doctorkostis Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2009 Ισα ισα που την επισημη ανακληση τη θεωρω θετικο χαρακτηριστικο της εταιρειας.Βρηκαν ενα προβλημα,κατοπιν εορτης βεβαια, και το διορθωνουν δωρεαν.Καλυτερα θα ηταν να κανουν την παπια? +1 στην Fiat.Μ'αρεσουν οι υπευθυνες στασεις.Οχι το "ασε τα κοροιδα να πληρωνουν".
liopyr Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2009 Και το swift της αδερφής μου, (2005 αν θυμάμαι καλά) έχει αρπάξει 2 ανακλήσεις, για πιθανά προβλήματα σε χειρόφρενο και αερόσακους. Νταξ, μέσα στο πρόγραμμα είναι αυτά. Εγώ βολεύομαι εδώ και 4 χρόνια με ένα σταρλετάκι 15ετίας (πια). Το είχα πάρει 2,5 χιλιάρικια, και του έχω φορτώσει ~60.000 km όσο το έχω εγώ + τα ~140.000 km που υπολογίζω (κατά προσσέγγιση) πως είχε πριν. Δεν καίει γραμμάριο λάδι, οικονομικότατο σε βενζίνες-σέρβις, το μόνο πρόβλημα που έβγαλε είναι ένα ρουλεμάν τροχού, έπειτα από "ειδική διαδρομή" - γαμώ τις καβατζωτές παραλίες γαμώ μέσα- , ε, και τα φυσιολογικά, κάνα δυο λάμπες, μια μπαταρία. Ο μόνος λόγος που θα το αλλάξω, κάααποτε, είναι η έλλειψη υδραυλικού τιμονιού και a/c (ειδικά το καλοκαίρι είναι ανυπόφορο).
tzotzo Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2009 Τα γιαπωνεζικα μπορει να ειναι πιο αξιοπιστα,αλλα μου φαινεται παραλογο να ζητανε περισσοτερα χρηματα για το 1000αρι yaris απο το 1600αρι xsara.Παραδειγματα πολλα... Λογικο μου ακουγεται.Αν η τιμη αγορας ηταν παραπλησια με ενος μεγαλυτερου αυτοκινητου αλλης μαρκας,και δεδομενης της απαραμιλλης αξιοπιστιας που βλεπεις παρακατω. Εγώ βολεύομαι εδώ και 4 χρόνια με ένα σταρλετάκι 15ετίας (πια). Το είχα πάρει 2,5 χιλιάρικια, και του έχω φορτώσει ~60.000 km όσο το έχω εγώ + τα ~140.000 km που υπολογίζω (κατά προσσέγγιση) πως είχε πριν. Δεν καίει γραμμάριο λάδι, οικονομικότατο σε βενζίνες-σέρβις, το μόνο πρόβλημα που έβγαλε είναι ένα ρουλεμάν τροχού, έπειτα από "ειδική διαδρομή" - γαμώ τις καβατζωτές παραλίες γαμώ μέσα- , ε, και τα φυσιολογικά, κάνα δυο λάμπες, μια μπαταρία. Ο μόνος λόγος που θα το αλλάξω, κάααποτε, είναι η έλλειψη υδραυλικού τιμονιού και a/c (ειδικά το καλοκαίρι είναι ανυπόφορο). ποσα 206,σαξο και κλιο θα βρεις στην παραπανω κατασταση,κατ εκτιμηση...
NickTG Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2009 Μόνο και μόνο που υπάρχει μια μικρή περίπτωση να έχει πρόβλημα εγώ ούτε κάν θα έμπαινα.... Εκτός τόπου και χρόνου... Ανακλήσεις ΙΧ ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 04:40 ---------- Λογικο μου ακουγεται.Αν η τιμη αγορας ηταν παραπλησια με ενος μεγαλυτερου αυτοκινητου αλλης μαρκας,και δεδομενης της απαραμιλλης αξιοπιστιας που βλεπεις παρακατω. ποσα 206,σαξο και κλιο θα βρεις στην παραπανω κατασταση,κατ εκτιμηση... Βέβαια μερικοί ενδιαφέρονται και για άλλα πράγματα. Όπως για άνεση, ομορφιά, συμπεριφορά στο δρόμο...
tzotzo Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2009 ναι καλα παιζει ρολο και η ομορφια. με ενα ταλιρο ομως ποσο ομορφο να ειναι?
NickTG Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2009 ναι καλα παιζει ρολο και η ομορφια.με ενα ταλιρο ομως ποσο ομορφο να ειναι? Με ένα τάλιρο μπορείς να πάρεις ένα τέτοιο: ή ένα τέτοιο: Και φυσικά παίζει ρόλο και η ομορφιά. Δε εννοώ μόνο εξωτερικά αλλά και στο εσωτερικό.
