tolisrx8 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 εχεις δικιο,προσωπικα προτιμω να δωσω και ενα 10% πανω και να εχω εγγυηση παρα να με δουλευουν...μακαρι να το καταλαβουν οι κυριοι eshopαδες
isay Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 επειδη φαινεται οτι το εχεις ψαξει το θεμα στα φορουμ , πες μου ποσες φορες εχεις δει να συμβαινει το παραπανω φαινομενο ? εγω καμια . Έχω δουλέψει στο εμπόριο και καταλαβαίνω πως παίζεται το παιχνίδι και ποια είναι τα δικαιώματα μου ή τι με συμφέρει.Δεν ξέρω με το eshop, αλλά σε άλλο μαγαζί, πελάτης εκνευρίστηκε τόσο με το κατάστημα, που δε δέχτηκε εναλλακτικές προσφορές και πήρε το πιστωτικό και τα μετρητά του. Άμα ξέρεις τα δικαιώματα σου και πας και με τη νομοθεσία στο χέρι , θα τα πάρεις. ... αλλο αν δινουν πιο δυνατες καρτες κ ο χρηστης ειναι ευχαριστημενος. Επειδή δεν καταλαβαίνεις το κόλπο θα στο εξηγήσω. Αγοράζεις το 2008 μια κάρτα 500 ευρω (το μαγαζί την αγόρασε 350) και σου χτυπάει φετος και δεν υπάρχει πλέον στην αγορά. Πας και ζητάς επισκευή-αντικατάσταση-πιστωτικό. Επισκευή ή αντικατάσταση δεν παίζει για διάφορους λόγους. Το μαγαζί δε το συμφέρει να σου δώσει 500 ευρώ πίσω, αλλά σου αντιπροτείνει το νεότερο μοντέλο (που του κοστίζει 350 ευρώ - άρα το αγοράζει 250 ευρώ) και εσύ είσαι ικανοποιημένος και το μαγαζί έχει ελαχιστοποιήσει τη χασούρα (και θα σου αποδείξω αργότερα ότι κερδίζει κιόλας). Φεύγεις και πας σπίτι σου και είσαι χαρούμενος (πρακτικά είσαι κερδισμένος γιατί έχεις κάτι καλύτερο από αυτό που είχες αγοράσει). Το μαγαζί τώρα θα στείλει την καμμένη κάρτα σου στο εργοστάσιο και επειδή δεν υπάρχει το ίδιο μοντέλο, θα του κόψουν πιστωτικό 350 ευρώ (όσο την είχε αγοράσει). Αποτέλεσμα το μαγαζί, ακόμα και από τη τελική αντικατάσταση έχει συνολικό κέρδος 250 ευρώ (χωρίς να έχω υπολογίσει μεταφορικά και πάγια έξοδα) Για να κλείσει το θέμα. Αν εσύ μπορείς να αποδείξεις ότι υπάρχει διαθέσιμο (και πραγματικά, όχι μόνο λογιστικά) ΙΔΙΟ ΠΡΟΪΟΝ με το δικό σου, τράβα το μέχρι τα άκρα. Άμα δεν μπορείς να αποδείξεις τίποτα, πάρε τα 11 ευρώ και αγόρασε ότι θες. Σταμάτα όμως να γκρινιάζεις. ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 19:54 ---------- φιλε isay ασχετος εισαι εσυ,για να μην πω τιποτα αλλο... σε πληροφορω οτι ειχα αγορασει crucial μνημες 190 ευρω και μου τις πιστωναν 33 ευρω μετα απο δυο χρονια ενω υπηρχαν ιδιες στα 39 ευρω λεγοντας οτι δεν ηταν ιδια σειρα....ενταξει εξυπνακια? Διάβασε τη νομοθεσία, είναι απλό. Μιλά για επισκευή-αντικατάσταση(με ίδιο)-πιστωτικό. Μόνος σου λες ότι δεν ήταν η ίδια σειρά. ΔΕΝ ήταν ίδιο το προϊόν. Το ford focus του 2008 μπορεί να έχει το ίδιο όνομα με το ford focus 2005 αλλά δεν είναι τα ίδια και ούτε κοστίζουν τα ίδια. Άμα οι μνήμες σου έκαναν 10 ευρώ θα τις δεχόσουν; Το μαγαζί έκρινε ότι δε το συμφέρει να κάνει τα "στραβά μάτια" και πήγε με το γράμμα του νόμου. Άμα διαφωνείς, δεν τα βάζεις με το μαγαζί, αλλά με το νομοθέτη. Είμαι κατά των μαγαζιών και τους όρους του καπιταλισμού, αλλά κάποια πράγματα έχουν "κοινή λογική". ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 20:00 ---------- ολοι με το e-shop τα βαζετε και ολοι απο κει ψωνιζετε.εσυ φιλε μου μην γινεσαι γυφτος για 6 ευρω.κανε καταγγελεια να παρεις πισω τα 6 σου ευρω και αν χασεις την αγωγη δεσμευομαι να στα δωσω εγω αλλα απο δω και στο εξης μην περιμενεις πως και πως να λαβεις τα newstellers η να δεις πια προιοντα βγαινουν σε τρελες προσφορεσ στο crazy sundays.Αν δεν ηταν το ε shop θα ψωνιζαμε ολα τα τα ηλεκτρονικα στο +100% και 2ετη εγγυηση αν και κατοχυρωμενο απο την ε.ε πολλοι κανουν τουμπεκι +100 Τα λες απλά και λογικά.
