Pink_Panther Δημοσ. 6 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2010 Αυτό το σφάλμα είναι από τα dynamic lights... Δεν μου έχει βγεί ποτέ! Πώς ακριβώς δημιουργήθηκε? Στο έβγαλε πολλές φορές? Κάποιο σύστημα για να κάνεις report τα σφάλματα δεν μπορώ να κάνω δυστηχώς... Ουτε θυμαμαι πως εγινε, αλλα το auto-report send ...καπως θα γινεται με button-link... ασχετος ειμαι με αυτα Α, το flare (V button) τι ρολο βαραει; Ειναι για χρηση σε μετεπειτα πιστα; Επισης αλλη ιδεα, το health , armor κλπ να δειχνει και με νουμερο στο ποσο εισαι και οχι μονο με μπαρα. ΥΓ. Περιμενω το update
mokas1234567 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2010 ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΒUG,ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΧΕΙΡΟΒΟΜΒΗΔΑ,ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ Φαίνεται ότι ξεχάσατε το πλήκτρο Caps Lock ενεργοποιημένο. Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το και γράψτε το μήνυμα σας με πεζούς χαρακτήρες.
Alchemist` Δημοσ. 16 Ιουνίου 2010 Μέλος Δημοσ. 16 Ιουνίου 2010 (επεξεργασμένο) Μετά από αρκετούτσικο καιρό, το νέο exe, έκδοση 0.5d... Linky Link: http://www.mediafire.com/download.php?getjzhf2ztz (update 16/06/2010) Δεν έχει σημαντικές διαφορές στο Gameplay, αλλά ρίξαμε πάρα πολλή δουλειά, για να τροποποιήσουμε τον κώδικα ώστε το παιχνίδι να έχει multiplayer mode !!! Σε αυτή την έκδοση το multiplayer δεν λειτουργεί, και αν και δεν ήθελα να βγάλω νέα έκδοση πριν δείξουμε κάτι "functional" ο Σωκράτης επέμενε να σας το δείξουμε, ώστε να δείτε τα Modes που σκεφτήκαμε να πείτε τις γνώμες και προτάσεις, ίσως και για άλλα multiplayer modes, πριν αρχίσουμε τον κώδικα ώστε να ξέρουμε εξ αρχής με τι έχουμε να κάνουμε. Προς το παρόν το παιχνίδι έχει 3 modes για multiplayer: * Split Screen στον ίδιο υπολογιστή όπου οι παίκτες συνεργάζονται εναντίων του Α.Ι. (υποστηρίζει μόνο 2 παίκτες, ο δεύτερος παίκτης παίζει με gamepad) * Split Screen όπου οι 2 παίκτες είναι αντίπαλοι * Internet/LAN multiplayer σε φάση Counter Strike, όπου οι παίκτες χωρίζονται σε 2 ομάδες Βασικά έγιναν τρομερές αλλαγές στον κώδικα, και ανεξαρτητοποιηθήκαν τελείως όλες οι λειτουργίες από την λογική του ενός παίκτη ώστε να γίνει προετοιμασία για το Multiplayer, για να μπορείτε να το δείτε αυτό, βάλαμε 2 παίκτες στο παιχνίδι. Μπορείτε να πάρετε τον χειρισμό του ενός ή του άλλου πατώντας το πλήκτρο "HOME" *** _____________________________ Αλλαγές πέρα από το Multiplayer στις εκδόσεις 0.5c και 0.5d εντός του Spoiler: _____________________________ Bugs: * Διορθώθηκε το περίφημο bug που κολούσε ο παίκτης μέσα σ'ένα τραπέζι * Άλλο ένα bug που ψεκάστηκα με Teza είναι ότι μερικες ο παίκτης κολούσε μέσα σε μια πόρτα εάν ενώ πατούσε