GoldenEye Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2009 Στις 12/10/2009 και ωρα 20.02 αγόρασα από το κατάστημα E-Shop Γαλατσίου ένα καινούργιο φορητό υπολογιστή ACER Aspire Timeline 3810T-354G32N. Μετά από 1 ώρα χρήσης διαπίστωσα ότι υπήρχε ένα σχετικό πρόβλημα με την θερμοκρασία στην αριστερή πλευρά του υπολογιστή στην κάτω επιφάνεια αλλά δεν το θεώρησα σημαντικό καθώς δεν ήταν μόνιμο. Την επομένη 13/10/2009 ανακοινώνεται στον ιστότοπο http://customercare.acer-euro.com/customercare/AcerUpdate.aspx?CID=GR&LID=GRE&IType=JM31 πρόγραμμα εθελοντικης ανάκλησης του συγκεκριμένου μοντέλου από την κατασκευάστρια εταιρία λόγω σχεδιαστικού σφάλματος στην τοποθέτηση του καλωδίου σύνδεσης του μικροφώνου. Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά: «Η Acer δημιούργησε ένα εθελοντικό πρόγραμμα για την αντικατάστασης του καλώδιο του μικροφώνου στις μονάδες που έχουν επηρεασθεί προκειμένου να εξαλειφτεί οποιοσδήποτε κίνδυνος υπερθέρμανσης. Έχει υποπέσει στην προσοχή μας ότι ορισμένοι Φορητοί υπολογιστές Acer Aspire μπορεί να υπερθερμανθούν κάτω συγκεκριμένες συνθήκες. Για αυτό το λόγο η Acer εθελοντικά ενημερώνει για το κίνδυνο και αναλαμβάνει μέσω ενός προγράμματος την αντικατάσταση του υλικού για αυτά τα προϊόντα. Οι μονάδες που επηρεάζονται είναι τα μοντέλα Acer Aspire AS3410, AS3810T, AS3810TG, AS3810TZ και AS3810TZG που έχουν κατασκευαστεί πριν από τις 15 Σεπτεμβρίου 2009. Στις εν λόγο μονάδες το καλώδιο του μικροφώνου μπορεί να υπερθερμανθεί. Κατά συνέπεια, το περίβλημα της μονάδας μπορεί να παραμορφωθεί και ενδέχεται να προκληθεί δυσλειτουργία στο σύστημα.» . Αφού καταχώρησα τα απαιτούμενα στοιχεία διαπίστωσα ότι ο υπολογιστής ανήκει στην συγκεκριμένη παρτίδα. Οδηγήθηκα σε άλλη ιστοσελίδα που ανέφερε τα εξής: «Έχετε ήδη υποβάλει αίτηση για την επισκευή της μονάδας ή να έρθει σε επαφή μαζί σας ένας εκπρόσωπος του τηλεφωνικού κέντρου της Acer. Σε περίπτωση που δεν έχει επικοινωνήσει κάποιος μαζί σας, παρακαλούμε να έρθετε σε επαφή με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας. Με Εκτίμηση Acer. Όπως ήταν αναμενόμενο κανείς δεν επικοινώνησε μαζί μου τελικά. Επικοινώνησα αρχικά τηλεφωνικά (15 και 19/10/2009) με το κατάστημα e-shop (τμήμα service) γαλατσίου για να επιστρέψω το προιόν καθώς σύμφωνα με την πολιτική του καταστήματος που αναφέρεται ξεκάθαρα στον ιστότοπο http://www.e-shop.gr/support.phtml#2y (Αγοράζοντας από το e-shop.gr οποιοδήποτε προϊόν, πέρα από την επίσημη εγγύηση του κατασκευαστή, σας παρέχουμε επιπρόσθετα εγγύηση άμεσης αντικατάστασης του σε περίπτωση DOA (εξαρχής ελαττωματικό προϊόν), μηδενίζοντας έτσι τον χρόνο αναμονής service για προϊόντα που δεν λειτούργησαν ποτέ. Η εγγύηση DOA παρέχεται για έως 7 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος.), την κοινοτική νομοθεσία (Ευρωπαϊκή Οδηγία (44/1999)) και την ελληνική