Προς το περιεχόμενο

Dead Space 2


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

E3 2010: Dead Space 2 Ups the Gore

Necromorphs don't place nicely.

 

At least part of Dead Space 2 takes place on The Sprawl, a city located on a moon off Saturn. Despite the seemingly gloomy ending of the original Dead Space, the sequel puts you once again in the high-tech suit of engineer and up-and-coming badass Isaac Clarke. It's unclear what Isaac is doing in the Sprawl, but things in the city have gone to hell and there are necromorphs everywhere. Worse news for Isaac: developer Visceral Games is upping the gruesome kills. Not just for how you dismember necromorphs, but in how they dismember Isaac...

 

Release Date: 25/01/2011

 

  • Απαντ. 407
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • 1 μήνα μετά...
  • 4 εβδομάδες αργότερα...
  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

GC 2010: Space Walk Demo

 

[gt]702950[/gt]

 

Περίεργο να ακούς τον Isaac να μιλάει ενώ στο πρώτο ήταν μουγγός συνέχεια. :P

Επεξ/σία από GhostRiderLSOV
Δημοσ.

πράγματι περιέργο που μιλάει..με κάνει να πιστεύω ότι χάνει λίγο απο την ατμόσφαιρά του..το ίδιο και ο τρόπος που προσγειώνεται στο τέλος του video..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Dead Space 2: preview/συνέντευξη απ' τον Steve Papoutsis

 

DeadSpace_1.jpg

 

Παίξαμε την τελευταία beta έκδοση του Dead Space 2 και μιλήσαμε με τον Steve Papoutsis της Visceral Games σχετικά με το παιχνίδι.

 

Βρεθήκαμε σε κλειστή παρουσίαση του Dead Space 2, όπου είχαμε την ευκαιρία να παίξουμε άλλο ένα σημαντικό παιχνίδι της Electronic Arts. Ακολούθως, μιλήσαμε με τον Steve Papoutsis, επικεφαλή του project, για λογαριασμό της Criterion Games.

 

H αποστολή που παίξαμε βρίσκεται περίπου στα μισά του παιχνιδιού, στην τελική έκδοση. Θέλοντας και μη, εδώ θα πρέπει να κάνουμε λίγο…spoiler (οκ, δεν θα πούμε το φινάλε κιόλας) οπότε όσοι επιθυμούν μπορούν να κλείσουν αυτή τη στιγμή το παράθυρο!

Προχωράμε λοιπόν στο ψητό της υπόθεσης με όσους από εσάς απέμειναν. Στο χρονικό αυτό σημείο, ο Isaac ειδοποιείται ότι θα πρέπει να επαναφέρει σε λειτουργία δύο γεννήτριες. Αυτό που κληθήκαμε να κάνουμε είναι αρχικά να ξεπαστρέψουμε μερικούς εξωγήινους και στη συνέχεια να βγούμε έξω και να πετάξουμε στο διάστημα επισκευάζοντας τις γεννήτριες αυτές.

 

Ο χειρισμός για φέτος συνεχίζει στα ίδια πρότυπα με πέρυσι. Η έκδοση που παίξαμε ήταν αυτή του Xbox 360. Με το LT ο Isaac τρέχει, με το LB στοχεύει και με το RB πυροβολεί. Δεν υπάρχει δυνατότητα να πυροβολήσετε, αν δεν στοχεύσετε πρώτα. ενώ υπάρχει ένα μόνιμο φωτάκι λέιζερ που δείχνει το που ακριβώς στοχεύετε. Υπάρχουν επίσης φωτεινές ενδείξεις πάνω στο όπλο για να ξέρετε πόσες σφαίρες σας απέμειναν, ενώ κάθε όπλο έχει κι alternative fire. Σε περιπτώσεις melee, ενδέχεται να δεχτείτε επίθεση από κάποιον μεταλλαγμένο, άρα εκεί θα πρέπει να πατήσετε το Χ γρήγορα, για να τον σκοτώσετε, ώστε να μην προλάβει να σας κατασπαράξει.

