Προς το περιεχόμενο

NoIp Πώληση Η/Υ Αναλωσίμων Και Τεχνική Υποστήριξη


alexrho

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

ειναι σοβαρα πραγματα αυτα?

 

sorry αλλα εμενα μου φαινεται "γυφτικο" ολο αυτο.

 

τεσπα, αν θες ενημερωσε για την εξελιξη της δουλειας σου γιατι δε μπορω να πιστεψω οτι βγαζεις σοβαρο μισθο απο αυτο.

  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

εμενα μου φαινεται οτι 8α βγαλει οχι επειδη δεν ειναι σοβαρη η δουλεια που κάνει, αυτο δεν το ξερω, αλλά γιατι δεν μπορει να ειναι τοσο σοβαροι αυτοι που περιμενουν βοήθεια απο το αγνωστο, χωρίς να ξέρουν καν ποιος είναι ο τεχνικός.μπορει να σου πάρει αρχεία (αυτο μπορει να γίνει ακομα και οταν εισαι κοντα αλλά τον βρίσκεις), μπορεί να σου κανει μια ζημια και να εξαφανιστεί, διαφορα τετοια...τι θα κάνεις μετα?

Δημοσ.
ειναι σοβαρα πραγματα αυτα?

sorry αλλα εμενα μου φαινεται "γυφτικο" ολο αυτο.

τεσπα, αν θες ενημερωσε για την εξελιξη της δουλειας σου γιατι δε μπορω να πιστεψω οτι βγαζεις σοβαρο μισθο απο αυτο.

Διαφωνώ μαζί σου. Βλέπω μια σοβαρότατη και μελετημένη προσπάθεια να καλύψει ένα κομμάτι της αγοράς που ζητά βοήθεια. Άλλωστε έχει και ένα μαγαζί από πίσω για να υποστηρίξει τη δουλειά του και με άλλους τρόπους.Εγώ περιμένω να συναντήσει πολλούς "γύφτους" πελάτες. Όσο για το μισθό, ένα τυπικό ωρομίσθιο (μισθωτού) είναι 6-8 ευρώ την ώρα. Εδώ μιλάμε για 20, τα οποία και τα μισά από άλλους. Και μάλιστα αφορολόγητα.

 

εμενα μου φαινεται οτι 8α βγαλει οχι επειδη δεν ειναι σοβαρη η δουλεια που κάνει, αυτο δεν το ξερω, αλλά γιατι δεν μπορει να ειναι τοσο σοβαροι αυτοι που περιμενουν βοήθεια απο το αγνωστο, χωρίς να ξέρουν καν ποιος είναι ο τεχνικός.μπορει να σου πάρει αρχεία (αυτο μπορει να γίνει ακομα και οταν εισαι κοντα αλλά τον βρίσκεις), μπορεί να σου κανει μια ζημια και να εξαφανιστεί, διαφορα τετοια...τι θα κάνεις μετα?
Ο άνθρωπος έχει μαγαζί και νομική υπόσταση, δεν δείχνει τσογλανάκι που κάνει μαλακία και εξαφανίζεται. Από την άλλη, όταν καλείς κάποιο μάστορα (για το σπίτι) ξέρεις τι καπνό φουμάρει; Και άντε το μάστορα στον προτείνανε, τον παραγιό τον ξέρεις και από χτες; Συνήθως οι χρήστες καλούν τον μάστορα, όταν η κατάσταση στον υπολογιστή ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ και συνήθως έχει συνδυαστικά προβλήματα. Κάτι τελευταίο, εσύ όταν πας τον υπολογιστή ή το κινητό σου στο service, νομίζεις ότι οι τεχνικοί, όταν έχουν χρόνο (γιατί συνήθως δεν έχουν) δεν σκαλίζουν τα αρχεία σου;
Δημοσ.

καταρχήν isay σε ευχαριστώ για την στήριξη σου ειλικρινά

 

Τωρα όσο αφορα στο θέμα του aledjo

 

Το οτι το θεωρείς γύφτικο είναι μεγάλο λάθος. Η εταιρεια μου απλα παρέχει και Online Service για πράγματα που δεν χρειάζονται άμεση επαφη με τον τεχνικό και μπορούν με την βοήθεια της τεχνολογίας να λύνονται. Δεύτερον η Εταιρεία δεν <<ζει>> απο αυτό γιατι διαθέτει πώληση αναλωσίμων-Η/Υ-εγκατάσταση δικτύων-Κατασκευή προγραμμάτων και Ιστοσελίδων-Τεχνική υποστήριξη( service ).