νομοθεσία (Αστικός Κώδικας άρθρα 535-543) είχα κάθε δικαίωμα να προβώ σε αυτή την ενέργεια. Ο υπάλληλος αρνήθηκε οποιαδήποτε ευθύνη της εταιρίας E-shop, αρνήθηκε να αναφέρει τα στοιχεία του και αρνήθηκε να με συνδέσει με κάποιο ανώτερο του για να ρωτήσω γιατί αρνούνται τα όσα υπόσχονται και είναι υποχρεωμένοι από την νομοθεσία να παρέχουν. Αργότερα την ίδια μέρα μετά από επίσκεψη στο κατάστημα και σε αναφορά που έγινε στον υπάλληλο με τον οποίο συνομίλησα στην υποτιθέμενη διετή εγγύηση που υπόσχεται το κατάστημα στους φορητούς υπολογιστές, όπως αυτή περιγράφεται στην ανωτέρω ιστοσελίδα (Από 01/07/2009 το e-shop.gr προσφέρει διετή εγγύηση άμεσης αντικατάστασης του laptop σου με ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΟ. Με τον τρόπο αυτό μηδενίζεις τον χρόνο αναμονής για την επισκευή του φορητού σου υπολογιστή από «εξουσιοδοτημένα κέντρα Service» ενώ δεν σου προσφέρουμε απλά τον υπολογιστή σου επισκευασμένο αλλά σου δίνουμε ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ! Ισχύουν οι ακόλουθες προϋποθέσεις αντικατάστασης: * Η εγγύηση ισχύει για φορητούς υπολογιστές (laptops) ACER, HP, INNOVATOR, TOSHIBA, SONY από 01.07.09, για φορητούς υπολογιστές FUJITSU από 15.10.09, για φορητούς υπολογιστές LENOVO από 14.09.09, για φορητούς υπολογιστές ASUS από 15.11.09 και για 2 ολόκληρα χρόνια από την ημερομηνία αγοράς τους. * Η βλάβη πρέπει να αφορά το υλικό (hardware) και όχι το λογισμικό (software) του υπολογιστή. * Με την παράδοση του laptop, πρέπει να παραδοθούν και όλα τα παρελκόμενά του (φορτιστές, μπαταρίες κτλ)) ειπώθηκε ότι δεν γίνεται άμεσος έλεγχος από την εταιρία E-shop αλλά μεταβιβάζονται στην (διαβόητη για την ποιότητα παροχής υπηρεσιών της) Alman Hellas για τεχνικό έλεγχο και σε ορισμένες περιπτώσεις και για την επισκευή του υπολογιστή αν η βλάβη είναι μικρής έκτασης, σε αντίθεση με τα όσα ψευδώς δηλώνει το κατάστημα. Παρόλη λοιπόν την πολιτική DOA που δηλώνουν στον παραπάνω ιστότοπο, τελικά δεν καλύφθηκα όπως το κατάστημα υπόσχεται. Αργότερα, ελπίζοντας σε καλύτερη αντιμετώπιση, επικοινώνησα τηλεφωνικά με την ACER HELLAS (στις 19/10/2009) και αφού μου έδωσαν κωδικό αιτήματος επισκευής μου υπέδειξαν να αποστείλω τον υπολογιστή με ταχυμεταφορέα στην εταιρία CPI. Τελικά (λόγω προβλήματος υγείας) παρέδωσα στις 05/11/2009 ιδιοχείρως τον φορητό υπολογιστή στον προτεινόμενο από την Acer HELLAS παροχέα service (CPI στον Ταύρο). Ο τεχνικός στον οποίο παρέδωσα τον φορητό υπολογιστή με ενημέρωσε ότι θα γίνει τεχνικός έλεγχος στις επόμενες 2-3 ημέρες και η επισκευή θα πραγματοποιηθεί μετά την παραλαβή των ανταλλακτικών από την CPI. Επίσης με ενημέρωσαν για την ιστοσελίδα της CPI όπου μπορώ να ενημερώνομαι για την πορεία της επισκευής ανά πάσα στιγμή. Τέλος με ενημέρωσαν ότι μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία θα μου αποσταλεί γραπτό