p_under Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Καλημερα , παραθετω το παραπονο μου για να μου πειτε αν εχω δικιο . Ημουν κατοχος του CORSAIR DOMINATOR FAN v1 ( ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΧΕΙ ΤΟ ESHOP 10 ΜΕΡΕΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ). Ενα ωραιο πρωινο αρχισε να κανει σαν τρενο ,δεν ειχα τιποτα να χασω λοιπον αφου ηταν στην εγγυηση του κ ειπα να το στειλω. Επισης εκνα προταση μεσω mail να γινει αντικατασταση με πιο ακριβο προιον κ να πληρωσω την διαφορα . Το συγκεκριμενο προιον κοστιζει αυτην την στιγμη 17 ευρω αλλα εγω το ειχα παρει 11 σε προσφορα . λοιπον μου στελνουν sms οτι πιστωθηκε στα 11 ευρω . συνομιλησα παλι με τεχνικους κ υπαλληλους απο το τμημα πλησεων κ μου λενε οτι να ειναι κυριολεκτικα . κ πειμενουν οτι 11 ευρω δικαιουμαι . κ εγω τους λεω στο τελος αφου κουραστηκα ( δεν θα παρακαλεσω κ ολας για 6 ευρω ) οτι δεν θελω πιστωτικο αλλα το ιδιο προιον καινουργιο φυσικα αφου το προηγουμενο βγηκε προς αντικατασταση . κ η απαντηση τους ηταν οτι τωρα ειναι πιο καριβο κ δεν γινεται.ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ ? . Eιμαι ετοιμος να κανω καταγγελια στο inka οχι για τα 6 ευρω αλλα για την κοροιδια κ την αντιμετωπιση . λοιπον να προχωρησω ? η γνωμη μου ειναι οτι δεν μπορει να κανει οτι θελει ενα μαγαζι γτ απλα παραγγελνουμε αναγκαστηκα απο επαρχεια κ εχει ανταγωνιστη μονο το multirama που δεν παιρνω ποτε .
firewalker Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 !$^!@%& σου λένε. Κάνε τους καταγγελία. Είναι υποχρεωμένοι να σου αντικαταστήσουν το προϊόν με άλλο ίδιο.
EKTELESTES Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 !%@&@&% σου λένε. Κάνε τους καταγγελία. Είναι υποχρεωμένοι να σου αντικαταστήσουν το προϊόν με άλλο ίδιο. +1 Αυτό ισχύει. Μην αγχώνεσαι, πάρε έαν τηλέφωνο στο ΙΝΚΑ, με το που θα πεις E-shop, θα καταλάβουν
SpY Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Εννοείται πως λενε @@διες και τι μας νοιάζει εμάς αν ανέβηκε η τιμή. Η εγγύηση λέει αντικατάσταση του προϊόντος, όχι αν θα παραμήνει ίδια η τιμή ή αν θα έχει ήλιο εκείνη την μέρα ή αν είναι χειμώνας και ατμοσφαιρική πίεση να είναι τόσο . Με την ίδια λογική αν έπεφτε η τιμή και χαλούσε θα έπρεπε να πούμε αααα έπεσε η τίμη δώστε μου καινούργιο προιόν και την διαφορά
p_under Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Εννοείται πως λενε @@διες και τι μας νοιάζει εμάς αν ανέβηκε η τιμή. Η εγγύηση λέει αντικατάσταση του προϊόντος, όχι αν θα παραμήνει ίδια η τιμή ή αν θα έχει ήλιο εκείνη την μέρα ή αν είναι χειμώνας και ατμοσφαιρική πίεση να είναι τόσο . Με την ίδια λογική αν έπεφτε η τιμή και χαλούσε θα έπρεπε να πούμε αααα έπεσε η τίμη δώστε μου καινούργιο προιόν και την διαφορά αυτο τους ειπα κ εγω ρε φιλε αλλα με εγραψαν . θα κανω καταγγελια αυριο .
