Προς το περιεχόμενο

Far Cry 3


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το παιχνίδι δεν είναι κακό' date=' φυσικά δεν είναι για 3/10.

 

Κι εγώ συνεχίζω να προτιμώ το πρώτο, αλλά δε θα το βαθμολογούσα τόσο.

 

Έχει κάποια θεματάκια, κι αν σου αρέσουν τα FPS με RPG στοιχεία, εδώ είσαι.[/quote']

 

όταν φτιάχνεις ένα παιχνίδι με τόσο βαρι όνομα πρέπει οι επιλογες στο όλο μοτίβο και την φιλοσοφία του να είναι ακέραιες!

π.χ. τα στοιχεία rpg, δεν κολλάνε πουθενά.

απορώ πωσ κάθονται και πειραματίζονται με τέτοια πράγματα.

δεν έχουν δει την σειρά COD που κρατάει τα άκαιρα πράγματα και το μόνο που αλλάζει είναι το σενάριο και η αναβάθμιση στα γραφηκα?

δεν έχουν δει τα νούμερα των $€ τισ πρώτες μέρες κυκλοφορίας ?

αν το έκαναν αυτό στο far cry θα ήταν πολύ ψιλά το παιχνίδι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το παιχνίδι δεν είναι κακό, φυσικά δεν είναι για 3/10.

 

Κι εγώ συνεχίζω να προτιμώ το πρώτο, αλλά δε θα το βαθμολογούσα τόσο.

 

Έχει κάποια θεματάκια, κι αν σου αρέσουν τα FPS με RPG στοιχεία, εδώ είσαι.

 

Το παιχνιδι ειναι πολυ καλο (και για να το λεω εγω που τα FPS τα κρινω πολυ αυστηρα πλεον, ναι ειναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ). Το stealth ειναι εξαιρετικο, επιτελους ενα παιχνιδι που σε βαζει σε σκεψεις ωστε να σχεδιασεις τις επιθεσεις σου στις βασεις. Το FC2 το ειχα θαψει, το FC1 ηταν αριστουργημα στα 2/3 του. Μετα εγινε για τα πανηγυρια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
δεν έχουν δει την σειρά COD που κρατάει τα άκαιρα πράγματα και το μόνο

 

Δεν έχω παίξει το πρώτο FC και πολύ λίγο από το 2ο και οκ, γνώμη του καθενός να λέει ότι το παιχνίδι δεν είναι καλό.

Αλλά το να βάζεις σαν καλό παράδειγμα σειράς το COD... -_-

 

AcGkvtUUMEW5naN-g4LU4Q2.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όταν φτιάχνεις ένα παιχνίδι με τόσο βαρι όνομα πρέπει οι επιλογες στο όλο μοτίβο και την φιλοσοφία του να είναι ακέραιες!

π.χ. τα στοιχεία rpg, δεν κολλάνε πουθενά.

απορώ πωσ κάθονται και πειραματίζονται με τέτοια πράγματα.

δεν έχουν δει την σειρά COD που κρατάει τα άκαιρα πράγματα και το μόνο που αλλάζει είναι το σενάριο και η αναβάθμιση στα γραφηκα?

δεν έχουν δει τα νούμερα των $€ τισ πρώτες μέρες κυκλοφορίας ?

αν το έκαναν αυτό στο far cry θα ήταν πολύ ψιλά το παιχνίδι.

 

Πρωτα απ'ολα το μελλον ειναι τα FPS Rpg's. Ψαξε και παιξε Xenus 2 και Precursors τα οποια ειναι τα πιο θεαματικα και φιλοδοξα games στο ειδος.

Οσο για το CoD ουδεν σχολιον..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το παιχνιδι ειναι πολυ καλο κολλησα αμεσως(κατι πολυ δυσκολο για εμενα πλεον) ειναι πανεμορφο και εχεις πολλες επιλογες να κανεις αυτο που θες, ευκολα 9/10 το λιγοτερο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H AI του είναι κάπως αστεία πάντως, δε γίνεται να σκοτώνεις με takedown έναν-έναν και οι υπόλοιποι να 'ναι στα 5-10 μέτρα και να μην παίρνουν χαμπάρι.

 

Μακάρι να διορθωθεί με κάποιο patch.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H AI του είναι κάπως αστεία πάντως, δε γίνεται να σκοτώνεις με takedown έναν-έναν και οι υπόλοιποι να 'ναι στα 5-10 μέτρα και να μην παίρνουν χαμπάρι.

 

Μακάρι να διορθωθεί με κάποιο patch.

 

Το takedown ειναι stealth kill οποτε για ποιο λογο να παρουν χαμπαρι οι υπολοιποι? Μου ετυχε να κανω stealth kill αλλα το θυμα πριν τον μαχαιρωσω φωναξε (δεν ημουν οσο κοντα επρεπε) και ειδοποιηθηκαν οι υπολοιποι. Δεν ειναι απολυτα stealth game αλλα οι μηχανισμοι του λειτουργουν καλα σε αυτο τον τομεα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε γίνεται να είσαι σε ανοιχτό χώρο χωρίς εμπόδια και ενώ υπάρχει άμεση οπτική επαφή να μη σε παίρνουν χαμπάρι όταν σκοτώνεις.

 

Δε λεώ να σε ακούσουν, έστω να τσεκάρουν τους υπόλοιπους, να γυρνάνε προς όλες τις κατευθύνσεις. Που παίζει να το κάνουν κι αυτό, απλά δε νιώθουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε γίνεται να είσαι σε ανοιχτό χώρο χωρίς εμπόδια και ενώ υπάρχει άμεση οπτική επαφή να μη σε παίρνουν χαμπάρι όταν σκοτώνεις.

 

Δε λεώ να σε ακούσουν, έστω να τσεκάρουν τους υπόλοιπους, να γυρνάνε προς όλες τις κατευθύνσεις. Που παίζει να το κάνουν κι αυτό, απλά δε νιώθουν.

 

Οταν υπαρχει οπτικη επαφη εμφανιζεται το τοξο. Στο Normal για να εμφανιστει πρεπει να βρισκονται σχετικα κοντα σε εσενα. Στο Hard εμφανιζεται και μακρυτερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έπρεπε να το διατυπώσω διαφορετικά, εννοούσα δυνατότητα για άμεση οπτική επαφή, όχι απαραίτητα να κοιτάνε εσένα.

 

Δηλαδή και πλάτη να είναι γυρισμένοι, να είναι ψυλιασμένοι και να γυρνάνε πού και πού, φαντάζομαι πως στην πραγματικότητα κάπως έτσι θα γινόταν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο survivor πάντως έχει πολύ ξύλο από ένα σημείο και μετά και όντως θέλει strategy. Το tag που φαίνονται x-ray είναι λίγο cheat αλλα μετά αφού ανοίξουν τα καλά skills τότε γίνετε αρκετά δύσκολο οποτε βοηθάει λίγο. Μετά από αρκετές ώρες μπορώ να πω ότι είναι το 8.5/10 το αξίζει με κλειστά τα ματια, και πολύ καλύτερο από το πρώτο Far Cry γιατί πολύ απλά δεν γουστάρω τέρατα. Revolver, Sniper με σιγαστήρα και τόξο και το game γίνετε perfect stealth.

 

p.s. πάντως blind fire σε First Person δεν έχω ξαναδεί :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...