MiDi_MiLiZ Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2009 ο tuv ειναι Γερμανικος φορεας η συντριπτικη πλειοψηφια των Γερμανικων αυτοκινητων που ειναι ψιλα στην λιστα ειναι premium και παλι υπαρχουν μοντελα ιδιας κατηγοριας που απεχουν ελαχιστα μεταξυ τους σε ποσοστο βλαβων. Ωστοσο η επιμονη να αποδειξουμε οτι τα Ιαπωνικα ειναι κατα πολυ καλυτερα αμαξια, ειναι σταθερη. ευχαριστω για την αρνητικη midi μη το παιρνεις προσωπικα, παντα - βαζω στα σπαμ ποστ!
acomaedo Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2009 Δεν καταλαβες, η δεν θες να καταλαβεις.Και το corsa εχει 7.7%. Που παει να πει οτι ειναι 5-6% μικροτερο ποσοστο βλαβων απο πολλα Γιαπωνεζικα. Επισης κατι περι στατιστικης. Δεν μας λεει η συγκεκριμενη ερευνα ποσα αμαξια χρησιμοποιηθηκαν ως δειγμα στο καθε μοντελο. Αλλο να βαλανε 100 Κια Καρνιβαλ και να βγηκαν τα 33 με βλαβη, και αλλο να βαλανε 3 κια, να εβγαλε το 1 βλαβη και να βγηκε ποσοστο 33%. Για να μή λέμε ότι θέλουμε, μεταξύ ενός αυτοκινήτου που παρουσιάζει συχνότητα βλαβών με συχνότητα 5% και ενός με 7,5%, η διαφορά δεν είναι 2,5%. Η διαφορά είναι 50%. Επίσης αν διαβάσεις τι λέει πρίν τον πίνακα θα διαπιστώσεις ότι δεν βγάζει τα στατιστικά βασισμένο σε μικρό αριθμό αυτοκινήτων αλλά σε δείγμα απο κάθενα τουλάχιστον 500 ίδιων αυτοκινήτων, αυτό το οποίο δεν μπορεί να σταθμιστεί είναι η χρήση του αυτοκινήτου (άλλο καθημερινό αυτοκίνητο πόλης, άλλο οικογενειακό, άλλο 4Χ4) το οποίο επίσης το αναφέρει. Αυτά περί στατιστικής.
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2009 Για να μή λέμε ότι θέλουμε, μεταξύ ενός αυτοκινήτου που παρουσιάζει συχνότητα βλαβών με συχνότητα 5% και ενός με 7,5%, η διαφορά δεν είναι 2,5%. Η διαφορά είναι 50%. Μιας και αποτι φαινεται χειριζεσαι σωστα (και εξυπνα) τη στατιστικη, θα επρεπε να ξερεις οτι οι σωστες συγκρισεις γινονται ως προς το ιδιο συνολο. Το συνολο στη περιπτωση μας ειναι τα 500 αμαξια. Αρα στα 500 αμαξια ο ενας εχει 5% βλαβες (δηλαδη 25 αμαξια) ο αλλος εχει 7,5% (δηλαδη 37,5 αμαξια). Η διαφορα σε ποσοστο τις % ως προς το συνολο αυτοκινητων που εγινε η ερευνα ειναι 2,5% (και αυτη ειναι που μας ενδιαφερει). Αν παρεις ξερα τα 25 αμαξια που παρουσιασαν βλαβη στη μια μαρκα και ξερα τα 37,5 απτην αλλη μαρκα, τοτε η διαφορα ειναι 50% πανω για τη δευτερη μαρκα συγκριτικα με τα 25 της πρωτης μαρκας και μονο με αυτα. Πιο απλα. Στις εκλογες οταν ενα κομμα συγκεντρωνει 5% και ενα αλλο 7,5%, λεμε οτι η διαφορα ειναι 2,5%. Και οχι 50%. Η διαφορα στις ψηφους μεταξυ των 2 κομματων ειναι 50%, αλλα δεν μας απασχολει αυτο. Μας απασχολει η διαφορα ως προς το συνολο των ψηφοφορων. Επισης μιας και κατεχεις απο στατιστικη, αν θες πες μου το ποσοστο αντιστροφα για τις ιδιες περιπτωσεις. Δηλαδη ποσα αμαξια % εχει παραπανω η μια εταιρεια απτην αλλη που ΔΕΝ παρουσιασαν βλαβη? Για να δεις οτι με τη γλωσσα της στατιστικης μπορεις να πεις 3 διαφορετικες αληθειες, αλλα η ουσια αντικατοπτριζεται μονο ως προς το συνολο της ερευνας. Το 2,5% δηλαδη.
