Προς το περιεχόμενο

ντροπη στους eshop για 6 ευρω


p_under

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 134
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Το ότι δέχτηκες πίστωση με χαμηλότερη τιμή από την αναγράφουσα στην απόδειξη, συγνώμη αλλά ήσουν κορόιδο (και μάλιστα 3-4 φορές). Τους λες ότι πρέπει να σου κόψουν το ποσό που αναγράφεται στην απόδειξη και αν αρνηθούν τους δείχνεις τη νομοθεσία ή/και κάνεις καταγγελία στο ΙΝΚΑ, με κοινοποίηση σε αυτούς. Την επόμενη φορά απλά να το ξέρεις.

 

@@ Δεν ισχύουν αυτά που λες και απορω αν εχεις πάρει πίσω εστω και ενα ευρό.

Μακάρι να ταν έτσι αλλά στην Ελλάδα δεν...Αλλού ίσως.

Όσο για το INKA εχω κάνει 2 έγγραφες καταγγελίες σε επίσημο ύφος και ούτε που μου έχουν απαντήσει ενα μήνα κοντά...

Η πρόφαση για το πιστωτικό στην χαμηλώτερη τιμή που πουλήθηκε το προϊόν είναι ότι εφόσον το κατάστημα είχε το προϊον θα το έπερνες και θα έλεγες και ευχαριστώ ας έκανε και λιγότερο λόγο τεχνολογικής απαξίωσης.

Οπότε σου κόβουν πιστωτικό στην τελευταία τιμή που πούλησαν το προϊόν που δεν εχουν ή σου προτείνουν κάτι που να υπερκαλύπτει τις προδιαγραφές του προηγούμενου προϊόντος.

Εγω ας πούμε πρόσφατα γύρισα πίσω χαλασμένη lg 32" HD Ready των 580 ευρό αγορασμένη πριν 1 χρόνο και 8 μήνες.

Δε μου δωσαν φυσικά την 37" τους που τώρα κάνει 580 αλλά μια full hd 32" lg που κάνει 445 όσο ήταν και η τελευταία τιμή που πουλιόταν η παλιά μου.

Απο το να μου δίναν την παλιά πάλι κερδισμένος ήμουν οπότε δεν το έπαιξα δύσκολος αν και γκρίνιαξα αρχικά και μίλησα και για νόμο και για Ινκα.

Ο νόμος εντωμεταξύ που επικαλείστε είναι ότι να ναι.

Λέει μεταξύ άλλων επιστροφή χρημάτων συν τόκο συν ότι άλλο έξοδο έγινε απο τον αγοραστή για το προϊον που εχει το πρόβλημα και δεν υπάρχει για αντικατάσταση.

Σιγά μην σου πληρώσουν και βενζίνες τηλέφωνα και έξοδα παπουτσιών...

Ιστορίες για αγρίους. Πως θα διεκδικήσεις τέτοια πράγματα.

Μήπως εσυ το κινηγήσεις και δικαστικά???:P

Δημοσ.
Παιδια σοβαρευτείτε. Δεν έχετε δίκιο. Απαντώ με βάση τα γραφόμενα σας.

Αν υπάρχει διαθέσιμο το προϊόν γίνεται αντικατάσταση ή γίνεται έκδοση πιστωτικού στην τιμή αγοράς. Έτσι λέει ο νόμος. Για μένα η συμπεριφορά τους ήταν ΑΚΡΩΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ.

 

Όταν εμένα μου χάλασε ο σκληρός και μου πιστώσανε στην τιμή πώλησης εκείνης της περιόδου που έκανε 72€, που εγώ τον είχα πάρει 85€, ήταν ΑΚΡΩΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ?

 

Μην τρελαθούμε. Κάνουν ότι τους συμφέρει ανεξάρτητα απ'το τι ορίζουν οι νόμοι, και μην ακούμε χαζομάρες.

Δημοσ.
Όταν εμένα μου χάλασε ο σκληρός και μου πιστώσανε στην τιμή πώλησης εκείνης της περιόδου που έκανε 72€, που εγώ τον είχα πάρει 85€, ήταν ΑΚΡΩΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ?

