Προς το περιεχόμενο

Dead Space 2


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γενικα εκπληκτικο ηχο ειχε. Χαλαρα best ηχος ever σε οποιοδηποτε παιχνιδι (και οχι απαραιτητα OST). Το gameplay μπορει να βελτιωθει αρκετα αλλα το gameplay δεν ειναι ο βασικος στοχος σε ενα τετοιο παιχνιδι. Η ατμοσφαιρα και το story παιζουν τον βασικοτερο ρολο και το gameplay ερχεται σε δευτερη μοιρα. Να θυμισω τα παλια (αλλα κλασσικοτατα και τρομερα και φοβερα) Fatal Frame οπου το gameplay ηταν απλα "βασικο" αλλα σε ολα τα αλλα @@ουσαν και εδερναν.

 

Ελπιζω για το Dead Space 2 επειδη ειναι διαφορετικη ομαδα να μην το κατευθυνουν σε "action" στοιχειο γιατι θα ξενερωσω πολυ ασχημα.

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

EA: Dead Space 2 Will Have Modern Warfare Level Action

The company says its survival horror sequel is less survival and more action; compares the game's intensity to Modern Warfare and Uncharted.

 

Speaking to IGN, senior vice president and head of Visceral Games, Nick Earl, offered a few more details about the anticipated project -- namely, that action and polish are at the forefront of the sequel. Earl even compared the effort with two non-EA franchises known for their undiluted intensity.

 

"I can tell you that we're a little more focused on action horror as opposed to survival horror. We just created a really beautiful sequence that we're showing internally -- we haven't showed it externally yet, but we will get it out there soon -- that I think speaks to the high voltage nature of the game," he said. "Some really strong action sequences that I think are on par with the level that we're seeing in the Modern Warfare series and with the level that we're seeing in Uncharted. Just beautiful, visual imagery and very electric action."

 

He also said that Dead Space 2 will see further polish, "... which is saying a lot since Dead Space was so highly rated."

 

While he wouldn't yet talk about any more specifics, he did say that the experience would prove "jaw-dropping in terms of scale and scope."

 

"I feel very confident about where Dead Space is. I can tell you that we're not resting on our laurels. We're going very, very aggressively to take it to the next level," said Earl.

Δημοσ.
EA: Dead Space 2 Will Have Modern Warfare Level Action

The company says its survival horror sequel is less survival and more action; compares the game's intensity to Modern Warfare and Uncharted.

 

Speaking to IGN, senior vice president and head of Visceral Games, Nick Earl, offered a few more details about the anticipated project -- namely, that action and polish are at the forefront of the sequel. Earl even compared the effort with two non-EA franchises known for their undiluted intensity.

 

"I can tell you that we're a little more focused on action horror as opposed to survival horror. We just created a really beautiful sequence that we're showing internally -- we haven't showed it externally yet, but we will get it out there soon -- that I think speaks to the high voltage nature of the game," he said. "Some really strong action sequences that I think are on par with the level that we're seeing in the Modern Warfare series and with the level that we're seeing in Uncharted. Just beautiful, visual imagery and very electric action."

 

He also said that Dead Space 2 will see further polish, "... which is saying a lot since Dead Space was so highly rated."

 

While he wouldn't yet talk about any more specifics, he did say that the experience would prove "jaw-dropping in terms of scale and scope."

 

"I feel very confident about where Dead Space is. I can tell you that we're not resting on our laurels. We're going very, very aggressively to take it to the next level," said Earl.

 

Σαν να το ηξερα. Ενταξει, το DS 2 τρωει ενα ban απο τη λιστα μου μεχρι την κυκλοφορια του.

Δημοσ.

μα λογικό δεν είναι όταν έχει φύγει όλη η αρχική ομάδα σχεδίασης του game. Τώρα θα κάνουν μια κονσολάδικη ξέπετα να βγάλουν κανα φράγγο.

Δημοσ.

Καλα αυτο το ηξερα με το που ξηλωθηκε ολη η παλια ομαδα, απλα το γραφω και σαν σχολιο προς την βλακεια που πεταξαν στην αρχη οι "νεοι" οτι το παιχνιδι δεν θα επηρεαστει στο ελαχιστο παρα την αποχωρηση των original εγκεφαλων του παιχνιδιου.

 

Ρε σε ποιον τα πουλανε αυτα ρε?

Δημοσ.

για μένα το πρώτο που βγιτε ηταν ενα απ τα καλύτερά παιχνίδια για υπολογιστή!

πραγμματικα ειχα πολι καιρο να κολισω ωρες μπροστά στην οθονη μου και να ασχοληθώ με παιχνιδι! ασε που τα καινουρια ειναι σχετικα μικρα σε πίστες και γενικά στην ολη διαρκια του game-play!

ας ελπίσουμε οτι το dead space 2 θα κρατήσει την όλη φιλοσοφία του προτού τίτλου!

και αναφέρομαι κυρίως για το single player και οχι για net-player!

Δημοσ.
Γενικα εκπληκτικο ηχο ειχε. Χαλαρα best ηχος ever σε οποιοδηποτε παιχνιδι (και οχι απαραιτητα OST). Το gameplay μπορει να βελτιωθει αρκετα αλλα το gameplay δεν ειναι ο βασικος στοχος σε ενα τετοιο παιχνιδι. Η ατμοσφαιρα και το story παιζουν τον βασικοτερο ρολο και το gameplay ερχεται σε δευτερη μοιρα. Να θυμισω τα παλια (αλλα κλασσικοτατα και τρομερα και φοβερα) Fatal Frame οπου το gameplay ηταν απλα "βασικο" αλλα σε ολα τα αλλα @@ουσαν και εδερναν.

 

Ελπιζω για το Dead Space 2 επειδη ειναι διαφορετικη ομαδα να μην το κατευθυνουν σε "action" στοιχειο γιατι θα ξενερωσω πολυ ασχημα.

 

best ever ήχος = bioshock

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...