Προς το περιεχόμενο

Αγορά αυτοκινήτου: Μετρητά VS Δόσεις


Dollaki

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators

Υπαρχει διαφορά.

 

Για να ειναι νομιμα τα Xenon πρεπει να εχουν πλυστικους μηχανισμους, που ειναι ακριβοι.

 

Ξαναδες το θεμα γιατι εχεις αδικο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Μπαααα......από όσο έχω ρωτήσει (όχι σε μαγαζιά αλλά κατόχους) δεν έχει καμιά διαφορά στην ποιότητα απλά πληρώνουμε χρυσά τα εργατικά...σιγά την δύσκολη τοποθέτηση..

 

 

Δεν έχουν διαφορά σε ποιότητα τα εργοστασιακά xenon από αυτά που βάζουν εδώ;;;

Μάλλον κάπου τα έχεις μπερδέψει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tα εργοστασιακα ξενον συνηθως εχουν πλυστικο μηχανισμο + μηχανισμο ρυθμισης της δεσμης

 

Και ειναι τεραστια διαφορα, οχι για σενα, αλλα για τον αθωο κοσμακη που θα τυφλωνεις με τα aftermarket

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο με τα 1000 ευρω ειναι xenon.

Ενω αυτο το aftermarket με τα 100 ευρω ειναι τυπου Xenon. Δηλαδη συμβατικες λαμπες βαμενες μπλε για να βγαζουν μπλε γυφτε φωτισμο και ο ιδιοκτητης να νομιζει οτι φοραει Xenon οντας ασχετος, ή να αυτοικανοποιειται νομιζωντας οτι οι αλλοι νομιζουν πως εχει αυθεντικα Xenon.

Τα κιτ πλυστικης κλπ δεν κανουν διαφορα 900 ευρω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από τα λεγόμενά σας, υποθέτω τότε ότι η προσφορά που μου έκανε ο υπάλληλος για να δώσει σα δωράκι τον αισθητήρα για παρκάρισμα είναι καλή... Ακόμα βέβαια θα το ψάξω λιγάκι γιατί όπως είπε και ο Fronimitis από μαγαζί σε μαγαζί υπάρχει διαφορά. Ξέρεις, καλό είναι να ακούς και τις εμπειρίες των υπολοίπων, μαθαίνεις...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο με τα 1000 ευρω ειναι xenon.

Ενω αυτο το aftermarket με τα 100 ευρω ειναι τυπου Xenon. Δηλαδη συμβατικες λαμπες βαμενες μπλε για να βγαζουν μπλε γυφτε φωτισμο και ο ιδιοκτητης να νομιζει οτι φοραει Xenon οντας ασχετος, ή να αυτοικανοποιειται νομιζωντας οτι οι αλλοι νομιζουν πως εχει αυθεντικα Xenon.

Τα κιτ πλυστικης κλπ δεν κανουν διαφορα 900 ευρω...

 

sorry αλλα απο που το λες αυτο; ναι οντως το πλυστικο δεν προσθετει 900, συμφωνουμε. αλλα αυτο με τα xenon πως το εννοεις; δηλαδη τα κιτ που κοστιζουν απο 70 εως 100 ευρω (για xenon 35 watt), που εχουν μεσα τα ballast κτλ....ειναι οι γυφτε λαμπες βαμμενες μπλε που λες εσυ (αυτες να σε πληροφορησω οτι κοστιζουν 10-20 ευρω); και τουλαχιστον τα περισσοτερα συγχρονα αυτοκινητα εχουν ρυθμιση υψους δεσμης (εδω ειχε ενα nissan sunny του 1993 του πατερα μου), οποτε πιστευω ειναι οκ (χωρια που εχω δει και πολλα εργοστασιακα xenon χωρις πλυστικο...ειδικα τον πρωτο καιρο που τα εβαζαν). οποτε...απο που προκυπτει η διαφορα των 900 ευρω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Alxnks, προφανως και δε κοστιζουν αυτα 900 ευρω.

