Προς το περιεχόμενο

Αγορά μεταχειρισμένου


ata1983

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
ποιο πολλα auris βλεπω στον δρομο απο οτι 147.

Αφου λοιπον η δικη μου προσωπικη εμπειρια δεν ,αρα δεν πειθει και η δικη σας,προφανως για να βγαλουμε ενα ασφαλες συμπερασμα που θα απευθηνθουμε?Προφανως και στον ειδικο τυπο.Η γενικη ομολογια ποια ειναι?

 

Ασχετο:Οταν εψαχνα για αμαξι το καλοκαιρι το κοιταξα για 147 καθως η τιμη ηταν σουπερ.

 

Στο δικο μου το δ με 150000 χλμ εβγαλε ζημια σε ολες τις τρομπες.

Νερου βενζινας και φρενων.

Τρυπησε το ψυγειο και απο ηλεκτρικα δεν δουλευαν τα αλαρμ,και απο ενα σημειο και μετα χαλασαν οι διακοπτες των παραθυρων.Καποια στιγμη δεν εδινε το ιντζεξιον παροχη βενζινης.

 

2 Γιαπωνεζους δεν γουσταρω μονο

 

την ντροπη της Ιαπωνιας,την Kawasaki

 

και την Toyota που νομιζει οτι γαμει απο εδω εως το Αλφα κενταυρου με τα ΜΕΤΡΙΑ και ΑΚΡΙΒΑ αυτοκινητα της

 

ps το ποσα αυτοκινητα βλεπεις στον δρομο δεν λεει τπτ,ουτε Aston Martin βλεπεις πολλες και?

  • Απαντ. 118
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
ps το ποσα αυτοκινητα βλεπεις στον δρομο δεν λεει τπτ,ουτε Aston Martin βλεπεις πολλες και?

 

Δε βλέπεις πολλές γιατί κάνουν όσο και οι αντίστοιχες Ferrari. Ε είναι δυνατόν να προτιμήσεις Aston?

Δημοσ.
ποιο πολλα auris βλεπω στον δρομο απο οτι 147.

Αφου λοιπον η δικη μου προσωπικη εμπειρια δεν ,αρα δεν πειθει και η δικη σας,προφανως για να βγαλουμε ενα ασφαλες συμπερασμα που θα απευθηνθουμε?Προφανως και στον ειδικο τυπο.Η γενικη ομολογια ποια ειναι?

 

 

 

Ειδικός τύπος το autotriti;;;;

 

289981080_4008fa579a.jpg

Δημοσ.
οχι αδερφε για το κυνηγι της μπεκατσας γραφει,και οτι θεριζει η τριχονελα.

 

 

Από τις μαλακίες που γράφουν καλύτερα θα ήταν να έγραφαν για αυτά που λες.

Δημοσ.

 

τα χουμε ξαναπει για αυτην την συγκεκριμενη "ερευνα". Ας μην επανερχομαστε στα ιδια.

 

Αν θελετε πιο σοβαρη και πιο αντικειμενικη ερευνα σχετικα με τις βλαβες μπορειτε να τσεκαρετε αυτο το λινκ:

 

http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-report-year-age/2007-4-5/19

Αυτο το λινκ εχει μια βαση αυτοκινητων 4ετιας-5ετιας και δειχνει το ποσοστο αυτων που εχουν παρουσιασει εστω 1 βλαβη.

 

 

Ποιος θα πιστευε στην Ελλαδα οτι η Alfa romeo 147 εχει παρουσιασει λιγοτερες βλαβες απο:

Nissan Micra, Hyundai Elantra, Hyundai Atos, Suzuki Wagon R+, Kia Rio, Hyundai Accent...

 

Aφηστε το TUV report να ξερει καλυτερα απο τα σου πα μου πες που ακουγονται στα ελληνικα φορουμ.

 

Φυσικα βλεπουμε οτι ως επι το πλειστον δεν διαφερουν και πολυ τα ποσοστα βλαβων μεταξυ Γερμανικων-Ιαπωνικων-Κορεατικων. Μικρες αποκλισεις σε γενικες γραμμες.

Δημοσ.

καλα αν εχετε γνωστο ασφαλιστη ρωτηστε τον για να δειτε τι παιζει και ποια αυτοκινητα τα ασφαλιζουν για μεγαλυτερα ποσα

 

ps surprise surprise τι γινεται οταν στο link του midi περνανε τα χρονια

Δημοσ.
5% ειναι μικρη αποκλιση?

 

Δεν καταλαβες, η δεν θες να καταλαβεις.

Και το corsa εχει 7.7%. Που παει να πει οτι ειναι 5-6% μικροτερο ποσοστο βλαβων απο πολλα Γιαπωνεζικα.

 

Ε δε θα κατσω να βγαλω την οπελ σουπερ εταιρεια και τα γιαπωνεζικα σκαρτα, επειδη βρηκα μια σελιδα να το δειχνει με χαμηλο ποσοστο βλαβων.

