Προς το περιεχόμενο

ντροπη στους eshop για 6 ευρω


p_under

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

συμφωνω , εγω βαρειμαι να κανω καταγγελια,δεν δινψ σημασια , αλλα μου εκανε μεγαλη εντυπωση το γεγονος οτι εκανα μιλησα για ινκα κ μετα εβγαλαν το προιον εκτος διαθεσημοτητας. δεν νομιζω να ειναι τυχαιο ρε γαμωτο .

  • Απαντ. 134
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Αφού είναι γενικό το φαινόμενο να κοιτάμε την πάρτη μας, αγνοώντας επιδεικτικά ότι είναι θέμα χρόνου να συμβεί σ' εμάς η μ@λ@κία.

Μ' αυτή τη λογική το είπα.

 

Τέλος πάντων, όντως, αυτά έχουν ειπωθεί πολλάκις.

 

Έχεις ένα ελαττωματικό προϊόν το οποίο βρίσκεται εντός εγγύησης. Πες μου τι είναι το σωστό που πρέπει να κάνεις;

Πραγματικά δε μπορώ να καταλάβω πως το γεγονός ότι μου έκοψαν πιστωτικό σε καλύτερη τιμή μπορεί να επηρεάσει κάποιον άλλο πελάτη. Σε παρακαλώ εξήγησε μου...

Δημοσ.

σχετικα για το πλαισιο μιλουσε ο phanispal . εκει ηταν το παραπονο του κ λογικα εχει βιωσει αναλογες εμπιριες απο το θεωρητικα καλυτερο καταστημα στην ελλαδα .

  • Super Moderators
Δημοσ.
Έχεις ένα ελαττωματικό προϊόν το οποίο βρίσκεται εντός εγγύησης. Πες μου τι είναι το σωστό που πρέπει να κάνεις;

Πραγματικά δε μπορώ να καταλάβω πως το γεγονός ότι μου έκοψαν πιστωτικό σε καλύτερη τιμή μπορεί να επηρεάσει κάποιον άλλο πελάτη. Σε παρακαλώ εξήγησε μου...

 

δεν κρίνει αυτό που έκανες εσύ αλλά το ότι δεν έκανε έλεγχο ο τεχνικός του πλαισίου...

Δημοσ.

Μίλησα με το τμήμα servise και μου λένε από την στιγμή που μου έκαναν πιστωτικό δέν μπορούν να μου δώσουν τα ηχεία πίσω:mad: Τώρα? Το ΙΝΚΑ με έχει γραμμένο δέν απαντάει!

  • Super Moderators
Δημοσ.

στείλε email στην Logitech περιέγραψε τι παίζεται και ζήτα να επικοινωνήσει με το eshop

Δημοσ.
Όταν εμένα μου χάλασε ο σκληρός και μου πιστώσανε στην τιμή πώλησης εκείνης της περιόδου που έκανε 72€, που εγώ τον είχα πάρει 85€, ήταν ΑΚΡΩΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ?

 

Μην τρελαθούμε. Κάνουν ότι τους συμφέρει ανεξάρτητα απ'το τι ορίζουν οι νόμοι, και μην ακούμε χαζομάρες.

 

Όταν υπάρχει το προϊόν για να σου το αντικαταστήσουν πολλά καταστήματα σου λένε: «Θέλεις το ίδιο προϊόν ή ένα πιστωτικό στην τωρινή τιμή του»; Δεν είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν πιστωτικό αλλά να σου αντικαταστήσουν το προϊόν με άλλο ίδιο. Αν το προϊόν δεν υπάρχει είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν τα χρήματα που πλήρωσες κατά την αγορά ή πιστωτικό με την θέλησή σου στο ίδιο πάλι ποσό. Όσες φορές πήγα σε κατάστημα προϊόν εντός της εγγύησης που δεν υπήρχε άλλο για αντικατάσταση πάντα μου έδιναν τα χρήματα που πλήρωσα κατά την αγορά.

Δημοσ.
Όταν υπάρχει το προϊόν για να σου το αντικαταστήσουν πολλά καταστήματα σου λένε: «Θέλεις το ίδιο προϊόν ή ένα πιστωτικό στην τωρινή τιμή του»; Δεν είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν πιστωτικό αλλά να σου αντικαταστήσουν το προϊόν με άλλο ίδιο. Αν το προϊόν δεν υπάρχει είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν τα χρήματα που πλήρωσες κατά την αγορά ή πιστωτικό με την θέλησή σου στο ίδιο πάλι ποσό. Όσες φορές πήγα σε κατάστημα προϊόν εντός της εγγύησης που δεν υπήρχε άλλο για αντικατάσταση πάντα μου έδιναν τα χρήματα που πλήρωσα κατά την αγορά.

 

Αν δεν έχουν το προϊόν που αγόρασες έχεις δικαίωμα και να ζητήσεις καλύτερο παρόμοιου είδους.

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 19:41 ----------

 

δεν κρίνει αυτό που έκανες εσύ αλλά το ότι δεν έκανε έλεγχο ο τεχνικός του πλαισίου...

 

Και πάλι δε μπορώ να καταλάβω που έκανε λάθος ο τεχνικός του πλαισίου που μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα σε άλλο πελάτη.

Λάθος θα έκανε αν του πήγαινα τη ραμ και του έλεγα δουλεύει μια χαρά απλά θέλω να την αλλάξω. Εκεί φυσικά και θα έπρεπε να την ελέγξει πριν την δεχτεί.

Δημοσ.

Νομίζω ήμουν αναλυτικός και σαφής..

