Προς το περιεχόμενο

Cosmote και eBill


thief7710

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα σε ολους.Χθες το απογευμα η κοπελα μου συμπληρωσε μια φορμα στην σελιδα της κοσμοτε για να μπορει να ελεγχει online την πορεια του λογαριασμου της (eBill).

To βραδυ της ιδιας μερα (1:00 πμ) ηρθε μηνυμα στο κινητο απο το 19391 οπου ελεγε οτι πρεπει να περασει ενα κωδικο στην σελιδα της εταιριας bobmobile.gr για να παραλαβει την παραγγελεια της.

Οπως ηταν φυσικο σημερα πηρα τηλ στην κοσμοτε για να ρωτησω τι ηταν αυτο το μηνυμα (γιατι για μενα μονο τυχαιο δεν ειναι οτι το μηνυμα ηρθε λιγες ωρες μονο αφου εδωσε τα στοιχεια της στην σελιδα της κοσμοτε)

Μου ειπαν λοιπον οτι γραφτηκαμε στην υπηρεσια αυτη (με χρεωση 8 ευρω/2 βδομαδες) μονοι μας(!) (πραγμα το οποιο δεν εχει γινει σιγουρα.φροντισα να την ζαλισω αρκετα με τα ringtone,games blah blah και τις κρυφες χρεωσεις που εχουν οποτε σιγουρα δεν εχει γινει τετοια κινηση)

Μου ειπαν οτι δεν μπορουν να μπλοκαρουν καποια τυχων χρεωση απο την εταιρια αυτη.Και οτι αν θελω να σταματησει θα πρεπει να στειλω το μηνυμα STOP στο 19391.Το κανω και μου ερχετε μηνυμα οτι αυτο που εστειλα ειναι λαθος.Ξανα τηλ στην κοσμοτε και μου λενε "δικιο εχετε.πρεπει να στειλετε STOP ALL για να διαγραφειτε.

Στελνω το καινουργιο μηνυμα και παλι τα ιδια.

Παιρνω για 3η φορα τηλ στην κοσμοτε σε εξαλλη κατασταση λεω για τριτη φορα τι κατασταση αντιμετωπιζω και μου απανταει ο υπαλληλος οτι θα με διαγραψει αυτος απο την υπηρεσια αλλα θα παρει 3 μερες.

 

Του ειπα οτι πηρα αμεσως τηλ για να μην υπαρξει καμια χρεωση

Του ειπα οτι η συνομιλια καταγραφετε (απο αυτους οχι απο μενα)

Του ειπα οτι αν υπαρξει χρεωση ακομη και μετα τα τηλεφωνα μου δεν θα πληρωσω τον λογαριασμο,οτι θα διακοψω την συνδεση μου και θα κινηθω νομικα.

 

Το μονο που μου απαντουσαν ειναι οτι η κοσμοτε δεν εχει καμια σχεση με ολο αυτο.

 

Εχει κανεις καμια παρομοια εμπειρια?

Πιστευετε οτι ηταν τυχαιο η εγγραφη στην υπηρεσια eBill στην κοσμοτε και η ταυτοχρονη σχεδον "εγγραφη" στο bobmobile?

 

Τι προτεινετε καλο ως αντιδραση περα απο αυτα που ηδη εχω κανει?

Δημοσ.

Να ξέρεις ότι κάθε φορά που θα στέλνεις μήνυμα στο νούμερο που σου λένε,θα χρεώνεσαι και η κίνησή σου αυτή (να χρησιμοποιείς κατ' αυτό τον τρόπο τις υπηρεσίες τους) και θα φαίνεται ότι αποδέχεσαι τις χρεώσεις.

 

Να πας παρέα με κάποιον μεγαλύτερο Δευτέρα πρωί πρωί και να τους πάρετε αμπάριζα,με έμμεσες απειλές του στυλ "δικηγόροι-μηνύσεις-κανάλια-εισαγγελέας".

 

Θα στρώσουν.

 

Λαμόγια...

Δημοσ.

