Προς το περιεχόμενο

Χαρτιά και άλλα που πρέπει να συνοδεύουν το αυτοκίνητο


GeorgeMan

Προτεινόμενες αναρτήσεις

offtopic:

 

 

Eν ετει 2010 υπαρχουν ακομα οι προκαταληψεις του κλασσικου του Ελληνα της δεκαετιας του 80 που επαιρνε με το ζορι ενα fiataki και του ηταν αγνωστη η λεξη σερβις. Οταν το κακομοιρο φθηνιαρικο φιατακι αρχισε να βγαζει προβληματα τοτε ο κλασσικος ο Ελληνας του 80, φορτωνε τα παντα στην εταιρεια.

 

Επειδη ομως απο τοτε συμπληρωνουμε 2-3 10ετιες σχεδον:

Α. Ολες οι αυτοκινητοβιομηχανιες εχουν κανει αλματα την τελευταια 10ετια και ειναι παραλογο να μιλαμε για αναξιοπιστα αμαξια μιας εταιρειας. Ολες οι εταιρειες ειναι αξιοπιστες και ολες ανακαλουν προβληματικες παρτιδες, καθως τα ελατωματα ειναι αδυνατον να αποφευχθουν ακομα και στις καλυτερες οικογενειες. Ειτε Γερμανικες, ειτε Ιαπωνικες, ειτε Ιταλογαλλικες. Οποιοι συνεχιζουν για μενα να χουν την πεποιθηση οτι μια χωρα βγαζει καλυτερα αμαξια απο μια αλλη χωρα, τους θεωρω φαν της ραδιοαρβυλας και του "σουπα μουπες, ο μπατζανακης της αδερφης μου ειπε ετσι κλπ", χωρις τεκμηριωμενες αποψεις.

 

Β. Ο ομιλος Φιατ συγκεκριμενα την τελευταια 2ετια εχει κανει εξαιρετικα βηματα που μονο ενας προκατειλημενος εναντιον της, δεν μπορει να διακρινει.

 

Οσο για τα Ιαπωνικα δε, οποτε διαβαζω γνωμες μερικων νομιζω οτι περιγραφουν ενα αμαξι με τεχνικα χαρακτηριστικα Ferrari, ανεσεις Mercedes, δυνατοτητες Airbus και after sales με υπηρεσιες 5στερου ξενοδοχειου και αξιοπιστια Ελβετικης τραπεζας σε τιμη ενοικιαζομενης καλυβας. Και την 8η μερα κατα τας γραφας, ο Θεος επλασε τον Ιαπωνα...

 

Τελος το πιο εντυπωσιακο ειναι οτι υπαρχουν γκρουπ στα οποια υφισταται και Ιαπωνικη αλλα και Γερμανικη εταιρεια. Αλλα αν γινει συγκριση αναμεσα στα δυο αμαξια ειμαι βεβαιος οτι εδω μεσα θα βρεθουν πολλοι να δηλωσουν μετα βεβαιοτητος οτι το Ιαπωνικο ειναι πολυ καλυτερο αμαξι, παρα το γεγονος οτι μπορει τα 2 αμαξια να εχουν πολλα κοινα οπως πχ μοτερ...

 

ΥΓ. Με τα παραπανω δεν αναφερομαι σε εσενα million voices, αλλα σε μια γενικοτερη κατασταση που βλεπω σε αυτο το section. Σε καθε τοπικ τα ιδια και τα ιδια, ακομα κι αν δεν αφορα τετοιου ειδους συζητησεις (οπως το παρον). To κακο ειναι οτι οταν επικρατει μια (λαθος) αποψη σε ενα φορουμ υπαρχουν ασχετοι που τεινουν να την ασπαστουν και να οδηγηθουν σε λαθος αγορα για τις αναγκες τους. Ας προσεχαν βεβαια αφου λαμβανουν υποψιν το μακρυ και το κοντο του καθενος, αλλα τεσπα.

