Προς το περιεχόμενο

Προσφορές 40 χρόνια Πλαίσιο


padam

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγώ δεν συνιστώ αγορές από το πλαίσιο καθότι υπάρχει πρόβλημα με την εγγυήση. Το πλαίσιο αυθέρετα εφαρμόζει την εξής πρακτική. Αγοράζεις ένα προιόν με σημερινή τιμή 100€. Αν μετά από ένα χρόνο σου χαλάσει και δεν υπάρχει στο στοκ το Πλαίσιο θα σου πεί ότι η σημερινή του τιμή είναι π.χ 50€ καθότι είναι περσινό μοντέλο οπότε θα στο αντικαταστήσουμε με κάτι αντίστοιχης αξίας!!! Πράγμα απαράδεκτο καθώς οι αντιπροσωπίες επιστρέφουν όλο το ποσό της απόδειξης του προίοντος στο Πλαίσιο.

  • Απαντ. 192
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Εγώ δεν συνιστώ αγορές από το πλαίσιο καθότι υπάρχει πρόβλημα με την εγγυήση. Το πλαίσιο αυθέρετα εφαρμόζει την εξής πρακτική. Αγοράζεις ένα προιόν με σημερινή τιμή 100€. Αν μετά από ένα χρόνο σου χαλάσει και δεν υπάρχει στο στοκ το Πλαίσιο θα σου πεί ότι η σημερινή του τιμή είναι π.χ 50€ καθότι είναι περσινό μοντέλο οπότε θα στο αντικαταστήσουμε με κάτι αντίστοιχης αξίας!!! Πράγμα απαράδεκτο καθώς οι αντιπροσωπίες επιστρέφουν όλο το ποσό της απόδειξης του προίοντος στο Πλαίσιο.

 

Σίγουρα όλο το ποσό;

 

Τόσα λεγονται εδώ για τις εγγυήσεις και το τί ισχύει, που δεν ξέρω πια τί ισχύει.

Υπάρχει κάποιος νόμος να τον έχουμε στο χέρι να τον τρίψουμε στα μούτρα τους για να τελειώνουμε με αυτό το θέμα; Το όλο πράγμα είναι μάλλον θέμα για νέο, μεγάλο, topic.

  • Super Moderators
Δημοσ.

τον έχει postάρει ο nske σε κάποιο άλλο topic

 

εν συντομία λέει ότι αν δεν βρεθεί το ίδιο προϊόν τότε ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να κάνει υπαναχώρηση της σύμβασης, όπου σύμβαση=απόδειξη και ότι τιμή αναγράφει εκεί...

Δημοσ.
Εγώ δεν συνιστώ αγορές από το πλαίσιο καθότι υπάρχει πρόβλημα με την εγγυήση. Το πλαίσιο αυθέρετα εφαρμόζει την εξής πρακτική. Αγοράζεις ένα προιόν με σημερινή τιμή 100€. Αν μετά από ένα χρόνο σου χαλάσει και δεν υπάρχει στο στοκ το Πλαίσιο θα σου πεί ότι η σημερινή του τιμή είναι π.χ 50€ καθότι είναι περσινό μοντέλο οπότε θα στο αντικαταστήσουμε με κάτι αντίστοιχης αξίας!!! Πράγμα απαράδεκτο καθώς οι αντιπροσωπίες επιστρέφουν όλο το ποσό της απόδειξης του προίοντος στο Πλαίσιο.

 

Κοίτα, τα σωστά λεφτά θα τα πάρεις αλλά θα αναγκαστείς να κάνεις φασαρία πρώτα. :P

 

Το έζησα πρόσφατα σχετικά (πριν μισό χρόνο, όταν προσπάθησαν να μου πιστώσουν μια 8800 GTS 512 για 50 ευρώ).

Δημοσ.
Εγώ δεν συνιστώ αγορές από το πλαίσιο καθότι υπάρχει πρόβλημα με την εγγυήση. Το πλαίσιο αυθέρετα εφαρμόζει την εξής πρακτική. Αγοράζεις ένα προιόν με σημερινή τιμή 100€. Αν μετά από ένα χρόνο σου χαλάσει και δεν υπάρχει στο στοκ το Πλαίσιο θα σου πεί ότι η σημερινή του τιμή είναι π.χ 50€ καθότι είναι περσινό μοντέλο οπότε θα στο αντικαταστήσουμε με κάτι αντίστοιχης αξίας!!! Πράγμα απαράδεκτο καθώς οι αντιπροσωπίες επιστρέφουν όλο το ποσό της απόδειξης του προίοντος στο Πλαίσιο.