GReddyRx7 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 ΤΙ χρειάζεται για να γίνει καταγγελία ακριβώς! Θέλω να κάνω και εγώ αύριο για τον λόγο αυτόν. http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?p=3036644#post3036644
GReddyRx7 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 παρε τηλ στο ινκα . Τούς έστειλα πρίν από λίγο email.
p_under Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 ηρθε αυτο το mail σαν απαντηση στα δικα μου . Αξιότιμε κύριε με βάση τους όρους εγγύησης το προϊόν πιστώθηκε στην τιμή αγοράς λόγο μη αποθέματος. Η νομοθεσία στην οποία κάνετε αναφορά μιλάει για επισκευή του προϊόντος, αντικατάσταση ή πίστωση ανάλογα με τις διαθεσιμότητες και τα χρονικά περιθώρια κάλυψης του πελάτη. Με βάση τα παραπάνω έχουμε εκπληρώσει τους όρους εγγύησης του προϊόντος που φέρατε προς επισκευή Magoulas Sofoklis Technical Department Administrator E-Shop.gr AE Anemonis 6 Athens - Menidi 13671 Tel. 2115000560 Email: [email protected] το θεμα ειναι οτι οταν εγω εστειλα μαιλ κ αναφερα ινκα το προιον ηταν διαθεσημο τωρα δεν ειναι κ δεν υπαρχει καν στο site . με κοροιδευουν .....
GReddyRx7 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 ηρθε αυτο το mail σαν απαντηση στα δικα μου . Αξιότιμε κύριε με βάση τους όρους εγγύησης το προϊόν πιστώθηκε στην τιμή αγοράς λόγο μη αποθέματος. Η νομοθεσία στην οποία κάνετε αναφορά μιλάει για επισκευή του προϊόντος, αντικατάσταση ή πίστωση ανάλογα με τις διαθεσιμότητες και τα χρονικά περιθώρια κάλυψης του πελάτη. Με βάση τα παραπάνω έχουμε εκπληρώσει τους όρους εγγύησης του προϊόντος που φέρατε προς επισκευή Magoulas Sofoklis Technical Department Administrator E-Shop.gr AE Anemonis 6 Athens - Menidi 13671 Tel. 2115000560 Email: [email protected] το θεμα ειναι οτι οταν εγω εστειλα μαιλ κ αναφερα ινκα το προιον ηταν διαθεσημο τωρα δεν ειναι κ δεν υπαρχει καν στο site . με κοροιδευουν ..... Ο ίδιος μου απάντησε και μένα.
p_under Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 κανε του καταγγελια να του κανω κ εγω να δουμε αν θα του αρεσει . ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 18:10 ---------- ερωτηση στην περιπτωση μου δεν υπαρχει ο ορος που λεει αν δεν υπαρχει αποθεμα να μου στειλουν καλυτερο ?
firewalker Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 κανε του καταγγελια να του κανω κ εγω να δουμε αν θα του αρεσει . ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 18:10 ---------- ερωτηση στην περιπτωση μου δεν υπαρχει ο ορος που λεει αν δεν υπαρχει αποθεμα να μου στειλουν καλυτερο ? Αν δεν υπάρχει ίδιο πρέπει να σου πιστώσουν την αξία του προϊόντος όταν το αγόρασες ή να σου επιστρέψουν τα χρήματα.
aliakas Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 αν κατάλαβα καλά η εταιρία εισέπραξε από σένα 11 ευρώ και θες να σου δώσουν πίσω 17 ευρώ ? αυτά δεν γίνονται ούτε στα παραμύθια να είσαι και ευχαριστημένος με τα 11 ...
p_under Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2009 γτ αφου εχθες ειχε 17 το συγκεκριμενο προιον ? ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 18:21 ---------- αντικατασταση ζητησα κ μετα το εβγαλαν off stock .
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.