Προς το περιεχόμενο

ScanGauge II


million_voices

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

λοιπον το παρελαβα και το εγκατεστησα-σεταρισα πολυ ευκολα και γρηγορα (μου το χρεωσαν με τα μεταφορικα 137,69€ απο 145€ που μου ειχαν πει τηλεφωνικα)

 

το μονο κακο ειναι οτι το εβαλα μπροστα απο τα οργανα του αυτοκινητου για ευκολια στην εγκατασταση,καλυτερο κρυψιμο του καλωδιου,ευκολια στην αναγνωση και για να προφυλαχτει απο τον ηλιο αλλα ετσι δεν βλεπω καποιες ενδεικτικες λυχνιες παρα μονο αν σηκωθω καπως,μικρο το κακο

 

θα βαλω φωτο οταν μπορεσω

 

δεν εχω κινησει ομως το αμαξι οποτε δεν ξερω πως τα παει

 

εχω ρυθμισει μεση και στιγμιαια καταναλωση,θερμοκρασια ψυκτικου και βολταζ μπαταριας,προσπαθησα να δω θερμοκρασια περιβαλλοντος αλλα δεν

 

θα επανελθω με ποιο εμπεριστατωμενες εντυπωσεις μολις το δοκιμασω καμποσο

Δημοσ.

χθες το απογευματακι πηγα μια μικρα βολτα οποτε πρωτων εντυπωσεων συνεχεια

 

το οργανακι ειναι στο σωστο μεγεθος,ουτε μικρο ουτε πολυ μεγαλο και ακομψο,οι ενδειξεις ειναι ευαναγνωστες και το μεγεθος του και σχημα μαζι με το καλωδιο που ειναι αρκετα μεγαλο (και σχετικα χοντρουτσικο) συνηγορουν στο να τοποθετηθει σχεδον παντου στην πλευρα του οδηγου (ουσιαστικα δλδ στην μερια που βρισκεται η OBD θυρα)

 

η τοποθετηση γινεται με αυτοκολλητα βελκρο διπλης οψης,ειναι σταθερη με προσθετο πλεονεκτημα περαν της ευκολιας στην τοποθετηση και μαλιστα χωρις τρυπηματα η παρεμβασεις στο ταμπλο του αυτοκινητου,την δυνατοτητα αποσπασης και επανατοποθετησης του οργανου

 

στην περιπτωση μου τα σετινγκς που εγιναν ειναι

 

κινητηρας 1,3 λιτρων (υπαρχει δυνατοτητα ρυθμισης του μεγεθους του κινητηρα κατα βουληση)

καυσιμο βενζινη (οι επιλογες ειναι βενζινη,diesel a,diesel b,υβριδικο,lpg)

χωρητικοτητα τεποζιτου καυσιμων 43 λιτρα (κατα βουληση σε ακεραιο)

μοναδες μετρησης βαθμοι κελσιου,χιλιομετρα,psi και λιτρα

φωτισμος στο high (το low ειναι πολυ σκοτεινο)

ανανεωση δεδομενων fast (normal,slow)

χρωμα οθονης υγρων κρυσταλλων σε κοκκινο 3 μπλε 0 πρασινο 0 (υπαρχουν ετοιμα χρωματα και custom ρυθμιση οπου κοκκινο πρασινο και μπλε ρυθμιζονται απο 0 (καθολου δλδ) εως 3,συνολικα οι συνδιασμοι δινουν 64 χρωματα οποτε μπορει καποιος να το ταιριαξει με το χρωμα των οργανων του αυτοκινητου του απο τελεια εως καλα,στην περιπτωση μου το κοκκινο του ειναι λιγο ποιο εντονο απο το πορτοκαλοκοκκινο του mazda το οποιο εχω ξανοιξει και λιγο)

 

καλιμπραρισμα καυσιμου δεν εκανα γιατι απαιτει 2 γεμισματα με βενζινη του αυτοκινητου και στην περιπτωση μου το τεποζιτο ηταν σχεδον φουλ

 

οπως ειχα πει σε προηγουμενο ποστ οι ενδειξεις που εχω ορισει ειναι στιγμια και μεση καταναλωση (l/100km οταν οι μοναδες μετρησεις οριστουν αναλογα),θερμοκρασια ψυκτικου και βολταζ μπαταριας,με τις υπολοιπες ενδειξεις επαιξα λιγο αλλα δεν ασχοληθηκα παραπανω γιατι δεν με ενδιαφερουν προς το παρων

 