μήνυμα που θα με ειδοποιεί για την παραλαβή του επισκευασμένου υπολογιστή. Τηλεφωνώντας μετά από 13 ημέρες στην εταιρία CPI (παρακολουθώντας καθημερινά την στάσιμη κατάσταση επισκευής στην ιστοσελίδα της CPI) για την πορεία της επισκευής, με έκπληξη ενημερώνομαι ότι o υπολογιστής δεν είχε επισκευαστεί ακόμη γιατί τα ανταλλακτικά τα οποία έχουν παραγγελθεί ακόμη αναμένονται (υποτίθεται άμεσα όπως ψευδώς με είχαν διαβεβαιώσει από την Acer Hellas μιας και πρόκειται για βλάβη σε καινούργιο μηχάνημα με γνωστή υπαιτιότητα της κατασκευάστριας εταιρίας για την οποία δεν είχαν κάνει τα στοιχειώδη όπως χρηματική αποζημίωση ή αντικατάσταση με νέο υπολογιστή άμεσα). Σήμερα Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2009, έχουν περάσει 28 ημέρες (20 εργάσιμες) και ακόμη αναμένονται τα ανταλλακτικά από την εταιρία Acer για να παραληφθούν από τον παροχέα service CPI. Όπως είναι λογικό το συγκεκριμένο θέμα δεν είναι υπαιτιότητα της CPI καθώς και σε άλλες χώρες όπως αναφέρεται σε πολυάριθμα ευρωπαϊκά fora είναι παροιμιώδης η καθυστέρηση στην επισκευή του προβλήματος αυτού από την εταιρία. Σήμερα, Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2009, σε νέα τηλεφωνική επικοινωνία με τον υπάλληλο της CPI μου πρότεινε να επικοινωνήσω με την Acer, πράγμα το οποίο και έγινε άμεσα και η απάντηση από την ACER HELLAS ήταν αν επιθυμώ να στείλω email στην διεύθυνση [email protected] στο οποίο δηλώνω ότι αρνούμαι την εκτέλεση της επισκευής εάν θέλω να παραλάβω τον υπολογιστή άμεσα για να μην περιμένω άλλο αυτή την ανούσια αναμονή λόγω της ανικανότητας της Acer με ότι αυτό συνεπάγεται για την εύρυθμη λειτουργία της συσκευής. Αυτή την απάντηση μου έδωσαν οι κύριοι τις ACER και απλά μου ανέφεραν ότι δεν μπορεί να γίνει κάτι άλλο και απλά να περιμένω αν επιθυμώ να επισκευαστεί το πρόβλημα το οποίο έχει ήδη παραδεχθεί ότι είναι κατασκευαστικό ελάττωμα. Θεωρώ ανεπίτρεπτη την καθυστέρηση επισκευής για ένα μηχάνημα που ήταν από κατασκευής ελαττωματικό, η εταιρία έχει δηλώσει την υπαιτιότητά της, θα έπρεπε να έχει φροντίσει για την αντικατάστασή του ή την αποζημίωση του εκάστοτε αγοραστή για την ταλαιπωρία που υπέστη, τις χαμένες εργατοώρες και τα χαμένα χρήματα λόγω της απώλειας ενός προϊόντος το οποίο επρόκειτο να χρησιμοποιηθεί σαν εργαλείο δουλειάς. Τα στοιχεία μου είναι διαθέσιμα ανά πάσα στιγμή. Το ανωτέρω κείμενο έχει αποσταλλεί στην γενική γραμματεία καταναλωτή, στο Ινκα και Εκπιζω σαν δυο χωριστές καταγγελίες για το Eshop και την Acer Hellas.
GoldenEye Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2009 εστω και αργα ναι πικρη διαπιστωση...
pctechgr Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2009 Το θέμα είναι ότι για την acer και το service έχουν γραφτεί πολλά αρνητικά και οι περισσότεροι δεν δίνουν σημασία, λόγο τιμής χαρακτηριστικών κτλ, αλλά αν κάτσει η στραβή......