 

 

κατ'αρχας αναφερεσαι το λιγοτερο και σε εμενα,καλο ειναι να εχουμε το θαρος της γνωμης μας και οποιος μπορει και αξιζει θα την αντεξει η σεβαστει

 

λοιπον το αυτοκινητο και η μοτοσυκλετα ειναι υποκειμενικη υποθεση,σ'αρεσει δεν σ'αρεσει δεν εχουν ολοι τα ιδια κριτηρια

 

για το θεμα Japan vs Europe ξερεις τα κολληματα μου και ξερω τα δικα σου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 53
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
  • Moderators

Ναι και σε εμας στην οικογενεια επειδη εχουν περασει οχι ενα, αλλα δυο ιταλικα για 15χρονια το καθενα, ξερω πολυ καλα οτι το Grande Puntο ειναι τουλαχιστον τιμια επιλογη.

Μαλλον επιβεβαιωνομαι, καθως βλεπω παρα πολυ περισσοτερα απ οτι Mazda2.

Εψαξα τα επισημα στοιχεια, και απο Γεναρη 2008 μεχρι τον περασμενο Οκτωβρη (2009), το Mazda2 ειχε πουλησει 5065 κομματια, ενω το Grande Punto 6734. Ητοι 33% παραπανω... αξιοσεβαστη διαφορα :-)

 

Περαν τουτου, δεν καταλαβαινω τι εννοεις λεγοντας περι αξιοπιστιας...

 

Και τελος, το Πουντακι μου αρεσει πολυ εμφανισιακα. Το προτιμω και απο το Yaris και απο το Corsa και απο το Swift σαφως (τα οποια βρισκονται αρκετα πανω σε πωλησεις).

 

 

Αν θες παντως, εξηγησε μου τα περι αξιοπιστιας. Γιατι εγω μπορω να σου παραθεσω αναλυτικα τι μου εβγαλαν και τα δυο ιταλικα στα 15 χρονια που περασαν (βιβλιο service το λενε :P).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα είναι οτι οι εμπειρίες σου "περιορίζονται" σε αυτά τα 30 χρόνια ιστορίας...και κακά τα ψέματα,they don't make cars as they used to.

To πρώτο πολιτισμικό σοκ το έπαθα με την μετάβαση απο Peugeot 305-->Renault Laguna II.Ω το υδραυλικό τιμόνι,ω ο διζωνικός κλιματισμό,ώ οι αυτοματισμοί...ω οι ζημιές!!!!Πραγματικά,μέσα σε 4 χρόνια αντιμετωπίσαμε (o father βασικά) περισσότερα προβλήματα απ ότι σε 20.Το σλόγκαν "δέν σπάει,δέν χαλάει" δέν παίζει πιά...

 

Καλοτάξιδο,καλορίζικο και πιάνε την δεξιά γιατι κυκλοφορούν και γρήγοροι:P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και παλι offtopic:

 

 

κατ'αρχας αναφερεσαι το λιγοτερο και σε εμενα,καλο ειναι να εχουμε το θαρος της γνωμης μας και οποιος μπορει και αξιζει θα την αντεξει η σεβαστει

 

Μα κανεις λαθος. Το ποστ το εκανα με αφορμη εσενα, αλλα αναφερομαι σε γενικοτερη κατασταση που εχει επικρατησει στο section αυτο. Δεν το εγραψα για εσενα αυτο το ποστ λοιπον. Ηταν γενικη διαπιστωση, αλλα αφου δεχεσαι οτι αφορα και εσενα, εγω δεν εχω παρα να συμφωνησω.

Δεν τιθεται θαρρος γνωμης κατ επεκταση.