sam sam Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 εγω παλι θα σου πω αυτο: εχω παει για αντικατασταση στα fnac στο μολ ενα στικακι που εκανε 15 ευρω , μου το αντικατεστησαν και επειδη ειχε πεσει η τιμη του στα 9 μου πιστωσαν την διαφορα !!! (μου εκανε τρελει εντιπωση γιαυτο και το αναφερω...)
tolisrx8 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 ναι αλλα απο την στιγμη που το προιον εχει εγγυηση δεν ειμαι υποχρεωμενος να δωσω ουτε ενα 1 ευρω για την αντικατασταση του...αυτο λεει η απλη λογικη,εμενα δεν με ενδιαφερει ο κωδικος του καθε προιοντος αλλα η αντικατασταση του...
isay Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 εγω παλι θα σου πω αυτο: εχω παει για αντικατασταση στα fnac στο μολ ενα στικακι που εκανε 15 ευρω , μου το αντικατεστησαν και επειδη ειχε πεσει η τιμη του στα 9 μου πιστωσαν την διαφορα !!! (μου εκανε τρελει εντιπωση γιαυτο και το αναφερω...) Ορίστε επαγγελματισμός πέρα από το γράμμα του νόμου. Σε δένει σαν πελάτη για πάντα
GReddyRx7 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Εγώ ρε παιδειά αγόρασα τα z-5500 πρίν 1,5 χρόνο 235€ και φέτος τα πήγα για servise καθώς κάηκε το φώς από το backpanel. Μετά από 3 εβδομάδες μου έστειλαν μύνημα πώς θα σταλεί στην αντιπροσωπεία για κάλυψη της εγγύησης. Μετά από 2 εβδομάδες ακόμα μου έστειλαν μύνημα πώς τελικός θα πιστωθεί με 235€. Και ρωτώ εγώ τώρα. Τα ηχεία αυτά η τελευταία τους τιμή στο e-shop ήταν στα 319€ άμα δέν κάνω λάθος. Γιατί δέν με κάνουν πίστωση βάση τις τελευταίας τους τιμής? Εκτός από αυτό εγώ επικοινώνησα με την Logitech Hellas και μου είπε ότι υπάρχει απόθεμα από Z5500! Ότι να ναι είναι εκεί στο e-shop. Εγώ δέν ξαναπέρνω τίποτα από εκεί και ήμουν καλός πελάτης!
isay Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 ναι αλλα απο την στιγμη που το προιον εχει εγγυηση δεν ειμαι υποχρεωμενος να δωσω ουτε ενα 1 ευρω για την αντικατασταση του...αυτο λεει η απλη λογικη,εμενα δεν με ενδιαφερει ο κωδικος του καθε προιοντος αλλα η αντικατασταση του... Πάμε για άλλη μια φορα. Η νομοθεσία λεει: 1.Γίνεται επισκευή; Την επισκευάζουμε. Δεν γίνεται επισκευή; το αντικαθιστούμε με ένα ίδιο. 2.Υπάρχει ίδιο για αντικατάσταση; Το αντικαθιστούμε (με ίδιο όχι παρόμοιο, άλλης σειράς, κλπ). Αν δε γίνεται αντικατάσταση κόβουμε πιστωτικό (κάπου εδώ το μαγαζί βάζει και μια "συμφέρουσα" -για το μαγαζι- αντικατάσταση) 3. Κόβουμε πιστωτικό ---> Τέλος <-- Στο κάτω κάτω άμα νόμιζες ότι ήσουν ριγμένος, στέλνεις ένα email στη μαμα εταιρεία, με όλα τα παραστατικά και περιμένεις απάντηση. ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 20:30 ---------- Εγώ ρε παιδειά αγόρασα τα z-5500 πρίν 1,5 χρόνο 235€ και φέτος τα πήγα για servise καθώς κάηκε το φώς από το backpanel. Μετά από 3 εβδομάδες μου έστειλαν μύνημα πώς θα σταλεί στην αντιπροσωπεία για κάλυψη της εγγύησης. Μετά από 2 εβδομάδες ακόμα μου έστειλαν μύνημα πώς τελικός θα πιστωθεί με 235€. Και ρωτώ εγώ τώρα. Τα ηχεία αυτά η τελευταία τους τιμή στο e-shop ήταν στα 319€ άμα δέν κάνω λάθος. Γιατί δέν με κάνουν πίστωση βάση τις τελευταίας τους τιμής? Εκτός από αυτό εγώ επικοινώνησα με την Logitech Hellas και μου είπε ότι υπάρχει απόθεμα από Z5500! Ότι να ναι είναι εκεί στο e-shop. Εγώ δέν ξαναπέρνω τίποτα από εκεί και ήμουν καλός πελάτης! Έχω καταντήσει να υποστηρίζω το eshop. Και δεν έχω και ποσοστά γμτ -Είναι το ίδιο μοντέλο σειράς; (ακούγεται κουτό αλλά ειναι λογικό) -Πίστωση στην τρέχουσα τιμή αγοράς; Σου ακούγεται λογικό; Άμα σου κόβανε πιστωτικό 110 ευρώ (γιατι ΕΣΤΩ τόσο έκαναν τώρα τα ηχεία) θα το δεχόσουν; -Προφανώς το eshop ΔΕΝ το συμφέρει να σου κάνει επισκευή ή αντικατάσταση. Με βάση το νόμο είναι καλυμμένοι. Το eshop μπορεί να μην αγοράζει από logitech Hellas -Αφού πήρες τηλέφωνο γιατί δε ζήτησες λύση στο πρόβλημα σου. Εγώ θα έγραφα ένα email στα ελληνικά και στα αγγλικά και θα το κοινοποιούσα Logitech, logitech hellas και e-shop και θα ζητούσα αντικατάσταση.
tolisrx8 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 3.κοβουμε πιστωτικο και παμε αλλου...εφοσον δεν εξυπηρετουν τους πελατες κοιταμε αλλους επαγγελματιες που τους σεβονται...
GReddyRx7 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Πάμε για άλλη μια φορα. Η νομοθεσία λεει: 1.Γίνεται επισκευή; Την επισκευάζουμε. Δεν γίνεται επισκευή; το αντικαθιστούμε με ένα ίδιο. 2.Υπάρχει ίδιο για αντικατάσταση; Το αντικαθιστούμε (με ίδιο όχι παρόμοιο, άλλης σειράς, κλπ). Αν δε γίνεται αντικατάσταση κόβουμε πιστωτικό (κάπου εδώ το μαγαζί βάζει και μια "συμφέρουσα" -για το μαγαζι- αντικατάσταση) 3. Κόβουμε πιστωτικό ---> Τέλος <-- Στο κάτω κάτω άμα νόμιζες ότι ήσουν ριγμένος, στέλνεις ένα email στη μαμα εταιρεία, με όλα τα παραστατικά και περιμένεις απάντηση. ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 20:30 ---------- Έχω καταντήσει να υποστηρίζω το eshop. Και δεν έχω και ποσοστά γμτ -Είναι το ίδιο μοντέλο σειράς; (ακούγεται κουτό αλλά ειναι λογικό) -Πίστωση στην τρέχουσα τιμή αγοράς; Σου ακούγεται λογικό; Άμα σου κόβανε πιστωτικό 110 ευρώ (γιατι ΕΣΤΩ τόσο έκαναν τώρα τα ηχεία) θα το δεχόσουν; -Προφανώς το eshop ΔΕΝ το συμφέρει να σου κάνει επισκευή ή αντικατάσταση. Με βάση το νόμο είναι καλυμμένοι. Το eshop μπορεί να μην αγοράζει από logitech Hellas -Αφού πήρες τηλέφωνο γιατί δε ζήτησες λύση στο πρόβλημα σου. Εγώ θα έγραφα ένα email στα ελληνικά και στα αγγλικά και θα το κοινοποιούσα Logitech, logitech hellas και e-shop και θα ζητούσα αντικατάσταση. Και εδώ είναι το λάθος σου! Μου έχουν κάνει 3-4 φορές πίστωση στο παρελθόν και ΠΑΝΤΑ μου έκαναν στην τρέχουσα τιμή και ΟΧΙ στην τιμή αγοράς!
antonl Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 ολοι με το e-shop τα βαζετε και ολοι απο κει ψωνιζετε [...] +1 κι από μένα.
isay Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Και εδώ είναι το λάθος σου! Μου έχουν κάνει 3-4 φορές πίστωση στο παρελθόν και ΠΑΝΤΑ μου έκαναν στην τρέχουσα τιμή και ΟΧΙ στην τιμή αγοράς! Και η τιμή ήταν υψηλότερη από την τιμή που είχες πληρώσει; Αν ναι σε παρακαλώ πες μου το μαγαζί να πηγαίνω να ψωνίζω από εκεί
GI@RG@S Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 επισης ποιος ειπε οτι το e-shop ειναι τοσο φθηνο που λεει ενας φιλος οτι αν δεν υπηρχε θα αγοραζατε στο +100%;υπαρχουν πολλα φθηνοτερα, ισως δεν ειναι καν μεσα στα πιο φθηνα,ασε που υπαρχουν παρα πολλα e-shops απλως δεν ειναι τοσο γνωστα.
phanispal Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 GReddyRx7, εγώ λέω να σοβαρευτούμε λίγο.. Όχι ό,τι μας συμφέρει. Δεν πάει έτσι.
GReddyRx7 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Και η τιμή ήταν υψηλότερη από την τιμή που είχες πληρώσει; Αν ναι σε παρακαλώ πες μου το μαγαζί να πηγαίνω να ψωνίζω από εκεί Όχι αυτό ακριβώς λέω! Όταν πέφτει η τιμή είναι καλά για το e-shop γιατί σχεδόν όλα τα προιόντα η αξία τους πέφτει με τον χρόνο. Στην περίπτωση τον Ζ-5500 όμως η τιμή ανέβηκε και επειδή την πείραν χαμπάρι μου κάνουν πίστωση στην τιμή που τα αγόρασα. ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 21:49 ---------- GReddyRx7, εγώ λέω να σοβαρευτούμε λίγο.. Όχι ό,τι μας συμφέρει. Δεν πάει έτσι. Βλέπεις να είμαι παράλογος? Γιατί σοβαρός είμαι σίγουρα!
isay Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Όχι αυτό ακριβώς λέω! Όταν πέφτει η τιμή είναι καλά για το e-shop γιατί σχεδόν όλα τα προιόντα η αξία τους πέφτει με τον χρόνο. Στην περίπτωση τον Ζ-5500 όμως η τιμή ανέβηκε και επειδή την πείραν χαμπάρι μου κάνουν πίστωση στην τιμή που τα αγόρασα. Κάτσε ρε GRE γιατί μας μπέρδεψες. Σου κόψανε πιστωτικό : Α. Στην αρχική τιμή αγοράς; Β. Σε χαμηλότερη τιμή από την τιμή αγοράς, γιατί η τρέχουσα τιμή ήταν χαμηλότερη; Γ. Σε υψηλότερη τιμή από την τιμή αγοράς, γιατί η τρέχουσα τιμή ήταν υψηλότερη (όπως στα ηχεία σου) Αυτό το 3-4 φορές που έγραψες σε προηγούμενο post ποια περίπτωση αφορούσε; Την Α, την Β ή την Γ; Και μιλάμε για το e-shop ή για άλλο; Αν είναι το Α, είναι το νομότυπο. Αν είναι το Β, σε πιάσανε κορόιδο και κουταμάρα σου που το δέχτηκες. Αν είναι το Γ (γιατί αυτό κατάλαβα είχες γράψει), να μας πεις το μαγαζί να ψωνίζουμε από εκεί.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.