Η κοπελα μου με διαβεβαιωσε οτι δεν εχει στειλει κανενα μηνυμα σε αυτο το νουμερο,ουτε το εχει δωσει σε καποια σελιδα στο ιντερνετ κτλ

 

Το τηλ της bobmobile μου το εδωσαν και αυτοι απο την κοσμοτε και μου ειπαν "Δεν θα απαντησουν σε αυτο το νουμερο.Θα βγει τηλεφωνητης.Δωσε τους τα στοιχεια σου και θα επικοινωνησουν αυτοι μαζι σου σε 5-6 μερες..."

Δημοσ.
Η κοπελα μου με διαβεβαιωσε οτι δεν εχει στειλει κανενα μηνυμα σε αυτο το νουμερο,ουτε το εχει δωσει σε καποια σελιδα στο ιντερνετ κτλ

 

Το τηλ της bobmobile μου το εδωσαν και αυτοι απο την κοσμοτε και μου ειπαν "Δεν θα απαντησουν σε αυτο το νουμερο.Θα βγει τηλεφωνητης.Δωσε τους τα στοιχεια σου και θα επικοινωνησουν αυτοι μαζι σου σε 5-6 μερες..."

 

Στη θεση σου αν ειχα χρονο κλπ θα πηγαινα μια βολτα απο το γραφειο της εταιρειας αυτης (αν και παιζει πολυ πιθανο ενδεχομενο να μην βρεις κανεναν).

 

Imo σε τετοιες εταιρειες οχι απλα δεν πρεπει να δωσεις στοιχεια (οπως σου ειπαν απτην Cosmote), αλλα ουτε το μικρο σου ονομα

Δημοσ.

Αυτο ακριβως τους ειπα και εγω.Δεν υπαρχει περιπτωση να τους παρω και να αφησω τα στοιχεια μου σε ενα τηλεφωνητη.Θα το κανετε εσεις αυτο"

Δημοσ.

Περίεργο.Χρησιμοποιώ το e-bill και δεν έχω κανένα πρόβλημα. Βέβαια το έχω ενεργοποιήσει εδώ κι ένα χρόνο οπότε δεν ξέρω αν κάτι έχει αλλάξει στη διαδικασία.

Μήπως χρησιμοποίησε κάποια άλλη υπηρεσία και απλά συνέπεσε το γεγονός με την ενεγοποίηση του e-bill και δεν έχει τελικά καμία σχέση?

Δημοσ.

Μήπως πάλι ήταν ένα από τα "τυχαία" μηνύματα που σου έρχονται, χωρίς να έχεις ενεργοποιήσει καμιά υπηρεσία, και χωρίς να έχεις δώσει πουθενά τον αριθμό του κινητού σου;

Και άπαξ και απαντήσεις, αρχίζει το πανηγύρι των χρεώσεων;

Δημοσ.

Σιγουρα η cosmote δεν εχει λογο να κανει τετοιου ειδους απατες, ουτε καν να συμμετεχει.

 

Κατι αλλο εχει παιχτει σιγουρα το οποιο ειτε η κοπελα σου δεν εχει καταλαβει (οταν το εκανε), ειτε εχει ξεχασει, ειτε δεν το παραδεχεται.

Δημοσ.

1) Η ενεργοποίηση του e-bill ουδεμία σχέση έχει με τα μηνύματα αυτά.Ήταν προφανώς κάτι συμπτωματικό.

2)Αυτό που δεν καταλαβαίνετε οι περισσότεροι είναι ότι απλά η cosmote σας παρέχει τη γραμμή και η χρήση της εναπόκειται καθαρά σε εσάς.Η κοπέλα σου σίγουρα έστειλε μήνυμα σε κάποιο διαγωνισμό/κουίζ της τηλεόρασης ή του ραδιοφώνου ενεργοποιήθηκε έτσι η υπηρεσία

3)Δεν είναι απαραίτητο να στείλετε στον ίδιο τον αριθμό γιατί οι εταιρείες αυτές έχουν πολλούς παρόμοιους αριθμούς.Αυτούς πρέπει να κηνυγάτε παιδιά,όχι την cosmote που είναι απλά ο διαμεσολαβητής.

 

Ελπίζω να βοήθησα

  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ.