 

λοιπον το αυτοκινητο και η μοτοσυκλετα ειναι υποκειμενικη υποθεση,σ'αρεσει δεν σ'αρεσει δεν εχουν ολοι τα ιδια κριτηρια

Πολυ σωστο. Καποια θεματα ειναι τελειως υποκειμενικα. Καποια αλλα ομως, που δινονται ως πληροφορηση και οχι ως αποψη δεν ειναι θεμα υποκειμενικοτητας, αλλα θεμα προσωπικου κοληματος, προσωπικων προκαταληψεων κλπ. Πχ το αν η Fiat ειναι ελατωματικη η οχι, δεν ειναι θεμα υποκειμενικοτητας. Εσυ λοιπον δινεις ως οδηγιες προς ναυτιλομενους να αποφυγουν την Fiat επειδη θα τους βγαλει προβληματα κλπ

 

για το θεμα Japan vs Europe ξερεις τα κολληματα μου και ξερω τα δικα σου

Πραγματι προτιμω τα Ευρωπαικα. Αντιστοιχως εσυ τα Γιαπωνεζικα. Υποκειμενικο καθαρα.

 

Ομως υπαρχει μια διαφορα αναμεσα σε εμενα κ εσενα. Εσυ (και πολλοι αλλοι εκατερωθεν) περα απο την αγαπη σου στα Ιαπωνικα μοντελα, φροντιζεις να πληροφορεις με πασα βεβαιοτητα τον Χ αναγνωστη του φορουμ οτι:

-Τα Γερμανικα που ειναι λαδιερες, προβληματικα, ελατωματικα

-Τα Fiat που ειναι προβληματικα, ελατωματικα, ζημιαρικα

 

Εγω:

-Δεν καθομαι να βγαλω ελατωματικη καμια εκ των εταιρειων. Σχολιαζω χαρακτηριστικα των αυτοκινητων και δεν το παιζω Χορταρεας επειδη ακουσα απτο μπατζανακη του αδερφου της γκομενας μου, οτι η ταδε μαρκα ειναι ελατωματικη ενω η δεινα ειναι αντιστοιχη της Φεραρι.

 

Εν τελει. Αν και δεν ειμαι φαν της Φιατ, βγαζει ΜΙΑ ΧΑΡΑ αμαξια και η νεα τεχνολογια που χρησιμοποιει σιγα σιγα ο ομιλος στα μοτερ του, ειναι μαλλον τεχνολογικο αλμα. Τα περι προβληματικων μοντελων Φιατ ισως να ηταν βασιμα καποιες 10ετιες πισω. Για να μην αναφερθω σε αθανατα Φιατακια της δηθεν προβληματικης εποχης και το γυρισω κι εγω σε συζητηση τυπου μπατζανακης κλπ.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Laguna 2 δυστυχώς(γιατί μου αρέσει πολύ κατά τα άλλα) έχει βγει προβληματικό αυτοκίνητο.

 

Μην κρίνεις από αυτό τα σύγχρονα αυτοκίνητα.

 

H Laguna II κυκλοφορεί ώς μοντέλο εδώ και 7 χρόνια,έχει ήδη υποστεί 2 facelift και Renault έχει αλλάξει άλλες τόσες την γκάμα των κινητήρων που συνοδεύουν το μοντέλο.Τα παραβλήματα όμως δέν περιορίζονται μόνο εδώ για να πείς οτι έτυχε το συγκεκριμένο αμάξι να βγεί Friday car...

 

post-25621-129063039464_thumb.jpg post-25621-129063039614_thumb.jpg post-25621-129063039618_thumb.jpg post-25621-12906303962_thumb.jpg*

 

*πηγή: autotriti.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

α επιτέλους κάποιος έβαλε από auto triti και ήθελα να σχολιάσω xaxaxa

λοιπόν για το mitsubishi colt που το έχω ξαναδεί αυτό σε άλλο φορουμ (coltpower :P) είναι τελοςπάντων όχι του περιοδικού αλλά χρηστών...νομίζω έχουν ψηφίσει 112 ατομα, οπότε δεν μπορείς να ξέρεις πιος μπήκε και το έκανε...μπορεί εγώ να μην πάω μια μάρκα και να ρίχνω ψήφους βλάβης σε αυτά τα αμάξια.....είναι τελοσπάντων πολύ αναξιόπιστη πηγή...(αυτά για την 1η εικόνα)

τώρα για την τελευταία δεν διαφωνώ......ειδικά στο ότι τα alfa romeo είναι τα πιο "ζημιάρικα" (γτ και ο πατέρας μου είχε και του έβγαζε ένα σωρό προβλήματα) ΑΛΛΑ σε πια δεκαετία αναφέρεται η σύγκριση? Μήπως είναι επηρεασμένη και από παλαιότερα μοντέλα (για πχ 155?)....αν ναι τότε περιορίζει αρκετά αυτή τη σύγκριση...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H ψηφοφορια αυτη εγινε online αν δεν απατωμαι. Εμπαινα εγω στο site δηλαδη και επειδη δε χωνευα ας πουμε την Toyota της εριχνα και μια αρνητικη ψηφο να περνα η ωρα.