λοιπον χωρις καλιμπραρισμα με το που αρχισει να κινειται το αυτοκινητο εχεις κανονικοτατα ενδειξεις στιγμιαιας και μεσης καταναλωσης (τρεχουσας διαδρομης ,ημερας η και τεποζιτου (μεχρι δλδ να ορισεις οτι το φουλαρες οποτε και μηδενιζει και ξεκινα ο υπολογισμος απο την αρχη)),εχω επιλεξει μεση καταναλωση/τεποζιτο για να βλεπω την μεση καταναλωση σε ποιο μακροπροθεσμη βαση πραγμα ομως που απαιτει ρυθμιση XGAUGE πολυ ευκολη ομως

 

οι εντυπωσεις

 

στην ρυθμιση ανανεωσης δεδομενων fast οι ενδειξεις στην οθονη εχουν μια χρονικη υστερηση της ταξης του ενος δευτερολεπτου οπως περιπου και στο εργοστασιακο trip computer του προηγουμενου Colt μου,σε ξενιζει αρχικα αλλα το συνηθιζεις ευκολα

 

οι ενδειξεις σε σχεση με το τι συνεβαινε στο Colt μου εδωσαν την αισθηση μεγαλυτερης ακριβειας και εξηγουμαι,αν και το Mazdaki ειναι σιγουρο ποιο τεχνολογικα προηγμενο-ελαφρυ και οικονομικο απο το Colt εντουτοις οι ενδειξεις ηταν κατα τι μεγαλυτερες της ταξης του 1-3 lt/100km

 

εδω εχουμε και καποια παραδοξα,οταν το αυτοκινητο ειναι στο ρελαντι και σταματημενο η ενδειξη στιγμιαιας καταναλωσης ειναι στο απειρο (που μπορει να απεικονισει το scangauge ii) 9999 lt/100km

επισης οταν κινεισαι σε μια κατηφορα και αφησεις το γκαζι οι ενδειξεις σταδιακα μειωνονται μεχρι το 0 lt/100km και προς το τελος οταν το αυτοκινητο αρχιζει να επιβραδυνει αυξανονται (ειδα χωρις γκαζι 15 lt/100κkm) και μετα απειρο 9999lt/100km,στο Colt μου σε παρομοιες καταστασεις οι ενδειξεις ηταν το αναμενομενο 0lt/100km

ψαχνοντας το λιγο και σε συνδιασμο με μια απαντηση της LinearLogic (κατασκευαστρια) σε ενα faq κατεληξα στα εξεις

η καταναλωση μεση και στιμιαια ειναι αποτελεσμα 2 παραγοντων,καταναλωθεν καυσιμο και διανυθεισα αποσταση οποτε οταν στο ρελαντι καις καυσιμο χωρις ουσιαστικα να παραγεις εργο (κινηση) η οταν κινεισαι χωρις γκαζι με πολυ μικρες ταχυτητες μεχρι να σταματησεις το καυσιμο που θα χρειαστεις για να διανυσεις 100 χλμ τεινει να απειρισει ως νουμερο,απολυτως φυσιολογικο αν και ξενιζει και ποιο σωστο απο το 0 του Colt μου

 

η θερμοκρασια ψυκτικου στην διαδρομη που εκανα (πολη και μικρη ανηφορα) κυμανθηκε στο max 86 βαθμους κελσιου και μου φανηκε φυσιολογικο για τον τροπο και τις συνθηκες που οδηγουσα καθως και την εποχη και ωρα της ημερας ειδικα αν το αντιπαραβαλλω με τις ψηφιακες ενδειξεις που εβλεπα με το V4 Honda VFR μου (καπως μεγαλυτερες για ιδιες συνθηκες,πραγμα φυσιολογικο για μηχανη)

 

το βολτομετρο τελος αναμενομενα κυμανθηκε απο 12-14vlt

 

overall νομιζω πως το οργανακι αξιζει τα λεφτα του και μαλιστα αποσβαινει τον εαυτο του 1)γιατι σε ωθει να οδηγεις οικονομικα (οταν δεις 30αρες και 40ρες με 1η τρομαζεις), 2) σε βοηθα να καταλαβεις το αυτοκινητο σου καλυτερα σε διαφορες συνθηκες ειτε μηχανολογικης βελτιωσης ειτε αποδοτικοτητας οδηγησης ειτε προληψης καταστροφων,3) διαγνωσης προβληματων

 

must have θα ελεγα συμπερασματικα

  • Moderators
Δημοσ.

Οπ πολυ ωραιο "review" θα ελεγα Μvoices!

 

Χρησιμο και το πολυοργανο.