Ομως ειτε το θες ειτε δε το θες εισαι υποχρεωμενος να βαζεις xenon (αν θες xenon) που να πληρουν τις προδιαγραφες, διοτι αλλιως με στραβωνεις. Και συν τοις αλλοις εισαι και παρανομος :-)

 

Απλο, ευκολο, κατανοητο -πιστευω-.

 

Τωρα για το αν τα "ξενον" με 70-80 ευρω ειναι ή δεν ειναι μπλε βαμμενες γυφτέ λαμπες, αναρωτήσου το εσυ*, που πας να τις βαλεις χωρις καν να αλλαξεις το υπολοιπο φαναρι... Και αν οχι το φαναρι, τουλαχιστον το καημενο το κατοπτρο.

 

*εσυ: ο οποιοσδηποτε παει να βαλει τυπου-ξενον για να ικανοποιηθει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Alxnks, προφανως και δε κοστιζουν αυτα 900 ευρω.

Ομως ειτε το θες ειτε δε το θες εισαι υποχρεωμενος να βαζεις xenon (αν θες xenon) που να πληρουν τις προδιαγραφες, διοτι αλλιως με στραβωνεις. Και συν τοις αλλοις εισαι και παρανομος :-)

 

Απλο, ευκολο, κατανοητο -πιστευω-.

 

Τωρα για το αν τα "ξενον" με 70-80 ευρω ειναι ή δεν ειναι μπλε βαμμενες γυφτέ λαμπες, αναρωτήσου το εσυ*, που πας να τις βαλεις χωρις καν να αλλαξεις το υπολοιπο φαναρι... Και αν οχι το φαναρι, τουλαχιστον το καημενο το κατοπτρο.

 

*εσυ: ο οποιοσδηποτε παει να βαλει τυπου-ξενον για να ικανοποιηθει...

 

μα φιλε μου....ειναι xenon...αν ηταν απλες λαμπες δεν θα χρειαζονταν/ειχαν ballast, δεν θα εκαναν το χαρακτηριστικο ''τσαφ'' και καθυστερηση στο αναμμα κτλ...simple as that :)

 

απο εκει και περα..το δικο μου φαναρι εχει προβολεα (οχι απλο κατοπτρο, γιατι εκει δεν το συνιστω ουτε εγω!), οποτε δεν τυφλωνει κανενα :)

 

 

 

@Alxnks: Έχει αυτόματη ρύθμιση ύψους δέσμης το Nissan Sunny του 93;

 

εγω μιλησα για χειροκινητη ρυθμιση δεσμης. γιατι αν ειναι να μιλησουμε για αυτοματη...ε τοτε ειλικρινα ξερω και σημερινα μοντελα που ενω ερχονται με xenon, δεν εχουν αυτοματη ρυθμιση δεσμης...τι να λεμε τωρα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

[...]

εγω μιλησα για χειροκινητη ρυθμιση δεσμης. γιατι αν ειναι να μιλησουμε για αυτοματη...ε τοτε ειλικρινα ξερω και σημερινα μοντελα που ενω ερχονται με xenon, δεν εχουν αυτοματη ρυθμιση δεσμης...τι να λεμε τωρα!

Δε σε αμφισβητώ αλλά κάποιο παράδειγμα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε σε αμφισβητώ αλλά κάποιο παράδειγμα;

 

RX8, και μολις τωρα μιλουσα γι αυτο με ενα ξαδερφο με C4, του οποιου εχει πλυστικη συσκευη αλλα απο οτι μου ειπε δεν ρυθμιζει αυτοματα...και υπαρχουν κι αλλα παραδειγματα..δεν ειναι τα μονα (nissan primera, opel vectra κτλ κτλ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

sorry αλλα απο που το λες αυτο; ναι οντως το πλυστικο δεν προσθετει 900, συμφωνουμε. αλλα αυτο με τα xenon πως το εννοεις; δηλαδη τα κιτ που κοστιζουν απο 70 εως 100 ευρω (για xenon 35 watt), που εχουν μεσα τα ballast κτλ....ειναι οι γυφτε λαμπες βαμμενες μπλε που λες εσυ (αυτες να σε πληροφορησω οτι κοστιζουν 10-20 ευρω); και τουλαχιστον τα περισσοτερα συγχρονα αυτοκινητα εχουν ρυθμιση υψους δεσμης (εδω ειχε ενα nissan sunny του 1993 του πατερα μου), οποτε πιστευω ειναι οκ (χωρια που εχω δει και πολλα εργοστασιακα xenon χωρις πλυστικο...ειδικα τον πρωτο καιρο που τα εβαζαν). οποτε...απο που προκυπτει η διαφορα των 900 ευρω;

 

Well. Υπαρχουν kit xenon made in china απο 110 ευρω, χωρις εργασια. Ενα kit xenon αξιοπρεπες δεν εχει κατω απο 300 ευρω ΧΩΡΙΣ τη διαδικασια εγκαταστασης. Επισης στο αμαξι μου για να βαλω kit xenon αυθεντικο αντιπροσωπειας, βγαινει ολο το φαναρι και αντικαθισταται. Εσυ αποτι καταλαβα εισαι σε ντεμι κατασταση, δηλαδη αλλαξες λαμπες μονο και εβαλες ενα ballast για τις λαμπες.

 

Οποτε αν μιλαμε για 300 ευρω για entry level xenon ας τα κανουμε επιεικως 500 για τα xenon kit που πουλανε οι αντιπροσωπειες αυτοκινητων, πχ VW. Ας βαλουμε και μια 50ρα μινιμουμ σε εργασια φτανουμε τα 550-600.

Βαλε και τα πιθανα extra πλυστικη/ρυθμιση δεσμης και νατα τα 900 ευρω.

 

Με τη διαφορα οτι το συστημα των 100 ευρω δεν πλησιαζει ουτε κατα διανοια το παραπανω.

Εσενα υποθετω οτι φωτιζει μπλε και δεν λαμπιριζει οπως χαρακτηριστικα λαμπιριζουν τα xenon. Να υποθεσω επισης οτι στραβωνει τους διερχομενους, η τους μπροστινους σου.

Ολα αυτα χωρις offence, απλα μου εχουν τυχει και τα περιγραφω οπως μου τυχαν.

 

@topic starter: Τα δωρα που βαζουν οι αντιπροσωπειες σε ενα αμαξι να ξερεις οτι ειναι οτι φθηνοτερο υπαρχει στο ειδος. Αν πεις συναγερμο θα βαλουν τον φθηνοτερο της αγορας. Αν πεις αισθητηρες παρκαρισματος ομοιως. Αρα διαλεξε τι σε νοιαζει λιγοτερο η ποιοτητα και τι σου ειναι πιο χρησιμο ακομα και φθηνο, και ζητα το!

 

ΥΓ. Χειροκινητη ρυθμιση δεσμης ειναι ψιλοστανταρακι σε ολα τα μοντελα απο 2003-04 και μετα. Μιαλω για μαρκες που δεν τσιγκουνευονται βασικα πραγματα οπως air condition η radiocd κλπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά τις μεγάλες αντιπροσωπείες τις συμφέρει να πουλάνε με δόσεις, γιατί έχουν προμήθεια από την τράπεζα που συνεργάζονται για τα δάνεια που βγάζουν.

σωστο...

οσο για τα δωρα διαβαστε και το παρακατω

 

http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?t=311654

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Well. Υπαρχουν kit xenon made in china απο 110 ευρω, χωρις εργασια. Ενα kit xenon αξιοπρεπες δεν εχει κατω απο 300 ευρω ΧΩΡΙΣ τη διαδικασια εγκαταστασης. Επισης στο αμαξι μου για να βαλω kit xenon αυθεντικο αντιπροσωπειας, βγαινει ολο το φαναρι και αντικαθισταται. Εσυ αποτι καταλαβα εισαι σε ντεμι κατασταση, δηλαδη αλλαξες λαμπες μονο και εβαλες ενα ballast για τις λαμπες.

 

Οποτε αν μιλαμε για 300 ευρω για entry level xenon ας τα κανουμε επιεικως 500 για τα xenon kit που πουλανε οι αντιπροσωπειες αυτοκινητων, πχ VW. Ας βαλουμε και μια 50ρα μινιμουμ σε εργασια φτανουμε τα 550-600.