να την κλείσει προχωρούσε προς το μέρος της * Διορθώθηκε επίσης ένα πολύ σημαντικό bug, όπου οι εχθροί όταν περιστρεφόταν για να στοχεύσουν στον παίκτη, δεν επέλεγαν την πιο σύντομη διαδρομή * Ακόμη 2 διορθωμένα bugs, ένα ότι εάν είχες σφαίρες στο γεμηστήρα λιγότερες από το μέγιστο του γεμιστήρα πατώντας το R ο παίκτης έκανε Reload ακόμη και αν δεν είχε άλλες σφαίρες να προσθέσει στον γεμιστήρα. Το δεύτερο αφορά ότι μερικοί εχθροί με 0 hp δεν πέθαιναν εάν βρισκόταν έξω από το Line of sight του παίκτη * Άλλαξε ο τρόπος αντίληψης του ήχου από τους εχθρούς πράγμα που μείωσε αρκετά διάφορες "τρελές" συμπεριφορές τους Άλλες αλλαγές/βελτιώσεις: * Η χειροβομβίδα πλέον ρίχνετε με σχετική δύναμη, ανάλογα με το πόση ώρα κρατάει κανείς το πλήκτρο G, σχετική μπάρα εμφανίζεται πάνω από τον παίκτη * Νέες επιλογές υπάρχουν στο menu, αν και δεν λειτουργούν ακόμη εντελώς * Προσθέθηκαν μερικοί καινούργιοι ήχοι * Όταν ο παίκτης/εχθρός κινείται μειώνεται το accuracy * Επίσης αναλόγως με το βάρος του όπλου μειώνεται η ταχύτητα κίνησης Bugs που δεν διορθώθηκαν και είναι γνωστά: * Μερικές φορές ένας εχθρός μπορεί να περάσει μέσα από τα πάντα κινούμενος ευθεία προς οποιαδήποτε κατεύθυνση (βρήκαμε όμως που οφείλεται και πως δημιουργείται) * Μερικές φορές ένα εχθρός μπορεί να δεί τον παίκτη μέσα από τον τοίχο, χωρίς όμως να μπορεί να του κάνει κακό * Οι επιλογές για Multiplayer στο μενού καθώς και το κουμπί για τον έλεγχο του brightness στο settings δεν λειτουργούν * Μερικοί εχθροί όταν πεθαίνουν απλά εξαφανίζονται _____________________________ Επίσης, άλλη μια παράκληση... Όταν μπαίνεται στο Settings εμφανίζονται κάποια χαρακτηριστηκα του υπολογιστή σας, (thanks @ parsifal για την βοήθειά του σε αυτό) θα 'θελα να μου επίτε αν εμφανίζονται σωστά, το έχω δοκιμάσει στα Win7 και δουλεύει αλλά δεν μπορώ να το τσεκάρω σε άλλα Windows! Ευχαριστώ προκαταβολικά! *** Αν πατήσετε να αλλάξετε παίκτη ενώ ο δεύτερος είναι πεθαμένος θα σας βγάλει ότι χάσατε, και επίσης αν έχετε αναμένο φακό στον ένα και το ανάψετε και στο δεύτερο, ο πρώτος φακός θα επηρεάζεται από το που κοιτάει ο δεύτερος παίκτης. Γνωστά σφάλματα που δεν υπάρχει λόγος να διορθωθούν... Υ.Γ. Επίσης αν πάρετε το όπλου #7 και πατήσετε το δεξί κλικ ενεργοποείται ένα σύστημα στόχευσης laser, ο κώδικας δεν έχει ολοκληρωθεί και δεν δουλέυει σωστά, απλά αν θέλετε μπορείτε να το δοκιμάσετε... ---------- Προσθήκη στις 19:56 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 19:51 ---------- Α, το flare (V button) τι ρολο βαραει; Ειναι για χρηση σε μετεπειτα πιστα; Τίποτα δεν κάνει, ίσως εξυπηρετήσει κάποιο σκοπό αργότερα (όπως και ο φακός) όπου δεν θα υπάρχει αρκετό φως. Είχε μπεί στην έκδοση 4 αν θυμάμαι καλά, σαν κάτι extra... Επισης αλλη