 

Η ουσια ειναι οτι σε αυτη τη λιστα ολες οι θεσεις κατοικουνται απο ολους τους κατασκευαστες και ολα τα μοντελα. Το yaris ειναι χαμηλα το accent ειναι ψηλα. H mercedes ειναι χαμηλα αλλα ειναι ψηλα η BMW. Αυτο συμβαινει σε αυτη τη λιστα.

 

Επισης κατι περι στατιστικης. Δεν μας λεει η συγκεκριμενη ερευνα ποσα αμαξια χρησιμοποιηθηκαν ως δειγμα στο καθε μοντελο.

 

Αλλο να βαλανε 100 Κια Καρνιβαλ και να βγηκαν τα 33 με βλαβη, και αλλο να βαλανε 3 κια, να εβγαλε το 1 βλαβη και να βγηκε ποσοστο 33%.

 

Επισης δεν μας λενε το ειδος βλαβης. Πχ οι BMW μπορει να βγαινουν ψηλα στη λιστα επειδη εχουν ενα στανταρ προβλημα ξερω γω με μια βαλβιδα ψυγειου (κοστος 0 ευρω). Ωστοσο αυτο στην ερευνα λογικα λογιζεται ως βλαβη.

 

Γιαυτο ξαναλεω οτι ειναι απλα "πιο αξιοπιστη" ερευνα απο την αστεια της autotritis και οχι ο κανονας.

 

Αλλα θα βοηθησει (θα βοηθησει?) αρκετους να διαπιστωσουν οτι τα πραγματα δεν ειναι τοσο στερεοτυπα οσο τα εχουν κατασκευασει στο μυαλο τους. Δειτε το παραδειγμα που εφερα με την Alfa Romeo.

 

καλα αν εχετε γνωστο ασφαλιστη ρωτηστε τον για να δειτε τι παιζει και ποια αυτοκινητα τα ασφαλιζουν για μεγαλυτερα ποσα

 

ps surprise surprise τι γινεται οταν στο link του midi περνανε τα χρονια

 

Ενα audi a3 ή ενα corolla ασφαλιζεται για μεγαλυτερο ποσο λοιπον?

 

Oσο για το οταν περνανε τα χρονια ποια αμαξια ειναι πιο ψηλα στη λιστα, ειναι τα Γερμανικα, καθως η λιστα δεν περιεχει αρκετα Ιαπωνικα μοντελα...Ωστοσο κατι σουπερ ντουπερ ουαου αξιοπιστα mitsubishi και suzuki δεν εχουν και ιδιαιτερα μικρο ποσοστο βλαβων.

 

Γιαυτο εδωσα και συγκεκριμενο λινκ που να εχει ΚΑΙ αρκετα Ιαπωνικα να συμμετεχουν στην ερευνα.

  • Moderators
Δημοσ.

Επισης δεν ειναι ολες οι βλαβες οι ιδιες.

Άλλο ειναι να καει μια λαμπα, άλλο να χαλαει η υποβοηθηση του τιμονιου...

 

PS: Παρτε Tiida ρε! Το πιο αξιοπιστο μικρομεσαιο με διαφορά...! (:eek::eek::eek:)

Δημοσ.

Και κατι ακομα που εχω ξαναπει.

 

Τα ποσοστα αυτα βλαβων καθοριζονται απο τις ελατωματικες παρτιδες που θα βγαλει ο καθε κατασκευαστης για καθε μοντελο.

 

Για παραδειγμα μπορει η toyota να βγαλει μια παρτιδα yaris με προβληματικους αεροσακους που να σκανε εν κινησει ξερω γω, και στην επομενη να εχει διορθωσει το προβλημα και να το εχει κανει ενα καταπληκτικο μοντελο με ελαχιστα ποσοστα βλαβων.

 

Σε αυτο ομως δεν ευθυνεται η toyota αλλα ο κατασκευαστης αισθητηρων που προμηθευει την toyota.

 

Ετσι λοιπον δε μπορεις να βγαλεις την toyota αναξιοπιστη επειδη ο προμηθευτης της, εβγαλε μια παρτιδα με κακορυθμισμενους αισθητηρες, που τελικως καταγραφηκαν ως ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΑ ΑΜΑΞΙΑ! Η toyota ειχε κατασκευασει ενα πολυ καλο αμαξι, αλλα τη δουλεια της την χαλασε μια ελατωματικη παρτιδα που την προμηθευε ΑΛΛΟΣ κατασκευαστης με τον οποιο συνεργαζεται.

 

Ως επι το πλειστον σημερα, ανακαλουνται τετοια μοντελα με τετοια προβληματα. Και ως γνωστον ΟΛΕΣ οι εταιρειες ανεξαρτητως αν ειναι Ιαπωνικες η Γερμανικες, ανακαλουν συχνοτατα τα μοντελα τους για σοβαρα ή λιγοτερο σοβαρα προβληματα.

Δημοσ.

ο tuv ειναι Γερμανικος φορεας

 

η συντριπτικη πλειοψηφια των Γερμανικων αυτοκινητων που ειναι ψιλα στην λιστα ειναι premium

 

ευχαριστω για την αρνητικη midi

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...