algait Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2009 Καλησπέρα. Τον Μαιο αγορασε η κοπέλα μου το Samsung 880. Το κινητο αυτό πριν λίγες μερες εβγαλε προβλημα. Δεν ακουγε το συνομιλητή της οταν μιλουσε, δεν ακουγοταν ο ηχος της κλησης και δεν χτυπουσε το ξυπνητηρι. Προφανως υπηρχε καποιο προβλημα με το ηχειο του κινητου το οποίο δεν οφειλοταν σε κακη χρηση. Το πηγε στο εξουσιοδοτημένο σερβις να το φτιαξουν και μετά απο λιγες μερες οτνα και τους πηρε τηλεφωνο, της ειπανε οτι είχε προβλημα κάποιο εξαρτημα (δεν πολυκαταλαβε τι ακριβώς) και οτι θα επρεπε να πληρωσει 25 ευρω γιατι αυτο δεν το καλυπτε η εγγυηση. Και ρωτώ, τι παει να πει δεν το καλυπτε η εγγυηση? Ποια βλαβη του κινητου, η οποια δεν οφειλεται σε κακή χρηση απο τον ιδιοκτητη, δεν καλυπτεται απο την εγγυηση? Η κοπελα μου, εδωσε εντολή να το φτιάξουν γιατι το χρειαζεται. Το θεμα είναι πως μπορω να κινηθω για να το ψαξω παραπερα. Δεν ειναι τοσο τα 25 ευρω, οσο η κοροιδία που υπαρχει. Και το λέω αυτό γιατι τυχαίνει να δουλεύω σε μεγαλη εταιρια στο χωρο της πληροφορικής και τετοιες πα..ριες δεν κανουμε στο σερβις. Ευχαριστώ
gs20309 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2009 εφόσον είσαι του χώρου ξέρεις πολύ καλά πως αντιμετωπίζονται τέτοιες καταστάσεις.. πας αρχικά κάνεις φασαρία , λες ότι το κινητό είναι καινούργιο κτλ κτλ κτλ.. εαν επιμένουν στέλνεις μια ωραιότατη καταγγελία στο τμήμα παραπόνων της εταιρίας και ως εκπρόσωπό σου βάζεις την εκποιζώ κ τους απειλείς ότι δεν θα ξαναγοράσεις τπτ που να φέρει το σήμα της samsung κ ότι θα γνωστοποιήσεις την ιστορία αυτή σε όλα τα site-blog που ξέρεις "θάβοντας" τόσο την εταιρία όσο κ το μοντέλο αυτό.... σίγουρα ήταν πρόβλημα με το ηχείο ή μήπως παίζει θέμα λειτουργικού?..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.