ιδεα, το health , armor κλπ να δειχνει και με νουμερο στο ποσο εισαι και οχι μονο με μπαρα. Δεν είναι τίποτα αυτό, 2 γραμμές κώδικα... Το είχα διαβάσει το ποστ σου όταν το είχες βάλει, αλλά ξέχασα μετά να το προσθέσω ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΒUG,ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΧΕΙΡΟΒΟΜΒΗΔΑ,ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ Χμμ, θα το κοιτάξω αυτό, δεν μου έχει συμβεί κάτι τέτοιο μέχρι σήμερα... Ίσως βέβαια σε κάνει να το νομίζεις αυτό το γεγονός πως δεν υπάρχει animation στον θάνατο των εχθρών και ξαφνικά από εκεί που περπατούσε εμφανίζεται πεθαμένος... Επεξ/σία 16 Ιουνίου 2010 από Alchemist`
mokas1234567 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2010 Μετά από αρκετούτσικο καιρό, το νέο exe, έκδοση 0.5d... Linky Link: http://www.mediafire.com/download.php?getjzhf2ztz (update 16/06/2010) Δεν έχει σημαντικές διαφορές στο Gameplay, αλλά ρίξαμε πάρα πολλή δουλειά, για να τροποποιήσουμε τον κώδικα ώστε το παιχνίδι να έχει multiplayer mode !!! Σε αυτή την έκδοση το multiplayer δεν λειτουργεί, και αν και δεν ήθελα να βγάλω νέα έκδοση πριν δείξουμε κάτι "functional" ο Σωκράτης επέμενε να σας το δείξουμε, ώστε να δείτε τα Modes που σκεφτήκαμε να πείτε τις γνώμες και προτάσεις, ίσως και για άλλα multiplayer modes, πριν αρχίσουμε τον κώδικα ώστε να ξέρουμε εξ αρχής με τι έχουμε να κάνουμε. Προς το παρόν το παιχνίδι έχει 3 modes για multiplayer: * Split Screen στον ίδιο υπολογιστή όπου οι παίκτες συνεργάζονται εναντίων του Α.Ι. (υποστηρίζει μόνο 2 παίκτες, ο δεύτερος παίκτης παίζει με gamepad) * Split Screen όπου οι 2 παίκτες είναι αντίπαλοι * Internet/LAN multiplayer σε φάση Counter Strike, όπου οι παίκτες χωρίζονται σε 2 ομάδες Βασικά έγιναν τρομερές αλλαγές στον κώδικα, και ανεξαρτητοποιηθήκαν τελείως όλες οι λειτουργίες από την λογική του ενός παίκτη ώστε να γίνει προετοιμασία για το Multiplayer, για να μπορείτε να το δείτε αυτό, βάλαμε 2 παίκτες στο παιχνίδι. Μπορείτε να πάρετε τον χειρισμό του ενός ή του άλλου πατώντας το πλήκτρο "HOME" *** _____________________________ Αλλαγές πέρα από το Multiplayer στις εκδόσεις 0.5c και 0.5d εντός του Spoiler: _____________________________ Bugs: * Διορθώθηκε το περίφημο bug που κολούσε ο παίκτης μέσα σ'ένα τραπέζι * Άλλο ένα bug που ψεκάστηκα με Teza είναι ότι μερικες ο παίκτης κολούσε μέσα σε μια πόρτα εάν ενώ πατούσε να την κλείσει προχωρούσε προς το μέρος της * Διορθώθηκε επίσης ένα πολύ σημαντικό bug, όπου οι εχθροί όταν περιστρεφόταν για να στοχεύσουν στον παίκτη, δεν επέλεγαν την πιο σύντομη διαδρομή * Ακόμη 2 διορθωμένα bugs, ένα ότι εάν είχες σφαίρες στο γεμηστήρα λιγότερες από το μέγιστο του γεμιστήρα πατώντας το R ο παίκτης έκανε Reload ακόμη και