Βαλε και τα πιθανα extra πλυστικη/ρυθμιση δεσμης και νατα τα 900 ευρω.

 

Με τη διαφορα οτι το συστημα των 100 ευρω δεν πλησιαζει ουτε κατα διανοια το παραπανω.

Εσενα υποθετω οτι φωτιζει μπλε και δεν λαμπιριζει οπως χαρακτηριστικα λαμπιριζουν τα xenon. Να υποθεσω επισης οτι στραβωνει τους διερχομενους, η τους μπροστινους σου.

Ολα αυτα χωρις offence, απλα μου εχουν τυχει και τα περιγραφω οπως μου τυχαν.

 

εχεις μεινει αρκετα πισω....τα made in china ειναι οπως ειπα απο 70-100 οταν μιλαμε για 35 watt και καπου στα 110-130 αν μιλησουμε για 55 watt (τιμες χωρις εγκατασταση συνηθως αν και πολλοι κανουν την εγκατασταση δωρεαν).

 

απο εκει και περα...εγω... δεν πηρα χυμα λαμπες, χυμα ballast, χυμα καλωδια και τα πεταξα μεσα στο engine bay και δουλεψαν....πηρα ενα ολοκληρωμενο σετ με λαμπες και ballast (με CE mark και τα παντα) και τα εβαλα στα φαναρια μου τα οποια ετσι κι αλλιως εχουν προτζεκτορες (κι οχι απλο κατοπτρο) και δεν στραβωνει τον κοσμο. επισης προτιμησα και πηρα σετακι στα 6000 kelvin κι οχι παραπανω (8000 η 10000) για να μπλεδιζει/μωβιζει. (μεσα επεσες σε ολα! :X)

 

χωρις offence παντα ε....αν δεν ξερουμε τι λεμε (η ακομα χειροτερα..αν ψιλοξερουμε, χωρις ομως να ξερουμε)...καλο ειναι να αφηνουμε σε αλλους τη συζητηση...και θα μαθουμε πραγματα και δεν θα δημιουργηθουν περιπτωσεις κοντρας κτλ.

 

ΥΓ. επισης να ξερεις οτι η χειροκινητη (αλλα ηλεκτρονικη) ρυθμιση της δεσμης οπως επισης προειπα ειναι ψιλοστανταρακι τουλαχιστον μια δεκαετια πριν απο οτι λες (αν εχεις ιδια αποψη απο το 2003-2004 και μετα οκ αλλα ειναι πολυ παλιοτερο). σκεψου οτι ακομα και τα skoda favorit ειχαν χειροκινητη (εντελως χειροκινητη ομως - υδραυλικη) ρυθμιση της δεσμης απο τη θεση του οδηγου απο το 1991 (κι ας τσιγκουνευονταν το radiocd που τοτε δεν υπηρχε).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχεις μεινει αρκετα πισω....

 

απο εκει και περα...εγω... δεν πηρα χυμα λαμπες, χυμα ballast, χυμα καλωδια και τα πεταξα μεσα στο engine bay και δουλεψαν....πηρα ενα ολοκληρωμενο σετ με λαμπες και ballast (με CE mark και τα παντα) και τα εβαλα στα φαναρια μου τα οποια ετσι κι αλλιως εχουν προτζεκτορες (κι οχι απλο κατοπτρο) και δεν στραβωνει τον κοσμο. επισης προτιμησα και πηρα σετακι στα 6000 kelvin κι οχι παραπανω (8000 η 10000) για να μπλεδιζει/μωβιζει. (μεσα επεσες σε ολα! :X)

 

χωρις offence παντα ε....αν δεν ξερουμε τι λεμε (η ακομα χειροτερα..αν ψιλοξερουμε, χωρις ομως να ξερουμε)...καλο ειναι να αφηνουμε σε αλλους τη συζητηση...και θα μαθουμε πραγματα και δεν θα δημιουργηθουν περιπτωσεις κοντρας κτλ.

Μιας και εσυ τα ξερεις καλα, φανταζομαι οτι εξισου καλα ξερεις πως εισαι παρανομος με 6000Κ σε Ελλαδα και Ε.Ε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...