Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 56
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Θυμαμαι καποτε που ειχαν κλεισει το torrentspy και ολο το internet ανησυχουσε για την επομενη μερα στα downloads.Το αποτελεσμα ηταν,μεσα σε λιγα 24ωρα να ξεφυτρωσουν τουλαχιστον 10-15 νεα sites.Για να δουμε τωρα,θα βγουν στην φορα καμια 50αρια καινουργια!

Δημοσ.

Ρε παιδιά αυτό με το magnet link πως το βλέπεται, δοκίμασα και κατέβασα κανα δυο μεγάλα αρχεία με magnet link στο vuze και δουλειές μια χαρά.

 

Μπορεί και το mininova να το πάει εκεί το παιχνίδι μέχρι να κάνουν καμιά στημένη δίκη πάλη σε 2-3 χρόνια και να κρίνουν παράνομο και το magnet link.

Δημοσ.

αυτο ειναι ενα παιχνιδι σκυλου με γάτα. Σιγουρα ετσι ως εχει η κατασταση κλεινει το ενα site και ανοιγει ξανα με αλλο ονομα σε αλλους σερβερ. Οσο οι δικαστικες λυσεις ειναι πιο αργες απο τις τεχνικες λυσεις ολα καλα.

 

μακροπροθεσμα ομως ενας απο τους 2 θα κερδισει. ειτε με ενα παγκοσμιο θεσμικο μετρο θα κοπουν rapidshare torents κ κτλ .ειδικα αν επιβαλεις στους isps να τα κοψεις τα κοβεις τελος. ειτε θα παρετηθουν κ θα βγαζουν λεφτα απο τα σινεμα κ τις συναυλιες και τους ασχετους με τεχνολογια που πανε κ αγοραζουν dvd k cd.

 

ειδικα για το τελευταιο εγω ημουν παντα υπερμαχος του να φορολογεις την βλακεια.

ξερω ατομα που εχουν αγορασει δεκαδες ταινιες dvd και τωρα πανε κ αγοραζουν τις ιδιες σε blu ray.

 

παντως σε εθνικο επιπεδο η ελλαδα πχ κερδιζει δισεκατομυρια απο την πειρατεια.

πχ για σκεφτειτε ποσα λεφτα θα χαναμε σαν χωρα αν ολες τις ταινιες , μουσικη ,προγραματα τα αγοραζαμε? Αν δεν κυβερνιομασταν απο προδοτες βλεπε συμφωνια αλογοσκουφη-microsoft το κρατος θα κερδιζε τουλαχιστον αλλο ενα δις ετησιως αν εκανε τα στραβα ματια στην πειρατεια

  • Moderators
Δημοσ.
και τους ασχετους με τεχνολογια που πανε κ αγοραζουν dvd k cd.

 

ειδικα για το τελευταιο εγω ημουν παντα υπερμαχος του να φορολογεις την βλακεια.

ξερω ατομα που εχουν αγορασει δεκαδες ταινιες dvd και τωρα πανε κ αγοραζουν τις ιδιες σε blu ray.

Οποιος αγοραζει dvd και cd ειναι ασχετος απο τεχνολογια ή ειναι βλακας?

Απεχεις παρα πολυ απο την πραγματικοτητα.

Δημοσ.

Αρχικά η βελτίωση της τεχνολογίας και η εξειδίκευση άνοιξαν τον δρόμο για μαζική παραγωγή προϊόντων, μετά τέθηκε το πρόβλημα το να μην μείνουν αυτά τα προϊόντα αδιάθετα στα ράφια και η λύση ήταν η πλύση εγκεφάλου με την διαφήμιση για να λαχταρά ο καταναλωτής να αγοράζει, μετά παρατήρησαν ότι κάπου οι καταναλωτές πιάσανε τα όριά τους, πόσες ταινίες να δεις και πόσα τραγούδια να ακούσεις, γι' αυτό έπρεπε να λανσάρουν κάτι καινούριο. Ο καταναλωτής προϊόντων κινηματογράφου και μουσικής έπρεπε να μεταμορφωθεί σε “συλλέκτη” σημασία πλέων δεν έχει να δεις μια ταινία πρέπει να πάρεις και το δισκάκι για να είναι δικό σου “μοναδικά δικό σου” να το ξεσκονίζεις κάθε Σάββατο και να το καμαρώνεις στην βιβλιοθήκη.

 

Δεν έχει σημασία να δεις την ταινία, αν έχεις χρόνο να την δεις, αρκεί να αγοράσεις το δισκάκι και γεύεσαι μέρος της απόλαυσης.

 

Άρα το σχόλιο περί φορολόγησης της βλακείας το θεωρό πετυχημένο.

 

Δουλειές 10 ώρες μαζί με τις υπερωρίες, τρως μία με μιάμιση ώρα να γυρίσεις σπίτι, βλέπεις την Πετρούλα να λέει το μετεωρολογικό δελτίο πλένεις τα δοντάκια σου και πέφτεις για ύπνο, μην ξεχάσεις να αγοράσεις το DVD όμως, αρκεί να το αγοράσεις δεν παίζει ρόλο το πότε θα το δεις ή θα το ξαναδείς, αν το ξαναδείς ποτέ.