 

Λοιπόν επειδή δεν είναι καλό να αναφέρουμε μόνο τα αρνητικά για κάθε κατάστημα και πραγματικά δεν λέω ότι στο Πλαίσιο είναι άγιοι αλλά θα πρέπει να είμαστε όσο το δυνατόν αντικειμενικότεροι στο θέμα , σας αναφέρω μια δικιά μου περίπτωση σωστής αντιμετώπισης από το Πλαίσιο.

Εξωτερικός σκληρός δίσκος W.D. 250 GB έχει κλείσει 2 χρόνια χαλάει. Επιστροφή στο service του Πλαισίου και μετά από 3 μέρες τηλέφωνο να περάσω για πιστοτικό τιμολόγιο με την τιμή αγοράς του προϊόντος προ διετίας. Επομένως μην είμαστε τόσο σίγουροι για το τι θα πει το κάθε κατάστημα ...

  • Moderators
Δημοσ.
.... και πραγματικά δεν λέω ότι στο Πλαίσιο είναι άγιοι ...

.....

Επομένως μην είμαστε τόσο σίγουροι για το τι θα πει το κάθε κατάστημα ...

 

Δεν ζηταει κανεις να ειναι "Αγιοι" στο οποιοδηποτε καταστημα (Πλαισιο, περιπτερο, φουρναρης κλπ) αλλα να κανουν σωστα και συμφωνα με τους νομους τη δουλεια τους. Οταν ο καθε υπαλληλος μεσα στα "Πλαισιο" κανει και κατι διαφορετικο ειναι προφανες οτι ουτε εκπαιδευση εχουν , ουτε ενιαια γραμμη για το τι θα κανουν, ή οτι εχουν γραμμη για το παρανομο αλλα καποιοι δεν θελουν να τσακωνονται με τους πελατες και κανουν το νομιμο.

Μονο σωστη και ευρυθμη λειτουργια δεν βλεπω!

Δημοσ.
Δεν ζηταει κανεις να ειναι "Αγιοι" στο οποιοδηποτε καταστημα (Πλαισιο, περιπτερο, φουρναρης κλπ) αλλα να κανουν σωστα και συμφωνα με τους νομους τη δουλεια τους. Οταν ο καθε υπαλληλος μεσα στα "Πλαισιο" κανει και κατι διαφορετικο ειναι προφανες οτι ουτε εκπαιδευση εχουν , ουτε ενιαια γραμμη για το τι θα κανουν, ή οτι εχουν γραμμη για το παρανομο αλλα καποιοι δεν θελουν να τσακωνονται με τους πελατες και κανουν το νομιμο.

Μονο σωστη και ευρυθμη λειτουργια δεν βλεπω!

 

οπως τα λες ειναι αλλου φερονται σαν δημοσιοι υπαλληλοι αλλου σκιζονται να σε εξυπηρετησουν αλλου ξερουν τα παντα γι αυτα που σου πουλανε αλλου μπλεκουν την HDMI με την USB και αν εισαι γνωστης και συνειδητοποιημενος καταναλωτης εχει καλος αν οχι τον ηπιες...

  • Super Moderators
Δημοσ.
Λοιπόν επειδή δεν είναι καλό να αναφέρουμε μόνο τα αρνητικά για κάθε κατάστημα και πραγματικά δεν λέω ότι στο Πλαίσιο είναι άγιοι αλλά θα πρέπει να είμαστε όσο το δυνατόν αντικειμενικότεροι στο θέμα , σας αναφέρω μια δικιά μου περίπτωση σωστής αντιμετώπισης από το Πλαίσιο.

Εξωτερικός σκληρός δίσκος W.D. 250 GB έχει κλείσει 2 χρόνια χαλάει. Επιστροφή στο service του Πλαισίου και μετά από 3 μέρες τηλέφωνο να περάσω για πιστοτικό τιμολόγιο με την τιμή αγοράς του προϊόντος προ διετίας. Επομένως μην είμαστε τόσο σίγουροι για το τι θα πει το κάθε κατάστημα ...

 

αυτό δεν είναι "καλό", αυτό είναι το normal :-)

Δημοσ.
Απο φυλλάδιο praktiker σε κυριακάτικη εφημερίδα είδα οτι την Samsung UE40B7000 LED TV 40' την έχει 1339 Ευρώ (!!!) [από 1549 του Πλαίσιου] και σε 9 άτοκες! Νομίζω οτι συμφέρει;), αν φυσικά έχει κομμάτια (αυτό ισχύει και για το Πλαίσιο).