acomaedo Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2009 ... θα επρεπε να ξερεις οτι οι σωστες συγκρισεις γινονται ως προς το ιδιο συνολο. Το συνολο στη περιπτωση μας ειναι τα 500 αμαξια. Αρα στα 500 αμαξια ο ενας εχει 5% βλαβες (δηλαδη 25 αμαξια) ο αλλος εχει 7,5% (δηλαδη 37,5 αμαξια). Η διαφορα σε ποσοστο τις % ως προς το συνολο αυτοκινητων που εγινε η ερευνα ειναι 2,5% (και αυτη ειναι που μας ενδιαφερει). Αν παρεις ξερα τα 25 αμαξια που παρουσιασαν βλαβη στη μια μαρκα και ξερα τα 37,5 απτην αλλη μαρκα, τοτε η διαφορα ειναι 50% πανω για τη δευτερη μαρκα συγκριτικα με τα 25 της πρωτης μαρκας και μονο με αυτα. Πιο απλα. Στις εκλογες οταν ενα κομμα συγκεντρωνει 5% και ενα αλλο 7,5%, λεμε οτι η διαφορα ειναι 2,5%. Και οχι 50%. Η διαφορα στις ψηφους μεταξυ των 2 κομματων ειναι 50%, αλλα δεν μας απασχολει αυτο. Μας απασχολει η διαφορα ως προς το συνολο των ψηφοφορων. Επισης μιας και κατεχεις απο στατιστικη, αν θες πες μου το ποσοστο αντιστροφα για τις ιδιες περιπτωσεις. Δηλαδη ποσα αμαξια % εχει παραπανω η μια εταιρεια απτην αλλη που ΔΕΝ παρουσιασαν βλαβη? Για να δεις οτι με τη γλωσσα της στατιστικης μπορεις να πεις 3 διαφορετικες αληθειες, αλλα η ουσια αντικατοπτριζεται μονο ως προς το συνολο της ερευνας. Το 2,5% δηλαδη. Η αρχική σου πρόταση είναι σωστή, αλλά το συλλογιστικό σου λάθος. Το σύνολο μας είναι διαφορετικό απο το εκλογικό σώμα. Η σύγκριση είναι ατυχής. Ο λόγος είναι ότι στη μια περίπτωση(εκλογές) τα ποσοστά των κομμάτων αναφέρονται στο σύνολο του εκλογικού σώματος στη δεύτερη περίπτωση (TUV) η συχνότητα βλαβών αναφέρεται σε διαφορετικά (ίδιου πλήθους όμως) υποσύνολα. Η συχνότητα αυτή δηλαδή αναφέρεται σε 500 αυτοκίνητα ίδιου τύπου κοινώς τα 25 αμάξια μάρκας Α στα 500 μάρκας Α και τα 37,5 μάρκας Β στα 500 μάρκας δεν μπορούν να προστεθούν σε 1 κοινό σύνολο. Ο μόνος ίσως τρόπος να γίνει αυτό είναι μέσω στάθμισης της συμμετοχής κάθε τύπου στον συνολικό στόλο αυτοκινήτων που κυκλοφορεί στη χώρα που έγινε η έρευνα για το συγκεκριμμένο χρονικό διάστημα.