Τρίτον μπορεί εσύ να πήγαινες τον υπολογιστή σου για ένα θέμα όπως εγκατάσταση κάποιου driver,software,αφαίρεση ιών και να σου έπαιρνε το λιγότερο 30-40 ευρώ συν οτι θα έπρεπε να το παρεις εκεί να το αφήσεις και να ξαναπάς όταν είναι έτοιμο.Με το Online service και πληρώνεις 20 ευρω την ώρα αλλα και γλυτώνεις την μετακίνηση και την αναμονή.Όσο αφορά για το αφορολόγητο είναι λάθος κανονικά κόβεται τιμολόγιο/λιανική απόδειξη γιατι είμαστε καθόλα νόμιμη.

 

Τώρα όσο αφορά τον mpentenis

 

Mpentenis μάλλον δεν γνωρίζεις κάν το πρόγραμμα για ποιο λογο στο λέω αυτό γιατι καταρχήν η πρόσβαση είναι μοναδική κάθε φορα μόνο με την εγκριση του πελάτη γιατι αυτός μας δίνει τα στοιχεία για να συνδεθούμε.Δεύτερον ότι και να κάνω το βλέπει ο πελάτης οποιαδήποτε στιγμή θέλει διακόπτει την σύνδεση.Τρίτον ακόμα και ο πιο καχύποπτος μπορει να βιντεοσκοπήση την διαδικασία ώστε να κοιτάξει αν έκανα κάτι αθέμιτο .

 

Και τέλος για όλους όσους αμφησβιτούν αυτό το πράγμα είμαστε μια εταιρεία με όρεξη,εμπειρία,θέληση και όλα τα συναφή.Χαιρόμαστε να βοηθάμε και όταν πληρωνόμαστε να είναι χαρούμενος και ο πελάτης πραγματικά ομως να είναι.

Και κάτι τελευταίο στο πρώτο post είχα γράψει ότι εάν δεν λυθεί το πρόβλημα τα 20 ευρώ επιστρέφονται αμέσως.Αυτό δίχνει τι άνθρώποι είμαστε.

 

Με εκτιμηση

Δημοσ.
καταρχήν isay σε ευχαριστώ για την στήριξη σου ειλικρινά

Alex μην ενθουσιάζεσαι. Δεν σε στηρίζω. Απλά απάντησα στην κουβέντα του forum γιατί αυτά που διάβασα μου φάνηκαν "πρόχειρα".

Δημοσ.

η βοηθεια που μπορει να προσφερει καποιος απο το teamviewer ειναι καθαρα λογο ασχετοσυνης του πελατη!

 

αν ο πελατης δε ξερει πως να βαλει bookmarks, να γραψει ενα cd, να κανει εγκατασταση το μσν και διαφορα αλλα ηλιθια πραγματα, τοτε το βρισκω γυφτια να προσπαθει καποιος να το θεωρει σοβαρη δουλεια αυτο.

 

οσο για την αφαιρεση ιων, μη πουλας υποσχεσεις που δε μπορεις να κρατησεις. ειναι χαζο να το λες αυτο εδω...

 

αυτο δε λεγεται ΤΕΧΝΙΚΗ υποστηριξη, αλλα μαθηματα μεσω ιντερνετ!

 

οταν μπλεκεις τη λεξη τεχνικη, τα τεχνικα θεματα ξεκινανε απο το hardware και μετα στα windows.

 

δηλαδη αμα σε παρω τηλεφωνο και σου πω να μου φτιαξεις τον εκτυπωτη γιατι δεν εκτυπωνει, τι θα κανεις?

θα πατησεις print και αμα δεν εκτυπωνει θα πεις οτι ειναι χαλασμενος ο εκτυπωτης?

 

ΤΙ "ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ" μπορεις να λυσεις εσυ? δε μπορω να καταλαβω!

να κανεις συντομευσεις? να αλλαξεις το χρωμα στο εικονιδιο? να εγκαταστησεις το utorrent? να βαλεις ενα antivirus και αμα δουλεψει δουλεψε?