 

Πώς θα σου φαινόταν εσένα αν σου πουλούσαν δίσκο για καινούριο, πήγαινες στο σπιτάκι σου στον υπολογιστάκο σου, τον έβαζες και διαπίστωνες ότι έχει δεδομένα μέσα;

Συνεχίζεις να μην καταλαβαίνεις;

Δημοσ.

Θα ξενέρωνα και θα τον επέστρεφα.

Αλλά κι εγώ δεν καταλαβαίνω τι λάθος έκανε ο καταναλωτής που επέστρεψε κάποιο ελαττωματικό προϊόν.

Δημοσ.

Μα αυτό έλειπε, να τον κρατήσει..

Φυσικά και θα τον επιστρέψει και θα τους βρίσει κιόλας. Ποτέ δεν υποννόησα το αντίθετο or something.

 

Είπα και ξαναλέω ότι εγώ προσωπικά, έχοντας κατά νου ότι μερικές φορές συμβαίνει να μην τσεκάρουν τα προϊόντα και να τα τοποθετούν όπως είναι στο ράφι, δε χαίρομαι (εγωιστικότατα) όταν μου κόβουν πιστωτικό τόσο εύκολα.

Σίγουρα χαίρομαι που δεν τραβολογιέμαι από δω κι από 'κει, αλλά βλέπω το πράγμα πιο σφαιρικά.

  • Super Moderators
Δημοσ.
Και πάλι δε μπορώ να καταλάβω που έκανε λάθος ο τεχνικός του πλαισίου που μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα σε άλλο πελάτη.

Λάθος θα έκανε αν του πήγαινα τη ραμ και του έλεγα δουλεύει μια χαρά απλά θέλω να την αλλάξω. Εκεί φυσικά και θα έπρεπε να την ελέγξει πριν την δεχτεί.

 

υπάρχει και η περίπτωση να πάει κάποιος με ένα προϊόν που δεν είναι χαλασμένο μόνο και μόνο γιατί θέλει είτε να το αλλάξει με κάποιο άλλο είτε να πάρει πιστωτικό, το δίνει χωρίς να γίνει ο έλεγχος (μπορεί να του κάτσει δεν ξέρεις) παίρνει το πιστωτικό και αργότερα ο τεχνικός βλέπει ότι τελικά δεν υπάρχει πρόβλημα.

 

τι θα γίνει μέτα?

 

θα το βάλουν σε κάποιο έτοιμο στημένο PC και θα πουλήθει ως καινούριο part στον επόμενο "τυχερό" αγοραστή!

 

ναι έχει συμβεί αρκετές φορές να πουλήσει το Πλαίσιο/eshop/etc part από επιστροφή ως καινούριο...πχ σκληρούς δίσκους που παλιότερα το πλαίσιο δεν τους είχε σφραγισμένους στο φακελάκι με την δικαιολογία ότι κολλούσαν το αυτοκολλητάκι πάνω στον σκληρό

Δημοσ.
Νομίζω ήμουν αναλυτικός και σαφής..

 

Πώς θα σου φαινόταν εσένα αν σου πουλούσαν δίσκο για καινούριο, πήγαινες στο σπιτάκι σου στον υπολογιστάκο σου, τον έβαζες και διαπίστωνες ότι έχει δεδομένα μέσα;

Συνεχίζεις να μην καταλαβαίνεις;

 

Φυσικά και θα το επέστρεφα πίσω και θα έκανα φασαρία. ΑΛΛΑ που κολλάει αυτό με την περίπτωση μου;

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 20:30 ----------

 

υπάρχει και η περίπτωση να πάει κάποιος με ένα προϊόν που δεν είναι χαλασμένο, το δίνει παίρνει το πιστωτικό χωρίς να γίνει ο έλεγχος και μετά βλέπει ο τεχνικός ότι τελικά δεν υπάρχει πρόβλημα. τι θα γίνει μέτα? θα το βάλουν σε κάποιο έτοιμο στημένο PC και θα πουλήθει ως καινούριο part στον επόμενο τυχερό αγοραστή

 

Ρε παιδιά να αρχίσουμε τις υποθέσεις και αν δεν είναι χαλασμένο και αν το δώσουν για καινούριο και αν και αν...

Βρίσκεται ένα κατάστημα που δεν μας βγάζει την πίστη για να κάνει τα αυτονόητα και πάλι θα βρούμε κάτι να μας χαλάσει.

  • Super Moderators
Δημοσ.

δεν σου έχει τύχει για αυτό δεν σε απασχολεί ιδιαίτερα...

 

δεν είναι υπόθεση, έχει συμβεί αρκετές φορές...

Δημοσ.

Α, να κάνουμε τα στραβά μάτια σε κάθε στραβό που θα δούμε δηλαδή επειδή δε θα ταλαιπωρηθούμε τόσο (που μεταξύ μας, τα άλλα μαγαζιά συνήθως κάνουν ό,τι προβλέπεται -δε μιλάω για περιπτώσεις όπου σου βγάζουν τον καρκίνο-).

 

Και να στο πω αλλιώς: στο μπάχαλο που λέγεται ελλαδιστάν, δεν εχει απαγορευτεί ακόμα το παράνομο downloading. Δεν πέφτουν πρόστιμα δηλαδή στον απλό καταναλωτή όπως σε άλλες χώρες.

Ωραία.. γουστάρουμε όλοι που δεν τα σκάμε είτε σε πρόστιμα είτε για να κατεβάσουμε αυτά που θέλουμε, κανείς δεν λέει όχι..

Αλλάζει όμως το γεγονός ότι είμαστε μπάχαλο μόνο και μόνο επειδή μας συμφέρει;

 

Τι δι@ολο.. τ' αυτονόητα θα λέμε;

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...