 

Οποτε ο νοων νοητο απο κει και κατω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H Laguna II κυκλοφορεί ώς μοντέλο εδώ και 7 χρόνια,έχει ήδη υποστεί 2 facelift και Renault έχει αλλάξει άλλες τόσες την γκάμα των κινητήρων που συνοδεύουν το μοντέλο.Τα παραβλήματα όμως δέν περιορίζονται μόνο εδώ για να πείς οτι έτυχε το συγκεκριμένο αμάξι να βγεί Friday car...

 

[ATTACH]22674[/ATTACH] [ATTACH]22675[/ATTACH] [ATTACH]22676[/ATTACH] [ATTACH]22677[/ATTACH]*

 

*πηγή: autotriti.gr

 

 

 

Κάνε μια χάρη στον εαυτό σου και μη διαβάζεις auto-triti.

Ή αν θες διάβαζε αλλά μην παίρνεις στα σοβαρά τις τραγικές βλακείες που λένε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν έπαιρνα στα σοβαρά τα περιοδικά δέν θα αγόραζα το αυτοκίνητο που οδηγάω τώρα.Απο εκεί και πέρα,ασχέτως αν το δείγμα δέν είναι αντικειμενικό,έγινε μια προσπάθεια,εν αντίθεση με την συντριπτική πλειοψηφία των περιοδικών και των εκπομπών που παρακολουθούμε στην tv,γι αυτό και ο λόγος που τα παραθέτω [προ(σ)καλώ οποιονδήποτε να βρεί πιο αξιόπιστες πηγές]

 

Πραγματικά δέν περίμενα κανένα petition για να επιβεβαιώσω το γεγονός, οτι Γαλλικά/Ιταλικά φιγουράρουν στην κορυφή των προβληματικών και κατα πόδας βρίσκονται και τα Γερμανικά που τόσο πολύ έχουμε σε εκτίμηση εμείς οι Γκρέκοι.

 

H ψηφοφορια αυτη εγινε online αν δεν απατωμαι. Εμπαινα εγω στο site δηλαδη και επειδη δε χωνευα ας πουμε την Toyota της εριχνα και μια αρνητικη ψηφο να περνα η ωρα.

 

Οποτε ο νοων νοητο απο κει και κατω.

 

Ενω αν τα είχαμε σε έντυπη μορφή,η δημοσκόπηση θα μέτραγε ε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν έπαιρνα στα σοβαρά τα περιοδικά δέν θα αγόραζα το αυτοκίνητο που οδηγάω τώρα.Απο εκεί και πέρα,ασχέτως αν το δείγμα δέν είναι αντικειμενικό,έγινε μια προσπάθεια,εν αντίθεση με την συντριπτική πλειοψηφία των περιοδικών και των εκπομπών που παρακολουθούμε στην tv,γι αυτό και ο λόγος που τα παραθέτω [προ(σ)καλώ οποιονδήποτε να βρεί πιο αξιόπιστες πηγές]

 

Πραγματικά δέν περίμενα κανένα petition για να επιβεβαιώσω το γεγονός, οτι Γαλλικά/Ιταλικά φιγουράρουν στην κορυφή των προβληματικών και κατα πόδας βρίσκονται και τα Γερμανικά που τόσο πολύ έχουμε σε εκτίμηση εμείς οι Γκρέκοι.

