MetalHead Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2009 Καλησπέρα, κατ'αρχην θέλω να μου συγχωρήσετε οτι κοτσάνα πετάξω γιατί είμαι σχεδόν αρχάριος σε linux. Λοιπόν, εχω εγκαταστήσει το vsftpd 2.2.0 σε ενα Ubuntu 9.10. Έχω τον χρήστη ftp και μερικούς εικονικούς χρήστες (τα user και pass τους ειναι σε ενα αρχειο και εχουν γινει hash με τo db4.6). Οταν συνδέομαι σε localhost ή απο αλλο pc του δικτύου μου μπορω να κανω login με αυτους τους χρηστες χωρις πρόβλημα. Το θέμα οτι οταν συνδέομαι εκτώς δικτύου που μου βγαζει login failed. Ουτε anonymous μπορω να κανω login. Μου επιτρεπει μόνο εναν "πραγματικό" χρηστη που εχω (αυτον που χρησιμοποιώ). Ορίστε και τι μου βγάζει: ~$ ftp localhost Connected to localhost. 220 "Welcome to my FTP Server" Name (localhost:metalhead): ftpuser 331 Please specify the password. Password: 230 Login successful. ~$ ftp xxx.dyndns.org Connected to xxx.dyndns.org. 220 tc FTP version 1.0 ready at Sun Jan 02 11:36:46 2000 Name (xxx.dyndns.org:metalhead): ftpuser 331 Enter PASS command Password: 530 User ftpuser cannot log in. Login failed. Και το vsftpd.conf listen=YES listen_port=21 local_umask=022 max_clients=2 max_per_ip=1 pam_service_name=vsftpd ftpd_banner= "Welcome to my FTP Server" dirmessage_enable=YES anonymous_enable=YES no_anon_password=YES local_enable=YES write_enable=YES virtual_use_local_privs=YES anon_upload_enable=NO anon_mkdir_write_enable=NO anon_other_write_enable=NO anon_world_readable_only=YES anon_root=/home/ftp local_root=/home/ftp/pub hide_ids=YES chroot_local_user=YES guest_enable=YES ftp_username=ftp guest_username=ftp nopriv_user=ftp #deny_file={*.conf,etc,var,tmp,proc,boot} #pasv_addr_resolve=YES check_shell=NO dual_log_enable=YES syslog_enable=NO xferlog_enable=YES xferlog_file=/etc/vsftpd/xfer.log vsftpd_log_file=/etc/vsftpd/vsftpd.log xferlog_std_format=YES ls_recurse_enable=NO ascii_upload_enable=NO ascii_download_enable=NO async_abor_enable=YES delete_failed_uploads=YES use_localtime=YES one_process_mode