πως θα δεις αμα μετα το ρεσταρτ φορτωνει καλυτερα?

πως θα μπεις στο save mode για να κανεις αλλαγες που σε normal δε γινονται??

 

καταλαβες γιατι δε το λεω σοβαρο αυτο?

ολα αυτα που λες μεχρι και 15χρονα που ασχολουνται μπορουν να το κανουν....

Δημοσ.

Κάτσε γιατι βλέπω ένα ύφος που δεν μου αρέσει.

Για να σε ρωτήσω αφου και ένα δεκα πενταχρονο παιδι το κάνει?

Έχεις πάρει backup απο ενα δίσκο κανεις format και βάζεις τα αρχεία αλλα πας να τα ανοίξεις και σου λέει δεν έχεις permissions πώς το κανεις?

Η να σου πω και κάτι αλλο ο πελάτης δεν θυμάται τον κωδικο στο wireless του πως τον βρισκει χωρις να κανει restart?

Τρίτον σε ένα LAN printer έχει χαθεί η IP για πές μου πως το κάνεις?

 

Αυτήν την στιγμή σου είπα 3 πραγματα τυχαια απο αυτα που μου συμβει?

 

Και αν όντως μου δώσεις σωστές απαντήσεις σε εύλογο χρονικο διάστημα γιατι αν περάσουν 3 ώρες ποιος ο λόγος ? πες μου εαν ενας πελατής κανονικός που απλα θέλει να γραφει να ακουει μουσικη και να βλεπει ειδησεις και ταινίες θα μπορούσε να το κάνει μόνος του?

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 16:35 ----------

 

Και όσο αφορά για τον printer ΑΝ ξέρεις υπάρχει διαδικασία συγκεκριμένη για τον εγκαταστήσεις. Οπότε θα σου λεγα βγάλε τα καλώδια θα έκανα απεγκατάσσταση τους drivers και μετα εγκατάσταση θα σου λεγα να το συνδεσεις ώστε να μουν σίγουρος οτι δεν είναι θέμα drivers.

Μιλάς για ασχετοσύνη ... Το teamviewer διαθέτει restart option με αυτόματη επανασύνδεση και διαθέτει και υποστήριξη safe mode me network

Δημοσ.
Κάτσε γιατι βλέπω ένα ύφος που δεν μου αρέσει.

Για να σε ρωτήσω αφου και ένα δεκα πενταχρονο παιδι το κάνει?

Έχεις πάρει backup απο ενα δίσκο κανεις format και βάζεις τα αρχεία αλλα πας να τα ανοίξεις και σου λέει δεν έχεις permissions πώς το κανεις?

Η να σου πω και κάτι αλλο ο πελάτης δεν θυμάται τον κωδικο στο wireless του πως τον βρισκει χωρις να κανει restart?

Τρίτον σε ένα LAN printer έχει χαθεί η IP για πές μου πως το κάνεις?

 

Αυτήν την στιγμή σου είπα 3 πραγματα τυχαια απο αυτα που μου συμβει?

 

Και αν όντως μου δώσεις σωστές απαντήσεις σε εύλογο χρονικο διάστημα γιατι αν περάσουν 3 ώρες ποιος ο λόγος ? πες μου εαν ενας πελατής κανονικός που απλα θέλει να γραφει να ακουει μουσικη και να βλεπει ειδησεις και ταινίες θα μπορούσε να το κάνει μόνος του?

 

To WiFi pass είναι το πιό έυκολο πράγμα στον κόσμο....το έχει ανακαλύψει και ο μαθητής μου που είναι 12.

 

Για τα άλλα δεν μου έχει τύχει ποτέ,οπότε δεν έχω χρειαστεί και να τα μάθω.(Αν και για τον LAN Printer έυκολο είναι,τι να την κάνεις την ip? Εγω με SBS και τώρα με Samba δεν με έχει απασχολήσει ποτέ)

Τώρα όσον αφορά την κουβέντα σας, αι απόψεις όπως είδα τριίστανται....

Δημοσ.
η βοηθεια που μπορει να προσφερει καποιος απο το teamviewer ειναι καθαρα λογο ασχετοσυνης του πελατη!