 

 

 

Ενω αν τα είχαμε σε έντυπη μορφή,η δημοσκόπηση θα μέτραγε ε;

 

 

Η μόνη προσπάθεια που έγινε ήταν για παραπληροφόρηση και άσκηση πιέσεων με στόχο την αύξηση των εσόδων.

Ένα παράδειγμα μόνο:

Το αναξιόπιστο για εσένα Clio ΙΙΙ έχει βγει πρώτο στην κατηγορία του σε αξιοπιστία σε γερμανική έρευνα. Κανονική έρευνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή το συγκεκριμένο thread θα καταλήξει σε ενα flame wars απείρου κάλλους (πιο πολύ επειδή ο Έλληνας έχει το αμάξι σάν προέκταση του πέους του),ο καθένας αγοράζει ανάλογα με τα πόσα χρήματα έχει στο πορτοφόλι του.Αν έχεις 3 αυτοκίνητα που σε ενδιαφέρουν και πάσχουν απο τα ίδια προβλήματα,εννοείται πώς θα αγοράσεις το πιο φτηνό.Απο εκεί και πέρα,αυτός που έχει τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο και ταυτόχρονα θα κρίνει αν το αμάξι άξιζε τα χρήματά του,είναι ο ίδιος ο αγοραστής...ούτε τα περιοδικά,ούτε οι εκπομπές,ούτε γκαζοφονιάς της γειτονιάς.

Υπάρχουν fora αυτοκινήτων,δόξα το Θεό,όσο και αν πονάει,όσο και αν θέλουν να το κρύψουν ελέω αλαζονείας,όταν αντιμετωπίζουν προβλήματα το γράφουν και το συζητούν μεταξύ τους.

 

Και τελειώνοντας με αυτές τις γραμμές,θα ήθελα να επισημάνω ΚΑΙ ΠΑΛΙ ότι έγραψα και στο αρχικό post,οτι η λογική "δέν σπάει δέν χαλάει" ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ πια.Αφενός γιατι τα νέα οχήματα είναι τεχνολογικά πιο πολύπλοκα απο ότι τα αντίστοιχα 20ετίας,αφετέρου δέν συμφέρει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να κατασκευάσουν ένα τέτοιο όχημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και τελειώνοντας με αυτές τις γραμμές,θα ήθελα να επισημάνω ΚΑΙ ΠΑΛΙ ότι έγραψα και στο αρχικό post,οτι η λογική "δέν σπάει δέν χαλάει" ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ πια.Αφενός γιατι τα νέα οχήματα είναι τεχνολογικά πιο πολύπλοκα απο ότι τα αντίστοιχα 20ετίας,αφετέρου δέν συμφέρει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να κατασκευάσουν ένα τέτοιο όχημα.

 

συμφωνώ....βλέπεις παλιά αμάξια πχ σαν αυτό το fiat που έβαλε ο γιώργος και λες αμα τρακάρω δεν θα πάθει τίποτα και βλέπεις γενικά καινούργια και είναι σαν "παιχνίδια" αυτό είναι που με χαλάει...

 

θυμάμαι είχα μπει σε μια πολύ παλιά μερσέντα και ήταν μέσα αθάνατη.....μπήκα πρόσφατα σε μια και είπα "κάτσε να προσέχω για άμα γραντουνίσω το ταμπλό θα φθαρθεί":p

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

συμφωνώ....βλέπεις παλιά αμάξια πχ σαν αυτό το fiat που έβαλε ο γιώργος και λες αμα τρακάρω δεν θα πάθει τίποτα και βλέπεις γενικά καινούργια και είναι σαν "παιχνίδια" αυτό είναι που με χαλάει...

 

θυμάμαι είχα μπει σε μια πολύ παλιά μερσέντα και ήταν μέσα αθάνατη.....μπήκα πρόσφατα σε μια και είπα "κάτσε να προσέχω για άμα γραντουνίσω το ταμπλό θα φθαρθεί":p

 

 

 

Σε τρακάρισμα ειδικά είναι που θες να πάθει μεγάλη ζημιά το αυτοκίνητο για να απορροφήσει όση περισσότερη ενέργεια γίνεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...