 

Την σούπα βέβαια την χαλάει το downloading γιατί αν έχεις πρόσβαση στα πάντα, χωρίς να πληρώνεις, πολύ σύντομα θα επέλθει κορεσμός και θα συνειδητοποιήσεις ότι μερικές ταινίες και τραγούδια δεν αξίζουν ούτε τσάμπα να μπεις στον κόπο να τα αποκτήσεις.

Δημοσ.
Αρχικά η βελτίωση της τεχνολογίας και η εξειδίκευση άνοιξαν τον δρόμο για μαζική παραγωγή προϊόντων, μετά τέθηκε το πρόβλημα το να μην μείνουν αυτά τα προϊόντα αδιάθετα στα ράφια και η λύση ήταν η πλύση εγκεφάλου με την διαφήμιση για να λαχταρά ο καταναλωτής να αγοράζει, μετά παρατήρησαν ότι κάπου οι καταναλωτές πιάσανε τα όριά τους, πόσες ταινίες να δεις και πόσα τραγούδια να ακούσεις, γι' αυτό έπρεπε να λανσάρουν κάτι καινούριο. Ο καταναλωτής προϊόντων κινηματογράφου και μουσικής έπρεπε να μεταμορφωθεί σε “συλλέκτη” σημασία πλέων δεν έχει να δεις μια ταινία πρέπει να πάρεις και το δισκάκι για να είναι δικό σου “μοναδικά δικό σου” να το ξεσκονίζεις κάθε Σάββατο και να το καμαρώνεις στην βιβλιοθήκη.

 

Δεν έχει σημασία να δεις την ταινία, αν έχεις χρόνο να την δεις, αρκεί να αγοράσεις το δισκάκι και γεύεσαι μέρος της απόλαυσης.

 

Άρα το σχόλιο περί φορολόγησης της βλακείας το θεωρό πετυχημένο.

 

Δουλειές 10 ώρες μαζί με τις υπερωρίες, τρως μία με μιάμιση ώρα να γυρίσεις σπίτι, βλέπεις την Πετρούλα να λέει το μετεωρολογικό δελτίο πλένεις τα δοντάκια σου και πέφτεις για ύπνο, μην ξεχάσεις να αγοράσεις το DVD όμως, αρκεί να το αγοράσεις δεν παίζει ρόλο το πότε θα το δεις ή θα το ξαναδείς, αν το ξαναδείς ποτέ.

 

Την σούπα βέβαια την χαλάει το downloading γιατί αν έχεις πρόσβαση στα πάντα, χωρίς να πληρώνεις, πολύ σύντομα θα επέλθει κορεσμός και θα συνειδητοποιήσεις ότι μερικές ταινίες και τραγούδια δεν αξίζουν ούτε τσάμπα να μπεις στον κόπο να τα αποκτήσεις.

 

Ετσι ειναι +1 σε ολα :-)

Δημοσ.
Αρχικά η βελτίωση της τεχνολογίας και η εξειδίκευση άνοιξαν τον δρόμο για μαζική παραγωγή προϊόντων, μετά τέθηκε το πρόβλημα το να μην μείνουν αυτά τα προϊόντα αδιάθετα στα ράφια και η λύση ήταν η πλύση εγκεφάλου με την διαφήμιση για να λαχταρά ο καταναλωτής να αγοράζει, μετά παρατήρησαν ότι κάπου οι καταναλωτές πιάσανε τα όριά τους, πόσες ταινίες να δεις και πόσα τραγούδια να ακούσεις, γι' αυτό έπρεπε να λανσάρουν κάτι καινούριο. Ο καταναλωτής προϊόντων κινηματογράφου και μουσικής έπρεπε να μεταμορφωθεί σε “συλλέκτη” σημασία πλέων δεν έχει να δεις μια ταινία πρέπει να πάρεις και το δισκάκι για να είναι δικό σου “μοναδικά δικό σου” να το ξεσκονίζεις κάθε Σάββατο και να το καμαρώνεις στην βιβλιοθήκη.

 

Δεν έχει σημασία να δεις την ταινία, αν έχεις χρόνο να την δεις, αρκεί να αγοράσεις το δισκάκι και γεύεσαι μέρος της απόλαυσης.

 

Άρα το σχόλιο περί φορολόγησης της βλακείας το θεωρό πετυχημένο.

 

Δουλειές 10 ώρες μαζί με τις υπερωρίες, τρως μία με μιάμιση ώρα να γυρίσεις σπίτι, βλέπεις την Πετρούλα να λέει το μετεωρολογικό δελτίο πλένεις τα δοντάκια σου και πέφτεις για ύπνο, μην ξεχάσεις να αγοράσεις το DVD όμως, αρκεί να το αγοράσεις δεν παίζει ρόλο το πότε θα το δεις ή θα το ξαναδείς, αν το ξαναδείς ποτέ.