Ειπες οτι η θυρα OBD βρισκεται στη μερια του οδηγου. Υπαρχει καποιο faq ας πουμε στο επισημο site της εταιρειας για το που βρισκεται η εν λογω θυρα σε καθε αυτοκινητο? (οπως π.χ. η Blaupunkt δινει το πού και πόσο μεγαλα μεγαφωνα παιρνει το καθε αυτοκινητο). Γιατι το manual μου, ΣΙΓΟΥΡΑ δεν αναφερει.

 

Επισης, μπορει καποιος να δει καπου τι πληροφοριες δινει η OBD του δικου του αυτοκινητου?

 

Θερμοκρασια λαδιων μπορει να δειξει στο Mazda σου?

 

Να μη ξεχασω να εκφρασω τη πικρια μου παντως για το οτι τα αυτοκινητα εχουν γινει πλεον φλωρικα. Και εξηγω τι ακριβως εννοω.

Στο Lancia Dedra του 94 παρακαλω, ειχε απο τη μανα του onboard και οργανο μετρησης θερμοκρασιας λαδιου, και βολτομετρο. Και μην πει κανεις οτι ειναι αχρηστα οργανα. Οταν βλεπεις το βολτομετρο να προσεγγιζει τα 9,5-10,5 βολτ και μετα απο 10 μερες μενεις απο μπαταρια, καθε αλλο παρα αχρηστο ειναι. Το ιδιο και η θερμοκρασια λαδιου. Το συγκεκριμενο αυτοκινητο δεν εχει ψυγειο λαδιου. Θα συνεχιζε ποτε κανεις φυσιολογικος ανθρωπος να πηγαινει με 220 στο γυρισμο απο Λαμια ας πουμε, οταν εβλεπε τη θερμοκρασια λαδιου να ανεβαινει κοντα στους 130-140 βαθμους? (Λογικο αφου το αυτοκινητο κινουνταν για 1 ωρα στις 7000rpm :P )

 

Το ιδιο και με το τιμονι. Το Grande Punto μπορει να γερνει πολυ λιγοτερο απο το "ανετο" Dedra, μπορει να κραταει στο οριο ακομα περισσοτερο, μπορει να εχει κοφτερο τιμονι, μπορει αυτο να ειναι ανετο ως παναλαφρο, ΑΛΛΑ δεν ξερω ποτε ΘΑ φυγει το αυτοκινητο. Πληροφορηση μηδεν. Στο Lanciάκι, ηξερα ακριβως σε τι ταχυτητα θα φυγει, περιπου 10km/h πριν την πιασω.

 

Κριμα... :-(

Δημοσ.

Το έχω και 'γώ το οργανάκι καιρό.. είναι αρκετά χρήσιμο και βολίκό.

 

Η OBD θύρα είναι η φύσα του εγκεφάλου αν σε βοηθάει αυτό.

Δημοσ.

οι φωτογραφιες που υποσχεθηκα,ειναι απο κινητο,βαριομουν να κουβαλησω την D80

 

το Mazdaκι,ναι ειναι βρωμικο,οχι δεν ειναι ζαντες ειναι τασια :P

photo0006j.jpg

photo0008on.jpg

 

το Scangauge II

photo0001v.jpg

 

η OBD II θυρα στο Mazda 2 touring,εδω κουμπωνει αυτο το περιπου τετραγωνο καβλιτζεκι κατω απο το ρυθμιστικο υψους δεσμης φωτων και πανω απο την θηκη των γυαλιων ηλιου,το οποιο συνδεεται με το Scangauge ενσυρματα

photo0007g.jpg

 

οχι δεν χρειαζεται τροφοδοσια ρευματος παρα μονο την OBD II θυρα,ετσι και αλλιως ο αναπτηρας ειναι μονιμως κατειλημμενος απο αυτο το παπαρακι bluetooth headset της Parrot

photo0003x.jpg

 

ασχετο, η οθονιτσα του parking radar

photo0005e.jpg

Δημοσ.
Θα συνεχιζε ποτε κανεις φυσιολογικος ανθρωπος να πηγαινει με 220 στο γυρισμο απο Λαμια ας πουμε, οταν εβλεπε τη θερμοκρασια λαδιου να ανεβαινει κοντα στους 130-140 βαθμους? (Λογικο αφου το αυτοκινητο κινουνταν για 1 ωρα στις 7000rpm :P )

 

Το ιδιο και με το τιμονι. Το Grande Punto μπορει να γερνει πολυ λιγοτερο απο το "ανετο" Dedra, μπορει να κραταει στο οριο ακομα περισσοτερο, μπορει να εχει κοφτερο τιμονι, μπορει αυτο να ειναι ανετο ως παναλαφρο, ΑΛΛΑ δεν ξερω ποτε ΘΑ φυγει το αυτοκινητο. Πληροφορηση μηδεν. Στο Lanciάκι, ηξερα ακριβως σε τι ταχυτητα θα φυγει, περιπου 10km/h πριν την πιασω.