tzotzo Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2009 Οσον αφορα το autotriti.Δυστυχως ή ευτυχως καποιοι το θεωρουν αξιοπιστο και ειδικο τυπο. Οταν λεω οι ασφαλιστικες θεωρουν αξιοπιστες τις τιμες που δινει το autotriti ,Οταν ερθει η ωρα να σε αποζημιωσουν,τις τιμες του auto τριτη κοιτανε, Οποια ερευνα και να κοιταξεις οπως και να το θεσεις ολα συνηγορουν,οτι γενικως τα ιαπωνικα αυτοκινητα ειναι πιο αξιοπιστα.
minarokeftes Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2009 Πάρτε Γερμανό να δείτε άσπρη μέρα και ο οποίος είναι και 10 χρόνια μπροστά μηχανολογικά απο τους τσιν τσόν!!!
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2009 Moderators Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2009 Πάρτε Γερμανό να δείτε άσπρη μέρα και ο οποίος είναι και 10 χρόνια μπροστά μηχανολογικά απο τους τσιν τσόν!!! http://www.insomnia.gr/forum/showpost.php?p=3042028&postcount=3 Για θυμισε μου τι ηταν τα αντιστοιχα γερμανικα εκεινης της εποχης, μηχανολογικα... Γιατι ακομα βλεπω το κορυφαιο Golf GT του 1991 του γειτονα με τα... 130 αδαμαστα αλογα Και επειτα βλεπω τη Lancia Thema ενος αλλου γειτονα παραπερα, 6 ολοκληρα χρονια πιο παλια απο το παραπανω Golf, και τα 215 αλογατα και αναρωτιεμαι. Πού ηταν τοτε οι γερμανοι, οεο? Μη μιλησω για σχεδιασμο, ε... Ή μηπως το τοτε αστερι σας, το Audi 100, 2λιτρο τουρμπο με τα... 165 αλογα ήταν πιο μπροστα μηχανολογικα? Μιλαω παντα για κανονικες εκδοσεις και οχι για "ειδικες", "limited", "περιορισμενης παραγωγης", "ειδικης τροποιησης απο καποιο οικο για καποιο σκοπο" ε...
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2009 http://www.insomnia.gr/forum/showpost.php?p=3042028&postcount=3Για θυμισε μου τι ηταν τα αντιστοιχα γερμανικα εκεινης της εποχης, μηχανολογικα... Γιατι ακομα βλεπω το κορυφαιο Golf GT του 1991 του γειτονα με τα... 130 αδαμαστα αλογα Και επειτα βλεπω τη Lancia Thema ενος αλλου γειτονα παραπερα, 6 ολοκληρα χρονια πιο παλια απο το παραπανω Golf, και τα 215 αλογατα και αναρωτιεμαι. Πού ηταν τοτε οι γερμανοι, οεο? Μη μιλησω για σχεδιασμο, ε... το 91 ο Γερμανος δεν εβγαζε μονο golf. Εβγαζε cosworth και με 204 αλογα και συγκεκριμενα 5 χρονια πιο πριν, το 1986. Το 91 εβγαζε calibra με 204 αλογα και 4κινηση Για να μη το παω σε porsche και με πεις αδικο...
