Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία για απαράδεκτη συμπεριφορά του Eshop και της Acer Ηellas.


GoldenEye

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Συγγνωμη αλλα δεν ξερουν τι τους γινεται (και εσυ κακως τους ακουσες, ΠΩΣ γινεται νομος, ξαναλεω νομος που ειναι συγκεκριμενος ''3043'' να μην ισχυει..κακως τους ακουσες, αλλα μπορεις να το επιστρεψεις και τωρα). Εγω δε μπορεις να φανταστεις τι ακουσα απο τα ''σαινια'' των υπηρεσιων, ειδικα απ το 1520. Απλα επεμενε να γινει η καταγγελια και ολα θα βρουν το δρομο τους.

 

Οσο για την ασερ, και εγω την υποστηριζω. Εχω λαπτοπ απο αυτους που δουλευει αψογα, παιζει συγχρονα παιχνιδια και γενικα αν ξανααγοραζα παλι απο την ασερ θα επαιρνα λαπτοπ. Το προβλημα ειναι το ε-σοπ εδω, οχι η ασερ σαν εταιρια.

 

ουτε acer (δηλωμενα ελαττωματικο προιον για το οποιο δεν αποζημιωνει) ουτε eshop (κοροιδια και υπεκφυγες).

 

και τα δυο ειναι μαγαζακια με αθλια λογικη.

 

http://www.insomnia.gr/forum/showpost.php?p=3107973&postcount=6

 

εδω μπορεις να δεις συνοπτικα ολη την ιστορια και την ευτυχη καταληξη με

 

αποκορυφωμα την σταση του eshop και ολων των καλοπαιδων στα fora που δεν μπορω να καταλαβω αν κανουν καλο η κακο στα μαγαζακια αυτα...

ειμαι αηδιασμενος με τις εταιριες αυτες και με το πως με λιγη φοβερα ολα παιρνουν το δρομο τους.

τα ιδια και με την acer που μετα απο 30φευγα μερες κοροιδιας και μετα απο την καταγγελια καθε φορα που τηλεφωνουσα στην acer για να κανονισω την παραδοση του λαπτοπ αντικαταστασης (και του ελαττωματικου για ληψη back up) εβγαινε η βαριεστημενη χαζη τηλεφωνητρια που με το που εδινα τα στοιχεια μου επαιρνε ως δια μαγειας μπρος το μυαλο της και στο λεπτο μου εδινε τον προισταμενο ο οποιος μιλουσε σαν χεσμενος. ετσι επρεπε να μιλαει χωρις καταγγελιες και καθυστερησεις απο την στιγμη που η εταιρια του εκανε ανακληση και δεν εχει την δυνατοτητα να ανταπεξελθει.

 

αλλα ας φροντιζαν να ειναι σωστοι ολοι τους και να μην εκαναν απανωτα και ασυγχωρητα λαθη.

στην τελικη οταν εγω δινω τα ωραια μου μετρητα τα δινω σε ανταλλαγμα για προιοντα και υπηρεσιες που περιγραφονται στους ορους της συναλλαγη και την νομοθεσια και οχι για εκνευρισμο καθυστερησεις και κοροιδια.

 

---------- Προσθήκη στις 00:49 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 00:42 ----------

 

εγω αμφιβαλω ομως..πως ουτε με καταγγελεια θα γινει τιποτα..

 

κανε οτι εκανα και γω καταγγελια στην ΓΓ Καταναλωτη και μετα προωθησε στο mail του eshop στο service και στις δημοσιες σχεσεις την καταγγελια και περιμενε.

εγω οταν ειχα προβλημα τεταρτη βραδυ εκανα καταγγελια και προωθησα το κειμενο στην acer και στο eshop πεμπτη πρωι με καλουσαν ολοι και παρασκευη πρωι δεχτηκε η acer αντικατασταση με αλλο μοντελο. το eshop το χαβα του "ειστε σιγουρος οτι εγιναν ετσι τα πραγματα και ξανα ειστε σιγουρος; και μηπως να ερθετε να καρφωσετε τους υπαλληλους γιατι δεν βρισκουμε τις κλησεις που κανατε και δεν βγαζουμε ακρη" εχε χαρη που εβγαλα αμεσα ακρη με την acer και δεν το τραβηξα παραπανω με τo e shop (μονο και μονο για τα σπασμενα νευρα απο τα υπαλληλακια σε αλλα fora).