GoldenEye Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2009 μα δεν ειναι θεμα service η βλαβης. το λαπτοπ λειτουργουσε κανονικοτατα. και πριν το αγορασω ειχα ακουσει τα καλυτερα και ειχα δει απο κοντα για πολλες ωρες τα 4810 και 5810 που ειναι αριστα λαπτοπ. η εταιρια εβγαλε την ανακληση για προληπτικη επισκευη σχεδιαστικου σφαλματος. την οποια προφανως ειναι ανικανη να παρεχει. δεν φταιει η εταιρια που κανει επισκευες αλλα η ACER που δεν παρεχει ανταλλακτικα η παρεχει προβληματικα parts. Τελος αυτο ειναι το eshop που υποσχεται λαγους με πετραχειλια. αλλα ολα εδω πληρώνονται...
pctechgr Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 οταν λεω service δεν κανω αναφορά σε εταιρία , αλλά σε όλο το πακέτο τεχνικής υποστήριξης, απο διαθεσιμότητα υλικών, μέχρι εξυπηρέτηση
GoldenEye Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 η τραγωδια ειναι οτι η εταιρια αυτη εχει περασει στην δευτερη θεση πωλησεων παγκοσμιως. πισω απο την DELL. ελεος...φαντασου πικραμενο κοσμακι... την σωζει το καλο service σε ΗΠΑ Κινα και Ταιβαν.
Aias Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Στην Ελλαδα αμα δεν πας με το δικανο να τα κανεις λαμπογυαλο δεν νοιαζεται κανεις.
blashyrkh+ Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 μπορεις απλα να μην αγορασεις κατι που δεν εμπιστευεσαι η εχεις την παραμικρη αμφιβολια δεν παιζει ρολο η ελλαδα στην προκειμενη απλα αμα βλεπεις οτι κατι δεν παει καλα μην πηγαινεις σαν το προβατο στην σφαγη
GoldenEye Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 μπορεις απλα να μην αγορασεις κατι που δεν εμπιστευεσαι η εχεις την παραμικρη αμφιβολια δεν παιζει ρολο η ελλαδα στην προκειμενη απλα αμα βλεπεις οτι κατι δεν παει καλα μην πηγαινεις σαν το προβατο στην σφαγη δυστυχως εχεις απολυτο δικιο
kotsaris03 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Αν ειναι ολα οπως τα λες θα παρεις και λαπτοπ και αποζημιωση.. ρυξε και μια δευτερη και τριτη ματια γιατι πολυ πυθανων να ειχαν παραθυρακια σε αυτα που λενε...
Flying_Dutchman Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Αφου ειναι γνωστο οτι το eshop ειναι μαγαζακι... καλοι μονο για να παρουν τα χρηματα, μετα 'δεν ειδα, δεν ξερω'... Μονο βιδες και κανα κατσαβιδι απο εκει και πολυ ειναι...
pcos Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 τόσο πολύ χάλασε! θυμάμαι πριν κάποια χρονια που τους είχα πάει 2-3 χτυπημένους δίσκους και σε ένα μηνα μου τους αντικατέστησαν. βεβαια στο πλαίσιο δεν περίμενα πάνω από μέρα! τώρα για πιο ακριβά πράματα, δεν ξέρω. χαράς στην υπομονή σου φιλε
GoldenEye Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 καποιος φαινεται εχει το ιδιο προβλημα με μενα και τον κοροιδευουν χειροτερα και ειπε να τα πει στο troktiko ενα χερακι http://troktiko.blogspot.com/2009/12/acer.html ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 10:19 ---------- σε νεο mail στην Acer αναφέρω μεταξύ άλλων και τα παρακάτω "Επίσης θα προχωρήσω σε καταγγελία σχετικά με την μη εναρμόνηση της εταιρίας σας με την κοινωτική οδηγία σχετικά με την υποχρεωτική διετή εγγύηση σε όλα τα ηλεκτρονικά είδη. Τέλος απαιτώ άμεσα την αντικατάσταση του φορητού υπολογιστή που είχα αγοράσει (με αριθμό σειράς LXPCR0..........................) με μη ελλατωματικό μοντέλο και την επιστροφή ολόκληρου του χρηματικού ποσού αγοράς του εν λόγω υπολογιστή. Καλή σας μέρα."
pournaras Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2009 η τραγωδια ειναι οτι η εταιρια αυτη εχει περασει στην δευτερη θεση πωλησεων παγκοσμιως. πισω απο την DELL. ελεος...φαντασου πικραμενο κοσμακι...την σωζει το καλο service σε ΗΠΑ Κινα και Ταιβαν. Μη συγκρινεις την παγκοσμια Acer, με το μαγαζακι της ελλαδας. Οπως και σε χιλιαδες αλλα πραγματα, ετσι και σε αυτο, το ελληνικο κομματι της εταιριας δυστυχως ειναι για τα μπαζα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.