 

αν ο πελατης δε ξερει πως να βαλει bookmarks, να γραψει ενα cd, να κανει εγκατασταση το μσν και διαφορα αλλα ηλιθια πραγματα, τοτε το βρισκω γυφτια να προσπαθει καποιος να το θεωρει σοβαρη δουλεια αυτο.

 

οσο για την αφαιρεση ιων, μη πουλας υποσχεσεις που δε μπορεις να κρατησεις. ειναι χαζο να το λες αυτο εδω...

 

αυτο δε λεγεται ΤΕΧΝΙΚΗ υποστηριξη, αλλα μαθηματα μεσω ιντερνετ!

 

οταν μπλεκεις τη λεξη τεχνικη, τα τεχνικα θεματα ξεκινανε απο το hardware και μετα στα windows.

 

δηλαδη αμα σε παρω τηλεφωνο και σου πω να μου φτιαξεις τον εκτυπωτη γιατι δεν εκτυπωνει, τι θα κανεις?

θα πατησεις print και αμα δεν εκτυπωνει θα πεις οτι ειναι χαλασμενος ο εκτυπωτης?

 

ΤΙ "ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ" μπορεις να λυσεις εσυ? δε μπορω να καταλαβω!

να κανεις συντομευσεις? να αλλαξεις το χρωμα στο εικονιδιο? να εγκαταστησεις το utorrent? να βαλεις ενα antivirus και αμα δουλεψει δουλεψε?

πως θα δεις αμα μετα το ρεσταρτ φορτωνει καλυτερα?

πως θα μπεις στο save mode για να κανεις αλλαγες που σε normal δε γινονται??

 

καταλαβες γιατι δε το λεω σοβαρο αυτο?

ολα αυτα που λες μεχρι και 15χρονα που ασχολουνται μπορουν να το κανουν....

Και μετά από αυτό το παραλήρημα του αλέτζου μπορούμε να δούμε πόσο άχρηστες είναι παρόμοιες υπηρεσίες. Μόνο μικρές και ασόβαρες εταιρίες του χώρου τις προσφέρουν, άρα είναι "γυφτια να προσπαθει καποιος να το θεωρει σοβαρη δουλεια αυτο."

 

Επίσης προς γενική πληροφόρηση, δεν περιστρέφονται τα πάντα και όλοι γύρω από υπολογιστές. Φαντάσου, υπάρχουν άνθρωποι που δεν ξέρουν τι είναι το driver (!!!!!) και μερικοί άλλοι που όταν τους πετάξει σφάλμα τα windows δεν γνωρίζουν να μπουν σε forum ή να ψάξουν στο google για να το λύσουν(?!!!), έχουν πιο σοβαρά πράγματα να κάνουν ή απλά δεν τους ενδιαφέρει.

 

Μια χαρά υπηρεσία προσφέρεται και μάλιστα σχετικά φτηνά, χωρίς να χρειάζεται να μπεις και σε κόπο. Επίσης νομίζω ότι στο teamviewer δεν μπορείς να μεταφέρεις αρχεία έτσι ξεκάρφωτα χωρίς να φανεί οτιδήποτε. Χώρια που επειδή γίνονται όλα μέσω internet άντε καμιά φώτο να προλάβει να περάσει κι αυτή με τα χίλια ζόρια. Οι τεχνικοί στα καταστήματα είναι αυτοί που κάνουν πάρτυ..

 

 

πως θα μπεις στο save mode για να κανεις αλλαγες που σε normal δε γινονται??

 

Επίσης τρισμέγιστε επαγγελματία τεχνικέ, είναι "safe mode" και όχι save mode. Τόσα πισιά από τα χέρια σου περάσανε έπρεπε να το μάθεις.

 

Δημοσ.

Ναι jim αυτό προσπαθώ να εξηγησω και δνε το καταλαβένει το να βρεις το wi-fi pass και να το αλλάξεις πρεπει να συνδεθείς στο royter σου να πας συγκεκριμένα στις επιλογές ανάλογα με το πρωτόκολλο ασφαλείας που χρησιμοποιείς και να το αλλάξεις.

Γιαυτό που λές οτι δεν έχει χρειαστεί λογικό αλλα εμένα επειδή είναι η δουλεία μου αυτή τα μαθαίνω.