 

Υπάρχουν διάφορες δοκιμασίες στο παιχνίδι, όπως το Halo Jump, εκεί όπου θα κάνετε ελεύθερη πτώση στο διάστημα και θα πρέπει να αποφύγετε τεράστια κομμάτια αστεροειδών, κτιρίων ή βράχων γενικότερα, που θα έρχονται κατά πάνω σας. Στο σημείο εκείνο θα χρειαστεί να κατευθύνετε τον Isaac εκεί που πρέπει, ενώ δεν θα αποφεύγετε μόνο τα αντικείμενα αυτά, αλλά θα πρέπει να περάσετε ακόμη και μέσα από μικρές τρύπες που θα σχηματίζουν.

 

Στο θέμα των γραφικών, το Dead Space 2 έχει ακόμη μισοτελειωμένα γραφικά στα περισσότερα σημεία του περιβάλλοντος, κάτι λογικό δεδομένου του ότι κυκλοφορεί τον Ιανουάριο. Η φωνή του πρωταγωνιστή είναι πότε ήρεμη, πότε αγχώδης, ανάλογα με την περίσταση, πάντως φαίνεται να μπαίνει απόλυτα στον ρόλο του. Οι διάλογοι γενικά λαμβάνουν χώρα όχι συχνά, αλλά όποτε χρειάζεται. Ο Isaac έχει για άλλη μια φορά μία χαρακτηριστική χροιά φωνής και αγκομαχητών, όταν δέχεται χτυπήματα, όταν του τελειώνει το οξυγόνο κ.ο.κ.

 

Στο θέμα της πτήσης του Isaac, όποτε πετάτε στο Dead Space 2, έχετε οξυγόνο για 120”. Αν σας τελειώσει τότε πεθαίνετε. Για να αναπληρώσετε το οξυγόνο σας θα πρέπει να πατήσετε στον ανάλογο σταθμό αναπλήρωσης που θα βρείτε σε αρκετά σημεία καθόλη την διάρκεια της διαδρομής σας. Υπάρχουν επίσης μάχες στον αέρα κι ενώ πετάτε με τα jetpacks. Είδαμε για παράδειγμα, όπως και στο demo της EA στη συνέντευξη τύπου, να αναδύονται σκουλήκια από το έδαφος, εκτοξεύοντας μικρότερα μεταλλαγμένα όντα. Γενικά οι εχθροί έχουν αυξηθεί, ώστε να υπάρχει μεγαλύτερη ποικιλία στο παιχνίδι.

 

IMG_0979.jpg

 

Συνέντευξη με τον Steve Papoutsis

Είναι ίσως ο πιο καταξιωμένος Ελληνοαμερικανός developer στο χώρο των games. Ο Steve Papoutsis (ή Παπουτσής αν προτιμάτε) της Visceral Games, έχει γεννηθεί από Έλληνες γονείς στην Καλιφόρνια των Ηνωμένων Πολιτειών κι έχει δουλέψει στο παρελθόν για τα Legacy of Kain, Majestic, Tiger Woods, Lord of the Rings: Return of the King, Lord of the Rings: The Third Age και From Russia with Love. Από τότε που ανέλαβε την σειρά Dead Space, είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο για την EA, γι’ αυτό άλλωστε τον βλέπουμε σε κάθε press conference να έχει μόνιμη παρουσία. Φέτος, παρουσίασε το Dead Space 2 κι εμείς με την σειρά μας τον προσεγγίσαμε για να μάθουμε περισσότερες πληροφορίες για το sequel του ήδη επιτυχημένου Action/Adventure.

 

GW: Πες μας λίγα λόγια για το σενάριο του παιχνιδιού.

SP: Στο Dead Space 2, ο Isaac Clarke μονομαχεί για άλλη μια φορά κόντρα στους Necromorphs για να αποκτήσει το κειμήλιο The Marker, που υπήρχε στο πρώτο μέρος. Χρονολογικά είμαστε τρία χρόνια μετά τα γεγονότα του πρώτου Dead Space, σε μία διαστημική πόλη που λέγεται “The Sprawl” και που βρίσκεται στον Titan, έναν από τους δορυφόρους του πλανήτη Κρόνου. Φυσικά, καθότι βρισκόμαστε στο μέλλον, η πόλη έχει χτιστεί πολλά χρόνια πριν από τα γεγονότα του Dead Space.

