Προς το περιεχόμενο

Αγορά μεταχειρισμένου


ata1983

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 118
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Ντάξει mazda τρώγεται... axaxaxa :P μου αρέσει γιατί χρησιμοποιεί αρκετά Γερμανική τεχνολογία ειδικά στο RX-8 :P

 

 

Όλα τα αμάξια είναι μια χαρά εγώ πλάκα κάνω περισσότερο!!!

 

Δημοσ.

Παιδιά μερικοί έχετε μπερδευτεί λίγο με την αξιοπιστία των ιταλικών εγώ τυχαίνει να είχα και alfa και fiat....καμία σχέση το ένα με το άλλο το fiat δεν ένιωθε ότι είχε βγάλει σαν "ζημιά" ήταν πολύ αραιό και μικρό.....με την alfa είχα κυρίως πολλά προβλήματα αλλά δεν λέω πολύ ωραίο αμάξι.....αλλά τι να το κάνω με τόσα που μου έβγαζε.... Δεν γνωρίζω με καινούργιες πλεον alfa τι γίνεται αλλά:

1) επειδή η alfa γενικά έβγαζε διάφορα δεν σημαίνει πως όλα τα ιταλικά βγάζουν

2) εφόσον μιλάμε για αγορά μεταχειρισμένου όχι alfa (εκτός αν ξέρεις αυτόν που στην πουλάει) δεν αξίζει να παει να πάρει κάτι μεγάλο (σε χρόνια) που ο άλλος να το δίνει επειδή έχει βαρεθεί να το φτιάχνει...

Δημοσ.
Μια 147 στα 1.6? Τι συντήρηση μπορεί να έχει δηλαδή? 1600 είναι τι στο καλό! Από ζημιές λες ή τα κανονικά τα service του?

 

 

Μιλάω για τα κανονικά σέρβις και την κατανάλωση βενζίνης(1-2λ/100χλμ περισσότερο από τα άλλα του ανταγωνισμού αλλά ήταν και πιο γρήγορη).

 

Ειδικά το μεγάλο σέρβις με ιμάντες και μπουζί άνετα μπορεί να πάει στα 600Ε.

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 03:49 ----------

 

1) Την δευτερη γενια της δ ειχα.μοντελο 95 ηταν και την πηρα το 2007.ποσο να την επαιρνα δλδ?

156 μοντελο 1999 στην πενταετια εσπασε το σασμαν,οικογενειαρχης το ειχε.1 χρονο μετα αισθητηρας μαφ.

Lancia lybra ή οπως λεγεται του θειου μου τετραετιας εχει τεραστιο προβλημα με τα ηλεκτρικα.μια αναβουν μια δεν αναβουν τα φωτα.κλειδωνει μονο του,πεφτει η ταση στο ξεκαρφωτο κλπ.

Και για να απαντησω στην ερωτηση σου οχι δεν θεωρω το γιαρις περισσοτερο αυτοκινητο απο την 147.

 

 

2) Με συγχωρεις αλλα αμα θες να τρεξεις,και κυριως να στριψεις και να φρεναρεις ξερεις οτι ουτε ιταλικο θα παρεις ουτε γαλλικο.Θα γλυκοκοιταξεις τους ιαπωνες.

 

 

 

3) Και γιατι να μην παρει http://www.car.gr/classifieds/cars/view/409950/ αυτο?στην ιδια τιμη ειναι.

 

 

 

4) Ειναι ενα αμαξι που θα κοντευει τα 10 χρονια.Και ζημιες θα εχει και σερβις.

 

 

 

5) Το αβεο ειναι 1400 και εχει 94 αλογα ειναι και οπελ

 

 

1) Σίγουρα πάντως όχι 2000Ε. Ήταν ύποπτα χαμηλή τιμή.

Με προσωπικές εμπειρίες δε γίνεται δουλειά.

Εδικά για το σασμάν το ότι είναι οικογενειάρχης δε λέει κάτι. Ξέρεις πόσους οικογενειάρχες γνωρίζω που σπάνε τα αυτοκίνητά τους;

 

2) Για τι τιμές μιλάμε; Ειδικά σε μικρά, φτηνά και μεταχειρισμένα τι μπορείς να βρεις σε ιαπωνικό που να τα κάνει αυτά;

 

3) Γιατί αυτό δεν είναι ίδιας χρονολογίας και έχει και πινακίδες ιστορικού, άρα δεν κυκλοφορεί.

 

4) Όλα τα αμάξια έχουν φυσιολογικές φθορές σε τέτοια ηλικία.

 

5) Από πότε το Aveo είναι Opel; Και τι σου έκανε ο άνθροπως και του προτείνεις Aveo;

Είναι ένα από τα χειρότερα σύγχρονα αυτοκίνητα.

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 03:50 ----------

 

 

 

 

Δε νπμίζω να υπάρχει λογικά σκεπτόμενος άνθρωπος που να παίρνει σοβαρά το autotriti και τις βλακείες του.

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 03:51 ----------

 

μεταχειρισμενο ψαχνει σε Japan η Κορεα τελος

 

αν εχει λ7 για τζογαρισμα τοτε Alfa η Ford

 

 

 

Ε αφού το λες εσύ...

ΤΕΛΟΣ!!!

  • Moderators
Δημοσ.

NickTG +1.

 

1) επειδή η alfa γενικά έβγαζε διάφορα δεν σημαίνει πως όλα τα ιταλικά βγάζουν

 

Ναι, αλλα υπαρχει γενικα μια "θεοποιηση" σε καθε τι γερμανικο, και ενας "υποβιβασμος" σε καθε τι ιταλικο. Αυτο δεν το καταλαβαινω...

Και σημαινει "η Alfa γενικα", δηλαδη ΟΛΑ τα αλφα βγαζουν προβληματα? Αυτο δεν ισχυει.

Δημοσ.

Καποτε ναι υπηρχε προβλημα αλλα μιλαμε για 2009 σχεδον 2010. Τα πραγματα μεσα σε λιγα χρονια εχουν αλλαξει. Μονο ενα look στη Fiat για το πως ηταν και πως ειναι τωρα και στα αυτοκινητα φυσικα που βγαζει τωρα σε σχεση με αυτα που εβγαζε.

Δημοσ.

Συγκεκριμένα αναφέρομαι στην alfa 155... οι καινούργιες δεν ξέρω τι κάνουν απλά καλό θα ήταν να πήγαινε σε κάτι άλλο...

Τώρα δεν θεωρώ σωστή επίσης την θεοποίηση των γερμανικών, γιατί και τα ιαπωνέζικα είναι καλά αν το πάμε έτσι, τα fiat αρα και τα ιταλικά οπότε τα λέμε όλα καλά..... Το καλύτερο που έχει να κάνει κανείς είναι να προσέχει στο δρόμο τι μάρκας αμάξια 20ετίας+ βλέπει που ακόμα πηγαίνουν....και αναλόγως να κρίνει...

Δημοσ.
Καποτε ναι υπηρχε προβλημα αλλα μιλαμε για 2009 σχεδον 2010. Τα πραγματα μεσα σε λιγα χρονια εχουν αλλαξει. Μονο ενα look στη Fiat για το πως ηταν και πως ειναι τωρα και στα αυτοκινητα φυσικα που βγαζει τωρα σε σχεση με αυτα που εβγαζε.

 

ναι αλλα ο ανθρωπος δεν θελει να παρει καινουριο.Μεταχειρισμενο και μαλιστα πανω απο την 5ετια

Δημοσ.
ναι αλλα ο ανθρωπος δεν θελει να παρει καινουριο.Μεταχειρισμενο και μαλιστα πανω απο την 5ετια

 

To θεμα ειναι οτι κοιταει μονο την 147 απο αυτα και η 147 κατα γενικη ομολογια ηταν αξιοπιστη σαν αυτοκινητο. Ενα αυτοκινητο που εχει τοσο καλα οδηγικα χαρακτηριστικα με τιμονι "ξουραφι" και εμφανιση (μεσα - εξω) πολυ μπροστα απο πολλα συγχρονα αυτοκινητα οπως επισης και συναρμογη τοτε δεν βλεπω τον λογο να μην προβει στην αγορα αν τη βρει σε τετοια τιμη. Ειναι ισως το μοναδικο αυτοκινητο της κατηγοριας που διχνει σαν να κυκλοφορησε χθες.

 

Νομιζω οτι η συνολικη εικονα στις 147 που βλεπεις στο δρομο να μιλανε περισσοτερο για την ποιοτητα του αυτοκινητου απο τα fail stats του auto-τριτη (:lol::lol:).

Δημοσ.

ποιο πολλα auris βλεπω στον δρομο απο οτι 147.

Αφου λοιπον η δικη μου προσωπικη εμπειρια δεν ,αρα δεν πειθει και η δικη σας,προφανως για να βγαλουμε ενα ασφαλες συμπερασμα που θα απευθηνθουμε?Προφανως και στον ειδικο τυπο.Η γενικη ομολογια ποια ειναι?

 

Ασχετο:Οταν εψαχνα για αμαξι το καλοκαιρι το κοιταξα για 147 καθως η τιμη ηταν σουπερ.

 

Στο δικο μου το δ με 150000 χλμ εβγαλε ζημια σε ολες τις τρομπες.

Νερου βενζινας και φρενων.

Τρυπησε το ψυγειο και απο ηλεκτρικα δεν δουλευαν τα αλαρμ,και απο ενα σημειο και μετα χαλασαν οι διακοπτες των παραθυρων.Καποια στιγμη δεν εδινε το ιντζεξιον παροχη βενζινης.

Δημοσ.

Εντάξει το χάσαμε κάπου το θέμα. Η αξιοπιστία δεν φαίνεται ούτε από το πόσα αμάξια κυκλοφορούν και πολύ περισσότερο από τα failstats του autotriti. Δείτε μόνο πως φτάνουν σε αυτά τα νούμερα και θα καταλάβετε για τι αυθαιρεσία μιλάμε. Ούτε επίσης βγάζουμε άκρη με ιστορίες για ιταλικά γερμανικά και γαλλικά. Η αξιοπιστία δηλαδή εξαρτάται από τη χώρα? Μακάρι να ήταν τόσο απλά. Αν δείτε τις πρώτες σελίδες μιλάμε για ένα συγκεκριμένο budget και μιλούσαμε για συγκεκριμένα αυτοκίνητα σε αυτά τα λεφτά και για συγκεκριμένες χρονιές τι αξιοπιστία έχουν. Όχι γενικόλογα για ιταλικά κτλ αλλά συγκεκριμένα για το μοντέλο. Μετά από 5+χρόνια έχει βγεί η βρώμα για αυτά που είναι να βγεί. Οπότε εγώ λέω να κρατήσουμε εκεί λίγο την κουβέντα που πραγματικά με βοηθάει σε κάτι και αν θέλετε να ανοίξουμε ένα καινούριο topic όπου οι Γάλλοι, οι Ιάπωνες και οι Γερμανοί θα κονταροχτυπηθούν μέχρι τέλους.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...