Προς το περιεχόμενο

Unnamed TDS Game (Under Development)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πέρασε αρκετός καιρός από την τελευταία φορά που δημοσίευσα νέα για το παιχνίδι... Δεν υπάρχει κάποιο demo ακόμη, αλλά κοντεύουμε σιγά-σιγά στην έκδοση 0.6, η οποία φέρει πολλές διορθώσεις, νέα features και μια playable μορφή του Split Screen Multiplayer...

 

Μερικά screenshots:

 

1) Εικόνα από το Split Screen multiplayer, o δεύτερος παίκτης παίζει με joystick

 

fjldshbfsfas.jpg

 

2) Ένα νέο στοιχείο είναι ένα βοηθητικό σύστημα στόχευσης, στο οποίο ο παίκτης πατώντας το CTRL κλειδώνει έναν στόχο (Ένδειξη αποτελεί το κόκκινο τετραγωνάκι που περιβάλλει τον στόχο στην εικόνα). Το στοιχείο αυτό μπορεί να το χρησιμοποιήσει και ο δεύτερος παίτκης με το Joystick, ώστε να μπορεί να ανταγωνιστεί τον παίκτη που χρησιμοποιεί το ποντίκι. Το σύστημα μπορεί να απενεργοποιηθεί για τον έναν ή τον άλλο παίκτη από τα options. Στην εικόνα επίσης φαίνεται και το νέο effect για το αίμα.

 

fjldshbfsfas.jpg

 

Πέρα από αυτά, έχουν διορθωθεί πάρα πολλά, μικρά & μεγάλα bugs, έχει βελτιωθεί το σύστημα με τα Particles, οι αλλαγές στα settings σώζονται μόνιμα σε εξωτερικό αρχείο, ο FPS-like έλεγχος λειτουργεί άψογα, και έχουν μπεί και άλλα effect όπως π.χ. το ότι όταν γίνεται μια έκρηξη υπάρχει ένα "τράνταγμα" της εικόνας. Μια επίσης σημαντική βελτίωση είναι ότι ο παίκτης πλέον κάνει "slide" στους τοίχους, αντί απλά να σταματάει όταν κάποιος κινείται προς τα πάνω τους.

 

Αυτά κατά βάση, η δουλειά συνεχίζεται και πιστεύω πως τον επόμενο μήνα θα υπάρχει διαθέσιμη για download η επόμενη έκδοση ενώ θα ξεκινήσει σε λίγο και η δημιουργία ενός website για το παιχνίδι. Ευχαριστώ άλλη μια φορά για όλα τα σχόλια/προτάσεις/υποστηριξή σας.

  • 1 μήνα μετά...
  • 1 χρόνο αργότερα...
  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.

Νωρίς το θυμήθηκα το νήμα ε? :P

 

Μια απλή ενημέρωση σχετικά με την engine:

 

Ο βασικός λόγος που είχε σταματήσει το development (πέρα από δουλειά/βαρεμάρα/προσωπικά/έλλειψη χρόνου και διάθεσης) ήταν ότι μάθαινα προγραμματισμό φτιάχνοντας την engine (βοηθούμενος από μερικούς φίλους που το είχαν σαν side-project). Αποτέλεσμα αυτού ήταν να γίνονται, πάνω σε μία λάθος δομημένη μηχανή, patch όλο και περισσότερα πράγματα με κατάληξη να έχει γίνει ένα χάλι με άπειρες γραμμές κώδικα που δεν συμμαζεύεται. Όταν δε αποφάσισα να αναβαθμίσω την έκδοση της GML στην 8.1 προέκυψαν τόσες ασυμβατότητες που έπρεπε να ελεχθεί όλος ο κώδικας από την αρχή, πράγμα αντικειμενικά αδύνατο δεδομένου του πως ήταν γραμμένος.

 

Στην τελευταία έκδοση πάντως (μη λειτουργική, γι' αυτό και δεν ανέβηκε στο insomnia) είχαν προστεθεί διάφορα πράγματα όπως παραμετροποιήσιμα weather effects (βροχή, κεραυνοί, χιόνι, άνεμος), zombie mode κ.α.

 

Fast forward λοιπόν στο 2013 λοιπόν και με περηφάνια (λολ) αναφέρω πως εδώ και 2 εβδομάδες είμαι κάτοχος του Game Maker Studio και το development έχει ξεκινήσει και πάλι από το μηδέν. Πολλή εμπειρία είχε αποκτηθεί τότε οπότε προχωράμε με γοργούς ρυθμούς. Μέσα στις επόμενες εβδομάδες θα ανεβάσω ένα demo. Αυτάαααα....
 

  • Like 4
  • 7 χρόνια αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...