 

GW: Ποιος θα είναι ο ρόλος του Isaac στο Dead Space 2;

SP: Θα προσπαθεί κυρίως να σταματήσει την κυβέρνηση από το να επαναφέρει το The Marker.

 

GW: Τι μηχανή γραφικών χρησιμοποιείτε σε αυτή την έκδοση;

SP: Την Visceral Engine. Είναι η ίδια μηχανή γραφικών με το πρώτο Dead Space, με αρκετές αναβαθμίσεις. Όμως, οι γραφίστες μας έκαναν καλή δουλειά κι έτσι έχει αυξηθεί αντίστοιχα αντίστοιχα και το οπτικό αποτέλεσμα.

 

GW: Ποια είναι τα νέα στοιχεία στο gameplay;

SP: Έχουμε καταρχήν καλύτερη ανταπόκριση στο χειρισμό, καθώς ο Isaac είναι πλέον πιο γρήγορος. Οι επιθέσεις του είναι ταχύτερες. Οι κινήσεις του ανταποκρίνονται καλύτερα στις εντολές σας, ο ρυθμός των κινήσεών του είναι επίσης γρήγορος, ενώ μπορείτε ακόμα και να κάνετε reload ταχύτερα και κυρίως οποιαδήποτε στιγμή.

 

Φυσικά, όπως είδες κι εδώ στην Gamescom, θα υπάρχουν αποστολές με μηδενική βαρύτητα, στις οποίες θα μπορείτε να πετάξετε στο διάστημα, κινούμενοι 360 μοίρες. Έχουμε επίσης νέους εχθρούς, νέα όπλα, εργαλεία και φυσικά τις τοποθεσίες του παιχνιδιού.

 

GW: Το ότι το κάνατε πιο εύκολο, σημαίνει ότι θα υπάρχουν και πάλι οι ανάλογοι γρίφοι για να λύσει κάποιος;

SP: Κοίτα, αυτό που κάνει τον Isaac Clarke να ξεχωρίζει, είναι το ότι είναι μηχανικός. Γι’ αυτό και στο Dead Space 2 προσπαθήσαμε να εισάγουμε γρίφους που συσχετίζονται με έναν μηχανικό. Άρα θα πρέπει για παράδειγμα να κάνει μια σειρά από δουλειές που θα του υποδεικνύονται, όπως το να επισκευάσει τους σταθμούς ενέργειας που είδατε στο demo.

 

GW: Οι γρίφοι θα έχουν την ίδια δυσκολία με πριν;

SP: Αυτό εξαρτάται. Οι γρίφοι κάνουν τον εγκέφαλο κάποιου να σκέφτεται. Αυτό που θέλουμε είναι να μην εκνευρίζεται ο παίκτης. Δοκιμάσαμε να δώσουμε το παιχνίδι σε διάφορα άτομα από την ομάδα μας, ώστε να μπορέσουν να λύσουν τους γρίφους αυτούς. Και το μήνυμα που λέει ο κάθε γρίφος φροντίσαμε να είναι ξεκάθαρο, ώστε κάποιος να το καταλάβει σίγουρα. Στη συνέχεια, βεβαιωθήκαμε ότι η ενέργεια που θα κληθεί να κάνει ο παίκτης δεν θα είναι επίσης εκνευριστική. Μπορεί λοιπόν να ξέρουν να λύσουν κάτι αλλά να μην έχουν την επιδεξιότητα. Άρα αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να προσέχουμε.

 

GW: Από νέα όπλα;

SP: Θα υπάρχει το Javelin Gun, το οποίο θα καρφώνει με λόγχες τους εχθρούς πάνω σε επιφάνειες. Το εναλλακτικό του πυρ θα ρίχνει ηλεκτροφόρα ενέργεια, ενώ θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το όπλο και σαν ασπίδα, καθώς θα το καρφώνετε στο έδαφος και όσοι περνούν από αυτό θα δέχονται area off effect damage την δεδομένη στιγμή. Επίσης, ανακοινώσαμε και το νέο τυφέκι Fire for the Pulse που πετάει χειροβομβίδες. Θα ακολουθήσουν κι άλλα στη συνέχεια.

 

GW: Σχετικά με τους ηθοποιούς που ανέλαβαν τα voice overs, με ποιους έχετε συνεργαστεί αυτή τη φορά;

SP: Καταρχήν την φωνή του Isaac την έχει αναλάβει ο Gunner Wright (G.I. Joe: The Rise of Cobra) κι αυτό είναι το πρώτο video game που συμμετέχει. Στον ρόλο της Tanya Clarke είναι η Nicole Brennan.

 

GW: Τέλος, θα έχουμε multiplayer mode;

SP: Ναι, θα υπάρχει κανονικά multiplayer mode, στο οποίο μάλιστα θα μπορείτε για χάρη στρατηγικής να αποδεσμεύσετε όποτε θέλετε τους φίλους σας από την ομάδα. Περισσότερα όμως για αυτό θα αναφέρουμε πολύ σύντομα.

 

To Dead Space 2 θα κυκλοφορήσει στις 28 Ιανουαρίου 2011, για PC, Playstation 3 και Xbox 360.

 

 

Πηγή: GameWorld.gr

Επεξ/σία από GameWorld
  • Moderators
Δημοσ.
πράγματι περιέργο που μιλάει..με κάνει να πιστεύω ότι χάνει λίγο απο την ατμόσφαιρά του..το ίδιο και ο τρόπος που προσγειώνεται στο τέλος του video..

 

Αν δεν πετάει κλισεδιές, καλά είναι.

Η προσγείωση πάντως θα έπρεπε να τον κάνει λίγο μαρμελάδα, εκτός βέβαια αν έχει πολύ δυνατά thrusters ή η βαρύτητα εκεί είναι αρκετά μικρή. :P

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
  • 2 μήνες μετά...
  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Dead Space 2 Demo Coming To PSN/XBL Soon

 

The demo will allow players to discover the Church of Unitology and help Isaac defeat the Necromorph outbreak in a gruesome, unforgiving battle on The Sprawl.

 

In the Dead Space 2 demo, players will take engineer Isaac Clarke on a terrifying adventure through the Church of Unitology, an expectedly “safe” place that quickly becomes dangerous and deadly, during the Necromorph outbreak on the Sprawl. Players will also have access to a variety of new tools that Isaac can use to fight Necromorphs, including the new Javelin gun, updated stasis recharge mechanic and enhanced telekinesis ability. Players will also experience the advanced suit, equipped with jets that will allow Isaac full 3600 control in Zero-G space.

 

The Dead Space 2 demo will be available for download December 21 on Xbox Live Marketplace Worldwide and the PlayStation Network in North America. The demo will be available December 22 on PlayStation Network in Europe.

Δημοσ.

Dead Space 2 Demo Coming To PSN/XBL Soon

 

The demo will allow players to discover the Church of Unitology and help Isaac defeat the Necromorph outbreak in a gruesome, unforgiving battle on The Sprawl.

 

In the Dead Space 2 demo, players will take engineer Isaac Clarke on a terrifying adventure through the Church of Unitology, an expectedly “safe” place that quickly becomes dangerous and deadly, during the Necromorph outbreak on the Sprawl. Players will also have access to a variety of new tools that Isaac can use to fight Necromorphs, including the new Javelin gun, updated stasis recharge mechanic and enhanced telekinesis ability. Players will also experience the advanced suit, equipped with jets that will allow Isaac full 3600 control in Zero-G space.

 

The Dead Space 2 demo will be available for download December 21 on Xbox Live Marketplace Worldwide and the PlayStation Network in North America. The demo will be available December 22 on PlayStation Network in Europe.

 

Δεν θα βγει το demo και για pc?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...