Προς το περιεχόμενο

ντροπη στους eshop για 6 ευρω


p_under

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Κάτσε ρε GRE γιατί μας μπέρδεψες. Σου κόψανε πιστωτικό :

Α. Στην αρχική τιμή αγοράς;

Β. Σε χαμηλότερη τιμή από την τιμή αγοράς, γιατί η τρέχουσα τιμή ήταν χαμηλότερη;

Γ. Σε υψηλότερη τιμή από την τιμή αγοράς, γιατί η τρέχουσα τιμή ήταν υψηλότερη (όπως στα ηχεία σου)

 

Αυτό το 3-4 φορές που έγραψες σε προηγούμενο post ποια περίπτωση αφορούσε; Την Α, την Β ή την Γ; Και μιλάμε για το e-shop ή για άλλο;

 

Αν είναι το Α, είναι το νομότυπο. Αν είναι το Β, σε πιάσανε κορόιδο και κουταμάρα σου που το δέχτηκες. Αν είναι το Γ (γιατί αυτό κατάλαβα είχες γράψει), να μας πεις το μαγαζί να ψωνίζουμε από εκεί.

 

Απορώ που κολλάς? Για το E-shop μιλάω και μου έκαναν πίστωση στην τιμή που τα αγόρασα επειδή η τιμή τους τώρα είχε ανέβει πολύ! Μου έχουν κάνει πολλές φορές πίστωση και πάντα μου κάνουν χαμηλότερη από την τιμή που τα αγόρασα. Απλά επειδή τώρα ανέβηκε η τιμή αποφάσισαν να μου την κάνουν στην τιμή που τα αγόρασα. Απλό είναι!

  • Απαντ. 134
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Συμφωνώ 100% με τον isay, παιδιά η αγορά λειτουργεί με συγκεκριμένο τρόπο, όχι όπως θέλουμε εμείς. Υπάρχουν οι νόμοι που μας καλύπτουν και μας προστατεύουν σαν καταναλωτές και αν δεν τους γνωρίζουμε μπορεί να μας πιάσουν κορόιδα... Από την άλλη όμως δεν μπορούμε να ζητάμε και παράλογα πράγματα. Αν δηλαδή κάποιος από εσάς είχε μαγαζί έτσι θα έκανε; Αν ερχότανε κάποιος στο μαγαζί σας και αγόραζε ένα προϊόν με 50 ευρώ και την επόμενη μέρα εσείς το ανεβάζατε τιμή στα 60 αν ερχότανε πίσω την επόμενη 60 ευρώ θα του δίνατε; Θα έβγαζε και κέρδος δηλαδή; Μην τρελαθούμε. Οτι δίνεις να περιμένεις να πάρεις πίσω. Τίποτα λιγότερο ή περισσότερο. (Τώρα αν σας δίνουν κάτι περισσότερο από μόνοι τους ε, μην πείτε και όχι...)

Δημοσ.

ρε παιδια δεν ζηταει κατι παραλογο ο greddyrx7,απλως του καηκε το προιον και του το πιστωνουν οσο το αγορασε, επειδη στο καινουργιο αυξηθηκε η τιμη.

δηλαδη πρεπει να πληρωσει και απο πανω την διαφορα επειδη αλλαξε η σειρα,κωδικος του προιοντος?

Δημοσ.

Τη να πει κανεις πλεον για το e-shop .Eμενα με ταλαιπορουν 1 μηνα τωρα με ενα laptop acer που και καλα προσφερουν 2ετη αντικατασταση σε περιπτοση βλαβης hardware, που το συγκεκριμενο εχει προβλημα με τη γραφικων και δε λενε να μου το αλλαξουν .Σημερα μετα απο πολλα mail και τηλεφωνα με ενημεροσαν οτι το "εφτιαξαν" και μου το στελνουνε.Παλι καλα η αγορα εχει γινει τον αυγουστο οποτε εχει πολυ εγγυηση ακομα.2χρονια και αγορασα 1 χρονο extra.

Δε μπορω να καταλαβω πως κοροιδευουν ετσι τον κοσμο ,το λενε ξεκαθαρα, αμεση αντικατασταση σε περιπτοση βλαβης hardware.H αμεση "επισκευη" ηταν ενας μηνας.

Πολυ απλα απο μενα δε προκειται να δουνε ξανα € και ψωνιζω απο αυτους εδω και 5 χρονια οταν το e-shop δεν ειχε καν καταστηματα.

Δημοσ.
Ναι.. και τώρα που θα πας αλλού όλα θ' αλλάξουν..

 

Δεν ειναι το θεμα κατα ποσο θα αλλαξουν,αλλα εφοσον δε με ικανοποιησαν σαν πελατη τους ποιος ο λογος να συνεχιζω να ψωνιζω απο αυτους?

Δημοσ.
[..]Οτι δίνεις να περιμένεις να πάρεις πίσω. Τίποτα λιγότερο ή περισσότερο. (Τώρα αν σας δίνουν κάτι περισσότερο από μόνοι τους ε, μην πείτε και όχι...)

 

 

Τότε γιατί έχουν γίνει 1000000 θέματα με αγορές ,όπου τα αντίστοιχα μαγαζιά δεν δίνουν την αρχική τιμή του προϊόντος αλλά την τρέχουσα τιμή; Και φυσικό είναι , αφού σχεδόν πάντα οι τιμές πέφτουν και δεν ανεβαίνουν..

 

1) Αφού επέλεξαν λοιπόν την μέθοδο της πίστωσης στην τρέχουσα τιμή του προϊόντος , ας κόψουν μεγαλύτερο ποσό όπως γίνεται και όταν κόβουν μικρότερο ποσό..

 

2) Αν πάλι θέλουν να επιλέξουν την μέθοδο της πίστωσης στην αρχική τιμή ,να το κάνουν και για προϊόντα που οι τιμές έχουν κατέβει 50 και 60% κάτω σε σχέση με την αρχική τιμή.Αν δηλαδή ένα προϊόν κάνει 500 ευρώ και μετά από δυό χρόνια πέσει και κάνει 50 ευρώ ο αγοραστής να πάρει 500..

 

Δυστυχώς όμως γίνεται επιλογή των 1) και 2) και δεν ισύει πάντα μια σταθερή..Αυτό είναι το πρόβλημα.:-(

  • Super Moderators
Δημοσ.

o νόμος λέει ότι όταν δεν υπάρχει ακριβώς το ίδιο προϊόν για αντικατάσταση μπορείς να υπαναχωρήσεις την σύμβαση, όπου σύμβαση=απόδειξη και ότι τιμή γράφει πάνω σε αυτή, είτε σε πιστωτικό είτε σε χρήματα :-)

 

στην περίπτωση του p_under εφόσον υπήρχε το προϊόν ακόμα και 100.000 euro να είχε φτάσει έπρεπε να του δώσουν το ίδιο αλλά αν δεν μπορούσαν να το βρουν (σιγά μην πουν την αλήθεια) τότε έπρεπε να πάρει τα 11 euro της απόδειξης, είτε πιστωτικό είτε χρήματα...

 

το πιστωτικό αλλά και το "παρόμοιο" προϊόν είναι συμβιβασμοί τους οποίους δεν είναι υποχρεωμένος ο αγοραστής να δεχτεί...

Δημοσ.
[..]

το πιστωτικό αλλά και το "παρόμοιο" προϊόν είναι συμβιβασμοί τους οποίους δεν είναι υποχρεωμένος ο αγοραστής να δεχτεί...

 

 

Και αν δεν υπάρχει το προϊόν, τι άλλο μπορεί να γίνει;

  • Super Moderators
Δημοσ.

το γράφω νομίζω στο post μου...

 

στην περίπτωση που υπάρχει σου δίνουν το ίδιο, σε περίπτωση που δεν υπάρχει παίρνεις τα λεφτά που αναγράφει η απόδειξη/σύμβα ή αν θες δέχεσαι παρόμοιο προϊόν ή αν θες δέχεσαι πιστωτικό πάλι στα λεφτά που αναγράφει η απόδειξη/σύμβαση

 

ο νόμος είναι "φτιαγμένος" για να προστατεύει τον καταναλωτή όχι το κατάστημα...

Δημοσ.
το γράφω νομίζω στο post μου...

 

στην περίπτωση που υπάρχει σου δίνουν το ίδιο, σε περίπτωση που δεν υπάρχει παίρνεις τα λεφτά που αναγράφει η απόδειξη/σύμβα ή αν θες δέχεσαι παρόμοιο προϊόν ή αν θες δέχεσαι πιστωτικό πάλι στα λεφτά που αναγράφει η απόδειξη/σύμβαση

[..]

 

Ναι οκ. Δεν είχα δει το "είτε σε χρήματα". :-)

Δημοσ.
Απορώ που κολλάς? Για το E-shop μιλάω και μου έκαναν πίστωση στην τιμή που τα αγόρασα επειδή η τιμή τους τώρα είχε ανέβει πολύ! Μου έχουν κάνει πολλές φορές πίστωση και πάντα μου κάνουν χαμηλότερη από την τιμή που τα αγόρασα. Απλά επειδή τώρα ανέβηκε η τιμή αποφάσισαν να μου την κάνουν στην τιμή που τα αγόρασα. Απλό είναι!

 

Κόλλησα γιατί σε προηγούμενο post σου και ενώ μιλούσες για τα ηχεία και ότι είχε ανέβει η τιμή τους, έγραψες το παρακάτω:

Και εδώ είναι το λάθος σου! Μου έχουν κάνει 3-4 φορές πίστωση στο παρελθόν και ΠΑΝΤΑ μου έκαναν στην τρέχουσα τιμή και ΟΧΙ στην τιμή αγοράς!;)

οπότε άφησες να εννοηθεί ότι πήρες περισσότερα χρήματα από ότι έδωσες. Αυτονόητο να κολλήσω.

 

Το ότι δέχτηκες πίστωση με χαμηλότερη τιμή από την αναγράφουσα στην απόδειξη, συγνώμη αλλά ήσουν κορόιδο (και μάλιστα 3-4 φορές). Τους λες ότι πρέπει να σου κόψουν το ποσό που αναγράφεται στην απόδειξη και αν αρνηθούν τους δείχνεις τη νομοθεσία ή/και κάνεις καταγγελία στο ΙΝΚΑ, με κοινοποίηση σε αυτούς. Την επόμενη φορά απλά να το ξέρεις.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...