 

Την σούπα βέβαια την χαλάει το downloading γιατί αν έχεις πρόσβαση στα πάντα, χωρίς να πληρώνεις, πολύ σύντομα θα επέλθει κορεσμός και θα συνειδητοποιήσεις ότι μερικές ταινίες και τραγούδια δεν αξίζουν ούτε τσάμπα να μπεις στον κόπο να τα αποκτήσεις.

 

+10000

 

ِΑλλά που να ξυπνήσει ο κόσμος να το καταλάβει αυτό. Καταναλωτισμός μέχρι αηδίας...

Δημοσ.

Η συλλογές και η ανάγκη του ανθρώπου για να συλλέγει πράγματα υπάρχουν από την αρχαιότητα δλδ πριν καν εμφανιστεί η πλήση εγκεφάλου από τα μέσα. Αρά δεν στέκει το επειχήρημα ότι μας ανάγκασαν να κάνουμε συλλογές...

Δημοσ.

Πριν μερικούς μήνες επισκευάστηκα τον αρχαιολογικό χώρο των Μυκηνών όπου λειτουργεί μουσείο και βρίσκονται εκτεθειμένες συλλογές εδωλίων που είχε η βασιλική οικογένεια.

 

Στα σπίτια των απλών ανθρώπων δεν έχει βρεθεί τίποτα που να μαρτυρεί ότι ήταν μαζικό το φαινόμενο στην αρχαιότητα όπως είναι σήμερα που σε εφηβικά δωμάτια συναντάς από το δισκάκι της εφημερίδας μέχρι τα 9 DVD του άρχοντα των δαχτυλιδιών αξίας πολλών δεκάδων ευρό.

Δημοσ.

Δεν ήταν μαζικό αλλά υπάρχει σαν ανάγκη. Και τώρα δεν είναι μαζικό αλλά λίγοι είναι οι συλλέκτες. Ο βασικός λόγος για μένα που πάτωσαν τα cd είναι οι εξωφρενικές στιγμές που ζητάγανε για να αγοράσεις ένα μέσο που δεν έχει και ανθεκτικότητα και σου το προσφέρανε με ένα εξωφύλο της πλάκας.

Πλέον και εγώ δεν παίρων cd αν θέλω κάτι το κατεβάζω σε flac που είναι και υψηλής απόδοσης και αν μου αρέσει κάποιο συγκρότημα και η δουλειά το αγοράζω σε βυνίλιο.

Δημοσ.
Αρχικά η βελτίωση της τεχνολογίας και η εξειδίκευση άνοιξαν τον δρόμο για μαζική παραγωγή προϊόντων, μετά τέθηκε το πρόβλημα το να μην μείνουν αυτά τα προϊόντα αδιάθετα στα ράφια και η λύση ήταν η πλύση εγκεφάλου με την διαφήμιση για να λαχταρά ο καταναλωτής να αγοράζει, μετά παρατήρησαν ότι κάπου οι καταναλωτές πιάσανε τα όριά τους, πόσες ταινίες να δεις και πόσα τραγούδια να ακούσεις, γι' αυτό έπρεπε να λανσάρουν κάτι καινούριο. Ο καταναλωτής προϊόντων κινηματογράφου και μουσικής έπρεπε να μεταμορφωθεί σε “συλλέκτη” σημασία πλέων δεν έχει να δεις μια ταινία πρέπει να πάρεις και το δισκάκι για να είναι δικό σου “μοναδικά δικό σου” να το ξεσκονίζεις κάθε Σάββατο και να το καμαρώνεις στην βιβλιοθήκη.

 

Δεν έχει σημασία να δεις την ταινία, αν έχεις χρόνο να την δεις, αρκεί να αγοράσεις το δισκάκι και γεύεσαι μέρος της απόλαυσης.

 

Άρα το σχόλιο περί φορολόγησης της βλακείας το θεωρό πετυχημένο.

 

Δουλειές 10 ώρες μαζί με τις υπερωρίες, τρως μία με μιάμιση ώρα να γυρίσεις σπίτι, βλέπεις την Πετρούλα να λέει το μετεωρολογικό δελτίο πλένεις τα δοντάκια σου και πέφτεις για ύπνο, μην ξεχάσεις να αγοράσεις το DVD όμως, αρκεί να το αγοράσεις δεν παίζει ρόλο το πότε θα το δεις ή θα το ξαναδείς, αν το ξαναδείς ποτέ.

 

Την σούπα βέβαια την χαλάει το downloading γιατί αν έχεις πρόσβαση στα πάντα, χωρίς να πληρώνεις, πολύ σύντομα θα επέλθει κορεσμός και θα συνειδητοποιήσεις ότι μερικές ταινίες και τραγούδια δεν αξίζουν ούτε τσάμπα να μπεις στον κόπο να τα αποκτήσεις.

 

Σωστός σε όλα!

 

Δυστυχώς είχα μπει κι εγώ σε αυτή τη λογική..:-(

 

Βέβαια σταμάτησα αυτό το χόμπι ,γιατί γέμιζα το δίσκο χωρίς να αξιοποιώ αυτά που είχα..Λίγα και καλά πλέον.:-)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...