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2009 Moderators Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2009 Και πιο παλια ο Ιταλος εβγαζε Lancia Delta HF Integrale... (και δεν κολλαω το φονικο S4 στο τελος της ονομασιας) Νταξει ειναι μια τεραστια κουβεντα αυτη και καλο θα ηταν να μη την ξεκινησουμε... Δε λεω οτι "Οι ιταλοι ταπανταολα, οι Γερμανοι τιποτα", καθε αλλο. Αλλα ουτε ισχυει αυτο που ειπε ο κιοφτες πιο πανω, καθε αλλο Edit: Ναι θα σε πω αδικο, θα επρεπε να το γυρισουμε μετα σε συγκριση vs Ferrari, Maserati και δε σε συμφερει Οσο για τη πισωκουνα, η απαντηση λεγεται Lancia 037. Αν και το Opel Calibra δεν ηταν δημιουργημα της Γερμανικης Οπελ, αλλα τεσπα... Edit2: Απλα ισχυουν 2 facts: Τα BravoI/Brava/Marea/Albea/Idea/xxxxea()/Stilo ηταν μπαζάμαξα και βαλαν μεσα το Gruppo εκεινη την εποχη. Κι επισης, η VW ηταν η πρωτη εταιρεια που εβγαλε το τουρμπο στο λαο, στη καθε κατινα. Μπραβο της γιαυτο, αλλα μεχρι εκει.
minarokeftes Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2009 Ρε σεις ξεκολάτε αυτά είναι καθαρά ΓΟΥΣΤΑ του καθενός!!! Δεν προκειται ποτε να βγεί κάποιος τσιν τσόν να πεί οτι οι Γερμανοί είναι καλύτεροι, αν και στην πραγματικότητα είναι. Απο την στιγμή που ένα αυτοκίνητο ικανοποιεί τις δικές σου ανάγκες στα @@ σου τι λένε οι άλλοι... ΥΓ Μακρυά απο τσιν τσόν
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2009 Ρε σεις ξεκολάτε αυτά είναι καθαρά ΓΟΥΣΤΑ του καθενός!!! Δεν προκειται ποτε να βγεί κάποιος τσιν τσόν να πεί οτι οι Γερμανοί είναι καλύτεροι, αν και στην πραγματικότητα είναι. Απο την στιγμή που ένα αυτοκίνητο ικανοποιεί τις δικές σου ανάγκες στα @@ σου τι λένε οι άλλοι... ΥΓ Μακρυά απο τσιν τσόν ετοιμασου να δεχθεις επιθεσεις Ιαπωνοφιλων κατα ορδες, παρα το γεγονος οτι αστειυεσαι. Δεν λενε τετοια αστεια...
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2009 Moderators Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2009 Ρε σεις ξεκολάτε αυτά είναι καθαρά ΓΟΥΣΤΑ του καθενός!!! Δεν προκειται ποτε να βγεί κάποιος τσιν τσόν να πεί οτι οι Γερμανοί είναι καλύτεροι, αν και στην πραγματικότητα είναι. Απο την στιγμή που ένα αυτοκίνητο ικανοποιεί τις δικές σου ανάγκες στα @@ σου τι λένε οι άλλοι... ΥΓ Μακρυά απο τσιν τσόν Να παρεις κανα Merc του 60χιλιαρου και να ρθει ενας μπαγλαμας να πει "τς, δε μ'αρεσει, ετσι απλα :-)" ή "Το ταδε Lexus ειναι καλυτερο". Τον σκοτωνεις για οχι?
minarokeftes Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2009 Να παρεις κανα Merc του 60χιλιαρου και να ρθει ενας μπαγλαμας να πει "τς, δε μ'αρεσει, ετσι απλα :-)" ή "Το ταδε Lexus ειναι καλυτερο". Τον σκοτωνεις για οχι? Απλά αδιαφορείς και του λές να πάει να φτιάξει κανα σπαθί Κατάνα καλύτερα που κάτι κάνουν σε αυτόν τον τομέα....:p:p
million_voices Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2009 μη το παιρνεις προσωπικα, παντα - βαζω στα σπαμ ποστ! ναι ειναι θεμα δεοντολογιας ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 09:13 ---------- Να παρεις κανα Merc του 60χιλιαρου και να ρθει ενας μπαγλαμας να πει "τς, δε μ'αρεσει, ετσι απλα :-)" ή "Το ταδε Lexus ειναι καλυτερο". Τον σκοτωνεις για οχι? οχι γιατι ΕΙΝΑΙ καλυτερη
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.