Προς το περιεχόμενο

Medal Of Honor {2010}


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Απο οτι διαβαζω στους περισσοτερους δεν αρεσε,σε αλλους παλι αρεσε.Εγω παντως οταν εμαθα οτι ειναι τοσο μικρο δεν μπηκα καν στον κοπο.

  • Απαντ. 329
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Τα battlefield -για μένα- καλά είναι να μην έχουν sp κομμάτι. Για mp ξεκίνησαν και καλά είναι να παραμείνουν έτσι. Στο bc2 καλύτερα οι πόροι του sp να έπεφταν στο mp για να διορθώνονταν πολλά από τα προβλήματά του.

Τα cod και moh (που ξεκίνησαν ως sp εμπειρίες) είναι απαράδεκτο να έχουν campaign των 4 και 6 ωρών. Αλλά όσο ο κόσμος τα αγοράζει αυτά θα κάνουν και οι εταιρίες.

 

τα ειπες ολα....+ οσο παει

Δημοσ.

Πάντως εγώ στο hard το έβαλα και έπινα καφέ με τους taliban, τους βαρούσα και δεν αντιδρούσαν. Επίσης η νοημοσύνη των συμπαικτών απλά δεν υπάρχει. Μπαίνουμε σε ένα δωμάτιο με πυροβολούν οι taliban, οι οποίοι είναι ακριβώς δίπλα από τους δικούς και αυτοί κάθονται και τους κοιτάν. Δεν μου άρεσε καθόλου.

Δημοσ.

thankkssssss

 

 

EA Officially Announces New, Modern-Day Medal Of Honor

 

Medal of Honor returns to the front lines, this time in today’s war. For the first time in the franchise’s 10-year history, Medal of Honor is leaving the WWII theatre and putting players in war-torn Afghanistan. Electronic Arts Inc. today revealed that in 2010, Medal of Honor, an all-new first-person shooter game, will introduce the Tier 1 Operator: a relatively unknown entity directly under the National Command Authority who takes on missions no one else can handle. The development team has been working closely with Tier 1 Operators from the US Special Operations Community since the earliest stages of development to create the most authentic modern war experience. Set against the backdrop of a rugged and brutal landscape, Medal of Honor depicts modern military operations through the lens of a small band of fictional characters. Inspired by real events, Medal of Honor reveals the mission of today’s most elite soldier – his will, his mindset and his uncompromising professionalism.

 

Medal of Honor is being built with a best-in-class single-player campaign. The Medal of Honor development team at EALA has been hand-selected by the studio leadership of General Manager Sean Decker, Executive Producer Greg Goodrich and Senior Creative Director Rich Farrelly. To compliment the single-player experience, EALA has enlisted the multiplayer expertise at EA DICE. This team will develop the multiplayer experience of Medal of Honor. These two studios are coming together to deliver a world-class Medal of Honor that is poised to re-set and re-boot the franchise for a new generation.

 

When we first set out to reinvent Medal of Honor, we wanted to stay true to its roots of authenticity and respect for the soldier but bring it into today’s war. The Tier 1 Operator is the most disciplined, deliberate and prepared warrior on the battlefield. He is a living, breathing, precision instrument of war.” said Greg Goodrich, Executive Producer, Medal of Honor. “We are honored to have the rare opportunity to work closely with these men to create a game that shares their experience.”

 

EA has always been an advocate for telling the soldiers’ story. The new Medal of Honor follows that tradition. We felt it was important to tell the story of today’s war and today’s elite soldiers via today’s most relevant medium – videogames,” said Sean Decker, VP and General Manager of EALA. “We are so proud to bring together two powerhouse development teams to make this game a reality; EA Los Angeles and EA DICE. Medal of Honor promises to be an unforgettable entry in the modern shooter genre.”

 

It’s releasing next year for PC, 360 and PS3. The official website states that the release window is Fall 2010.

 

[gt]59597[/gt]

 

63392medalofhonorpacksh.jpg

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσωπικα μου την εσπασε (ξανα) η κολο-unreal3 με τo lockαρισμενο FOV. Ημαρτον, τι SP να ευχαριστηθεις οταν περπατας νομιζοντας πως εχεις zoom x3 ? Λες και πηραμε widescreen για να βλεπουμε λιγοτερα.

 

Αν και στο MP ,το FOV ειναι ξεκλειδωμένο, δε μπορω να πω οτι ενθουσιαστηκα απο την ολη εμπειρια.

Τελος, αυτα τα ρημαδια τα γραφικα εχουν τον τροπο τους να μοιαζουν πολυυυυυ καλυτερα στις preview snapshots απο οτι πραγματικα ειναι..

Επεξ/σία από GIA_Blackmore
Δημοσ.

Τελος, αυτα τα ρημαδια τα γραφικα εχουν τον τροπο τους να μοιαζουν πολυυυυυ καλυτερα στις preview snapshots απο οτι πραγματικα ειναι..

 

Κατά πολύ κιόλας... Με 1920χ1080 και όλα όσα έχει φουλ λες και παίζω προπέρσινο παιχνίδι είναι.

Δημοσ.

παιδιά χωρίς να θέλω να διαφωνήσω μαζί σας (καταλαβαίνω γιατι κράζετε το παιχνίδι) πρέπει να πώ οτι δεν έχει καμία σχέση με battlefield και καμία σχέση με MW2... μόνο και μόνο γιαυτον τον λόγο αξίζει σαν παιχνίδι. ο τρόπος που σημαδεύεις/παίζεις/πεθαίνεις είναι τελείως διαφορετικός.. πρέπει να προσέχεις 3 φορές περισσότερο απο ότι στα άλλα παιχνίδια, αλλιώς είσαι νεκρός ! στο MW2 αν ένας παίχτης ήταν καλός κερδιζες το match. στο battlefield αν δύο παίχτες ήταν καλοί πάλι κέρδιζες το match. εδώ πρέπει να είναι ΟΛΟ το team καλύτερο απο το άλλο team (συνήθως)..

επίσης υπάρχουν σημεία για καμπέρωμα αλλα δεν λέει κάτι γιατι όποιος ξέρει θα κοιτάξει πρώτα εκεί.. για μένα χάνει περισσότερο στις πίστες, έπρεπε να το ρισκάρουν εκεί και το game θα άξιζε. να φτιάχναν περισσότερες μεγάλες πίστες και πιο πολύπλοκες.. μόνο 2 άντε 3 πίστες αξίζουν...

η αλήθεια είναι οτι και εγώ αν δεν είχα παρέα μάλλον δεν θα έπαιζα αλλά τώρα που παίζω μου αρέσει. βέβαια σίγουρα όλοι περιμένουμε black ops... :-D :-D

Δημοσ.

έφαγα μεγάλη ξενέρα ρε παιδιά... πολύ μικρό είναι τo παιχνίδι... μια κουτσουλιά! πολύ αναμονή για τo τίποτα τελικά

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...