tzotzo Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2009 φιλε μου μην μου λες για ιταλικα. delta ειχα και ξερω.design recaro στριφτερο,γρηγορο ομορφο. Το πηρα 2 και εριξα αλλα δυο για να γινει αυτοκινητο τελικα δεν τα καταφερα
NickTG Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2009 φιλε μου μην μου λες για ιταλικα.delta ειχα και ξερω.design recaro στριφτερο,γρηγορο ομορφο. Το πηρα 2 και εριξα αλλα δυο για να γινει αυτοκινητο τελικα δεν τα καταφερα Εγώ πάλι έχω Punto και είναι μια χαρά αυτοκίνητο. Πολύ περισσότερο αυτοκίνητο από το Yaris. Αν το πήρες 2000Ε υποθέτω μιλάς για την πρώτη Δέλτα και σίγουρα κάποιας ηλικίας. Οποιοδήποτε αυτοκίνητο τέτοιας ηλικίας ζητάει λεφτά. Αν μιλάς για την προηγούμενη γενιά και την πήρες τόσο τότε λογικό να είχε διάφορα θέματα. Και φυσικά δε θα κρίνουμε τα ιταλικά αυτοκίνητα από το ένα δικό σου. Εν προκειμένω θεωρείς λιγότερο αυτοκίνητο την 147 από το Yaris;
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2009 Moderators Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2009 φιλε μου μην μου λες για ιταλικα.delta ειχα και ξερω.design recaro στριφτερο,γρηγορο ομορφο. Το πηρα 2 και εριξα αλλα δυο για να γινει αυτοκινητο τελικα δεν τα καταφερα Κλασικη περιπτωση κολληματος και τσουβαλιασματος ολων των αυτοκινητων σε ενα τσουβαλι. Δεν πειραζει, μιαν αλλη φορα. Παρε Polo 10ετιας με τοσα, για να μην εχεις design, να μην κινεισαι (αλλα να σερνεσαι), και να γινεις και το κολληταρι του συνεργειά. Αλλα, θα εχεις "Φαου Βε", τι να κανουμε. Όποτε ξεκολλησουμε απο αυτες τις νοοτροπιες θα παμε εμπρος παντως.
doctorkostis Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2009 NickTG,GeorgeMan συμφωνω απολυτα!Και αν παμε και περα απο το αισθητικο θεμα,ποσο καλυτερη ενεργητικη ασφαλεια εχει μια 147(η ενα αλλο 1600αρι ιταλογαλλικο) σε αυτα τα χρηματα σε σχεση με το 1000αρι γιαπωνεζικο.Προσωπικα προτιμω να στριβω και να μπορω να τρεξω οταν θελω και ας χρειαστει να πληρωσω και κατι παραπανω στο συνεργειο. Το εχω ξαναγραψει και αλλου.Αν θες να μετακινεισαι απο το σημειο Α στο Β χωρις να σε νοιαζει τιποτα αλλο,παρε ενα γιαπωνεζικο μικρο,θα κανει τη δουλεια που θελεις χωρις προβληματα.Αν σου αρεσουν οι στροφες και το γκαζι διαλεξε κατι αλλο.Πολλες επιλογες στα μεταχειρα...
ikaruga24 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2009 NickTG,GeorgeMan συμφωνω απολυτα!Και αν παμε και περα απο το αισθητικο θεμα,ποσο καλυτερη ενεργητικη ασφαλεια εχει μια 147(η ενα αλλο 1600αρι ιταλογαλλικο) σε αυτα τα χρηματα σε σχεση με το 1000αρι γιαπωνεζικο.Προσωπικα προτιμω να στριβω και να μπορω να τρεξω οταν θελω και ας χρειαστει να πληρωσω και κατι παραπανω στο συνεργειο. Το εχω ξαναγραψει και αλλου.Αν θες να μετακινεισαι απο το σημειο Α στο Β χωρις να σε νοιαζει τιποτα αλλο,παρε ενα γιαπωνεζικο μικρο,θα κανει τη δουλεια που θελεις χωρις προβληματα.Αν σου αρεσουν οι στροφες και το γκαζι διαλεξε κατι αλλο.Πολλες επιλογες στα μεταχειρα... +1 Η επιλογη πρεπει να γινει πρωτα στο μυαλο σου. Αυτοκινητο ή ανθρωπομεταφορεας? Μολις ξεχωρισεις τι απο τα 2 θελεις στο μυαλο σου αυτοματα μπορεις να δεις και τις επιλογες μπροστα σου. Εγω παντως ξερω τι απο τα 2 θα διαλεγα.
Bourdoulas Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2009 Και γιατί συγκρίνεις το 1600αρι ιταλικό με ένα 1000άρι ιαπωνικό και δεν βλέπεις κάτι στα αντίστοιχα κυβικά;
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2009 Moderators Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2009 Γιατι πωλουνται στην ιδια τιμη. Αυτος και μονο ο λογος επαρκει.
NickTG Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2009 Και γιατί συγκρίνεις το 1600αρι ιταλικό με ένα 1000άρι ιαπωνικό και δεν βλέπεις κάτι στα αντίστοιχα κυβικά; Έβλα αυτοκίνητα ίδιας τιμής(και ίδιας χρονολογίας). Επισής το παράδειγμα ήταν τέτοιο ώστε να δείξω πόσο πιο όμορφο(μέσα-έξω) μπορεί να είναι ένα αυτοκίνητο στα ίδια λεφτά.
Επισκέπτης Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2009 Πάρε κανά Nissan να κάνεις τη δουλειά σου... Το πρώτο οικογενειακό μας αμάξι ήταν ένα Nissan-Datsun Sunny του '84(νομίζω),1300 κυβικά και το κρατήσαμε για 24 χρόνια(2 εκατομμύρια και κάτι χιλιόμετρα).Είχε πάει παντού... Αυτά ήταν αμάξια.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.