thanos713 Δημοσ. 14 Μαΐου 2010 Δημοσ. 14 Μαΐου 2010 Ναι, το gun είναι gtp... ---------- Προσθήκη 14-05-2010 στις 00:12 ---------- Προηγούμενο μήνυμα 13-05-2010 στις 23:49 ---------- Λοιπόν αυτό το spite είναι πρώτα σε χαρτί και μετά με photoshop επεξεργασία. http://img205.imageshack.us/img205/6096/spritex.png
tmjuju Δημοσ. 14 Μαΐου 2010 Δημοσ. 14 Μαΐου 2010 Μου θύμισες το καταπληκτικό παίγνιο για την εποχή του eagles nest! Δες και εδώ http://www.thehouseofgames.net/index.php?t=10&id=89
NewProject Δημοσ. 15 Μαΐου 2010 Δημοσ. 15 Μαΐου 2010 κατι αλλο ... ειναι fixed-fps ? γιατι εχω την εντυπωση οτι τρεχει με 30 ... δεν θα ηταν καλυτερο αν προσθετατε ενα delta-time για να τρεχει αναλογα με το HW ? ( τι τον αγορασα τον 4-ραπυρηνο ? :S )
Alchemist` Δημοσ. 15 Μαΐου 2010 Μέλος Δημοσ. 15 Μαΐου 2010 (επεξεργασμένο) Ναι, το gun είναι gtp... ---------- Προσθήκη 14-05-2010 στις 00:12 ---------- Προηγούμενο μήνυμα 13-05-2010 στις 23:49 ---------- Λοιπόν αυτό το spite είναι πρώτα σε χαρτί και μετά με photoshop επεξεργασία. http://img205.imageshack.us/img205/6096/spritex.png Οκ, λοιπόν, αυτά είναι τα sprites που έχει αυτή την στιγμή ο παίκτης... Μπορείς να τα βελτιώσεις? Τα κίτρινα σημεία είναι το κέτρο περιστροφής του sprite (στα χέρια το δεύτερο κίτρινο σημείο είναι εκεί που έρχετε σε επαφή με το όπλο), οπότε πρέπει οπωςδήποτε να είναι ενα αντίστοιχο σημείο στα sprite που (αν θες) κάνεις. Επίσης και οι εχθροί βασίζονται σε αυτό το sprite, οπότε αν θες κάνεις και διαφορετικούς ανθρώπους (με άλλα ρούχα/μαλλιά κτλπ) για να είναι οι εχθροί. Το σώμα είναι 32χ32 και τα υπόλοιπα 36χ36, βρίσκονται στα επισυναπτόμενα σε μορφή png. Ευχαριστώ προκαταβολικά! κατι αλλο ... ειναι fixed-fps ? γιατι εχω την εντυπωση οτι τρεχει με 30 ... δεν θα ηταν καλυτερο αν προσθετατε ενα delta-time για να τρεχει αναλογα με το HW ? ( τι τον αγορασα τον 4-ραπυρηνο ? :S ) Ναι είναι fixed με 30frames/sec. Δεν πρόκειται για 3D παιχνίδι ωστε να θέλει περισσότερα fps για να φαίνεται ομαλά imho. Και φυσικά δεν χρειάζεται ούτε το 1/10 από την επεξεργαστική ισχύ σου Τώρα σχετικά με Delta times και παράλληλο προγραμματισμό... I don't know sh*t! Όλοι στην ομάδα ερασιτεχνικά ασχολούμαστε χωρίς πανεπηστιμιακές γνώσεις... Μου θύμισες το καταπληκτικό παίγνιο για την εποχή του eagles nest!Δες και εδώ http://www.thehouseofgames.net/index.php?t=10&id=89 The version of this file is not compatible with the version fo windows you are running. Check your computers system information to see whether you need an x86 (32bit) or x64 (64bit) version of the program, and then contact the software publisher Δοκίμασα όλα τα settings αλλά τίποτα Επεξ/σία 15 Μαΐου 2010 από Alchemist`
thanos713 Δημοσ. 15 Μαΐου 2010 Δημοσ. 15 Μαΐου 2010 Οκ, λοιπόν, αυτά είναι τα sprites που έχει αυτή την στιγμή ο παίκτης... Μπορείς να τα βελτιώσεις? Τα κίτρινα σημεία είναι το κέτρο περιστροφής του sprite (στα χέρια το δεύτερο κίτρινο σημείο είναι εκεί που έρχετε σε επαφή με το όπλο), οπότε πρέπει οπωςδήποτε να είναι ενα αντίστοιχο σημείο στα sprite που (αν θες) κάνεις. Επίσης και οι εχθροί βασίζονται σε αυτό το sprite, οπότε αν θες κάνεις και διαφορετικούς ανθρώπους (με άλλα ρούχα/μαλλιά κτλπ) για να είναι οι εχθροί. Το σώμα είναι 32χ32 και τα υπόλοιπα 36χ36, βρίσκονται στα επισυναπτόμενα σε μορφή png. Ευχαριστώ προκαταβολικά! Όποτε βρω χρόνο θα προσπαθήσω... έχω τώρα διάβασμα για τις εξετάσεις...
NewProject Δημοσ. 16 Μαΐου 2010 Δημοσ. 16 Μαΐου 2010 Ναι είναι fixed με 30frames/sec. Δεν πρόκειται για 3D παιχνίδι ωστε να θέλει περισσότερα fps για να φαίνεται ομαλά imho. Και φυσικά δεν χρειάζεται ούτε το 1/10 από την επεξεργαστική ισχύ σου Τώρα σχετικά με Delta times και παράλληλο προγραμματισμό... I don't know sh*t! Όλοι στην ομάδα ερασιτεχνικά ασχολούμαστε χωρίς πανεπηστιμιακές γνώσεις... το καταλαβαινω αυτο αλλα μετα απο πολλους μηνες καψιμο CS και CS : Source καταλαβαινω τη διαφορα των 30 με των 35 ασχετα που το ματι βλεπει "ομαλα" οτιδηποτε πανω απο 24 , ξερω οτι μετα τα 72fps ( απ'οσο θυμαμαι ... ) οι κινουμενες εικονες φενονται real ... τελος παντων ... και εγω με το DT ημουν ασχετος μεχρι που καταλαβα οτι το μονο που εχω να κανω ειναι : speed = vel * delta_time * factor ( το factor το βαζω επειδη το DT εχει παντα τιμες κατω απο 0.050 ( 1sec(1000ms) = 0.050(sec το ενα frame) * 20(το 20 ειναι τα fps σε περιπρωση που την συγκεκριμενη στιγμη τρεχει με 20 ...)) και αν πολλαπλασιαζεισ μονο το vel και το DT το αντικειμενο θα κινειται σαν χελωνα ) <- αυτα τα λεω σε περιπτωση που σχεδιασετε να βαλετε DT στο μελλον ...
thanos713 Δημοσ. 19 Μαΐου 2010 Δημοσ. 19 Μαΐου 2010 Τελικά άκυρο, δεν μπορώ να βοηθήσω γιατί έχω εξετάσεις και μετά ξεκινάω ιδιαίτερα ιταλικά, άστα...
Alchemist` Δημοσ. 27 Μαΐου 2010 Μέλος Δημοσ. 27 Μαΐου 2010 (επεξεργασμένο) Τελικά άκυρο, δεν μπορώ να βοηθήσω γιατί έχω εξετάσεις και μετά ξεκινάω ιδιαίτερα ιταλικά, άστα... Δεν υπάρχει θέμα φίλε μου, ευχαριστώ για το ενδιαφέρον! __________________________________________________________________________________________ Μετά από αρκετό καιρό (αν και δεν έχουμε φτάσει εκεί που θα θέλαμε), θα ποστάρω την επόμενη έκδοση 0.5b ... Υπάρχουν πολλές αλλαγές, τελείως διαφορετικό Gameplay, ελπίζω να σας αρέσει... Δεν θα κάτσω πάλι να σας κουράσω με features κτλπ... Αυτό είναι το download link: http://www.mediafire.com/download.php?2gdtyzz5yzw Πιο αναλυτικές πληροφορίες μπορείται να δείτε στο πρώτο ποστ (ξεκινάω να το κάνω edit μόλις τελειώσω με αυτό εδώ)< ή ανοίξτε το spoiler στο τέλος του μυνήματος. ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ: Το παιχνίδι έχει ακόμη τόνους από bugs!!! Ζητώ την κατανόησή σας! Μπορείτε αν θέλετε να δείτε τι έχουμε βρει μέχρι τώρα στο 1ο post... Α και επίσης είναι αρκετά πιο δύσκολο από πριν! Have fun, περιμένουμε τα σχόλια σας!!! Επίσης στην παρακάτω εικόνα υπάρχει μια επεξήγηση του HUD, και μπορείτε οποιαδήποτε στιγμή πατώντας το F1 να δείτε οδηγίες για το πως να παίξετε το παιχνίδι! http://www.glowfoto.com/static_image/27-140242L/4391/jpg/05/2010/img4/glowfoto Οι πιο βασικές αλλαγές σε σχέση με την 0.5a : *Το πλήκτρο "Ε" έχει πάρει το ρόλο use key *Μαζι με το HP, ο παίκτης αλλά και οι εχθροί έχουν Armor που μειώνει το damage που δέχονται από πυρά και εκρήξεις. *Επίσης όπως είπα και σε προηγούμενα μυνήματα, υπάρχουν πλέον πόρτες που φέρνουν μεγάλες αλλαγές imho στο gameplay *Τα όπλα είναι πιο ισοροπημένα, και επίσης μπορεί κανείς να διαλέξει όπλο και με τον τροχό του ποντικιού *Έχοντας το πιστόλι και πατώντας το δεξί κλικ μπαίνει σιγαστήρας, ο οποίος βγαίνει με τον ίδιο τρόπο. Οι εχθροί ακούνε πλέον τους πυροβολισμούς, οπότε ο σιγαστήρας στο πιστόλι αλλά και το όπλο #3 έχουν μεγαλύτερη αξία σε σχέση με πριν που φαινόταν τελείως άχρηστα. Αυτά είναι τα βασικότερα, ελπίζω να σας αρέσουν! Επεξ/σία 27 Μαΐου 2010 από Alchemist`
mokas1234567 Δημοσ. 28 Μαΐου 2010 Δημοσ. 28 Μαΐου 2010 Eιναι γαματοοοοο!!bravo μαγκες,keep up the good work ---------- Προσθήκη στις 12:01 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 11:50 ---------- Να κανω report 3 bugs που βρικα μεχρι στιγμης. 1)Οι εχθροι μερικες φορες περνανε μεσα απο τειχους 2)Ο χαρακτηρας κολαει στο γραφειο(μονο εκει κολαει) 3)Οταν εισαι πισω απο ενα τειχο κοντα στον εχθρο σε πυροβολαει(οι σφαιρες δεν περνανε) Η εικονα για το βug 3 http://img64.imageshack.us/img64/3792/bugxf.png
Alchemist` Δημοσ. 1 Ιουνίου 2010 Μέλος Δημοσ. 1 Ιουνίου 2010 Eιναι γαματοοοοο!!bravo μαγκες,keep up the good work ---------- Προσθήκη στις 12:01 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 11:50 ---------- Να κανω report 3 bugs που βρικα μεχρι στιγμης. 1)Οι εχθροι μερικες φορες περνανε μεσα απο τειχους 2)Ο χαρακτηρας κολαει στο γραφειο(μονο εκει κολαει) 3)Οταν εισαι πισω απο ενα τειχο κοντα στον εχθρο σε πυροβολαει(οι σφαιρες δεν περνανε) Η εικονα για το βug 3 http://img64.imageshack.us/img64/3792/bugxf.png Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια... το παλεύουμε! 1) το ψάχνουμε αυτό, ήδη γίναν μερικές βελτιώσεις στο θέμα, κυρίως μειώθηκαν οι περιπτώσεις που συμβαίνει κάτι τέτοιο 2) caused by unknown reasons, το ψάχνουμε 3) η λύση έχει βρεθεί, αλλά δεν έχουμε γράψει τον κώδικα ακόμη
mokas1234567 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2010 Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια... το παλεύουμε! 1) το ψάχνουμε αυτό, ήδη γίναν μερικές βελτιώσεις στο θέμα, κυρίως μειώθηκαν οι περιπτώσεις που συμβαίνει κάτι τέτοιο 2) caused by unknown reasons, το ψάχνουμε 3) η λύση έχει βρεθεί, αλλά δεν έχουμε γράψει τον κώδικα ακόμη keep up the good work!Ζητω
Pink_Panther Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 3)Οταν εισαι πισω απο ενα τειχο κοντα στον εχθρο σε πυροβολαει(οι σφαιρες δεν περνανε) Η εικονα για το βug 3 http://img64.imageshack.us/img64/3792/bugxf.png 1) A, αυτο εμενα με βολεψε, δεν πειραζει ας ειναι κ λιγο χαζοι, μολις κανουν reload τους τα χωνεις (και δεν ειναι τοιχος, ειναι κιβωτια) 2) Αυτα τα μυνηματα που πεταει (π.χ. ERROR in action number 1 of Draw Event for object __newobject132: Trying to use non-existing surface.) , αν μπορεις να τα κανεις σαν report να εχει ενα button να στα στελνουμε. 3) Καλο θα ηταν και ενα guide σχετικο με τα παντα, τι διαφορα εχει το καθε οπλο, range-damage. 4) Η χειροβομβιδα να βελτιωθει στο πως συμπεριφερεται, ας πουμε οσο πιο πολυ κραταμε το G τοσο ποιο μακρυα να πεταγεται... 5) Οσο για το γραφειο που κολλάς, συγκεκριμένα μονο στο τελευταιο δεξια, πρεπει να φτιαχτει οποσδηποτε! 6) Πως τελειωνει; Δεν εχει επομενο level γιατι ειναι under development, αλλα ας εχει ενα exit door/teleport σαν τελος 7) Σημειωσε καπου οτι με το F4 μπαινοβγαινεις Full Screen, πολυ βολικό και το βρήκα τυχαία. 8) Οταν βγει το νεο update στειλε μου ενα ΠΜ να το checkarw, ειναι addictive!
Alchemist` Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 Μέλος Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 Χαίρομαι που σας αρέσει! 1) A, αυτο εμενα με βολεψε, δεν πειραζει ας ειναι κ λιγο χαζοι, μολις κανουν reload τους τα χωνεις (και δεν ειναι τοιχος, ειναι κιβωτια) Δεν είναι bug, απλά δεν του έχουμε βάλει να αναγνωρίζει τα κουτιά ως εμπόδιο για βολή... 2) Αυτα τα μυνηματα που πεταει (π.χ. ERROR inaction number 1 of Draw Event for object __newobject132: Trying to use non-existing surface.) , αν μπορεις να τα κανεις σαν report να εχει ενα button να στα στελνουμε. Αυτό το σφάλμα είναι από τα dynamic lights... Δεν μου έχει βγεί ποτέ! Πώς ακριβώς δημιουργήθηκε? Στο έβγαλε πολλές φορές? Κάποιο σύστημα για να κάνεις report τα σφάλματα δεν μπορώ να κάνω δυστηχώς... 3) Καλο θα ηταν και ενα guide σχετικο με τα παντα, τι διαφορα εχει το καθε οπλο, range-damage.7) Σημειωσε καπου οτι με το F4 μπαινοβγαινεις Full Screen, πολυ βολικό και το βρήκα τυχαία Σκεφτόμαστε να βάλουμε στο game κάτι σαν game_name-o-pedia όπου θα έχει αυτά τα στοιχεία μαζί με τα controls... 4) Η χειροβομβιδα να βελτιωθει στο πως συμπεριφερεται, ας πουμε οσο πιο πολυ κραταμε το G τοσο ποιο μακρυα να πεταγεται... Πολύ καλή ιδέα, το έχουμε σκεφτεί κ εμείς, θα ξεκινήσω την δουλειά σ αυτό σήμερα κιόλας. 5) Οσο για το γραφειο που κολλάς, συγκεκριμένα μονο στο τελευταιο δεξια, πρεπει να φτιαχτει οποσδηποτε! fixed!!! 6) Πως τελειωνει; Δεν εχει επομενο level γιατι ειναι under development, αλλα ας εχει ενα exit door/teleport σαν τελος Ίσως το φτιάξουμε να ξαναπηγαίνει στο menu ή κάτι τέτοιο, προς το παρών το έχουμε αφήσει έτσι μπας και ανακαλύψετε κάνα easter egg... Thanks και πάλι για τον χρόνο σας!
Nikosgiann Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 εμενα κολλαει ο χαρακτηρας στην αρχη που εχει ενα ραγισμενο τοιχο...μπαιει ο μισος εκει μεσα και μετα δεν μπορει να βγει
Alchemist` Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 Μέλος Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 εμενα κολλαει ο χαρακτηρας στην αρχη που εχει ενα ραγισμενο τοιχο...μπαιει ο μισος εκει μεσα και μετα δεν μπορει να βγει Το ίδιο πρόβλημα με το εν λόγω γραφείο έχει, έχουν διορθωθεί ήδη και τα 2,η αλλαγή θα γίνει στην επόμενη έκδοση, μέχρι τότε, απλώς προσπαθήστε να το αποφύγετε
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα