Προς το περιεχόμενο

Αγορά μεταχειρισμένου


ata1983

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 118
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
  • Moderators
Δημοσ.

156 μοντελο 1999 στην πενταετια εσπασε το σασμαν,οικογενειαρχης το ειχε.1 χρονο μετα αισθητηρας μαφ.

Lancia lybra ή οπως λεγεται του θειου μου τετραετιας εχει τεραστιο προβλημα με τα ηλεκτρικα.μια αναβουν μια δεν αναβουν τα φωτα.κλειδωνει μονο του,πεφτει η ταση στο ξεκαρφωτο κλπ.

Και για να απαντησω στην ερωτηση σου οχι δεν θεωρω το γιαρις περισσοτερο αυτοκινητο απο την 147.

 

 

Απλα για να ακουστει ο αντιλογος, σε Fiat Tipo 1.4 του 1992 με 210000km, μεχρι και τον Σεπτεβρη 2009 τα "τεραστια" προβληματα που ειχε ηταν:

1) Που και που (2-3 φορες το μηνα) αναβε το λαμπακι που σου εδειχνε οτι εχει καει καποια λυχνια στοπ πισω. Η λαμπα μια χαρα αναβε πισω φυσικα.

2) Ειχε χαλασει το 2007 η μια ηλεκτρικη κλειδαρια της μιας πορτας πισω, με αποτελεσμα να ανοιγοκλεινω την ασφαλεια "με το χερι".

3) Ειχε καει ενα λαμπακι στην κεντρικη κονσολα, που ηταν πραγματικα πολυ βαβουρα να το αντικαταστησω κι ετσι το αφησα ως ειχε.

4) Ο ανεμιστηρας που φερνει αερα στη καμπινα ειχε αντικατασταθει 2 φορες ολα αυτα τα χρονια, γιατι μετα απο καποια περιοδο χρησης καπου "εβρισκε" στο πλάι και ακουγοταν παρα πολυ.

 

Τεραστια προβληματα για ξεσκισμενο αυτοκινητο 17 ετων...

 

Ειχε και ενα σπασμενο σαζμαν (χασαμε την οπισθεν :P), αλλα δεν φταιει το αυτοκινητο... η μανα μου εφταιγε που τις εβαζε καρφωτες, γιατι αμεσως μετα που το οδηγησε αυτη δεν υπηρχε η οπισθεν, ενω εξαιτιας της αλλαζαμε δισκο-πλατω 2 φορες γρηγοροτερα απ οσο επρεπε. (Ακομα απορω πως το μονο κουσουρι που του αφησε σε 17 χρονια ηταν ενα σασμαν...)

 

Επισης εχουμε ενα Lancia Dedra 1.8 του 1994 με 290000km.

Αυτο κι αν εχει βγαλει προβληματα (:lol:)... Εχουμε και λεμε:

1) Πισω δεξια ειχε βραχυκυκλωσει η φισα που δινει ρευμα στις λαμπες, με αποτελεσμα να αναβει και το φλας οταν παταγα φρενο.

2) Εχει καει ενα λαμπακι στην ακρη αριστερα του ταμπλω.

3) Εχει καψει ενα βεντιλατερ.

 

Τα υπολοιπα φυσιολογικα... μπαταριουλες, ιμαντας κτλ κτλ.

 

Επισης ο θειος μου που μενει διπλα (κι ετσι υπαρχει καθημερινη "επαφη") εχει ενα Lancia Dedra 1.6 του 1993 με 190000km, ενω πριν ειχε ενα Fiat Ritmo. Δεν θυμαμαι ουδεποτε να του εβγαλε κατι σημαντικο, εκτος απο μια σπασμενη σωληνα νερου (και αυτο μαλλον απο βλακεια του).

 

Αντιθετα φιλοι με Polo, Lupo, Tigra, Xantia II καθε 2-3 μηνες τους κουβαλαω στο συνεργειο...

 

Συνεπως γιατι να πιστευω οτι τα Ιταλικα δεν ειναι καλα?

Δημοσ.

μαγκες τελειοτητα δεν υπαρχει,ολα εχουν τα κουσουρια και τα προτερηματα τους,αν τα ξερεις και διαλεξεις συνειδητα τοτε εχει καλως αλλιως βρασε ορυζα

 

και ξαναλεω ξεκολλατε απο τα περιοδικα

Δημοσ.

προσωπικα ολα αυτα τα θεωρω σοβαρα προβληματα.

Δλδ τι ειναι σοβαρο να παιζουν σφαλιαρες οι βαλβιδες με τα πιστονια?

 

Και ξαναλεω design και φινιρισμα,στα ιταλικα ειναι εξαιρετικο.

Ομως απο αξιοπιστια ειναι αιωνες πισω απο τα γιαπωνεζικα.

Για αυτο κρατανε και καλυτερη μεταπωλητικη αξια.

Απλα πραγματα ειναι.

  • Moderators
Δημοσ.

Ειχα κανει το "λαθος" να γινω συνδρομητης στο Auto Motor Und Sport... ε ελεος.

Μεχρι και επιτηδες σπασιμο των κατα γενικη ομολογια καλων φρενων του Bravo στην τοτε δοκιμη τους σκαρωσανε.

 

Ειλικρινα τα τελευταια τευχη της συνδρομης δεν τα διαβασα. Και απο τοτε που αηδιασα με την προπαγανδα τους, εμαθα να μη πιστευω τιποτα απο αυτους, παρα μονο τα σκετα νουμερακια.

 

φιλε τζιτζο, αν θεωρεις σοβαρο προβλημα το καμμενο λαμπακι ή τη φισα, οκ... Επειδη ομως εχω μεινει 2 φορες (απο βλακεια μου ή απο ελλειψη προληψης), εμαθα να μη τα θεωρω σοβαρα πλεον.

Ειναι ξεκαθαρα θεμα αν μπορεις να ανεχτεις αυτα τα υπαρκτα μεν, ανευ ουσιας προβληματακια δε.

 

Δε νομιζω να περιμενεις απο ενα αυτοκινητο 15-17 ετων να μην εχει καει ουτε ενα λαμπακι στη κονσολα και να μην εχει βγαλει ποτε κανενα προβλημα (εντος και εκτος εισαγωγικων). Αυτο ειναι ειδυλιακο και απλα δεν υπαρχει.

Ποσο μαλλον οταν γνωριζεις τι χρηση (κακοποιηση μαλλον) εχει υποστει.

 

PS: Το Tipo, ακομα και οταν το δωσαμε για αποσυρση φετος, ηταν το πιο αξιοπιστο αυτοκινητο. Ηξερες οτι βρεξει χιονισει θα βαλεις το κλειδι, θα παρει μπρος και θα πας εκει που θες.

Edit:

i nostri dicks sono più grandi:p

 

Wat? :o

 

(κατι dick για κατι grande βλεπω... :P )

 

Μπακαριμαστά.

Δημοσ.

tzotzo εσύ τί όχημα έχεις αν επιτρέπεται?

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 21:18 ----------

 

προσωπικα ολα αυτα τα θεωρω σοβαρα προβληματα.

Δλδ τι ειναι σοβαρο να παιζουν σφαλιαρες οι βαλβιδες με τα πιστονια?

 

Και ξαναλεω design και φινιρισμα,στα ιταλικα ειναι εξαιρετικο.

Ομως απο αξιοπιστια ειναι αιωνες πισω απο τα γιαπωνεζικα.

Για αυτο κρατανε και καλυτερη μεταπωλητικη αξια.

Απλα πραγματα ειναι.

 

αχαχαχαχα ωραίο ανεκδοτάκι....

Δημοσ.

τωρα ενα καινουριο yaris και το πληρωσα 13,100 ζεστα με τις καλοκαιρινες μειωσεις.

 

Το πρωτο μου αμαξι ηταν ενα corolla του 87,το οποιο το κρατησα 2 χρονια,και ισως να το κραταγα ακομα αν δεν εβγαινε ενας απο στοπ και δεν με εκανε καλοκαιρινο.

 

Με την αποζημιωση της ασφαλιστικης,500 €,πηρα το δ.(τα αλλα τα εβαλε η μανα μου)

 

Το κρατησα και αυτο δυο χρονια.Αφου του εριξα αλλα δυο χιλιαρικα(και δικης μου υπαιτιοτητας αλλα και κατασκευαστικης) το σκοτωσα το καλοκαιρι για ενα χιλιαρικο.Με καινουριο κινητηρα.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...