 

---------- Προσθήκη στις 00:57 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 00:49 ----------

 

@papadkostas: να σου πω, επειδή είναι της δράσης destinpsifiaka, μπορεί να μην ισχύει το DOA του e-shop ΑΛΛΑ: (από το site της δράσης)

 

 

 

Μπορείς να επιλέξεις οποιοδήποτε φορητό υπολογιστή, εφόσον καλύπτει τις παρακάτω απαραίτητες προδιαγραφές:

 

* φορητός υπολογιστής (laptop ή notebook) με δυνατότητα ασύρματης δικτύωσης WiFi

* πιστοποίηση CE

* εξελληνισμένο λογισμικό αυτοματισμού γραφείου με γραφικό περιβάλλον, περιλαμβανομένης εφαρμογής επεξεργασίας κειμένου, με κείμενα βοήθειας χρήσης στα Ελληνικά, ορθογραφικό έλεγχο και έλεγχο συλλαβισμού για την ελληνική γλώσσα

* 12μηνη τηλεφωνική υποστήριξη

* 24μηνη εγγύηση

!--* υποχρεωτική αντικατάσταση σε περίπτωση βλάβης κατά τον πρώτο μήνα κτήσης ---!

 

http://www.destinpsifiaka.gr/SSpecs'>http://www.destinpsifiaka.gr/SSpecs

 

με βάση αυτό βέβαια μπορεί να μην μπορείς να πάρεις πιστωτικό (για αγορά κάποιου άλλου προϊόντος) ή τα χρήματα σου πίσω αλλά τουλάχιστον υποχρεούνται να σου αλλάξουν το laptop με νέο.

 

και δες και αυτο που λεει ο m3ltd0wn ασχετα απο τους νομους και τα αλλα δικαιωματα σου εχεις αλλο ενα http://www.destinpsifiaka.gr/SSpecs που λεει αμεση αντικατασταση στον πρωτο μηνα. απλα ξεκαθαρα αν αρνηθουν τραβηξε το για την τιμη των οπλων (αλλα ειμαι σιγουρος οτι θα βγει ακρη). πηγαινε και σε κανενα καταστημα σε ωρα αιχμης να τα πεις και απο κοντα. και ολα θα πανε καλα.

  • Απαντ. 250
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Πριν δυο μερες μου ηρθε το παρακατω mail με προσφορες απο το μαγαζακι που μου φερθηκαν τοσο καλα σχετικα με καποιες υποτιθεμενες προσφορες.

 

 

Δυνατές προσφορές για το ξεκίνημα του νέου έτους! (και φυσικα με την υποσημειωση για την 2ετη εγγυηση αντικαταστασης)

 

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ 9:00-20:00 ΣΤΟ 210 81.78.700

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ME FAX ΟΛΟ ΤΟ 24ΩΡΟ ΣΤΟ 210 68.35.837

ΚΑΙ ΜΕ EMAIL ΣΤΟ [email protected]

 

Οι τιμές ισχύουν από 09/01/10 μέχρι 23/01/10, έως εξαντλήσεως των αποθεμάτων και μόνο για τα μέλη του e-shop.gr

Αν θέλετε να διαγραφείτε από τη λίστα ενημέρωσης του e-shop.gr παρακαλούμε απαντήστε στο παρόν με τίτλο (subject) του μηνύματός σας: 'ΔΙΑΓΡΑΦΗ'.

 

Copyright © 2000-2010 E-SHOP.GR Α.Ε.

 

Και απανταω αμεσα γιατι κυριολεκτικα τρελαθηκα με το θρασος τους να συνεχιζουν να στελνουν για προσφορες απο την στιγμη που εγινε οτι εγινε και που τους ειχα αναφερει οτι δεν προκειται να ξανααγορασω οτιδηποτε απο αυτους και δεν θελω να εχω αλλα παρε δωσω (οπως πχ να καρφωνω υπαλληλους οπως μου ζητησαν)

 

η απαντηση μου ηταν η ακολουθη

 

Θα ηθελα να διαγραφει το mail μου απο την λιστα μελων του καταστηματος σας καθως μετα την απαραδεκτη συμπεριφορα που δειξατε κατα την τελευταια μου αγορα και τις κακες τιμες που εχετε (καρτελ με τα υπολοιπα μεγαλα μαγαζια του χωρου) δεν ενδιαφερομαι να ενημερωνομαι για τις υποτιθεμενες προσφορες σε ελαττωματικα προιοντα παραεισαγωγης με ανυπαρκτο after sales service.