αν δεν είχε άλλες σφαίρες να προσθέσει στον γεμιστήρα. Το δεύτερο αφορά ότι μερικοί εχθροί με 0 hp δεν πέθαιναν εάν βρισκόταν έξω από το Line of sight του παίκτη * Άλλαξε ο τρόπος αντίληψης του ήχου από τους εχθρούς πράγμα που μείωσε αρκετά διάφορες "τρελές" συμπεριφορές τους Άλλες αλλαγές/βελτιώσεις: * Η χειροβομβίδα πλέον ρίχνετε με σχετική δύναμη, ανάλογα με το πόση ώρα κρατάει κανείς το πλήκτρο G, σχετική μπάρα εμφανίζεται πάνω από τον παίκτη * Νέες επιλογές υπάρχουν στο menu, αν και δεν λειτουργούν ακόμη εντελώς * Προσθέθηκαν μερικοί καινούργιοι ήχοι * Όταν ο παίκτης/εχθρός κινείται μειώνεται το accuracy * Επίσης αναλόγως με το βάρος του όπλου μειώνεται η ταχύτητα κίνησης Bugs που δεν διορθώθηκαν και είναι γνωστά: * Μερικές φορές ένας εχθρός μπορεί να περάσει μέσα από τα πάντα κινούμενος ευθεία προς οποιαδήποτε κατεύθυνση (βρήκαμε όμως που οφείλεται και πως δημιουργείται) * Μερικές φορές ένα εχθρός μπορεί να δεί τον παίκτη μέσα από τον τοίχο, χωρίς όμως να μπορεί να του κάνει κακό * Οι επιλογές για Multiplayer στο μενού καθώς και το κουμπί για τον έλεγχο του brightness στο settings δεν λειτουργούν * Μερικοί εχθροί όταν πεθαίνουν απλά εξαφανίζονται _____________________________ Επίσης, άλλη μια παράκληση... Όταν μπαίνεται στο Settings εμφανίζονται κάποια χαρακτηριστηκα του υπολογιστή σας, (thanks @ parsifal για την βοήθειά του σε αυτό) θα 'θελα να μου επίτε αν εμφανίζονται σωστά, το έχω δοκιμάσει στα Win7 και δουλεύει αλλά δεν μπορώ να το τσεκάρω σε άλλα Windows! Ευχαριστώ προκαταβολικά! *** Αν πατήσετε να αλλάξετε παίκτη ενώ ο δεύτερος είναι πεθαμένος θα σας βγάλει ότι χάσατε, και επίσης αν έχετε αναμένο φακό στον ένα και το ανάψετε και στο δεύτερο, ο πρώτος φακός θα επηρεάζεται από το που κοιτάει ο δεύτερος παίκτης. Γνωστά σφάλματα που δεν υπάρχει λόγος να διορθωθούν... Υ.Γ. Επίσης αν πάρετε το όπλου #7 και πατήσετε το δεξί κλικ ενεργοποείται ένα σύστημα στόχευσης laser, ο κώδικας δεν έχει ολοκληρωθεί και δεν δουλέυει σωστά, απλά αν θέλετε μπορείτε να το δοκιμάσετε... ---------- Προσθήκη στις 19:56 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 19:51 ---------- Τίποτα δεν κάνει, ίσως εξυπηρετήσει κάποιο σκοπό αργότερα (όπως και ο φακός) όπου δεν θα υπάρχει αρκετό φως. Είχε μπεί στην έκδοση 4 αν θυμάμαι καλά, σαν κάτι extra... Δεν είναι τίποτα αυτό, 2 γραμμές κώδικα... Το είχα διαβάσει το ποστ σου όταν το είχες βάλει, αλλά ξέχασα μετά να το προσθέσω Χμμ, θα το κοιτάξω αυτό, δεν μου έχει συμβεί κάτι τέτοιο μέχρι σήμερα... Ίσως βέβαια σε κάνει να το νομίζεις αυτό το γεγονός πως δεν υπάρχει animation στον θάνατο των εχθρών και ξαφνικά από εκεί που περπατούσε εμφανίζεται πεθαμένος... Μαλλον δικιο εχεις....βρηκα το κρυμμενο jukebox το game εχει συνεχεια?