 

Έχω αγοράσει Samsung από το praktitker. Η μόνη διαφορά είναι οτι οι τηλεοράσεις είναι δικής του εισαγωγής ενώ του Πλαισίου από τον Φουρλή. Η εγγύηση του praktiker είναι δική του 24μηνη ενώ του Πλαισίου από την "επίσημη" αντιπροσωπεία.

Γενικά πάντως δαγκωτό praktiker με 9 άτοκες.

Δημοσ.
Λοιπόν επειδή δεν είναι καλό να αναφέρουμε μόνο τα αρνητικά για κάθε κατάστημα και πραγματικά δεν λέω ότι στο Πλαίσιο είναι άγιοι αλλά θα πρέπει να είμαστε όσο το δυνατόν αντικειμενικότεροι στο θέμα , σας αναφέρω μια δικιά μου περίπτωση σωστής αντιμετώπισης από το Πλαίσιο.

Εξωτερικός σκληρός δίσκος W.D. 250 GB έχει κλείσει 2 χρόνια χαλάει. Επιστροφή στο service του Πλαισίου και μετά από 3 μέρες τηλέφωνο να περάσω για πιστοτικό τιμολόγιο με την τιμή αγοράς του προϊόντος προ διετίας. Επομένως μην είμαστε τόσο σίγουροι για το τι θα πει το κάθε κατάστημα ...

 

Για πες σε πιο κατάστημα Πλαίσιο έγινε αυτό και πια ακριβώς ημερομηνία γιατί εγώ στο κατάστημα της Αργυρούπολης - Λ. Βουλιαγμένης (μέσα Νοεμβρίου), ταλαιπωρήθηκα για 2 βδομάδες να τσακώνομαι με διαφορετικους υπαλλήλους και προισταμένους καθώς και με e-mail στο Πλαίσιο, ώστε να πάρω το πιστωτικό τιμολόγιο για αρχική αγορα 129€ ( 01/2009) σκληρό εξωτερικό, θέλανε να μου κόψουν πιστωτικό 85€. Αλλά δεν τους πέρασε! Τώρα ή το κάθε κατάστημα του Πλαισίου έχει διαφορετική πολιτική ή ήσουνα τυχερός και δεν ταλαιπωρήθηκες ή κρατάω μια επιφύλαξη για τα λεγομενά σου και για την "αντικειμενικότητα" σου.

Δημοσ.

Γενικά πάντως δαγκωτό praktiker με 9 άτοκες.

Το πλαισιο την εχει με 40 ατοκες.

Παντως απο προσωπικη εμπειρια οσες φορες και ειναι παρα πολλες (ειδικα στο MALL) και τους εχω δειξει στο skroutz την πρωτη τιμη μου την εχουν δωσει, απο κομματια των 50 ευρω μεχρι 2.500.

Εννοειται βεβαια οτι δεν θα πας να τους δειξεις ενα μαγαζι απο ενα <ακριτικο χωριο> που εχει βαλει κραχτη το προιον και δεν ειναι διαθεσιμο.

Oι <διαπραγματευσεις> για την τιμη λειτουργουν καλυτερα <εκ του συνεγγυς> παρα online;)

Δημοσ.
Για πες σε πιο κατάστημα Πλαίσιο έγινε αυτό και πια ακριβώς ημερομηνία γιατί εγώ στο κατάστημα της Αργυρούπολης - Λ. Βουλιαγμένης (μέσα Νοεμβρίου), ταλαιπωρήθηκα για 2 βδομάδες να τσακώνομαι με διαφορετικους υπαλλήλους και προισταμένους καθώς και με e-mail στο Πλαίσιο, ώστε να πάρω το πιστωτικό τιμολόγιο για αρχική αγορα 129€ ( 01/2009) σκληρό εξωτερικό, θέλανε να μου κόψουν πιστωτικό 85€. Αλλά δεν τους πέρασε! Τώρα ή το κάθε κατάστημα του Πλαισίου έχει διαφορετική πολιτική ή ήσουνα τυχερός και δεν ταλαιπωρήθηκες ή κρατάω μια επιφύλαξη για τα λεγομενά σου και για την "αντικειμενικότητα" σου.

 

Φίλε Citiz θα έλεγα να μην κρατήσεις τίποτα από τα παραπάνω που ανέφερες γιατί δεν πιστεύω ότι είσαι σε θέση να κρίνεις κανέναν που δεν γνωρίζεις... και να τον προσβάλεις με "πλάγιο"τρόπο.

 

Θα σου απαντήσω για το κατάστημα ,αν και δεν πρέπει γιατί ο τρόπος σου ήταν αρκετά άκομψος. Στην Αγία Παρασκευή είναι , αν θες πήγαινε εκεί. Ααα και η αγορά έγινε από το κατάστημα που αναφέρεις.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...