 

Μην τρελαθούμε. Κάνουν ότι τους συμφέρει ανεξάρτητα απ'το τι ορίζουν οι νόμοι, και μην ακούμε χαζομάρες.

 

exactly, γιατι το ιδιο ειχε συμβει και σε μενα με ποντικι 1+ χρονου, μου το πιστωσαν στην τελευταια τιμη πωλησης και τους εκανα την συγκεκριμενη ερωτηση, αν δηλαδη αγορασω κατι σε προσφορα και μετα η τιμη πωλησης ειναι μεγαλυτερη θα χρεωθω περισσοτερα απο οσα πληρωσα και ειχαν πει ναι... φαντασου! Δεν ασχοληθηκα γιατι ηταν γυρω στα 8 ευρω. Οποτε κανουν απλα οτι τους συμφερει.

Δημοσ.
Όταν εμένα μου χάλασε ο σκληρός και μου πιστώσανε στην τιμή πώλησης εκείνης της περιόδου που έκανε 72€, που εγώ τον είχα πάρει 85€, ήταν ΑΚΡΩΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ?

 

Μην τρελαθούμε. Κάνουν ότι τους συμφέρει ανεξάρτητα απ'το τι ορίζουν οι νόμοι, και μην ακούμε χαζομάρες.

 

Ακριβώς αυτό έκαναν και με εμένα! Μόνο που εγώ τον είχα πάρει 85€ και μου έδωσαν 42€! Δέν υπήρχαν μήπως 500gb άλλοι? Ούτε άδειο cd ξανά απο το e-shop.

Δημοσ.

Πάντως σε τέτοια θέματα ο βασικός τους ανταγωνιστής το πλάισιο κατευθείαν σου αλλάζουν το προιόν χωρίς τα τι και πως

Δημοσ.

Ναι.. και σε αρκετές περιπτώσεις το βάζουν στο ράφι χωρίς να το ελέγξουν και πάει ο επόμενος και το τσιμπάει για καινούριο κ.ό.κ..

Αλλά τι μας νοιάζει, αφού θα το επιστρέψουμε κι αυτό, ε;

Δημοσ.

Θυμάμαι παλιά είχα αγοράσει μία μνήμη ραμ από πλαίσιο γύρω στα 30 ευρώ. Μετά από κανένα χρόνο κάηκε και αντί να την πετάξω απλά την άφησα στην άκρη. Τυχαία μια μέρα βρήκα την απόδειξη αγοράς και επειδή η μνήμη έλεγε ότι είχε εφόρου ζωής εγγύηση είπα να πεταχτώ πλαίσιο να δω τι μπορεί να γίνει.

Την έδωσα του τεχνικού και αυτός χωρίς καν να την ελέγξει μου είπε ότι επειδή δεν υπάρχει στο κατάστημα θα μου έκοβε πιστωτικό. Τσέκαρε τιμές και βρήκε ότι τώρα κόστιζε γύρω στα 50 ευρώ. Χωρίς καν να μιλήσω μου έκοψε το πιστωτικό στα 50ευρώ και έμεινα απλά μ......ς.

 

Ήθελα να ξέρα διαβάζεται τόσα και τόσα για το e-shop και πάλι για να γλυτώσετε 3 ευρώ κάθεστε και παραγγέλνεται από κει και μετά να σου νέα τόπικ για το e-shop και μπλα μπλα μπλα...τι να πω...

Δημοσ.

Χάρηκες εσύ που σου έκοψε πιστωτικό ε;

 

Το ότι μπορεί να ήσουν ο πελάτης που θα την έπαιρνε αμέσως μετά δε σου πέρασε απ' το μυαλό.

 

Νεοελληνική νοοτροπία γτν!

Δημοσ.

Ωρέ phanispal δηλαδή θα ταν καλύτερο να του πει «δε μπορώ να κάνω τίποτα, αντίο»; Δηλ. ένα καμένο DVD-RW που χω αγορασμένο από Πλαίσιο και σκοπεύω να το επιστρέψω, τι να το κάνω;

Δημοσ.

Δεν είπα αυτό, σε καμία περίπτωση. Είπα απλά να μη χαιρόμαστε σε τέτοιες περιπτώσεις και να μη νομίζουμε άλλα ντ' άλλων.

Γιατί όταν θα κάτσει σ' εμάς η στραβή θ' αρχίσουμε να βελάζουμε πάλι.

 

Αυτά που λέω έχουν γίνει. Αρκετές φορές τα βάζουν στα ράφια χωρίς να ελέγξουν τίποτα, κι όχι μόνο σε μαγαζιά της συγκεκριμένης αλυσίδας.

Κι εμένα μου 'χει τύχει. Δεν είπα τίποτα (κακώς ίσως), αλλά δε χάρηκα κιόλας γιατί δε θα μ' αρέσει να πάρω κάτι για καινούριο και να είναι το ίδιο προϊόν που έφερε ο προηγούμενος για RMA.

 

Απλά μαθηματικά..

Δημοσ.
Χάρηκες εσύ που σου έκοψε πιστωτικό ε;

 

Το ότι μπορεί να ήσουν ο πελάτης που θα την έπαιρνε αμέσως μετά δε σου πέρασε απ' το μυαλό.

 

Νεοελληνική νοοτροπία γτν!

 

Φίλε στο μήνυμα μου αναφέρεσαι; Αν ναι δεν καταλαβαίνω το ότι μου έδειξε εμπιστοσύνη και δεν δοκίμασε την ραμ να σιγουρευτεί ότι είναι καμένη που κολλάει με το να την πάρει νέος πελάτης; Btw μιλάμε για παλαιολιθική ραμ... Η απάντηση από e-shop θα ήταν ότι πρέπει να τη στείλουν στα κεντρικά για να δουν αν καμμένη, μετά από κανένα μήνα θα την έστελναν στην εταιρία και μετά από κανένα δίμηνο και μετά από καμιά δεκαριά τηλέφωνα δικά μου θα μου έκοβαν ένα πιστωτικό των 20 ευρώ.

Δημοσ.
Δεν είπα αυτό, σε καμία περίπτωση. Είπα απλά να μη χαιρόμαστε σε τέτοιες περιπτώσεις και να μη νομίζουμε άλλα ντ' άλλων.

Γιατί όταν θα κάτσει σ' εμάς η στραβή θ' αρχίσουμε να βελάζουμε πάλι.

 

Αυτά που λέω έχουν γίνει. Αρκετές φορές τα βάζουν στα ράφια χωρίς να ελέγξουν τίποτα, κι όχι μόνο σε μαγαζιά της συγκεκριμένης αλυσίδας.

Κι εμένα μου 'χει τύχει. Δεν είπα τίποτα (κακώς ίσως), αλλά δε χάρηκα κιόλας γιατί δε θα μ' αρέσει να πάρω κάτι για καινούριο και να είναι το ίδιο προϊόν που έφερε ο προηγούμενος για RMA.

 

Απλά μαθηματικά..

 

ρε συ λογικο ειναι να χαρει ο grim aφου του την αλλαξαν κ με εμπιστοσυνη ( διχως τεστ) σε καλυτερη τιμη,τωρα αν το κανει αυτο το πλαισο δεν ξερω αλλα δεν φταιει ο grim γι αυτο , αρα χαιρεται . κ εγω θα χαιρομουν . ξερω πως το λες για καλο αλλα δεν μου αρεσε οπως το διατυπωσες ,στο προηγουμενο μυνημα σου , φιλικα παντα.

Δημοσ.

Αφού είναι γενικό το φαινόμενο να κοιτάμε την πάρτη μας, αγνοώντας επιδεικτικά ότι είναι θέμα χρόνου να συμβεί σ' εμάς η μ@λ@κία.

Μ' αυτή τη λογική το είπα.

 

Τέλος πάντων, όντως, αυτά έχουν ειπωθεί πολλάκις.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...