@_zerocool Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2002 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2002 Μερικοί ίσως θα θήμουνται αυτό το post από μένα που περιγράφει ένα πρόβλήμα που είχα με την οθόνη μου. Τελικά την οθοόνη την πήγα στο μαγαζί και ο τεχνικός εκεί συμφώνησε με μένα και είπε πως θα την στείλουν πίσω στην Infoquest. Μετά από μερικές μέρες πέρνω την οθόνη πίσω και με έκπληξη διαπιστώνω ότι είναι αυτήν που είχα στείλη στην Infoquest. Στην οθόνη υπήρχε κολλημένο ένα γράμμα από έναν τεχνικό που έλεγε: ΤEST OK έγινε έλεγχος καλής λειτουργίας, δεν μας παρουσίασε πρόβλημα, αυτό που έχει παρατηρήσει ο πελάτης δεν είναι πρόβλημα αλλά η ανοχές του καθοδικού σωλήνα, και στο τροφοδοτικό της οθόνης, όπου σε κάθε οθόνη είναι διαφορετικά, γι' αυτό και το φαινόμενο δεν το έχετε δεί συχνά σε άλλα είναι υπαρκτό και σε άλλα όχι ή λιγότερο ή περισότερο.<hr /></blockquote> Δηλαδή με απλά λόγια λέει: "Πως χέσε μας με το πρόβλημα σου να μην έπερνες τέτοια μάπα οθόνη". Και τώρα εγώ τι να κάνω; Να κάτσω με οθόνη που όταν έχει μαύρο φόντο παει σαν ελατήριο;
BrwmogazoS Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2002 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2002 Se poia etairia einai kataskeyasmenh h o8onh?Den mporeis na apey8yn8eis ston kataskeyasth?
daimonas Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2002 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2002 Επειδή οι προδιαγραφές είναι προκαθορισμένες για τα συστήματα που χρησιμοποιούν τεχνολογία με διατάγματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, βγάλε ένα φωτοαντίγραφο του γράμματος του τεχνικού και στείλε με υπόμνημα το πρόβλημα στον διευθυντή της εταιρείας.(με Fax για πιο γρήγορα).ʼφησε να εννοηθεί πως θα κινηθείς ανάλογα γιατί δε γουστάρεις να σε κοροιδέυουν και να σου τρώνε χρήματα και χρόνο τσάμπα. Η συμπεριφορά αυτή της οθόνης αποκλείεται να δικαιολογείται από τα standars που δεσμεύτηκε η εταιρεία όταν αγόρασε τα δικαιώματα πώλησης και εκμετάλλευσης του προϊόντος στην αγορά.
@_zerocool Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2002 Μέλος Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2002 @ BrwmogazoS η οθόνη είναι από την Vibrant και απ' ότι έχω καταλάβει έχει έδρα την Αγγλία. Αλλά όταν τους έστειλα mail στο support τους μου το γύρισε πίσω ο mailserver μου. Λές και δεν υπήρχε το support τους. @ daimonas Όταν εννοείες εταιρία λές την Infoquest έτσι? Αν είναι έτσι θα το κοιτάξω το θέμα και μάλλον θα στείλω αύριο φάξ.
Maniakos Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2002 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2002 na pas apo ekei vasika o idios na tous kaneis bitchslap
daimonas Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2002 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2002 @ daimonas Όταν εννοείες εταιρία λές την Infoquest έτσι? Αν είναι έτσι θα το κοιτάξω το θέμα και μάλλον θα στείλω αύριο φάξ. <hr /></blockquote> Ναι...αυτή εννοώ για πρώτη φάση...σε δεύτερη με την κατασκευάστρια αλλά όχι με email αλλά με FAX το οποίο μπορείς να βρείς από τον διευθυντή της Infoquest...βέβαια ο ίδιος αφείλει να κάνει τις απαραίτητες ενέργειες...Anyway πιστεύω θα βρεις άκρη με το αρχικό υπόμνημα γιατί δε θα θέλει να εκτεθεί ο υπεύθυνος της infoquest... Και επέτρεψέ μου να σχολιάσω λίγο το signature σου... Οι γυναίκες είναι σαν τα λεωφορεία, αν φύγει μια, έρχεται πάντα η επόμενη.... μόνο που δεν έχω βρει ακόμα τη στάση. <hr /></blockquote> ...Πολλά λεωφορεία σταματάνε και άμα σηκώσεις το χέρι σου ανεξαρτήτως ύπαρξης στάσης...
Edgar Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2002 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2002 ...Πολλά λεωφορεία σταματάνε και άμα σηκώσεις το χέρι σου ανεξαρτήτως ύπαρξης στάσης...<hr /></blockquote> arketa omos den stamatane kai an se blepoun oti trelenese na mpeis mesa, akoma kai an eisai stin stasi... mamiseta... mesa mazikis metaforas sou leei meta...
pieros Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2002 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2002 Egw 8elw na sou pw oti i infoquest einai diskoli antiproswpeia!Egw ebala gnwsto gia na mou allaxoun tin o8oni pou eixa mexri k sto dieu8inti eftasa alla tipota! Ypomoni k o 8eos mazi sou!To monitor exei eggusi on site?
madsc Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2002 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2002 Συμφωνώ piero και επαυξάνω. Κάποια στιγμή τους γυρίσαμε πίσω ένα 20 ricoh που έγραφε μόνο μέχρι x16. Όλοι, από τεχνικούς μέχρι διευθυντές προσπαθούσαν να μας πείσουν ότι είναι απόλυτα φυσιολογικό και ούτε καν το παίρναν πίσω. Μόνο δεν τους δείραμε για να το πάρουν στο service, και μιλάμε για συσκευή 2 εβδομάδων. Μεγάλη λούγκρα η εν λόγω αντιπροσωπεία. Μάλλον μας χάσαν από πελάτες τους, και έτσι όπως πάνε ... δεν θα είμαστε οι μόνοι. sc
pieros Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2002 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2002 Nai alla einai xlidati!Tetoio ktirio gia antiproswpeia den blepeis k suxna!Anti na mas kanoun antikatastasi ta pc hardware ka8ontai k plirwnoun 200 securitades! Ante na min pw tipota!
madsc Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2002 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2002 Μα επειδή δεν κάνουν αντικατάσταση το hardware έχουν τέτοιο κτίριο για αντιπροσωπεία !!! sc
Anonymous Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2002 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2002 ne ine poli trobes simfono ke ego.ixa provlima me to boot toy pc mou to piga mou alaxan trofodotiko ke telika to problem lithike otan alaxa ti bataria tis mobo mou pou itan misoteliomeni!!
Narayan Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2002 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2002 Εγώ προ 2 ετών αγόρασα μια 19άρα Hitachi μοντέλο CM715 και δεν δούλεψε από την πρώτη στιγμή. Μάλλον μου την έδωσαν χαλασμένη από το μαγαζί εν γνώσει τους. Τεσπά, παίρνω το μαγαζί και μου λένε εμείς δεν ξέρουμε τίποτα, πάρε την Infoquest. Τους παίρνω και μου στέλνουν τεχνικό σπίτι μετά από δύο ημέρες, ο οποίος πήρε την οθόνη για έλεγχο και άφησε μια άλλη -ίδιο μοντέλο- για να δουλέψω. Μετά από μια βδομάδα με ενημερώνουν πως θα μου φέρουν καινούρια. Μόνο που επειδή το συγκεκριμένο μοντέλο δεν παραγόταν πια, μου έφεραν την CM769ET, η οποία είχε μια διαφορά της τάξεως των 60000δρχ από την 715 τότε, μου ζήτησαν συγνώμη και ΔΕΝ ΜΟΥ ΠΗΡΑΝ ΟΥΤΕ ΔΡΑΧΜΗ ΠΑΡΑΠΑΝΩ!!! Περιττό να πω πως έμεινα με το στόμα ανοιχτό. Όπως καταλάβατε έχω μείνει με τις καλύτερες εντυπώσεις, είναι να πετύχεις το σωστό άτομο...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.