Όσο αφορά για το LAN printer ο XEROX που έφτιαξα εγώ ήθελε manual να περάσεις μια IP να του ορίσεις εσύ μια.

 

Τώρα αυτα δεν είναι πράγματα τα οποία θα κάτσει να ασχοληθεί ο απλός χρήστης.

 

Πιστεύω να κατάλαβες τι μπορώ να φτιάξω και τι όχι

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 16:54 ----------

 

Praoteriane για μεταφόρα αρχείων σκέψου οτι ξεκινάς νέο session με έγκριση του πελάτη .

Δημοσ.

3 πουλακια καθονταν!

 

ξερω πολυ καλα πως βλεπεις τα αρχεια σου μετα απο φορματ σε αυτο που λες, αλλα εισαι σοβαρος αν πιστευεις οτι χρηστης που πηρε backup, εκανε φορματ και ειχε αυτο το προβλημα οτι θα σε παρει εσενα τηλεφωνο?

 

ενα search εδω στο forum να κανει το βρισκει με τη μια.

 

εδω μιλαμε για ασχετους πελατες που ΜΟΝΟ με αυτους μπορεις να δουλεψεις εσυ....

Δημοσ.

Τέλος πάντων δεν καταλαβαίνεις όποτε δεν συζητάω άλλο μαζί σου.

3 πουλάκια κάθονται αλλα τις απαντήσεις δεν μου τις έδωσες

Αυτο για να καταλάβουν οι υπολοιποι στην συζήτηση για τι πρόκειται.

 

Πολύ απλά μην στέλνεις και χαλάς την μέρα σου

 

Με εκτίμηση

Δημοσ.

Επίσης τρισμέγιστε επαγγελματία τεχνικέ, είναι "safe mode" και όχι save mode. Τόσα πισιά από τα χέρια σου περάσανε έπρεπε να το μάθεις.

 

ελα νταξει απο ταχυτητα το εγραψα λαθος..... αμεσως εσυ!:P

 

οσο για τα αλλα που λες, λες οτι λεω και γω ακριβως! ειναι για ασχετους χρηστες.

 

οσο για το πλαισιο το λεει ξεκαθαρα

 

Έχετε Turbo-x υπολογιστή και σύνδεση Internet;

 

αυτη τη δυνατοτητα την εχουν μονο τα turbo-x της εταιριας πλαισιο γιατι αυτοι οι υπολογιστες ερχονται απο το μελλον!

σε καμια αλλη μαρκα δε μπορει να γινει αυτο και ο φιλος μας μαλλον δε το ξερει αυτο και νομιζει οτι μπορει να το κανει σε ολες τις μαρκες!

ειδες τελικα που δε τα ξερει ολα? το ξερεις οτι οι υπολογιστες turbox εχουν διαφορετικους επεξεργαστες απο τα multirama? εχουν διαφορα στη cache μνημη οπου ετσι μπορει ο υπολογιστης να κατεβαζει αρχεια απο το ιντερνετ ενω ταυτοχρονα εσυ ΔΕΝ εισαι στο ιντερνετ και απλος γραφεις κειμενο στο word!

βεβαια υπαρχουν φημες οτι και αλλες μαρκες μπορουν να το κανουν αυτο και απλα ειναι αντιγραφη αυτη η δυνατοτητα απο το πλαισιο και ακομα προσπαθουν να το τελειοποιησουν! :X (εναι απορρητη πληροφορια αυτη)

Δημοσ.

Aledjo τωρα μου μιλας σοβαρα?

Θες να πεις οτι το teamviewer δεν μπορω να κανω service σε ολες τις μαρκες? τι ειναι αυτα που λες .... Και πληροφοριακα εχω κανει σε 3 TurboX online service .

Τεσπα για καποιο λογο βλεπω οτι αντιδρας πολυ εντονα αυτον τον ΛΟΓΟ μονο εσυ τον ξερεις.

Στην τελικη δεν σε αναγκασε κανενας να χρησιμοποιησεις αυτην την μεθοδο.

Και μια συμβουλη ποτε μην κατακρινεις τοσο ευκολα προσπαθειες ανθρωπων.

Εσυ με μια προταση προσβαλες ολοκληρη εταιρια που για να στηθει δωσαμε τα παντα.

 

Με εκτιμηση

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...