 

---------- Προσθήκη στις 11:00 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 11:00 ----------

 

εγω αμφιβαλω ομως..πως ουτε με καταγγελεια θα γινει τιποτα..

 

τελικα τι εγινε εβγαλες ακρη;

Δημοσ.

Φιλε εχεις δικιο.Ειμαι φοιτητης συμμη εμπ και πηγα να παρω λαπτοπ με επιχορηγηση.Ακου τι μου ειπαν οι αθεοφοβοι οταν πηγα στα μουλτιραμα να αγορασω τον περι ου ο λογος δελ σατελαιτ 799 ευρωπουλα με ι 5 πυρηνα και αλλα χαρακτηριστικα που δεν τα βρισκεις .Αφου σε οποιον το ειπα απορησε με την χαμηλη τιμη.Μολις ειπα στον πωλητη οτι θελω να τον αγορασω μου ειπε 1000ε. Πραγματι μεχρι την προηγουμενη μερα τοσο κοστιζε ομως στο ιντερνετ ειχαν αναρτησει οτι κανει 799.Ο πωλητης το διαπιστωσε κ μου ειπε πως δεν υπαρχει ακομα ετοιμοπαραδοτος.Εγω αφησα τηλ για να επικοινωνησουν μαζι μου. Χθες με πηραν για να μου πουν οτι θα ερθει τελικα τον φεβρουαριο.Η επιχορηγηση ομως εχει ληξη μεχρι τελος γιεναρη.Εγω τωρα αναγκαζομαι να βρω κατι αλλο που σιγουρα θα ειναι χειροτερο διοτι πραγματικα ο δελ ηταν πολη καλη περιπτωση.Σημερα μπαινοντας στο ιντερνετ να τον ψαξω τον βρηκα 50 ευρω ακριβοτερο...

Δημοσ.

παιδες..με χαρα ανακοινωνω!

πως μωλις με πηραν τηλεφωνο και με πιστωσαν με το ποσο του λαπτοπ και παραγγειλα αλλο!!

Ελπιζω να μην εχει κανενα προβλημα!

Yeah ...ειμαι και κωλοφαρδος!

:D

Δημοσ.

προσωπικα μου εκοψαν πιστωτικο μια φορα στο eshop και τους ειπα οτι δεν θελω να παρω το ιδιο λαπτοπ και το δεχτηκαν,το χρησιμοποιησα μετα απο 1 μηνα για αγορα αλλου προιοντος

  • Super Moderators
Δημοσ.
αυτο ειναι το κακο με το πιστωτικο...

δεν μπορεις να παρεις κατι αλλο.

 

περίεργο γιατί όσες φορές μου έχουν κόψει πιστωτικό αγόραζα ότι ήθελα από το εκάστοτε κατάστημα...

 

προσωπικα μου εκοψαν πιστωτικο μια φορα στο eshop και τους ειπα οτι δεν θελω να παρω το ιδιο λαπτοπ και το δεχτηκαν,το χρησιμοποιησα μετα απο 1 μηνα για αγορα αλλου προιοντος

 

προφανώς, ότι θες μπορείς να αγοράσεις αρκεί να είναι από την αλυσίδα καταστημάτων που είναι κομμένο το πιστωτικό :P

Δημοσ.
περίεργο γιατί όσες φορές μου έχουν κόψει πιστωτικό αγόραζα ότι ήθελα από το εκάστοτε κατάστημα...

 

 

 

προφανώς, ότι θες μπορείς να αγοράσεις αρκεί να είναι από την αλυσίδα καταστημάτων που είναι κομμένο το πιστωτικό :P

 

σορρυ γραψε λαθος νομιζα ηταν απο την acer το πιστωτικο. αμα ειναι απο το eshop σαφως και μπορεις να παρεις οτι θελεις. για δωσε λεπτομερειες για το σκηνικο φιλε papadokostas ποσες μερες χρειαστηκαν τι ειπωθηκε προχωρησες σε καταγγελια;

  • Super Moderators
Δημοσ.