 

Κριμα... :-(

 

Θεωρώ οτι κανένας φυσιολογικός άνθρωπος δεν θα πήγαινε με 220 για μια ώρα εκτός πίστας , πόσο μάλλον απο Λαμία για Αθήνα. :)

 

Επίσης δεν καταλαβαίνω τι εννοείς με το τιμόνι, κανένα OBD δεν θα σε ενημερώσει για το πότε είναι να φύγει το αμάξι αφού οι μεταβλητές είναι πολλές. Αυτό που μπορεί να κάνει ένα σύγχρονο αμάξι όμως είναι να ενεργοποιήσει το TC όταν το αμάξι ξεκινήσει να φεύγει.

Ε και μην σου κάνει και τρελή εντύπωση, κανένα κατα την γνώμη μου αυτοκίνητο με ηλεκτρουδραυλική υποβοήθηση δεν μπορεί να δώσει σωστή "πληροφόριση" στα χέρια σου, παρόμοια με αυτή που θα σου έδινε ένα καλό υδραυλικό ή ακόμα καλύτερα χωρίς καμία υποβοήθηση, τιμόνι.

Δημοσ.
Οπ πολυ ωραιο "review" θα ελεγα Μvoices!

 

Χρησιμο και το πολυοργανο.

Ειπες οτι η θυρα OBD βρισκεται στη μερια του οδηγου. Υπαρχει καποιο faq ας πουμε στο επισημο site της εταιρειας για το που βρισκεται η εν λογω θυρα σε καθε αυτοκινητο? (οπως π.χ. η Blaupunkt δινει το πού και πόσο μεγαλα μεγαφωνα παιρνει το καθε αυτοκινητο). Γιατι το manual μου, ΣΙΓΟΥΡΑ δεν αναφερει.

 

δεν τα λενε αυτα οι εταιρειες George,η θυρα υποτιθεται οτι υπαρχει μονο για τους τεχνικους,μια υποδοχη σαν σκαρτ ειναι και αν δεν ειναι φορα παρτιδα τοτε σιγουρα θα την βρεις βγαζοντας τα πλαστικα καλυμματα κατω απο το τιμονι τα οποια σιγουρα πιανουν με κλιπς,μην φοβηθεις να ψαξεις τπτ δεν ειναι

 

Επισης, μπορει καποιος να δει καπου τι πληροφοριες δινει η OBD του δικου του αυτοκινητου?

 

Θερμοκρασια λαδιων μπορει να δειξει στο Mazda σου?

 

http://en.wikipedia.org/wiki/On-board_diagnostics

http://en.wikipedia.org/wiki/OBD-II_PIDs

 

η OBD ως προτυπο νομιζω δεν παρεχει πληροφοριες για πιεση η θερμοκρασια λαδιου,αν υπηρχε ως πληροφορια το scangauge θα την εδειχνε και εγω θα την προτιμουσα απο την θερμοκρασια ψυκτικου

 

Να μη ξεχασω να εκφρασω τη πικρια μου παντως για το οτι τα αυτοκινητα εχουν γινει πλεον φλωρικα. Και εξηγω τι ακριβως εννοω.

Στο Lancia Dedra του 94 παρακαλω, ειχε απο τη μανα του onboard και οργανο μετρησης θερμοκρασιας λαδιου, και βολτομετρο. Και μην πει κανεις οτι ειναι αχρηστα οργανα. Οταν βλεπεις το βολτομετρο να προσεγγιζει τα 9,5-10,5 βολτ και μετα απο 10 μερες μενεις απο μπαταρια, καθε αλλο παρα αχρηστο ειναι. Το ιδιο και η θερμοκρασια λαδιου. Το συγκεκριμενο αυτοκινητο δεν εχει ψυγειο λαδιου. Θα συνεχιζε ποτε κανεις φυσιολογικος ανθρωπος να πηγαινει με 220 στο γυρισμο απο Λαμια ας πουμε, οταν εβλεπε τη θερμοκρασια λαδιου να ανεβαινει κοντα στους 130-140 βαθμους? (Λογικο αφου το αυτοκινητο κινουνταν για 1 ωρα στις 7000rpm :P )