Pink_Panther Δημοσ. 18 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2010 Ε τωρα τι να πω, ενθουσιάστηκα! Οτι και να θελω ηδη τα ξερεις, επιτελους δεν εχει μυνηματα σφαλματος, δεν εχει εκεινα τα χαζα bug klp Μια βελτιωση ακομα, στην χειροβομβιδα, ισως θα επρεπε να φτανει σε μεγαλυτερη αποσταση, η δυναμη να ανεβαινει οσο το κρατας πατημενο αλλα μετα να ξανακατεβαινει σε περιπτωση που ας πουμε ξεπερασες την επιθυμητη ...ενταση. Επισης, αυτο το flare θα μπορουσε να χρησιμοποιηθει σαν smoke grenade απ το να μην κανει τιποτα, η σαν flash bang ωστε να τυφλωνει προσωρινα τον αντιπαλο! Τελος, το F4 δεν σε πεταει πλεον σε Full Screen και με χαλασε πολυ αυτο Καλη συνεχεια, καλο κουραγιο, περιμενω την νεα εκδοση αλλα και το multiplayer για να παιξω εναντιον καποιου ον λαιν , αλλα μην αμελησεις τα μπανακια σου για το παιχνιδι ΥΓ Επίσης, άλλη μια παράκληση... Όταν μπαίνεται στο Settings εμφανίζονται κάποια χαρακτηριστηκα του υπολογιστή σας, (thanks @ parsifal για την βοήθειά του σε αυτό) θα 'θελα να μου επίτε αν εμφανίζονται σωστά, το έχω δοκιμάσει στα Win7 και δουλεύει αλλά δεν μπορώ να το τσεκάρω σε άλλα Windows! Nαι, αν και λιγα πράγματα, σωστα τα δειχνει.
niksakl Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2010 Συγχαρητήρια για τη δουλειά! Πότε θα βγει σε Android?
Alchemist` Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2010 Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια... Το multiplayer ΔΕΝ παίζει ακόμη (θα το ήξερες rpz0r αν διάβαζες το πόστ μου ), αλλά η δουλειά στο παιχνίδι συνεχίζεται ακόμη... (με νωχελικούς ρυθμούς βέβαια λόγω δουλειάς) Εκτός από τον προγραμματισμό του Multiplayer, αναβαθμίσαμε τον κώδικα στην επόμενη έκδοση της Lighting engine (6.2) { http://gmc.yoyogames.com/index.php?showtopic=405212&st=0 } και δουλέψαμε λίγο περισσότερο τον φωτισμό ώστε να είναι πιο smooth, όπως φαίνεται και στην παρακάτω εικόνα: Εικόνα από την έκδοση που είναι ανεβασμένη εδώ για σύγκριση: Τέλος έχει γίνει και αρκετό συμάζεμα του κώδικα ώστε να τρέχει πιο γρήγορα... Δεν ανεβάζω νέο demo για αυτά, πιστεύω οι εικόνες αρκούν... Ελπίζω να έχουμε λειτουργικό Multiplayer μέσα στον επόμενο μήνα...
parsifal Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2010 Καλησπέρα. Παρ' ο,τι το thread το είχα υπ' όψιν μου εδώ και καιρό, κατέβασα και δοκίμασα το TDS για πρώτη φορά πριν από λίγο (ξέρω, αδικαιολόγητος!). Με ξένισε πάρα πολύ ο χειρισμός του. Αν και Top Down Shooter, δε θα ήταν πιο δόκιμη μία λογική κίνησης αντίστοιχη με τα First Person Shooters; Επίσης: Κίνηση με WASD ή τα βελάκια ...δε μου δουλεύουν τα βελάκια!