μα είναι δυνατόν να κόψει πιστωτικό η Acer? το κατάστημα θα το έκοβε, η Acer θα έδινε πίσω τα λεφτά κανονικά...

Δημοσ.
περίεργο γιατί όσες φορές μου έχουν κόψει πιστωτικό αγόραζα ότι ήθελα από το εκάστοτε κατάστημα...

 

 

 

προφανώς, ότι θες μπορείς να αγοράσεις αρκεί να είναι από την αλυσίδα καταστημάτων που είναι κομμένο το πιστωτικό :P

ακριβως ετσι....
Δημοσ.

Καλησπερα σε ολους..

Λοιπον..το τι εκανα ειναι πολυ απλο!

Το παρεδωσα 4/1/10, και το περιμενω μεθαυριο παρασκευη 29/1/10!

Επερνα μερα παρα μερα τηλεφωνο,οσο περισσοτερα τηλεφωνηματα εκανα τοσο ποιο καταπιεστικος ημουν!

Τους υπενθημιζα παντα οτι δικαουμαι να παρω πιστωτικο ακομη και τα λεφτα μου πισω(παρολο που αυτοι μου ελεγαν οτι δεν γινεται..χαζομαρες με λεγανε)!

Τους ειπα και για καταγγελεια στη γενικη γραματεια καταναλωτη.

Επισεις με ειχαν πρωτεινει να το στειλουν στην αντιπωσοπεια να το κοιταξουν..αλλα εγω επεμενα αφου δικαουμε καινουριο!

Και για καοιους που δεν το θυμουντε ή δεν ξερουν το λαπτοπ εγω το προκαλεσα να εχει βλαβη..με λαθος εκδοση bios που εγκατεστησα εγω ο ιδιος..και απο οτι βλεπω..η acer φταει στο σιτε διοτι οταν πηγα να κανω την αναβαθμηση ειχε γυρω στις 10 εκδοσης 1.10,1.3..και λοιπα..και τωρα δειχνει διαθεσημες μονο 4 εκδοσης..μαλων κανανε πατατα στο σιτε ..ετσι πιστευω,αποψη μου!

Αυτα ..για καθε αποριες ..ευχαριστως να βοηθησω!..

..Ο πελατης εχει παντα τον πρωτο λογο!!

Καλο βραδυ!

Δημοσ.
Καλησπερα σε ολους..

Λοιπον..το τι εκανα ειναι πολυ απλο!

Επερνα μερα παρα μερα τηλεφωνο,οσο περισσοτερα τηλεφωνηματα εκανα τοσο ποιο καταπιεστικος ημουν!

Τους υπενθημιζα παντα οτι δικαουμαι να παρω πιστωτικο ακομη και τα λεφτα μου πισω(παρολο που αυτοι μου ελεγαν οτι δεν γινεται..χαζομαρες με λεγανε)!

Τους ειπα και για καταγγελεια στη γενικη γραματεια καταναλωτη.

Επισεις με ειχαν πρωτεινει να το στειλουν στην αντιπωσοπεια να το κοιταξουν..αλλα εγω επεμενα αφου δικαουμε καινουριο!

Και για καοιους που δεν το θυμουντε ή δεν ξερουν το λαπτοπ εγω το προκαλεσα να εχει βλαβη..με λαθος εκδοση bios που εγκατεστησα εγω ο ιδιος..και απο οτι βλεπω..η acer φταει στο σιτε διοτι οταν πηγα να κανω την αναβαθμηση ειχε γυρω στις 10 εκδοσης 1.10,1.3..και λοιπα..και τωρα δειχνει διαθεσημες μονο 4 εκδοσης..μαλων κανανε πατατα στο σιτε ..ετσι πιστευω,αποψη μου!

Αυτα ..για καθε αποριες ..ευχαριστως να βοηθησω!..

..Ο πελατης εχει παντα τον πρωτο λογο!!

Καλο βραδυ!

 

δεν το προκαλεσες εσυ απ την στιγμη που βγηκε στο site λαθος ξελαθος αυτοι εχουν την ευθυνη.

Δημοσ.

..και παραγγειλα σχεδον ιδιο λαπτοπ..acer 5810TG

εμενα πρωσοπικα μου αρεσε το λαπτοπ,και τα χαρακτηριστικα που προσφερει με τα χρηματα του!

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...