορες μεσω ιντερνετ ωστε να μου τα φερουν στον χωρο μου,συν τις καλυτερες τιμες που βρισκω,σπανια αγοραζω κατι απο ελλαδα
GoldenEye Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2010 ...σπανια αγοραζω κατι απο ελλαδα νομιζω αυτο ειναι και το καλυτερο πλεον
lagoudakis Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2010 φυσικα λυπαμε που το λεω αυτο,αλλα αν δεν αλλαξουν τακτικη τα μαγαζια-αντιπροσωπειες ολο και πιο πολλοι θα αγοραζουν απο αλλου
papadkostas Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2010 και πως αγοραζεις απο το εξωτερικο??? ποσο κανουν να στο φερουν? και αν χαλασει τι γινεται?
lagoudakis Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2010 και πως αγοραζεις απο το εξωτερικο???ποσο κανουν να στο φερουν? και αν χαλασει τι γινεται? απο on line καταστηματα,πληρωμη μεσω paypal και κανουν απο 5-10 μερες,μεχρι στιγμης δεν ετυχε να παρω κατι ελλατωματικο,φυσικα απο την στιγμη που εχω εγγυηση θα τους το στειλω πισω,πχ και απο ελλαδα να αγορασεις sony η asus σε περιπτωση βλαβης το στελνεις εξωτερικο απο οτι εχουν γραψει καποια παιδια
kfyros Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2010 αν χαλάσει κάτι που έχεις πάρει από εξωτερικό τον πίνεις κρύο απλά ... ζητάς RMA approval (αλλιώς δεν το δέχονται πίσω), το στέλνεις με δικά σου έξοδα, περιμένεις να το ελέγξουν και να σου στείλουν άλλο ή να το επισκευάσουν, και μετά στο στέλνουν πίσω (συνήθως με δική τους χρέωση).. Την έχω πατήσει με αγορά από Γερμανία... Τα μεταφορικά ήταν 30 ευρώ (τα δικά μου) και η όλη διαδικασία πήρε ένα μήνα. Αν είναι και μπαταχτσής ο πωλητής, τράβα στην Γερμανία , Αγγλία και όπου αλλού θες να διαμαρτυρηθείς. Τρέχα γύρευε δηλαδή... Καλό είναι να μην μπουρδολογούν ορισμένοι και να κάνουν τους έξυπνους. Οι αγορές στο εξωτερικό αξίζουν μόνο εφόσον υπάρχει τεράστια διαφορά τιμής, και δεν υπάρχουν ανάγκες για άμεσο service σε περίπτωση βλάβης, ή εφόσον υπάρχει service στην Ελλάδα που καλύπτει τις συσκευές αυτές (αντιπρόσωπος - όχι κατάστημα που να τα επισκευάζει). Τα μαγαζιά υπολογιστών στην Ελλάδα είναι σε καλό επίπεδο, και σε επίπεδο τιμών και σε επίπεδο εξυπηρέτησης.. Πολλά δεν αντέχουν τον ανταγωνισμό και κλείνουν, δείγμα συμπίεσης του κέρδους τους... Τριετείς εγγυήσεις με 4hours repair bring in σαν αυτές που δίνουν τα eshop-πλαισιο για τα innovator και turbo-X δεν δίνουν σχεδόν πουθενά στο εξωτερικό, και μάλιστα για φτηνές μηχανές (παρόλο που είναι αξιόλογες για το κόστος τους). ΦΥΣΙΚΑ και ο έλεγχος μιας συσκευής που επιστρέφεται ως RMA ή DOA γίνεται από το service της κάθε εταιρίας - καταστήματος. Ο ταμίας και ο τύπος που κάθεται στο γκισέ δεν μπορεί να ελέγξει τις συσκευές που του παραδίδονται. Το DOA μετράει από την μέρα που επιστράφηκε και όχι από την ημέρα που ελέγχθηκε. Αν δεν υπάρχει η δυνατότητα αντικατάστασης του DOA μηχανήματος, τότε εκδίδεται πιστωτικό. Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να ζητήσει τα λεφτά του πίσω από το κατάστημα που το αγόρασε, εφόσον εκδοθεί πιστωτικό. Πάντοτε υπάρχει η πιθανότητα να τύχει η στραβή και να χαλάσει το μηχάνημα που μόλις πήραμε και πληρώσαμε αρκετά λεφτά. Αυτό το ποσοστό είναι κάτω από 1% και δεν θα πρέπει να παθαίνουμε αμόκ. Κάνουμε αυτό που πρέπει να κάνουμε χωρίς υστερίες και η δουλειά μας θα γίνει. Χασομέρι υπάρχει πάντα σε τέτοιες περιπτώσεις. Τις προάλλες πήγα με ένα φίλο στο Saturn για να πάρει laptop. Τελικά πήρε ένα VAIO των 900 ευρώ, και πήγαμε μετά για να το στήσουμε σπίτι του. Μόλις το βάλαμε μπροστά άκουσα το δίσκο να χτυπάει.... Του έβαλα να κάνει checkdisk μπας και ήταν η ιδέα μου, ξανάκουσα το δίσκο να κοπανάει, και επιτόπου το ξαναπακετάρουμε και βουρ πίσω στο μαγαζί. Ευτυχώς έχουν τμήμα service εκεί, και επειδή η βλάβη είναι εύκολα αναγνωρίσιμη (τακ τακ τακ τακ) , τα παιδιά στο τμήμα service το άνοιξαν και το έβαλαν μπροστά, άκουσαν το χτύπημα και το πήραν πίσω χωρίς κουβέντα. Κόπηκε το σχετικό πιστωτικό, και πήγαμε πάνω στην έκθεση και πήραμε άλλο στα καπάκια. Αν το πηγαίναμε σε μαγαζί που δεν είχε τμήμα service, θα το αφήναμε, θα μας κόβανε δελτίο ποσοτικής παραλαβής και θα περιμέναμε να το πάνε στο service για να το δούνε και να μας πούνε. ΑΠΟΛΥΤΑ λογικό, από τη στιγμή που οι περισσότερες επιστροφές γίνονται από άσχετους και αφορούν πρόβλημα software το οποίο δεν εμπίπτει σε εγγύηση. Ή από πονηρούς που έχουν κάνει ζημιά και κοιτάνε να τη γλυτώσουν και να τη φορτώσουν στο κατάστημα.
kostasfalcon Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2010 Το αστειο ειναι οτι το acer ferrari one 200 απο εκει το πηρα. Σε περιπτωση που μου βγαλει κανενα προβλημα το μηχανακι και κανουν και εκει την παπια μαυρο φιδι που τους εφαγε......
GoldenEye Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2010 Το αστειο ειναι οτι το acer ferrari one 200 απο εκει το πηρα. Σε περιπτωση που μου βγαλει κανενα προβλημα το μηχανακι και κανουν και εκει την παπια μαυρο φιδι που τους εφαγε...... ειναι μην σου κατσει η φαση. γιατι εχω ακουσει και περιπτωσεις οπου δεν υπηρξε προβλημα. και αλλες χειροτερες και απο την δικη μου. papdkostas δεν μας ειπες τι εγινε τελικα;
lagoudakis Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2010 αν χαλάσει κάτι που έχεις πάρει από εξωτερικό τον πίνεις κρύο απλά ... ζητάς RMA approval (αλλιώς δεν το δέχονται πίσω), το στέλνεις με δικά σου έξοδα, περιμένεις να το ελέγξουν και να σου στείλουν άλλο ή να το επισκευάσουν, και μετά στο στέλνουν πίσω (συνήθως με δική τους χρέωση).. Την έχω πατήσει με αγορά από Γερμανία... Τα μεταφορικά ήταν 30 ευρώ (τα δικά μου) και η όλη διαδικασία πήρε ένα μήνα. Αν είναι και μπαταχτσής ο πωλητής, τράβα στην Γερμανία , Αγγλία και όπου αλλού θες να διαμαρτυρηθείς. Τρέχα γύρευε δηλαδή... Καλό είναι να μην μπουρδολογούν ορισμένοι και να κάνουν τους έξυπνους. Οι αγορές στο εξωτερικό αξίζουν μόνο εφόσον υπάρχει τεράστια διαφορά τιμής, και δεν υπάρχουν ανάγκες για άμεσο service σε περίπτωση βλάβης, ή εφόσον υπάρχει service στην Ελλάδα που καλύπτει τις συσκευές αυτές (αντιπρόσωπος - όχι κατάστημα που να τα επισκευάζει). Τα μαγαζιά υπολογιστών στην Ελλάδα είναι σε καλό επίπεδο, και σε επίπεδο τιμών και σε επίπεδο εξυπηρέτησης.. Πολλά δεν αντέχουν τον ανταγωνισμό και κλείνουν, δείγμα συμπίεσης του κέρδους τους... Τριετείς εγγυήσεις με 4hours repair bring in σαν αυτές που δίνουν τα eshop-πλαισιο για τα innovator και turbo-X δεν δίνουν σχεδόν πουθενά στο εξωτερικό, και μάλιστα για φτηνές μηχανές (παρόλο που είναι αξιόλογες για το κόστος τους). ΦΥΣΙΚΑ και ο έλεγχος μιας συσκευής που επιστρέφεται ως RMA ή DOA γίνεται από το service της κάθε εταιρίας - καταστήματος. Ο ταμίας και ο τύπος που κάθεται στο γκισέ δεν μπορεί να ελέγξει τις συσκευές που του παραδίδονται. Το DOA μετράει από την μέρα που επιστράφηκε και όχι από την ημέρα που ελέγχθηκε. Αν δεν υπάρχει η δυνατότητα αντικατάστασης του DOA μηχανήματος, τότε εκδίδεται πιστωτικό. Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να ζητήσει τα λεφτά του πίσω από το κατάστημα που το αγόρασε, εφόσον εκδοθεί πιστωτικό. Πάντοτε υπάρχει η πιθανότητα να τύχει η στραβή και να χαλάσει το μηχάνημα που μόλις πήραμε και πληρώσαμε αρκετά λεφτά. Αυτό το ποσοστό είναι κάτω από 1% και δεν θα πρέπει να παθαίνουμε αμόκ. Κάνουμε αυτό που πρέπει να κάνουμε χωρίς υστερίες και η δουλειά μας θα γίνει. Χασομέρι υπάρχει πάντα σε τέτοιες περιπτώσεις. Τις προάλλες πήγα με ένα φίλο στο Saturn για να πάρει laptop. Τελικά πήρε ένα VAIO των 900 ευρώ, και πήγαμε μετά για να το στήσουμε σπίτι του. Μόλις το βάλαμε μπροστά άκουσα το δίσκο να χτυπάει.... Του έβαλα να κάνει checkdisk μπας και ήταν η ιδέα μου, ξανάκουσα το δίσκο να κοπανάει, και επιτόπου το ξαναπακετάρουμε και βουρ πίσω στο μαγαζί. Ευτυχώς έχουν τμήμα service εκεί, και επειδή η βλάβη είναι εύκολα αναγνωρίσιμη (τακ τακ τακ τακ) , τα παιδιά στο τμήμα service το άνοιξαν και το έβαλαν μπροστά, άκουσαν το χτύπημα και το πήραν πίσω χωρίς κουβέντα. Κόπηκε το σχετικό πιστωτικό, και πήγαμε πάνω στην έκθεση και πήραμε άλλο στα καπάκια. Αν το πηγαίναμε σε μαγαζί που δεν είχε τμήμα service, θα το αφήναμε, θα μας κόβανε δελτίο ποσοτικής παραλαβής και θα περιμέναμε να το πάνε στο service για να το δούνε και να μας πούνε. ΑΠΟΛΥΤΑ λογικό, από τη στιγμή που οι περισσότερες επιστροφές γίνονται από άσχετους και αφορούν πρόβλημα software το οποίο δεν εμπίπτει σε εγγύηση. Ή από πονηρούς που έχουν κάνει ζημιά και κοιτάνε να τη γλυτώσουν και να τη φορτώσουν στο κατάστημα. αν χαλασει κατι μπορεις να το πιεις απο οπου και να το εχεις αγορασει οχι μονο απο το εξωτερικο,βλεπω και αυτους που πηραν κατι πχ απο ελλαδα τι τραβανε!!!οπως το eshop ας πουμε,αν και εγω προσωπικα μια φορα που αγορασα ενα λαπτοπ απο τους συγκεκριμενους και ειχε ενα προβλημα(που βασικα δεν ειχε και προβλημα,ηταν μια εκδοση που δεν ειχε bt και δεν το ηξερα ουτε εγω ουτε το eshop) μου εκοψαν πιστωτικο μεσα σε 5' βεβαια ειμουνα εντος των 7ημερων,εχω καταλαβει οτι υπαρχουν καταστηματα του eshop που σου βγαζουν την παναγια και αλλα που βγαζεις ακρη αμεσως.μιλαω για το ιδιο προβλημα,ολα ειναι θεμα προισταμενου του καταστηματος και φυσικα παιζει ρολο και πως θα τους μιλησεις,αν μπεις μεσα αγριεμενος και αρχισεις τα καντηλια με την μια τοτε απλα εχασες,απλα εξηγεις σε πρωτη φαση το προβλημα ωραια και με καλη διαθεση και αν δεν βγαλεις ακρη τοτε προχωρας αλλιως
papadkostas Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2010 Τι να κανω και εγω..περιμενω με το πιστωτικο στο χερι...μπας και φερουν κανενα καλο λαπτοπ..
lagoudakis Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2010 Τι να κανω και εγω..περιμενω με το πιστωτικο στο χερι...μπας και φερουν κανενα καλο λαπτοπ..καλα κανεις,ετσι και αλλιως καποια στιγμη κατι θα παρεις,υπομονη και οχι βιαστικη κινηση
kfyros Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2010 αν χαλασει κατι μπορεις να το πιεις απο οπου και να το εχεις αγορασει οχι μονο απο το εξωτερικο,βλεπω και αυτους που πηραν κατι πχ απο ελλαδα τι τραβανε!!!οπως το eshop ας πουμε,αν και εγω προσωπικα μια φορα που αγορασα ενα λαπτοπ απο τους συγκεκριμενους και ειχε ενα προβλημα(που βασικα δεν ειχε και προβλημα,ηταν μια εκδοση που δεν ειχε bt και δεν το ηξερα ουτε εγω ουτε το eshop) μου εκοψαν πιστωτικο μεσα σε 5' βεβαια ειμουνα εντος των 7ημερων,εχω καταλαβει οτι υπαρχουν καταστηματα του eshop που σου βγαζουν την παναγια και αλλα που βγαζεις ακρη αμεσως.μιλαω για το ιδιο προβλημα,ολα ειναι θεμα προισταμενου του καταστηματος και φυσικα παιζει ρολο και πως θα τους μιλησεις,αν μπεις μεσα αγριεμενος και αρχισεις τα καντηλια με την μια τοτε απλα εχασες,απλα εξηγεις σε πρωτη φαση το προβλημα ωραια και με καλη διαθεση και αν δεν βγαλεις ακρη τοτε προχωρας αλλιως Πήγες από εκεί και έκανες τη δουλειά σου.. Αν πέσεις σε Άγγλο ή Γερμανό σκιτζή θα τρέχεις στη Γερμανία να τον βρεις? Αυτό εννοώ, όπως και το γεγονός ότι δεν υπάρχει καμία πιθανότατα να γίνει επισκευή - αντικατάσταση σε λιγότερο από μήνα, και τρως και το κόστος των μεταφορικών για την επιστροφή στο κατάστημα. Επίσης, αν πας τσαμπουκαλεμένος σε οποιοδήποτε κατάστημα οποιασδήποτε εταιρίας για οποιοδήποτε πρόβλημα, το πιο πιθανό είναι ότι θα σε αντιμετωπίσουν μαλακισμένα. Πρέπει να ερχόμαστε και στη θέση αυτών που ακούνε μαλακίες ή αντιμετωπίζουν αγένεια κάθε μέρα από τους Ελληνάρες συμπολίτες μας Τώρα, αν ο υπάλληλος λέει παπαριές τον βάζουμε στη θέση του όμορφα κι ωραία με γνώση και ηρεμία. Αν επιμένει με ισχυρισμούς εκτός νομιμότητας, ζητάμε την απάντηση τους γραπτώς , και το όνομα του , όπως και του υπευθύνου από το νόμο του συγκεκριμένου καταστήματος για τις νόμιμες ενέργειες μας. Επίσης ζητάμε τα στοιχεία αποστολής αλληλογραφίας του καταστήματος - της εταιρίας , για ενδεχόμενη επίδοση εξωδίκου - αγωγής κλπ. Πάντοτε με ηρεμία. Η δουλειά μας θα γίνει άμεσα
GoldenEye Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2010 Πήγες από εκεί και έκανες τη δουλειά σου..Αν πέσεις σε Άγγλο ή Γερμανό σκιτζή θα τρέχεις στη Γερμανία να τον βρεις? Αυτό εννοώ, όπως και το γεγονός ότι δεν υπάρχει καμία πιθανότατα να γίνει επισκευή - αντικατάσταση σε λιγότερο από μήνα, και τρως και το κόστος των μεταφορικών για την επιστροφή στο κατάστημα. Επίσης, αν πας τσαμπουκαλεμένος σε οποιοδήποτε κατάστημα οποιασδήποτε εταιρίας για οποιοδήποτε πρόβλημα, το πιο πιθανό είναι ότι θα σε αντιμετωπίσουν μαλακισμένα. Πρέπει να ερχόμαστε και στη θέση αυτών που ακούνε μαλακίες ή αντιμετωπίζουν αγένεια κάθε μέρα από τους Ελληνάρες συμπολίτες μας Τώρα, αν ο υπάλληλος λέει παπαριές τον βάζουμε στη θέση του όμορφα κι ωραία με γνώση και ηρεμία. Αν επιμένει με ισχυρισμούς εκτός νομιμότητας, ζητάμε την απάντηση τους γραπτώς , και το όνομα του , όπως και του υπευθύνου από το νόμο του συγκεκριμένου καταστήματος για τις νόμιμες ενέργειες μας. Επίσης ζητάμε τα στοιχεία αποστολής αλληλογραφίας του καταστήματος - της εταιρίας , για ενδεχόμενη επίδοση εξωδίκου - αγωγής κλπ. Πάντοτε με ηρεμία. Η δουλειά μας θα γίνει άμεσα και γω με τον σταυρο στο χερι πηγα και με κοροιδευανε λες και ημουν κανενας ασχετος και μιλαγανε λες και καταπιανε κασσετα. πλεον ειμαι (σχεδον) πεπεισμενος οτι ειναι θεμα καταστηματος αλλα αδυνατω να πιστεψω πως τα κεντρικα τους αφηνουν να τους κανουν ρομπα μερικοι μερικοι και να παιζει εξυπηρετηση 2 ταχυτητων.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.