Alchemist` Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2010 Καλησπέρα. Παρ' ο,τι το thread το είχα υπ' όψιν μου εδώ και καιρό, κατέβασα και δοκίμασα το TDS για πρώτη φορά πριν από λίγο (ξέρω, αδικαιολόγητος!). Με ξένισε πάρα πολύ ο χειρισμός του. Αν και Top Down Shooter, δε θα ήταν πιο δόκιμη μία λογική κίνησης αντίστοιχη με τα First Person Shooters; Επίσης: ...δε μου δουλεύουν τα βελάκια! Δεν κατάλαβα τι ακριβώς εννοείς? Τι σε ξένισε ακριβώς? Φαντάζομαι πως αναφέρεσαι στο γεγονός ότι το W προχωράει απλά προς τα πάνω, ενώ σε ένα fps προχωρά προς το σημείο που στοχεύει ο παίκτης. Έχουν θέσει αρκετά άτομα τον προβληματισμό αλλά προσωπικά θεωρώ πως είναι πιο εύκολος ο χειρισμός έτσι γιατί είναι ανεξάρτητη η στόχευση με την κίνηση. Έτσι μπορεί κανείς άνετα να περπατάει προς μια "στάνταρντ" Χ κατεύθυνση και ταυτόχρονα να σημαδεύει οπουδήποτε. Μιας και το επανέφερες το ζήτημα, σκέφτομαι να βάλω κάποια επιλογή στα settings, όπου θα διαλέγει κανείς τον έναν ή τον άλλο τρόπο ελέγχου, θα το συζητήσω και με τα παιδιά. Μιας και θα αργήσει το επόμενο demo, ίσως να συμπεριληφθεί και αυτή η αλλαγή μέσα. Υ.Γ. Τα βελάκια τα απενεργοποίησα εδώ και κάποιο διάστημα (κακώς δεν το έσβησα από τα instructions). Αυτό γιατί οι περισσότεροι παίζουν με WASD, και κατά βάση επειδή πρέπει να "ανοίξει χώρος" στο πληκτρολόγιο για το split screen. Στο επόμενο demo το παιχνίδι θα έχει ένα αρχείο .ini με τις ρυθμίσεις για τα κουμπιά, και όλα τα controls (εκτός του ποντικιού) θα είναι editable.
parsifal Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2010 Δεν κατάλαβα τι ακριβώς εννοείς? Τι σε ξένισε ακριβώς? Φαντάζομαι πως αναφέρεσαι στο γεγονός ότι το W προχωράει απλά προς τα πάνω, ενώ σε ένα fps προχωρά προς το σημείο που στοχεύει ο παίκτης. Ναι, ακριβώς αυτό. Ίδρωσα να καθαρίσω το επίπεδο από τους εχθρούς. Μιλάμε για πολλή κουλαμάρα, αλλού πατούσα αλλού βρισκομουν! Μιας και το επανέφερες το ζήτημα, σκέφτομαι να βάλω κάποια επιλογή στα settings, όπου θα διαλέγει κανείς τον έναν ή τον άλλο τρόπο ελέγχου, θα το συζητήσω και με τα παιδιά. Μιας και θα αργήσει το επόμενο demo, ίσως να συμπεριληφθεί και αυτή η αλλαγή μέσα. Η ελευθερία επιλογής είναι εξαιρετική ιδέα. Επίσης, οι ήχοι του παιχνιδιού είναι ιδέα μου ή «χτυπάνε κόκκινα» έντασης; Ειδικά το sample όταν κάνεις κλικ σε κάποια επιλογή του μενού, είναι εκκωφαντικό! Τέλος, να αναφέρω κι ένα bug: ...αν κάνεις use δεύτερη φορά το Secret Jukebox ενώ παίζει ήδη.
20alexi Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2010 Καταρχάς πολλα μπράβο για τη δουλειά σας... Αν το κάνατε να παίζουν και απο ίντερνετ και άλλοι σε ένα σέρβερ οπως το cs θα είχε γίνει άπιαστο και όλοι θα το παίζαν (guarantee)
marios_geo Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2010 Ωραία η προσπάθεια σας. Μια παρατήρηση. Ειναι πολύ δύσκολο. Μια πρόταση. Να γεμίζει η ενέργρεια με το χρόνο.