 

ετσι, αυτα τα οργανα μπορουν να σε γλιτωσουν απο ζημιες η απλα το να σε αφησει το αυτοκινητο σου

 

 

Το ιδιο και με το τιμονι. Το Grande Punto μπορει να γερνει πολυ λιγοτερο απο το "ανετο" Dedra, μπορει να κραταει στο οριο ακομα περισσοτερο, μπορει να εχει κοφτερο τιμονι, μπορει αυτο να ειναι ανετο ως παναλαφρο, ΑΛΛΑ δεν ξερω ποτε ΘΑ φυγει το αυτοκινητο. Πληροφορηση μηδεν. Στο Lanciάκι, ηξερα ακριβως σε τι ταχυτητα θα φυγει, περιπου 10km/h πριν την πιασω.

 

Κριμα... :-(

 

ελα απλα θελεις χρονο να το μαθεις,αποκλειεται Ιταλιδα και να μην μιλαει στον οδηγο της

 

απο το Mazdaki δεν εχω τετοια παραπονα,το νοιωθω λες και οδηγαω μηχανη με 4 ροδες,πληροφορηση σε βαθμο υπερβολης,καταλαβαινεις και την πετραδουλα που πατας χωρις πλακα

Δημοσ.

Αν βρείτε και κατεβάσετε το autodata εκτός του οτι θα μάθετε αρκετά για το αυτοκίνητό σας (ειδικά αν έχετε χάσει το manual) θα δείτε και που βρίσκεται η OBD θύρα σας!

Δημοσ.
Ωραίος.

 

(έχουμε ίδιο χρώμα αμάξι! μάλλον θα έχουμε γιατί σε μερικούς μήνες παίρνω δίπλωμα :D)

 

και τα 2 μου τελευταια αυτοκινητα ειναι αυτο το μπλε του παγου το οποιο και μου αρεσει και ανοιχτοχρωμο ειναι και η βρωμια δεν φαινεται

 

το lava red της Βεφας ομως ηταν χρωμα out of this world

 

με το καλο να το παραλαβεις μαν,ποιο σκεφτεσαι?

  • Moderators
Δημοσ.
Θεωρώ οτι κανένας φυσιολογικός άνθρωπος δεν θα πήγαινε με 220 για μια ώρα εκτός πίστας , πόσο μάλλον απο Λαμία για Αθήνα. :)

 

Επίσης δεν καταλαβαίνω τι εννοείς με το τιμόνι.

 

Ok, κανε το 220 με 5η -> 170 με 4η ή 130 με 3η, στις ιδιες rpm. Το ιδιο θα ανεβαινε η θερμοκρασια του λαδιου :-)

 

Δικιο εχεις που δεν καταλαβαινεις τι λεω με το τιμονι, δεν ειχε να κανει με την OBD το συγκεκριμενο σχολιο. :-)

 

Ε και μην σου κάνει και τρελή εντύπωση, κανένα κατα την γνώμη μου αυτοκίνητο με ηλεκτρουδραυλική υποβοήθηση δεν μπορεί να δώσει σωστή "πληροφόριση" στα χέρια σου, παρόμοια με αυτή που θα σου έδινε ένα καλό υδραυλικό ή ακόμα καλύτερα χωρίς καμία υποβοήθηση, τιμόνι.

Αυτο ισχυει εν μερει. Το αυτοκινητο που αποσυρθηκε, το ταπεινο Tipo χωρις καμια υποβοηθηση στο τιμονι, ηταν απο τα πιο "πληροφοριακα" τιμονια που εχω πιασει.

 

@million: Ευχαριστω για τις απαντησεις μαν! Ισως να εχει πληροφορηση το τιμονι και απλα να πρεπει εγω να το συνηθισω. Μα δε φταιω εγω, ειναι πουπουλο! Ας μη σχολιασω καλυτερα τι ειναι με το κουμπακι "City" πατημενο ε :P

Oσο για τη καταναλωση που παει στο απειρο οταν εισαι σταματημενος, εχει μια βαση αυτο. Εμενα οταν σταματαω δεν μου δειχνει καταναλωση (δειχνει παύλες - το συστημα μετρησης καταναλωσης του αυτοκινητου παντα ε), ενω ελαχιστα πριν σταματησω παρατηρω οτι ανεβαινει. Απλα ο αλγοριθμος υπολογισμου μαλλον δεν επαρκει οταν οι ταχυτητες προσεγγιζουν το 0 (βγαζει αποτελεσμα που προσεγγιζει το απειρο).

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...