Παιδιά καλησπέρα! Μολις πριν λίγο μου ήρθε ένα μήνυμα σαν αυτό που περιγράφει το παιδί. Εψαξα στο ιντερνετ από που προέρχεται το 19391 και είδα το topic. Τυχαίνει να έχω και εγώ σύνδεση cosmote και είμαι 1000000% σιγουρος ότι δεν έχω γραφτεί σε καμία υπηρεσία ούτε καν στο ebill της cosmote. Και είμαι ΤΟΣΟ σίγουρος γιατί έχω πάντα μαζί μου και ένα καρτοκινητό της vodafone και αν χρειαστεί να δώσω αριθμό κάπου, δίνω το καρτοκινητό.

 

Δεν ξέρω τελικά τι ενέργειες έκανε το παιδί, αλλά εγώ σκοπεύω να απευθυνθώ ΚΑΙ στην εταιρεία (bobmobile) ΚΑΙ στην cosmote. Το τηλέφωνο ή θα διεύρευσε από την cosmote ή θα πληκτρολογούν τυχαίους αριθμούς... ΤΙ ΝΑ ΠΩ... ελπίζω μόνο μην δω καμία εξωφρενική χρέωση στον λογαριασμό μου.

Δημοσ.

απο το diorismos.gr

 

ΕΕΤΤ: Χρεώσεις από πενταψήφια SMS μέσω συνδρομητικών υπηρεσιών

 

10/02/2010

 

 

Τη μεγάλη έκταση έχει πάρει στην ελληνική αγορά το φαινόμενο της διαμαρτυρίας καταναλωτών για χρεώσεις σε πενταψήφιους κωδικούς αυξημένης χρέωσης, τους οποίους εντοπίζουν στους λογαριασμούς τους κινητής τηλεφωνίας τονίζει σε ανακοίνωσή της η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ). Στους σύντομους αυτούς κωδικούς παρέχονται υπηρεσίες περιεχομένου (π.χ. ringtones, games κλπ) οι οποίες λειτουργούν με συνδρομή και χρεώνονται με τη λήψη του SMS. Στην πλειοψηφία των περιπτώσεων, οι καταναλωτές έχουν πρόσβαση στις υπηρεσίες αυτές μέσω διαδικτύου, κυρίως μέσω προωθητικών μηνυμάτων που αναρτώνται σε δημοφιλή ιστοπεδία. Η ΕΕΤΤ έχει λάβει σημαντικό αριθμό σχετικών καταγγελιών και με ευαισθησία στην προστασία του καταναλωτή, εξέδωσε τον Ιούλιο του 2009 (σε ισχύ από 29 Σεπτεμβρίου 2009) τροποποίηση του Κώδικα Δεοντολογίας για την παροχή Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ) και ειδικότερα για τις ΥΠΠ με συνδρομή. Βάσει των νέων διατάξεων του Κώδικα:

 

- Οι εταιρείες οι οποίες παρέχουν τις υπηρεσίες αυτές είναι υποχρεωμένες να αναρτούν στις προωθητικές ιστοσελίδες μέσω των οποίων οι καταναλωτές έχουν πρόσβαση στις υπηρεσίες τον όρο «Συνδρομητική Υπηρεσία», τους όρους χρέωσης της υπηρεσίας, το τηλέφωνο εξυπηρέτησης καταναλωτών και την επωνυμία της εταιρείας. Οι πληροφορίες αυτές πρέπει να είναι ευδιάκριτες και άμεσα προσβάσιμες από τον καταναλωτή, χωρίς να χρειάζεται ο ίδιος να τις αναζητήσει

- Όταν ο καταναλωτής εισάγει το τηλέφωνό του σε ιστοσελίδα η οποία προωθεί συνδρομητική υπηρεσία, λαμβάνει ένα μη χρεώσιμο sms το οποίο περιλαμβάνει τουλάχιστον την ακόλουθη πληροφορία: του γνωστοποιεί ότι αφορά υπηρεσία με συνδρομή, τον ενημερώνει για το όνομα και το κόστος της υπηρεσίας και για την επωνυμία του Παρόχου ΥΠΠ. Στη συνέχεια, ο καταναλωτής, είτε με απάντηση στο sms αυτό, είτε με εισαγωγή κωδικού που θα λάβει μέσω του sms στην ιστοσελίδα της υπηρεσίας, θα δώσει τη συναίνεσή του και μόνο τότε πραγματοποιείται η εγγραφή του.

- Αμέσως μετά την εγγραφή του, ο καταναλωτής λαμβάνει μη χρέωσιμο sms το οποίο τον πληροφορεί για το γεγονός ότι έχει εγγραφεί σε υπηρεσία με συνδρομή, για το κόστος της υπηρεσίας, την επωνυμία του Παρόχου ΥΠΠ και τον αριθμό της γραμμής βοήθειας/παραπόνων, τον τρόπο με τον οποίο μπορεί ο χρήστης να διαγραφεί.

- Μια φορά μηνιαίως, αποστέλλεται μη χρεώσιμο sms με την ανωτέρω ενημέρωση στους εγγεγραμμένους συνδρομητές.

 

Με τις ανωτέρω διατάξεις, την ενημέρωση σε τρία στάδια και την παροχή διπλής συναίνεσης από τον καταναλωτή (double opt-in) εξασφαλίζεται η συνειδητή επιλογή του, πριν την εγγραφή σε μία τέτοια υπηρεσία.

Επιπλέον, σύμφωνα με την τροποποίηση του Κώδικα Δεοντολογίας, η συμμετοχή ενός καταναλωτή σε διαγωνισμό/παιχνίδι/κουίζ δεν θα πρέπει να οδηγεί στην εγγραφή του σε συνδρομητική υπηρεσία η οποία είναι ανεξάρτητη από το διαγωνισμό/κουίζ/παιχνίδι. Με άλλα λόγια, κάθε αίτημα ενός καταναλωτή για να εγγραφεί σε υπηρεσία με συνδρομή πρέπει να αποτελεί ανεξάρτητη συναλλαγή, με στόχο αποκλειστικά την εγγραφή του.

Η ΕΕΤΤ εξετάζει τη συμμόρφωση των εταιρειών που παρέχουν τις υπηρεσίες αυτές με τις διατάξεις του ανωτέρω Κώδικα και της κείμενης νομοθεσίας και θα προβεί σε όλα τα προβλεπόμενα από το ν.3431/2006 μέτρα για την επιβολή κυρώσεων στην περίπτωση όπου διαπιστώνεται παραβίαση του.

 

Ωστόσο, η ΕΕΤΤ θα ήθελε εκ νέου να απευθύνει σύσταση προς τους καταναλωτές να είναι προσεκτικοί κατά την εισαγωγή του αριθμού του κινητού τους τηλεφώνου σε ιστοσελίδες και να διαβάζουν πάντα σχολαστικά τους όρους που αναφέρονται στις ιστοσελίδες αυτές. Σε κάθε περίπτωση, δεν θα πρέπει ο καταναλωτής να λαμβάνει τις υπηρεσίες αυτές και να χρεώνεται χωρίς τη θέλησή του ή χωρίς τη συναίνεσή του. Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο, πρέπει άμεσα να απευθυνθεί στις αρμόδιες αρχές: στην ΕΕΤΤ, αν η ενημέρωση του ήταν ελλιπής, στην Αστυνομία αν θεωρεί ότι υπάρχει απάτη κατά την παροχή της υπηρεσίας, στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα αν λαμβάνει μη χρεώσιμα μηνύματα ή κλήσεις για τα οποία δεν έχει δώσει τη συγκατάθεσή του, στο Συνήγορο του Καταναλωτή για θέματα αμφισβήτησης χρεώσεων. Σε κάθε τέτοια περίπτωση ο καταναλωτής πρέπει να παρέχει στην αρμόδια αρχή όλα εκείνα τα στοιχεία τα οποία θα βοηθήσουν το έργο της (π.χ. αποστολέα των SMS, περιεχόμενο των SMS κλπ.). Τέλος, τονίζεται ότι η ΕΕΤΤ δεν έχει αρμοδιότητα για το περιεχόμενο των υπηρεσιών που παρέχονται στους αριθμούς αυτούς, ούτε και για τον τρόπο παροχής τους.

 

Αρα για να γινει εγγραφη σε αυτες τις εταιριες πρεπει να δωσεις την συγκαταθεση σου

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...