Alchemist` Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2010 Θα σας απογοητεύσω αλλά το MULTIPLAYER ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΑΚΟΜΗ!!! Για οσους βαριούνται το μπλα-μπλα, download link, του τελευταίου demo (έκδοση 0.5e) : http://www.mediafire.com/download.php?vvrav9kmj8bpm40 Για τους υπόλοιπους: Όπως τόνισα παραπάνω δεν υπάρχει ακόμη Multiplayer δυνατότητα, έχουμε αρκετά προβλήματα με το ζήτημα... Παρ'όλαυτά όμως, έχουμε κάνει μια πολύ καλή πρόοδο, και πριν μπούμε στα βαθιά σε μερικά ζητήματα (θα αναλυθούν σε λίγο), θα θέλαμε την γνώμη σας... Καταρχάς, οι βασικές αλλαγές/προσθήκες είναι οι εξής: * Particle effects -> Δοκιμάστε να σπάσετε με μια χειροβομβίδα/μπαζούκα ένα αντικείμενο και θα καταλάβετε Επίσης μπορείτε να παραμετροποιήσετε τα εφέ, από το υπο-μενού "Settings" * Αρκετά νέα εφέ, μικρά και μεγάλα... Κυριότερο αυτό της σφαίρας όταν χτυπάει σε κάποιο αντικείμενο * Τεράστιες αλλαγές στο μενού! Υπάρχουν πλέον πολλές επιλογές στα settings, και επίσης θα δείτε περιεχόμενο στην top-down-o-pedia! Ρίξτε μια ματιά, θέλουμε την γνώμη σας και για αυτά!!! * Έπεσε αρκετή δουλειά στον φωτισμό, πιστεύω έχει ανέβει αρκετά επίπεδα. * Διάφορες λειτουργίες (έστω και σε υποτυπώδη βαθμό) όπως Save (F5) /Load (F6) /Pause (PAUSE-BREAK) Όσων αφορά το Gameplay: * Οι χειροβομβίδες είναι Highlighted Με κάποιο φως, ώστε να είναι πιο ευδιάκριτες * Οι σφαίρες έχουν μια πιθανότητα να πιάσουν critical hit, κάνοντας περισσότερη ζημιά * Οταν ένας εχθρός πεθαίνει, του "πέφτει" και το όπλο που κρατάει * Παίρνοντας ένα όπλο ο παίκτης αποκτά ένα τυχαίο αριθμό σφαιρών (ακόμη και 0) Υπάρχουν βέβαια κάποια νέα bugs και προβληματάκια. Μπορείτε να δείτε τα γνωστά bugs στο πρώτο πόστ του νήματος. ΠΡΟΣΟΧΗ: *Μερικές φορές όταν ξεκινάει το παιχνίδι, ή επίσης όταν ξαναγυρίζετε στο αρχικό μενού μπορεί να σας πετάξει το σφάλμα "ERROR IN FUNCTION REAL()", δεν ξέρουμε τι το προκαλεί, απλά πατήστε IGNORE, ερευνάτε το θέμα. *Επίσης μπορείτε να αλλάξετε τα controls (στο μενού settings) κατά τα πρότυπα ενός FPS game, όπως πρότεινε πιο πάνω ο Parsifal ΑΛΛΑ ο κώδικας δεν είναι τελειωμένος, και δεν λειτουργεί σωστά. Μέχρι στιγμής υποστιρίζει κίνηση μόνο με ένα πλήκτρο WASD, και όχι συνδυασμό αυτών. Ενώ η κίνηση με τα A και D είναι κάπως προβληματική. Το δουλεύουμε! Sorry αν σας κούρασα, ευχαριστώ προκαταβολικά για οποιαδήποτε σχόλια/προτάσεις/ιδέες!!!
Alchemist` Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2010 [Legal Bump] Πέρασε αρκετό διάστημα από το προηγούμενο ποστ, πιστεύω ότι το bump είναι νόμιμο... Θα εκτιμούσα μερικά σχόλια για τις αλλαγές/προσθήκες του παιχνιδιού, ώστε να συνεχίσουμε και εμείς την δουλειά με άλλον αέρα... Ευχαριστώ προκαταβολικά! Υ.Γ. να αναφέρω επίσης ότι μετά τις πρόσφατες αλλαγές στο ινσόμνια εμφανίστηκαν περιέργως κάποια double posts, στο νήμα... wtf?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα